הערה קטנה:
יש מינוס מאוד גדול בקרבון לאומת הפיבר
וקוראים למינוס הזה ברקים
חוטי ההצתה ברכב עשויים מקרבון כי זה המוליך חשמל הכי טוב אחרי זהב
גם מקלות הקרבון מוליכים חשמל ולכן יש להזהר איתם באזור שיש בו כבלי חשמל וגם בימי סערה מלאי ברקים
מקלות הקרבון פשוט "קוראים" לברקים לבוא אליהם כי הם בולטים מאוד מעל פני השטח ולמעשה המקלות הופכים להיות מעין אנטנות לברקים
יש מינוס מאוד גדול בקרבון לאומת הפיבר
וקוראים למינוס הזה ברקים
חוטי ההצתה ברכב עשויים מקרבון כי זה המוליך חשמל הכי טוב אחרי זהב
גם מקלות הקרבון מוליכים חשמל ולכן יש להזהר איתם באזור שיש בו כבלי חשמל וגם בימי סערה מלאי ברקים
מקלות הקרבון פשוט "קוראים" לברקים לבוא אליהם כי הם בולטים מאוד מעל פני השטח ולמעשה המקלות הופכים להיות מעין אנטנות לברקים
מספר הערות:
רשמת כמה עובדות נכונות על מקלות הקרבון אבל חוטי ההצתה ברכב עשויים מנחושת (יש לך פורמולה 1 בחניה?)
זהב הוא לא המוליך הכי טוב (טעות נפוצה...). מוליך אחד בטוח יותר טוב - נחושת...הזהב לא מקבל קורוזיה ולכן משתמשים בו לפעמים.
בסערה ברקים בארצנו, הסיכוי מפגיעת ברק יותר נמוך מלזכות בלוטו ובטוטו באותו יום (לא מדעי כן...).
לדעתי הבעיה במוליכות של מקלות הקרבון היא באזורי דיג עם כבלי חשמל ללא בידוד מעל הראש.