פורום הדיג הספורטיבי בישראל

הוואי הפורום, שמירת הים ודיני דיג => על החוף => נושא נשלח על ידי: שני יצחקי על דצמבר 03, 2012, 19:39:07 PM



כותרת: איביי
תגובה על ידי: שני יצחקי על דצמבר 03, 2012, 19:39:07 PM
קודם כל אין לי מושג באיזה קטגוריה לשים את זה  sml102;
לפני מס' חודשים הזמנתי ממוכר באיביי דמוי ב- 3$ בערך.
בהזמנה היה רשום שהוא אמור הגיע אחרי שבועיים מה שלא קרה.
דיברתי עם המוכר והוא אמר לי לחכות עוד כמה ימים. וככה עברו להם כמעט ארבעה חודשים משהזמנתי והוא כל פעם אומר לי שהוא שולח עוד פעם או לחכות.
כבר התייאשתי מלחכות ואני רוצה להתלונן לאיביי.
איך מתלוננים? למי פונים?
תודה לעוזרים
 no1@


כותרת: בעניין: איביי
תגובה על ידי: עדי על דצמבר 03, 2012, 19:54:35 PM
תלונה על מוכר ב ebay:
במקרה בו רכשת מוצר אך הוא לא הגיע או שהגיע מוצר אחר או אפילו פגום, כדאי מאד לפנות ישירות למוכר וברוב הפעמים הבעיה תיפתר בצורה נעימה וטובה.
אולם אם לא זכיתם לתגובה ניתן לפתוח תלונה/דיספיוט באיביי, הם יצרו קשר עם המוכר ותעודכן במייל כולל העתק מההתכתבות ביניהם.
במידה והגעתם להסכמה תוכל לסגור את התלונה.

http://www.youtube.com/watch?v=At5ZNOMusEk&feature=mfu_in_order&list=UL (http://www.youtube.com/watch?v=At5ZNOMusEk&feature=mfu_in_order&list=UL)



תלונה/דיספיוט ב paypal:
במקביל לתלונה/דיספיוט שפתחנו ב ebay. על הקונה לפעול באותה דרך עם paypal.
שוב, הדגש הוא שכל זה נעשה לאחר שמיציתם כל דרך להגיע לפתרון הבעיה עם המוכר, כמעט תמיד העניין ייסגר בתקשורת ישירה ולשביעות רצונכם.

http://www.youtube.com/watch?v=3gsYcZqgI0M&feature=mfu_in_order&list=UL (http://www.youtube.com/watch?v=3gsYcZqgI0M&feature=mfu_in_order&list=UL)


כותרת: בעניין: איביי
תגובה על ידי: dayagos על דצמבר 03, 2012, 20:40:38 PM
חבל שהמתנת עד עכשיו , לא ניתן להגיש תלונה \ דיספיוט אם עברו מעל 35 יום מיום ביצוע ההזמנה. להבא ואם אתה רואה שאתה מתקרב לטווח הזה וההזמנה לא הגיעה, תפתח דיספיוט כמו שעדי ציין- תמיד תוכל לסגור אותו אם המוצר הגיע, או לחילופין להחזיר את הכסף למוכר במידה ויגיע גם אחרי חודשיים.

מה שתוכל לעשות כרגע הוא לפנות לחברת כרטיס האשראי שלך על מנת לבטל את העסקה בטענה שלא קבלת את המוצר  ולקבל את כספך חזרה
בהצלחה


כותרת: בעניין: איביי
תגובה על ידי: שי בגדדי על דצמבר 03, 2012, 21:06:53 PM
קיבלת תשובה מפורטת ואני מקווה שיעשו עם זה משהו

אני לא יודע אם אתה משתמש בזה אבל אני תמיד משתדל להזמין מטופ רייטד סלרס

עדי הסבר יפה מאוד תודה...


כותרת: בעניין: איביי
תגובה על ידי: שני יצחקי על דצמבר 03, 2012, 21:22:16 PM
קניתי מוצר שהזמינו מאותו מוכר הרבה יחידות והדירוג שלו היה 98.7
בכל מקרה אני לא יכול להתלונן ויעשו עם זה משהו? כי בכל זאת הייתי עם המוכר בקשר במהלך החודשים האלה


כותרת: בעניין: איביי
תגובה על ידי: רון דדון על דצמבר 03, 2012, 21:37:25 PM
אחרי כל כך הרבה זמן, אני בספק אם יהיה יעיל.
רק העצבים שתוציא על זה ועל ההתעסקות עם זה לא שווים את ה-3$.
במקרה והיה מדובר במוצר יותר יקר, הייתי אומר ששווה להתעסק עם זה.

פשוט תרשום פידבק שלילי למוכר, ותמשיך הלאה.

תשדל להזמין אך ורק ממוכרים שיש לי תג "מדורגים גבוה" (Top Rated Sellers), זה התג הזהוב לצד השם של המוכר. הסיכויים לבעיות עם מוכרים כאלה נמוכים בהרבה, וגם אם יהיו לרוב בשביל לשמור על הדירוג יעשו שמיניות באוויר שתצא מרוצה.


כותרת: בעניין: איביי
תגובה על ידי: שני יצחקי על דצמבר 03, 2012, 21:41:58 PM
אוקיי.
תודה רבה