תודה רבה עדי,
הקישור של אביבים הכי תרם דווקא בגלל החיבור ולא פטנט הכיסוי.
חלק גדול מהכיסויים לא מתאימים לג'יגינג בעמידה בגלל שהחיבורים מפריעים. תכננתי מבנה מסוים ופשוט אבל צריך להיות זהיר עם איסוף החומרים ואיך בונים את זה...
אגב, המחירים באתרים האלו זה שחיטה. מחירים לא מוצדקים, אבל מה לעשות שמי שאין לו מה לאכול לא יקנה יאכטה בשווי כזה. לא אומר שכולם מליאנים עם סירות כאלו אבל זה נחשב למשהו יחסית יוקרתי. ברור שזה ניצול מה שעושים


לא בהכרח מסכים איתך סאמח...
זה כמו שגנן או צבעי עשוי לבקש מחיר שנראה גבוה,
שלא לדבר על ארוחה במסעדת גורמה...
או קניית בגד בכיכר המדינה...
ושלא לדבר על תכשיט של זהב ויהלומים- עד היום לא מבין למה משלמים יותר מ:10 שקלים על זהב ויהלומים...
מדובר בבעלי עסק שכנראה מוכרים איכות שמיועדת ליאכטות....
אתה מחפש לחסקה שגם איננה שלך, אז רק משהו חפיף -
למשל לחבר 4 צינורות (פלסטיק קשיח- אם יעבור הקטע של ברגים לסירה)-
ומכאן ואילך חיבורי מוטות ואיזה סוכך עצמי אפילו סדין...
אם תמצא משהו- תעדכן....
רפי, אתה לא מכיר מקרים בה אתה מחפש בחנות לסירות חלק מסוים ועולה לך פי 5 מאותו תוצר אם תעשה במקום אחר? זה לא כמו זהב שמחירו ידוע ולא משתנה ממקום למקום גם אם הוא יקר...
לגבי הפטנט, השבוע אשתדל לבנות אותו. אנסה לתעד ולדווח על זה אם יעבוד...ובתקווה גם עם כמה דגים...כאלס, הגיע הזמן להתנתק מעכו ולהתחבר לשורשים

מחר אני מסיים את המתקן המקובע לעינית. מצפה לעולם אחר...
בהצלחה סאמח,
ממתינים לדיווח

תלוי למה אתה זקוק,
אם אתה מחפש צל לאחר ההגעה ליעד, ובזמן הדייג עצמו, לך על הרעיון של הדייגים בטורקיה, השמים שני מוטות אחד בחרטום ואחד בירכתיים, שני מוטות קשורים לרוחב ורשת צל מחברת בינהם עם תמיכת יתרים בצדדים. ניתן לפירוק והרכבה בקלות.
לאור ההבהרה של סאמח שהסירה איננה שלו,
נראה שרלוונטי דווקא משהו שניתן לחבר ולהתקין תוך דקות- ולהסיר תוך דקות,
הכי זמני שיש ונועד לתת צל.
הקטע המצוטט שהותרתי נראה מתאים,
ואם תחשוב סאמח תראה כמה זה יעיל...
אתה רק צריך אישור לחבר שני צינורות קצרים כ:30 ס"מ בחרטום ובירכתיים (או בקטע "קצר" יותר לבחירתך),
אם ישבו עם ברגים אז תוכל לפרק ולהתקין בכל יציאה אם זה יפריע לבעלים יותר מהחורים של הברגים...
תכין עוד שני מוטות "טי" כ"א 1.70מ' גובה ה"רגל" ו- 1.50מ' אורך החלק העליון
(האורך לא מוחלט- תלוי היכן יותקנו מוטות הבסיס והרעיון שיהיה 2מ' גובה בין רצפת הסירה לגובה ה"גגון"),
ה"רגל של ה"טי" תהיה מותאמת להכנס (בלחץ או בהברגה או בורג מצד לצד) לצינורות הקצרים הקבועים.
נותר רק סדין ברוחב 1.50מ' בערך ואורך קצר ב:20-60ס"מ מהמרחק בין המוטות-
השיטה כמו באוהלים שבנינו בילדות כלומר 4 אבנים קטנות- בכל פינה של הסדין אבן-
קשר מתחת לכל אבן עם חבל דק שנמתח לכיוון מוט ה"טי" המאוזן (ניתן ליצור חורים בצידי מוטות ה"טי" המאוזנים-
לייעול הקשר של החבל,
ואתה מסודר...
אפשרות אחרת:
2 צינורות קצרים קבועים בכל דופן, 2 באזור החרטום ו:2 באזור הירכתיים,
4 צינורות באורך 2מ' וסמוך לקצה הגובה קידוח של חורים- בהם יועברו מוטות אלומיניום ואף חבלים-
ושוב שיטת הסדין עם האבנים...
כמובן ניתן לשפר,
למשל במקום סדין ואבנים איזה ברזנט בו יוכנו "עיגולי קשירה" מאלומיום,
המוטות המאוזנים יוכלו להיות דקים וקלים יחסית (אלומינים למשל)- שיתחברו ל"עמודים" דרך "חורים והברגה",
וכו' וכו'...
מקווה שהרעיון מובן,
לא יודע אם ללכת על אלומיניום או פלסטיק-
תתייעץ עם איש אלומיניום או אינסטלטור לגבי צנרת פלסטיק והברגות...