החומר הזה מיועד במקור להרחקת מים, לכן ברגע שאני מורח קצת על הציוד, אני בעצם מרחיק את המים שהצטברו מהים ובתוך המים האלה יש כמובן מלח שגם הוא מורחק מהציוד.
אם כך אין בעיה ואפשר להשתמש בספריי סיליקון לפני היציאה לדייג על ציוד יבש לחלוטין, יוצר שיכבה דקה שמגנה על הציוד וחוסכת עבודה מיותרת אחרי , דוחה מים ויותר טוב מ- WD40 מה שכן תנסה לרסס WD40 על הדמוי, שמעתי שזה מושך דגים - רציני!
-------------------------------
"לפעמים אתה מוצא את עצמך באמצע שום מקום ולפעמים באמצע שום מקום אתה מוצא את עצמך."
לגבי הסיליקון, אין לי מושג כמה הוא עמיד בתנאי ים (צריך למרוח לפני כל יציאה או פעם בכמה זמן? יש המלצה לחומר ספציפי? מה לגבי החוט?). החומר מתאים למריחה או רק לריסוס? אני נגד ריסוס של הרולר מחשש לכניסת החומר לתוך גוף הרולר והסרת הגריז או יותר גרוע יצירת "בוץ" שיתקע את הרולר.
קרה לי בעבר שנכנסו מים מתוקים לתוך הרולר ופשוט תקעו אותו עד שייבשתי הכל והחלפתי גריז. זאת גם אחת הסיבות שאני נמנע כמה שיותר לשטוף את הרולר מתחת לברז.
החומר הזה מיועד במקור להרחקת מים, לכן ברגע שאני מורח קצת על הציוד, אני בעצם מרחיק את המים שהצטברו מהים ובתוך המים האלה יש כמובן מלח שגם הוא מורחק מהציוד.
אם כך אין בעיה ואפשר להשתמש בספריי סיליקון לפני היציאה לדייג על ציוד יבש לחלוטין, יוצר שיכבה דקה שמגנה על הציוד וחוסכת עבודה מיותרת אחרי , דוחה מים ויותר טוב מ- WD40 מה שכן תנסה לרסס WD40 על הדמוי, שמעתי שזה מושך דגים - רציני!
לגבי הסיליקון, אין לי מושג כמה הוא עמיד בתנאי ים (צריך למרוח לפני כל יציאה או פעם בכמה זמן? יש המלצה לחומר ספציפי? מה לגבי החוט?). החומר מתאים למריחה או רק לריסוס? אני נגד ריסוס של הרולר מחשש לכניסת החומר לתוך גוף הרולר והסרת הגריז או יותר גרוע יצירת "בוץ" שיתקע את הרולר.
קרה לי בעבר שנכנסו מים מתוקים לתוך הרולר ופשוט תקעו אותו עד שייבשתי הכל והחלפתי גריז. זאת גם אחת הסיבות שאני נמנע כמה שיותר לשטוף את הרולר מתחת לברז.
לגבי הסיליקון, אין לי מושג כמה הוא עמיד בתנאי ים (צריך למרוח לפני כל יציאה או פעם בכמה זמן? יש המלצה לחומר ספציפי? מה לגבי החוט?). החומר מתאים למריחה או רק לריסוס? אני נגד ריסוס של הרולר מחשש לכניסת החומר לתוך גוף הרולר והסרת הגריז או יותר גרוע יצירת "בוץ" שיתקע את הרולר.
קרה לי בעבר שנכנסו מים מתוקים לתוך הרולר ופשוט תקעו אותו עד שייבשתי הכל והחלפתי גריז. זאת גם אחת הסיבות שאני נמנע כמה שיותר לשטוף את הרולר מתחת לברז.
הריסוס הוא קל וחיצוני בלבד על מנת ליצור שכבה דקה, רצוי לפני כל יציאה עד ליבוש יחסי, מים שחודרים לרולר בזמן דייג יעשו בדיוק את מה שתארת ולא יעזור כלום, ברגע שחדרו --- חדרו , יש לי רולר חדש ששוכב בבית ללא טיפול מאילוצים בריאותיים שנפל למים לחצי שניה, הוא "חורק" קלות - SHIMANO RARENIUM 3000 CI4
-------------------------------
"לפעמים אתה מוצא את עצמך באמצע שום מקום ולפעמים באמצע שום מקום אתה מוצא את עצמך."
לגבי הסיליקון, אין לי מושג כמה הוא עמיד בתנאי ים (צריך למרוח לפני כל יציאה או פעם בכמה זמן? יש המלצה לחומר ספציפי? מה לגבי החוט?). החומר מתאים למריחה או רק לריסוס? אני נגד ריסוס של הרולר מחשש לכניסת החומר לתוך גוף הרולר והסרת הגריז או יותר גרוע יצירת "בוץ" שיתקע את הרולר.
קרה לי בעבר שנכנסו מים מתוקים לתוך הרולר ופשוט תקעו אותו עד שייבשתי הכל והחלפתי גריז. זאת גם אחת הסיבות שאני נמנע כמה שיותר לשטוף את הרולר מתחת לברז.
הריסוס הוא קל וחיצוני בלבד על מנת ליצור שכבה דקה, רצוי לפני כל יציאה עד ליבוש יחסי, מים שחודרים לרולר בזמן דייג יעשו בדיוק את מה שתארת ולא יעזור כלום, ברגע שחדרו --- חדרו , יש לי רולר חדש ששוכב בבית ללא טיפול מאילוצים בריאותיים שנפל למים לחצי שניה, הוא "חורק" קלות - SHIMANO RARENIUM 3000 CI4
לגבי הסיליקון, אין לי מושג כמה הוא עמיד בתנאי ים (צריך למרוח לפני כל יציאה או פעם בכמה זמן? יש המלצה לחומר ספציפי? מה לגבי החוט?). החומר מתאים למריחה או רק לריסוס? אני נגד ריסוס של הרולר מחשש לכניסת החומר לתוך גוף הרולר והסרת הגריז או יותר גרוע יצירת "בוץ" שיתקע את הרולר.
קרה לי בעבר שנכנסו מים מתוקים לתוך הרולר ופשוט תקעו אותו עד שייבשתי הכל והחלפתי גריז. זאת גם אחת הסיבות שאני נמנע כמה שיותר לשטוף את הרולר מתחת לברז.
הריסוס הוא קל וחיצוני בלבד על מנת ליצור שכבה דקה, רצוי לפני כל יציאה עד ליבוש יחסי, מים שחודרים לרולר בזמן דייג יעשו בדיוק את מה שתארת ולא יעזור כלום, ברגע שחדרו --- חדרו , יש לי רולר חדש ששוכב בבית ללא טיפול מאילוצים בריאותיים שנפל למים לחצי שניה, הוא "חורק" קלות - SHIMANO RARENIUM 3000 CI4
לך לגנדי לטיפול
ואוותר על "האדום" הזה ?? יעשה לבד הגיע הזמן לטבילת אש רצינית
-------------------------------
"לפעמים אתה מוצא את עצמך באמצע שום מקום ולפעמים באמצע שום מקום אתה מוצא את עצמך."
לגבי הסיליקון, אין לי מושג כמה הוא עמיד בתנאי ים (צריך למרוח לפני כל יציאה או פעם בכמה זמן? יש המלצה לחומר ספציפי? מה לגבי החוט?). החומר מתאים למריחה או רק לריסוס? אני נגד ריסוס של הרולר מחשש לכניסת החומר לתוך גוף הרולר והסרת הגריז או יותר גרוע יצירת "בוץ" שיתקע את הרולר.
קרה לי בעבר שנכנסו מים מתוקים לתוך הרולר ופשוט תקעו אותו עד שייבשתי הכל והחלפתי גריז. זאת גם אחת הסיבות שאני נמנע כמה שיותר לשטוף את הרולר מתחת לברז.
הריסוס הוא קל וחיצוני בלבד על מנת ליצור שכבה דקה, רצוי לפני כל יציאה עד ליבוש יחסי, מים שחודרים לרולר בזמן דייג יעשו בדיוק את מה שתארת ולא יעזור כלום, ברגע שחדרו --- חדרו , יש לי רולר חדש ששוכב בבית ללא טיפול מאילוצים בריאותיים שנפל למים לחצי שניה, הוא "חורק" קלות - SHIMANO RARENIUM 3000 CI4
לך לגנדי לטיפול
ואוותר על "האדום" הזה ?? יעשה לבד הגיע הזמן לטבילת אש רצינית
לך על זה הגריז האדום הזה הוא הטופ שבטופ לעניין הזה
לגבי הסיליקון, אין לי מושג כמה הוא עמיד בתנאי ים (צריך למרוח לפני כל יציאה או פעם בכמה זמן? יש המלצה לחומר ספציפי? מה לגבי החוט?). החומר מתאים למריחה או רק לריסוס? אני נגד ריסוס של הרולר מחשש לכניסת החומר לתוך גוף הרולר והסרת הגריז או יותר גרוע יצירת "בוץ" שיתקע את הרולר.
קרה לי בעבר שנכנסו מים מתוקים לתוך הרולר ופשוט תקעו אותו עד שייבשתי הכל והחלפתי גריז. זאת גם אחת הסיבות שאני נמנע כמה שיותר לשטוף את הרולר מתחת לברז.
הריסוס הוא קל וחיצוני בלבד על מנת ליצור שכבה דקה, רצוי לפני כל יציאה עד ליבוש יחסי, מים שחודרים לרולר בזמן דייג יעשו בדיוק את מה שתארת ולא יעזור כלום, ברגע שחדרו --- חדרו , יש לי רולר חדש ששוכב בבית ללא טיפול מאילוצים בריאותיים שנפל למים לחצי שניה, הוא "חורק" קלות - SHIMANO RARENIUM 3000 CI4
לך לגנדי לטיפול
ואוותר על "האדום" הזה ?? יעשה לבד הגיע הזמן לטבילת אש רצינית
לך על זה הגריז האדום הזה הוא הטופ שבטופ לעניין הזה
סומך עליך בעיניים עצומות
-------------------------------
"לפעמים אתה מוצא את עצמך באמצע שום מקום ולפעמים באמצע שום מקום אתה מוצא את עצמך."