בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  הוואי הפורום, שמירת הים ודיני דיג
| |-+  על החוף (אחראים: rafi, Kobiarava)
| | |-+  לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב
עמודים: [1] למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב  (נקרא 1938 פעמים) הדפסה
צור.

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 12523

052-3770519

לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב
« ב- : ספטמבר 17, 2018, 16:38:28 PM »
לפני מספר ימים רכשתי שישית פחיות ספריט
אתמול פתחתי אותה וגיליתי שאחת הפחיות נסגרה ונארזה כשהיא כמעט ללא תכולה
החלטתי הבוקר להתקשר לשרות לקוחות של קוקה קולה ולהפטעתי נתקלתי בשרות שהיום זמן לא קיבלתי
נתחיל מהמענה לטלפון שלקח בערך דקה כולל מעבר בתוך נטב השיחות עד למענה אנושי של מציגה שהיתה מאוד אדיבה
נשאלתי מספר שאלות שכללו מיקום קניה ,תאריך תפוגה ,ברקוד , וכתובת מגורים
מכיוון שלא הייתי בבית לא יכולתי למסור את תאריך התפוגה והברקוד לכן התבקשתי ליצור שוב קשר יותר מאוחר ואת הקריאה שלי יזהה נציג השרות לפי מספר הטלפון
התקשרתי שוב אחר הצהריים חשוב המענה לא לקח יותר מדקה וכמו שנאמר לי נציג השרות מיד זיהה את הקריאה השלמנו את הפרטים החסרים ובסוף נאמר לי אתה יכול להשליך את הפחית לפח
התלונה עוברת לברור אצל הגורמים המוסמכים ואליך ישלח שובר לרכישת מספר בקבוקי שתיה שיהיה תקף לשנה
האמת שאני מופיע
1. מענה מהיר ואדיב
2. מתן אמון בלקוח ללא שום צורך בהצגת המוצר הפגום
3. פיצוי הולם לרמת התקלה שבגינה הוגשה התלונה
אני הופתעתי לטובה ובחרתי לשתף
חבל ששרות כזה הוא לא נורמה בקרב חברות ויצרנים אחרים בארץ
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב
« הגיב #1 ב- : ספטמבר 17, 2018, 18:35:57 PM »
בוא נתחיל בזה ששרות טוב כזה הוא לא דבר שגרתי אם כי גם אני נתקלתי בשרות טוב בכמה מהחברות הגדולות
ואם נתמקד בחברת קוקה קולה להם אין שום בעיה לתת פיצוי לצרכן
למען השם הטוב שלא יהרס בגלל לקוח ממורמר אין להם בעיה לתת פיצוי ללקוח שלהם זה עולה אולי 10 שקלים
אבל בוא תחשוב על זה רגע
האם שווה לקלקל את שם החברה בשביל 20 שקל?
ובוא ונגיד שיש 100 כאלה ביום למרות שזה מוגזם האם תמורת מחזור מכירות של כמה מליונים ביום לא שווה להשקיע 2000 שקל לסתימת פיות?
לפעמים קורים תקלות בפסי ייצור וחשוב מאוד שהיצרן יהיה קשוב לתלונות הלקוחות
זה טוב בשבילו כדי לתקן תקלות וטוב ללקוח שימשיך לקנות
את הברקוד ועד כמה פרטים לקחו ממך כדי להצליב נתונים עם עוד לקוחות שכנראה יתקשרו
לפי הברקוד התאריך והשעה הם יכולים לדעת בדיוק אם הייתה תקלה וכמה לקוחות נפגעו ממנה
שרות לקוחות זאת לא קללה וחבל שיש כמה חברות גדולות שמזלזלות בלקוחות
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב
« הגיב #2 ב- : ספטמבר 18, 2018, 07:24:10 AM »
הדגש הוא לא על הפיצוי אלא על השירות המהיר,
על זה מגיע שאפו.
כך צריך להיות!
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
dovdov

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5047

בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב
« הגיב #3 ב- : ספטמבר 19, 2018, 11:37:42 AM »
מרוב שאנחנו בארץ רגילים לשירות חרא ברוב המקרים
אנחנו מופתעים כשמקבלים שירות נומאלי.
ככה צריך להיות שירות לקוחות .
 IP: [ מחובר ]
Kobiarava

מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 45

הודעות: 5786

בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב
« הגיב #4 ב- : ספטמבר 19, 2018, 12:57:28 PM »
מרוב שאנחנו בארץ רגילים לשירות חרא ברוב המקרים
אנחנו מופתעים כשמקבלים שירות נומאלי.
ככה צריך להיות שירות לקוחות .

נכון, אבל מצד שני, אנחנו ששים לקטר כשקיבלנו שרות גרוע, אבל שוכחים לפרגן על שרות טוב, ויש גופים שבאמת מפתיעים בשרות המסור והיעיל, ובטיפול המהיר! אני למשל מאוד נהנה מהשרות הטלפוני של סודה סטרים, הכל מתקתק שם ואנשים יוצאים מגדרם כדי לספק לך תשובות ופיתרונות, חוץ מהם היתה לי גם חוויה מאוד חיובית עם שרות לקוחות אל על לאחרונה, אחרי שיצא להם שם של נותני שרות גרועים- הופתעתי מאוד לטובה!
 IP: [ מחובר ]
Shahar Cohen

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 54

הודעות: 7873

בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב
« הגיב #5 ב- : ספטמבר 21, 2018, 12:21:35 PM »
מרוב שאנחנו בארץ רגילים לשירות חרא ברוב המקרים
אנחנו מופתעים כשמקבלים שירות נומאלי.
ככה צריך להיות שירות לקוחות .

מסכים לחלוטין
עם זאת --הפרגון במקום וכולי תקווה שיבינו כבר כל נותני השירותים ששרות לקוחות ומענה אנושי הם רק + ענק
-------------------------------
דייג זה קודם כל בשביל הנשמה
 IP: [ מחובר ]
ilan62
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5702

בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב
« הגיב #6 ב- : ספטמבר 23, 2018, 12:44:23 PM »
כול הכבוד להם על השירות זה ידוע שהם נותנים שירות טוב   בראוו

היה מיקרה שהיתקשרו אליהם שהקולה בבקבוק חדש יצאה בלי גזים

ישר שלחו פיצוי שני ארגזים

בטוח יש גם הרבה שסתם מיתקשרים להיתלונן ועושים עליהם חאווה בישביל לקחת פיצוי שזה סתם מגעיל 
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב
« הגיב #7 ב- : ספטמבר 23, 2018, 13:31:52 PM »


בטוח יש גם הרבה שסתם מיתקשרים להיתלונן ועושים עליהם חאווה בישביל לקחת פיצוי שזה סתם מגעיל 

תאמין לי שהם לא טיפשים
הם יודעים שעושים עליהם חאווה ובכל זאת הם מעדיפים לתת פיצוי
זה עולה להם גרוש וחצי אבל הם מרוויחים מזה פי אלף
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
shragam

הערוץ שלי
מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 57

הודעות: 14232

בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב
« הגיב #8 ב- : ספטמבר 23, 2018, 13:38:31 PM »
יש כמה חברות בארץ שכבר יש להן תודעת שרות צרכנים נכונה 
-------------------------------

מוזמנים להכנס לערוץ היוטיוב שלי  ולהרשם 

https://www.youtube.com/ShragaMiFishingForTheSoul

 IP: [ מחובר ]
צור.

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 12523

052-3770519

בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב
« הגיב #9 ב- : ספטמבר 23, 2018, 14:55:05 PM »


בטוח יש גם הרבה שסתם מיתקשרים להיתלונן ועושים עליהם חאווה בישביל לקחת פיצוי שזה סתם מגעיל 

תאמין לי שהם לא טיפשים
הם יודעים שעושים עליהם חאווה ובכל זאת הם מעדיפים לתת פיצוי
זה עולה להם גרוש וחצי אבל הם מרוויחים מזה פי אלף
עד שימאס להם והם יפסיקו את הפיצוי או ידרשו לראות את המוצר הפגום כמו שעשו חברות כמו נייק ולדרמן
לנייק היה דגם של נעליים עם סולית אוויר שנתנו עליה אחריות כל נעל שהסוליה התפוצצה לפני שהנעל נקרעה הוחלפה בחדשה אבל בארץ החזירות והתחמנות לא יודעות שובע נייק שמו לב שאחוז הסוליות הקרועות ביישראל גדול בעשרות אחוזים משאר העולם הבינו שעושים עליהם קומבינה והורידו את האחריות בארץ
גם לדרמן שינו את האחריות שלהם בארץ והקשיחו את התנאים אחרי ששמו לב שכמות הכלים שנישברים לא הגיונית ביחס לשאר העולם והבינו שבאץ בעלים רבים של לדרמן שוברים סכינים במכוון בכדי לזכות בהחלפה לפעמים של המוצר כולו ולא רק הכלי שנישבר
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב
« הגיב #10 ב- : ספטמבר 23, 2018, 16:14:45 PM »


בטוח יש גם הרבה שסתם מיתקשרים להיתלונן ועושים עליהם חאווה בישביל לקחת פיצוי שזה סתם מגעיל 

תאמין לי שהם לא טיפשים
הם יודעים שעושים עליהם חאווה ובכל זאת הם מעדיפים לתת פיצוי
זה עולה להם גרוש וחצי אבל הם מרוויחים מזה פי אלף
עד שימאס להם והם יפסיקו את הפיצוי או ידרשו לראות את המוצר הפגום כמו שעשו חברות כמו נייק ולדרמן
לנייק היה דגם של נעליים עם סולית אוויר שנתנו עליה אחריות כל נעל שהסוליה התפוצצה לפני שהנעל נקרעה הוחלפה בחדשה אבל בארץ החזירות והתחמנות לא יודעות שובע נייק שמו לב שאחוז הסוליות הקרועות ביישראל גדול בעשרות אחוזים משאר העולם הבינו שעושים עליהם קומבינה והורידו את האחריות בארץ
גם לדרמן שינו את האחריות שלהם בארץ והקשיחו את התנאים אחרי ששמו לב שכמות הכלים שנישברים לא הגיונית ביחס לשאר העולם והבינו שבאץ בעלים רבים של לדרמן שוברים סכינים במכוון בכדי לזכות בהחלפה לפעמים של המוצר כולו ולא רק הכלי שנישבר


צור להבדיל מנייק ולדרמן שישית קוקה קולה עולה ליצרן 10 שקלים
אז בשביל 10 שקל הם לא יעשו סיפור
הם עושים מליונים כל יום אז בוא נגיד ש-1000 שקל ליום לא יזיז להם ובינינו הם לא מגיעים לסכומים האלה ביום
מה גם שפס הייצור הוא פה בארץ ולא דורש משלוח מיוחד
שולחים שוברי קנייה ובזה נגמר הסיפור
כן נכון או לא נכון תאמין לי שהם יודעים אבל נמנעים מלעשות סיפור
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
yossid

הים הוא המרגוע האמתי שלי
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 64

הודעות: 3386

דייג חוף ומז'רז'ר

בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב
« הגיב #11 ב- : ספטמבר 26, 2018, 17:18:18 PM »
הם הבינו שנפלו עח תמני
-------------------------------
תמיד תזכרו... שהדג שיושב אצלכם בצלחת, נמצא שם רק כי הוא פתח את פיו לאכול!!!
 IP: [ מחובר ]
מור אמסלם

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 42

הודעות: 2396

בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב
« הגיב #12 ב- : ספטמבר 27, 2018, 06:54:31 AM »
שירות טוב - זה תמיד ראוי לציון!!!
-------------------------------
ערוץ Youtube:

https://www.youtube.com/channel/UCdnGTD0NwE_nfPDAsEFxVjA

הירשמו לערוץ
 IP: [ מחובר ] WWW
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: [1] למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!