רפי... תביעות אישיות על מי שביצע את המחקר או איכשהו היה קשור לפיאסקו, אם הוא עובד מדינה ניתן לאיים עליו על גרימת נזק לדייג המסחרי בהתאם לתיקון 10 לפקנ"ז (לאיים, לא בהכרח לבצע, אבל איום הוא כלי יעיל להפליא... אנחנו צריכים לשבור את החוליות החלשות בשרשרת... זה כבר ינגיש לנו כלי לחץ על החיבורים החזקים יותר....):
סעיף 7א(א) לפקודת הנזיקין שהתקבל בחוק לתיקון פקודת הנזיקין (תיקון מס' 10) (אחריות עובדי ציבור) התשס"ה- 2005 קובע כדלקמן:
"לא תוגש תובענה נגד עובד ציבור על מעשה שעשה תוך כדי מילוי תפקידו השלטוני כעובד ציבור, המקים אחריות בנזיקין; הוראה זו לא תחול על מעשה כאמור שנעשה ביודעין מתוך כוונה לגרום נזק או בשוויון נפש לאפשרות גרימתו במעשה כאמור".
רק צריך לבדוק האם אנו תחת כנפי ההגדרה, שכן עובד ציבור מוגדר בסעיף 7 לפקודה כ- " עובד מדינה או עובד רשות ציבורית, לפי העניין" כאשר רשות ציבורית מוגדרת שם כ- "רשות מקומית וכל תאגיד שהוקם בחוק המנוי בתוספת". החוק הבדיל בין מנגנון הענקת החסינות האמורה בסעיף 7א הנ"ל ל"עובד מדינה" לבין מנגנון החסינות ל- "עובד רשות ציבורית"
סתם חומר למחשבה מכמה גלגלים שרצו לי בראש עכשיו...אני בטוח שיש דרכים יעילות יותר ואני בטוח שאתם יודעים את העבודה יותר טוב ממני
סעיף 7א(א) לפקודת הנזיקין שהתקבל בחוק לתיקון פקודת הנזיקין (תיקון מס' 10) (אחריות עובדי ציבור) התשס"ה- 2005 קובע כדלקמן:
"לא תוגש תובענה נגד עובד ציבור על מעשה שעשה תוך כדי מילוי תפקידו השלטוני כעובד ציבור, המקים אחריות בנזיקין; הוראה זו לא תחול על מעשה כאמור שנעשה ביודעין מתוך כוונה לגרום נזק או בשוויון נפש לאפשרות גרימתו במעשה כאמור".
רק צריך לבדוק האם אנו תחת כנפי ההגדרה, שכן עובד ציבור מוגדר בסעיף 7 לפקודה כ- " עובד מדינה או עובד רשות ציבורית, לפי העניין" כאשר רשות ציבורית מוגדרת שם כ- "רשות מקומית וכל תאגיד שהוקם בחוק המנוי בתוספת". החוק הבדיל בין מנגנון הענקת החסינות האמורה בסעיף 7א הנ"ל ל"עובד מדינה" לבין מנגנון החסינות ל- "עובד רשות ציבורית"
סתם חומר למחשבה מכמה גלגלים שרצו לי בראש עכשיו...אני בטוח שיש דרכים יעילות יותר ואני בטוח שאתם יודעים את העבודה יותר טוב ממני

אלעד...
ראשית, החל"ט אינם עובדי ציבור אלא עמותה פרטית ובפועל עסק מסחרי.
לכן, אין להם כל חסינות.
יש כוונה לארגן תביעות נזיקיות כנגד החל"ט וכנגד רט"ג, בהן יחשפו כל החומרים