אני אישית מטפל ברולרים שלי לבד
התחלתי עם הפשוטים ולאט לאט פותח כל מה שקונה .
דווקה את הDAIWA CALDIA שלי פתחתי אחרי חודש מחשש בגלל המנגנון של השמן המגנטי.
והופתעתי לטובה שהיה גריז כמו שצריך,שלא כמו ברוב הרולרים האחרים שיצא לי לפתוח.
תעשה לו פירוק משני תשמן איפה שצריך ותראה איך הוא עובד,רצוי להשתמש בשמן טוב.
אם בכל זאת תחליט לפרק לחלוטין,חשוב ,ולפרק בצורה מסודרת ככה שתדע איפה חוזר כל חלק.
אבל שווה לברר עם היבואן כמה יעלה לך טיפול,ותעשה את החשבון שלך.
התחלתי עם הפשוטים ולאט לאט פותח כל מה שקונה .
דווקה את הDAIWA CALDIA שלי פתחתי אחרי חודש מחשש בגלל המנגנון של השמן המגנטי.
והופתעתי לטובה שהיה גריז כמו שצריך,שלא כמו ברוב הרולרים האחרים שיצא לי לפתוח.
תעשה לו פירוק משני תשמן איפה שצריך ותראה איך הוא עובד,רצוי להשתמש בשמן טוב.
אם בכל זאת תחליט לפרק לחלוטין,חשוב ,ולפרק בצורה מסודרת ככה שתדע איפה חוזר כל חלק.
אבל שווה לברר עם היבואן כמה יעלה לך טיפול,ותעשה את החשבון שלך.
דובדוב אשמח לשמוע איפה בדיוק אתה שם שמן ואיפה בדיוק גריז
אני מדבר רק על טיפול חיצוני ברולר עד הוצאה של השפולה כולל
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
דווקא שמן על הציר? זה לא אמור להיות גריז?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk