היה לי קטע עם מוכר בריטי שהזמנתי ממנו צבעים לדימויים שלח את ההזמנה ב 3 חבילות ולא הגיעו ,פתחתי קייס והוא הבטיח שיגיעו,ולא הגיעו . ביקשתי החזר מלא הוא כעס ורמז שאני שקרן והחזיר הכל,ואמר שלא אזמין ממנו יותר כי לא ישלח לי. אמרתי לו שאין בעיה כי לא אזמין ממנו יותר כלום,ונתתי לו אחלה פידבק כל הכוכבים ,רק בהעאה ציינתי שהכל טוב חוץ מזה שלא הגיעו המוצרים. היום להפתעתי הוא שלח לי מייל שהוא מבקש מאיביי להסיר את הפידבק השלילי והוא ישלח לי כמה מוצרים בחינם. כתבתי לו שתודה אבל לא תודה,לא רוצה ממנו כלום ושהפידבק ישאר כמו שהוא.
עד היום לא היו לי בעיות עם שימרילס מה שכן חשוב לפתוח קייס ולהסלימו אם צריך ועוד יותר חשוב זה שההגנת לקוח של איביי לא תמיד תופסת.. הלכו לי 400 שקל אפילו אם זה שפתחתי קייס וצדקתי בכל הטיעונים שלי ואיביי העלימו עין קניות באינטרנט זה לא הכי בטוח שיש
תלמדו ,פידבק גרוע הם ממש אבל ממש לא אוהבים. מוכר אנגלי שעשה בעיות ,התחנן בפניי עם התכתבות של מעל 10 מיילים שבו הוא מתחנן שאמחוק פידבק שלילי שנתתי לו והוא הציע לי סחורה בחינם בלא מעט כסף. סרבתי בכל תוקף