בשבת האחרונה יצאנו עם הסירה לעוד ניסיון להביא את הסיפתח לסירה
לא היה כלום ולכן אין דוח.
אבל קרה משהו שעלול לקרות בכל סירה
בסירה שלי מיכל הדלק הוא פנימי ואין אפשרות לדעת כמה דלק יש חוץ משעון הדלק
בהסתמך על השעון שהראה חצי מיכל יצאנו לדיג
עשינו טרולינג ושטנו הרבה ולקינוח הלכנו לאזור הסנפנים
כשגמרנו לדוג הנעתי את המנוע והתחלתי לשוט לכיוון המרינה
דקה אחת של שייט המנוע התחיל טיפה לגמגם ופתאום נכבה
אני שכבר מכיר את המנוע בעל פה מיד הבנתי שהבעיה זה דלק
בדיקה קצרה העלתה שפשוט נגמר לנו הדלק!!!
אבל חברכם הנאמן לא פראייר ותמיד אני דואג שיהיה גריקן בנזין מלא ספייר בסירה על כל צרה שלא תהיה
מוציא משפך ממלא את הדלק במיכל מפמפם קצת בפומפה שיגיע דלק לקרבורטור ומניע
שייט לכיוון המרינה וכל האירוע הסתיים כאילו לא היה
מסקנה:
לא לסמוך אף פעם על שעון הדלק
והכי חשוב שיהיה גריקן ספייר בסירה על כל צרה שלא תהיה ולפעמים זה גם יכול לעזור למישהו אחר שניתקע בים