לפני מספר ימים רכשתי שישית פחיות ספריט
אתמול פתחתי אותה וגיליתי שאחת הפחיות נסגרה ונארזה כשהיא כמעט ללא תכולה
החלטתי הבוקר להתקשר לשרות לקוחות של קוקה קולה ולהפטעתי נתקלתי בשרות שהיום זמן לא קיבלתי
נתחיל מהמענה לטלפון שלקח בערך דקה כולל מעבר בתוך נטב השיחות עד למענה אנושי של מציגה שהיתה מאוד אדיבה
נשאלתי מספר שאלות שכללו מיקום קניה ,תאריך תפוגה ,ברקוד , וכתובת מגורים
מכיוון שלא הייתי בבית לא יכולתי למסור את תאריך התפוגה והברקוד לכן התבקשתי ליצור שוב קשר יותר מאוחר ואת הקריאה שלי יזהה נציג השרות לפי מספר הטלפון
התקשרתי שוב אחר הצהריים חשוב המענה לא לקח יותר מדקה וכמו שנאמר לי נציג השרות מיד זיהה את הקריאה השלמנו את הפרטים החסרים ובסוף נאמר לי אתה יכול להשליך את הפחית לפח
התלונה עוברת לברור אצל הגורמים המוסמכים ואליך ישלח שובר לרכישת מספר בקבוקי שתיה שיהיה תקף לשנה
האמת שאני מופיע
1. מענה מהיר ואדיב
2. מתן אמון בלקוח ללא שום צורך בהצגת המוצר הפגום
3. פיצוי הולם לרמת התקלה שבגינה הוגשה התלונה
אני הופתעתי לטובה ובחרתי לשתף
חבל ששרות כזה הוא לא נורמה בקרב חברות ויצרנים אחרים בארץ