פורום הדיג הספורטיבי בישראל

דוחות דיג => יומן דו"חות הדיג => נושא נשלח על ידי: הנצרתי מס 1 על אוגוסט 16, 2011, 20:26:59 PM



כותרת: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: הנצרתי מס 1 על אוגוסט 16, 2011, 20:26:59 PM
שוב החברה מהמרכז מחפשים לצאת לג'יג ..אבל הפעם הצליחו להגיע רק שני אנשים ואני מארגן את השאר !!

7 אנשים יוצאיים באיחור יחסי מעכו ( ב 4.30 ) גם הפעם עם הסירה לכיוון עמק האינטיאסים !!

מגיעים באור מלא ..זמן אידאלי לחיפוש הלהקות.!!

ישר ןבלי לחשוב פעמיים מחליט על העמוקים והנפילות מה 50 פאדום ל 70 פאדום ..קטע שבד"כ

לא מאכזב !!

היציאה הזו מחליט להיות עם הידני ..רןלר ג'יגנג מסטר שוכב PE5  ידית שמאל !

כנראה בגלל הידית שמאל מתחיל את היום ברגל שמאל  ;D ..לאחר זיהוי להקה כולם מורידים

ומתחילים לעבוד באטרף...כמה הקפצות ואני זה שננעל עם דג יפיוף ..הוקסט ןנעיצה מובטחת

ןמתחיל להביא את הדג..ועם לחץ מאד קטן מרגיש את קריעת החוט המקל  mad3;

החוט ולמרות שהיה חדש יחסית כנראה שהייתה לו מכה רצינית. שגרמה לקריעה !!

בלי לחשוב פעמיים מוריד את כל החוט מהרולר והחשמלי מעביר  לידני !!

חוט עם  קבלות ..TUFF LINE  צבע לבן 80 ליברה  וקשירה מהירה לשוק לידר חדש !!

עוד סיבוב ועוד שתי נעילות הפעם שולט במצב ומעלה את הראשון להיום

גם שרגא ממול מביא את הדג !!

עוד תיקון והחבר משמאל ננעל על דג יפה  שלקח ולקח עוד חוט ..הבנאדם נכנס

ללחץ וביקש שארים לו תהדג ..כמובן שאין יותר כיף מזה בסופו של דבר אנו כאן

בשביל ההרגשה הטובה והאקשן הטוב דבר שקיבלתי בחינם מאותו בחור !!

כמה דקות בהם לא נותן לדג בכלל להרים ראש...כל פעם שהדג הסתובב לנסות לרדת פשוט

לא נתתי לו והחזרתי אותו לנתיב הנכון....לנשום אוויר יד ראשונה >:D  הכל הסתיים מהר

עם אינטיאס של 19 קילו על הסירה !!

עוד SOS והפעם מצידו של סאמר  שננעל עם אינטי יפיוף שסיפק לי תענוג להוציא אותו מהמים !!

את היום מסיימים בעמק הזרזירים ..ברדודים יותר ..30-35 פאדום !!

מאותה להקה שמצאנו ננעלנו אני ועוד חבר על שני זרזירים נחמדים שישמשו לארוחה חגיגית !!

למרות שאצלנו היו תפיסות יפות היו עוד 4 סירות דבוקות אלינו ..כאילו קשורות לסירה  ואולי עם

מגנט לעץ..איפה שזזנו כולם בעקבותינו ..אבל ולא ידוע לי מה הסיבה ב4 הסירות ולמרות המרחק

האפסי בינינו לא נתפס בארבעתם אפילו קשקש אחד לתרופה !!

הפעם מחליטים לסיים את היום מוקדם ...ב 12 בצהריים ..ולהשאיר דגיםעד ליציאה הבאה

ג'יג מנצח להיום  (אצלי ) קואנטום 200 גר"

בהצלחה לכולם   www_MyEmoticons_com__fishing;


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: הנצרתי מס 1 על אוגוסט 16, 2011, 20:29:24 PM
עוד תמונות


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: אביחי על אוגוסט 16, 2011, 20:37:25 PM
עוד תמונות

אינטיאסים וזרזירים  של יום שלישי ;) ;hamsa1 ;hamsa1 ;hamsa1 ;hamsa1


מסכנה  הסירה זה המגנט של הדגים ;) ;hamsa1 ;hamsa1 ;hamsa1 ;hamsa1 ;hamsa1

לא חשמלי ולא ידני

אם לא אך נסביר שסירות ליד לא תפסו


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: אבי חכם על אוגוסט 16, 2011, 20:43:46 PM
מבסוט על החיים מלראות אותך מארח ברוחב לב שכזה  grouphugg;

כל צוות שמעוניין לצאת איתך  sml45;

אדם נדיר..

ואם כבר לארח.. מתי נגמרת העונה של הג'יג ב"עמק האינטיאסים" ?

מתי מתחילה בכלל העונה ומתי נגמרת  kap; ?

רוצה לדעת +- בכדי שאולי אצליח לגייס עצמי ועוד חבר או שניים ליציאה משותפת..

אם "הקפטן" יאשר זאת  thumbUp;


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: המינגווי1 על אוגוסט 16, 2011, 20:45:55 PM
אצלך הים הוא כמו שדה חקלאי
עמק הזרזירים  עמק העתריסים  עמק המלכות  עמק המולים
אפילו נפטון לא שולט במידע כמוך  ;hamsa1.





כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: הנצרתי מס 1 על אוגוסט 16, 2011, 20:54:38 PM
מבסוט על החיים מלראות אותך מארח ברוחב לב שכזה  grouphugg;

כל צוות שמעוניין לצאת איתך  sml45;

אדם נדיר..

ואם כבר לארח.. מתי נגמרת העונה של הג'יג ב"עמק האינטיאסים" ?

מתי מתחילה בכלל העונה ומתי נגמרת  kap; ?

רוצה לדעת +- בכדי שאולי אצליח לגייס עצמי ועוד חבר או שניים ליציאה משותפת..

אם "הקפטן" יאשר זאת  thumbUp;
אבי העונה מתחילה מתיי שמתחילים לצאת לכיוון ומסתיימת מתיי שמפסיקים  sml98;

וכרגע ברצינות...כל עוד שיש תפיסות אנו ממשיכים...כנראה התקופה הקרובה תהיה השיא

הגדולים יותר התחילו להופיע ..19 אומנם גדול אבל לפני 3 שנים זה נחשב לבייבי sml45;

מאמין שזה יקח לו עוד חודש וחצי לפחות באותו אזור

תארגנו כמה חברה ונצא בכיף  sml45;


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: amirsource על אוגוסט 16, 2011, 20:57:36 PM
מרשים ביותר [=


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: הנצרתי מס 1 על אוגוסט 16, 2011, 20:57:56 PM
אצלך הים הוא כמו שדה חקלאי
עמק הזרזירים  עמק העתריסים  עמק המלכות  עמק המולים
אפילו נפטון לא שולט במידע כמוך  ;hamsa1.




מייקל..הכי כיף זה עמק המולים  >:D >:D

המולים כמו מספרי לוטו ...אפשר לזכות בפרס הגדול אם משקיעים איתם מספיק זמן

חוץ מזה..בדייג ! אין כמו לבחור לעצמך מראש את סוג הדג המבוקש  sml98;



כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: אדריס אבזאח על אוגוסט 16, 2011, 21:05:41 PM
איזה תפיסות חלומיות   t39


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: Rony Shemer על אוגוסט 16, 2011, 21:08:13 PM
פשש כל הכבוד!!!
אטריסים מאמון  הם בדרךךך
כמה מטר חוט הלך שהחלטת לעבור לחשמלי?

סחתיין


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: סקווידוויד על אוגוסט 16, 2011, 21:12:28 PM
אצלך הים הוא כמו שדה חקלאי
עמק הזרזירים  עמק העתריסים  עמק המלכות  עמק המולים
אפילו נפטון לא שולט במידע כמוך  ;hamsa1.





אם זה מה הולך בעמקים.... מה קורה בפסגות?


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: דייג הים על אוגוסט 16, 2011, 21:17:37 PM
מאמון סחתיין הרנטגן של הים  ;hamsa1מאחל לך העונה לשבור את השיא האישי thumbUp;


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: חסדייה על אוגוסט 16, 2011, 22:24:19 PM
מברוק מאמון.
נתראה ביום חמישי בלי נדר.בתקווה להרטיב את המקל סופסוף


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: Maor slootzky על אוגוסט 16, 2011, 22:47:08 PM
פייי
יפה מאוד.
באיזה גובה היו התקיפות בדר"כ ? בירידה?למטה? או בגובה ?

מברוקקקקקק


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: KERET על אוגוסט 16, 2011, 23:18:18 PM
סחתיין מאמון  t39 אחלה תפיסות  sml41;
תענוג גדול הדוחות שלך  grouphugg;
חייב למצוא דרך להבריז מהעבודה.


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: *דודו* על אוגוסט 17, 2011, 00:26:37 AM
כל הכבוד על התפיסות האלה אצלנו במרכז עדיין מפחדים לבוא בכמויות האלה.

ממש תענוג לראות את הדוחות שלך.
תמשיך להנות כמו שצריך.
שיהיה המון הצלחה בהמשך  thumbUp;


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: סאמח הצפר על אוגוסט 17, 2011, 00:53:27 AM
איזה יופי של דוח ושל תוצאות.

הפעם מזל שהתקפלתם מוקדם (עללק מוקדם :D) קצת רחמנות לשאר הצוות לא תזיק.

בצדק אתה נותן גז מלא היציאות לג'יג כי רואים שהאנטיאסים נכנסים לאטרף ופותחים פה יותר ויותר.

למרות את, יש כאלו שלא תופסים כי אין להם את הסקיפר בסירה

אגב, ניסיתי לגנוב ממך מידע בפעם אחרונה והצלחתי אבל לא היה לי אנרגיות לבוא אליך בזמן שכיוונת את אבו אשרף הסקיפר וניתחת את מתאר הקרקעית. זה אשתדל בפעמים הבאות לכסות...

מברוק ותמשיך כך


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: rafi על אוגוסט 17, 2011, 01:09:58 AM
חשבתי חשבתי, והבנתי למה האנטיאסים באים אלייך,
זה הכל ענין של שם...
וואלה מתאים לך מאמון ;)

מ - מגנט
א - אינטיאסים
מ- מתוחכם
ון- ונדיב

כרגיל, יופי של דו"ח עם תפיסות יפיפיות thumbUp;

מצטרף לשאלה של מאור- נתפסו ליד הקרקעית או באמצע הדרך?


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: הנצרתי מס 1 על אוגוסט 17, 2011, 03:47:33 AM
עוד תמונות

אינטיאסים וזרזירים  של יום שלישי ;) ;hamsa1 ;hamsa1 ;hamsa1 ;hamsa1


מסכנה  הסירה זה המגנט של הדגים ;) ;hamsa1 ;hamsa1 ;hamsa1 ;hamsa1 ;hamsa1

לא חשמלי ולא ידני

אם לא אך נסביר שסירות ליד לא תפסו
שאר הסירות חיפשו אותנו לעומתם אנו חיפשנו את הלהקות והתיישבנו ממש מעליהם

לזריקות מהירות וכך הלאה !!

עם כל הכבוד לאחרים ויש כבוד אבל סירה שנדבקת לאחרים מראה חוסר בטחון עצמי בדייג בכלל



כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: הנצרתי מס 1 על אוגוסט 17, 2011, 03:51:21 AM
פשש כל הכבוד!!!
אטריסים מאמון  הם בדרךךך
כמה מטר חוט הלך שהחלטת לעבור לחשמלי?

סחתיין
רוני ..לא עברתי לחשמלי בכלל !!

ברגע שנקרע החוט בידני הוצאתי את השאר מהשפולה של הידני והחלפתי אותו בחוט שהיה מולבש

על החשמלי ..שאר היום המשכתי עם הידני ובחשמלי לא נגעתי בכלל !!

בקריעת חוט איבדתי משהו כמו 40-50 מטר חוט ...אומנם נשאר מספיק חוט אבל העדפתי

לא לקחת צ'אנס ..זרקתי כל מה נשאר שם ושמתי אחר !!


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: הנצרתי מס 1 על אוגוסט 17, 2011, 03:52:36 AM
מאמון סחתיין הרנטגן של הים  ;hamsa1מאחל לך העונה לשבור את השיא האישי thumbUp;
דייג הים..ברוך הבא וכמה טוב שאתה כאן  give_rose;

בהצלחה איש  t39


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: הנצרתי מס 1 על אוגוסט 17, 2011, 03:53:46 AM
מברוק מאמון.
נתראה ביום חמישי בלי נדר.בתקווה להרטיב את המקל סופסוף
חסדיה..נקווה לטוב  www_MyEmoticons_com__fishing;


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: הנצרתי מס 1 על אוגוסט 17, 2011, 03:55:29 AM
פייי
יפה מאוד.
באיזה גובה היו התקיפות בדר"כ ? בירידה?למטה? או בגובה ?

מברוקקקקקק

תודה מאור

תקיפה בירידה ולמרות שיש כאלה אבל נדירות ביותר !!

שאר התקיפות היו גם למעלה וגם למטה הכל לפי המיקום של הלהקה


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: הנצרתי מס 1 על אוגוסט 17, 2011, 03:57:29 AM
סחתיין מאמון  t39 אחלה תפיסות  sml41;
תענוג גדול הדוחות שלך  grouphugg;
חייב למצוא דרך להבריז מהעבודה.
יללה יוסי בכיף...לקראת שבוע הבא מתארגנת לה עוד גבוצה חלקם מהצפון וחלקם מהמרכז

תבדוק את המצב עם  MARKO 77  ..אסף


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: הנצרתי מס 1 על אוגוסט 17, 2011, 04:27:43 AM
חשבתי חשבתי, והבנתי למה האנטיאסים באים אלייך,
זה הכל ענין של שם...
וואלה מתאים לך מאמון ;)

מ - מגנט
א - אינטיאסים
מ- מתוחכם
ון- ונדיב

כרגיל, יופי של דו"ח עם תפיסות יפיפיות thumbUp;

מצטרף לשאלה של מאור- נתפסו ליד הקרקעית או באמצע הדרך?
תודה רפי

ושוב לעניין אותה שאלה ואיפה תקפו !!

בעניין זה חשוב שתבין את דפוס הפעולה אצלנו בצוות !!

לקבינה מול האיקוסאונדר מתיישבים רק אני והסקיפר !

אני מנווט לפי הנקודות שצריך והוא המבצע ...תפקידי למצוא ולהביא את הסירה עד

הלהקות והתפקיד הלא פחות חשוב שלו זה לעצור מעליה בדיוק ולכוון את הסירה שתיגרר

לכיוון הנכון אותו כיוון שכולם זורקים ממנו ..אחרת כל החוטים יכנסו מתחת לסירה !!

רק אנו בפנים ושאר החברה בחוץ לא מתערבים בכלל במה שקורה בפנים  אפילו אם זה

לוקח שעה חיפוש ללא שום נסיון ...הם יודעים בוודאות שיש שני אנשים שקורעים את הת****

ומתאמצים למצוא את הדגים !!

ברגע שמזהים להקה ומתיישבים מעליה ..שאר החברה בחוץ ומיידית מקבלים מידע

1: עומק המים  

2: העומק בו מרחפת או נמצאת הלהקה

3: גודל הלהקה !!

מידע כזה מספיק מאד לדעת כמה פאדום להרים ומתיי להפסיק את ההקפצות !!

חשוב לציין שחלק גדול מההצלחה בדייג אצלנו זה המשמעת

ברגע שיש להקה .." 40 פאדום להקה גדולה 5 פאדום מהקרקעית "  לדוגמה

מיקום הלהקה והעצירה ואז מתקבלת האות להוריד !!

כולם מורידים ומהר ..בום בום הקפצות למעלה  עד שעוברים את ה 5 פאדום מהקרקעית..

הג'יג חייב לעלות עד למעלה ושוב זורקים מחדש  ..בום בום עד מעל ה 5 פאדום

ועוד הורדה ובום בום הקפצות ..אחרי כמה נסיונות ניתנת עוד אות שעושים תיקון

כל החברה ומהר חייבים להרים ..ואז מתבצע תיקון נקודה

אם נתפסים דגים מאותה להקה נצמדים אליה ..אם לא מנסים עוד תיקון אחד או שניים

אם לא צלחו שוב סימן שהלהקה " תעבאנה " ולא מעוניינת לתקוף ..פשוט מוותרים עליה

ומחפשים להקה אחרת !!

אז בכלל עד כמה מעלים ומקפיצים את הג'יג טמונה במידע שמקבלים מאיתנו שאר

חברי הצוות..חשוב מאד לזהות מה העומק ומה העומק בו מרחפת הלהקה ומשם הדרך קצרה

לתפיסה...המידע חשוב מאד משתי סיבות...בעומק המשוער כבר הבנאדם מצפה לנעילה

סיבה אחרת לשמור על הכוחות של חברי הצוות לעת צורך עם להקה תוקפת ..שכן מה הטעם

להקפיץ 50 מטר למעלה בעומק 100 מטר כשהלהקה נמצאת 15 מטר מהקרקעית !!

משמעת זה חובה בכל סירה אילו חוסר משמעת זה מתכון לכשלון !!

חוסר משמעת ואי ביצוע הוראות מיידית היה יוצר המון בלגן בסירה ובהתאם יהיו פחות דגים

היו מקרים שהצטרפו חדשים לצוות ..פשוט חשבו ללכת לפי רצונם ..להוריד מתיי בא להם

ולנסות כמה זמן שבא להם ושאר הקבוצה תחכה להם עד שיסיימו ..חברים כאלה החזיקו מעמד

רק ביציאה הזו שכן עוד יציאות לא היו להם בכלל !!

כמובן שהם לא הולכים אחרינו כמו עדר..פשוט הם סומכים עלינו בהכל ולא סתם סומכים

כמעט ברוב היציאות הם מקבלים את התמורה ...אחרת מזמן היו מחליפים !!



כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: טרולוס על אוגוסט 17, 2011, 04:57:09 AM
עשיתם כיף חיים sml41; sml41;


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: dani77 על אוגוסט 17, 2011, 08:25:55 AM
מדהים כמה תשובות מקצועיות מאמון פשוט ים של מידע  icon_pray;
אני חייב למצוא יום ולעלות אליך
דניאל


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: Maor slootzky על אוגוסט 17, 2011, 08:46:39 AM
חשבתי חשבתי, והבנתי למה האנטיאסים באים אלייך,
זה הכל ענין של שם...
וואלה מתאים לך מאמון ;)

מ - מגנט
א - אינטיאסים
מ- מתוחכם
ון- ונדיב

כרגיל, יופי של דו"ח עם תפיסות יפיפיות thumbUp;

מצטרף לשאלה של מאור- נתפסו ליד הקרקעית או באמצע הדרך?
תודה רפי

ושוב לעניין אותה שאלה ואיפה תקפו !!

בעניין זה חשוב שתבין את דפוס הפעולה אצלנו בצוות !!

לקבינה מול האיקוסאונדר מתיישבים רק אני והסקיפר !

אני מנווט לפי הנקודות שצריך והוא המבצע ...תפקידי למצוא ולהביא את הסירה עד

הלהקות והתפקיד הלא פחות חשוב שלו זה לעצור מעליה בדיוק ולכוון את הסירה שתיגרר

לכיוון הנכון אותו כיוון שכולם זורקים ממנו ..אחרת כל החוטים יכנסו מתחת לסירה !!

רק אנו בפנים ושאר החברה בחוץ לא מתערבים בכלל במה שקורה בפנים  אפילו אם זה

לוקח שעה חיפוש ללא שום נסיון ...הם יודעים בוודאות שיש שני אנשים שקורעים את הת****

ומתאמצים למצוא את הדגים !!

ברגע שמזהים להקה ומתיישבים מעליה ..שאר החברה בחוץ ומיידית מקבלים מידע

1: עומק המים  

2: העומק בו מרחפת או נמצאת הלהקה

3: גודל הלהקה !!

מידע כזה מספיק מאד לדעת כמה פאדום להרים ומתיי להפסיק את ההקפצות !!

חשוב לציין שחלק גדול מההצלחה בדייג אצלנו זה המשמעת

ברגע שיש להקה .." 40 פאדום להקה גדולה 5 פאדום מהקרקעית "  לדוגמה

מיקום הלהקה והעצירה ואז מתקבלת האות להוריד !!

כולם מורידים ומהר ..בום בום הקפצות למעלה  עד שעוברים את ה 5 פאדום מהקרקעית..

הג'יג חייב לעלות עד למעלה ושוב זורקים מחדש  ..בום בום עד מעל ה 5 פאדום

ועוד הורדה ובום בום הקפצות ..אחרי כמה נסיונות ניתנת עוד אות שעושים תיקון

כל החברה ומהר חייבים להרים ..ואז מתבצע תיקון נקודה

אם נתפסים דגים מאותה להקה נצמדים אליה ..אם לא מנסים עוד תיקון אחד או שניים

אם לא צלחו שוב סימן שהלהקה " תעבאנה " ולא מעוניינת לתקוף ..פשוט מוותרים עליה

ומחפשים להקה אחרת !!

אז בכלל עד כמה מעלים ומקפיצים את הג'יג טמונה במידע שמקבלים מאיתנו שאר

חברי הצוות..חשוב מאד לזהות מה העומק ומה העומק בו מרחפת הלהקה ומשם הדרך קצרה

לתפיסה...המידע חשוב מאד משתי סיבות...בעומק המשוער כבר הבנאדם מצפה לנעילה

סיבה אחרת לשמור על הכוחות של חברי הצוות לעת צורך עם להקה תוקפת ..שכן מה הטעם

להקפיץ 50 מטר למעלה בעומק 100 מטר כשהלהקה נמצאת 15 מטר מהקרקעית !!

משמעת זה חובה בכל סירה אילו חוסר משמעת זה מתכון לכשלון !!

חוסר משמעת ואי ביצוע הוראות מיידית היה יוצר המון בלגן בסירה ובהתאם יהיו פחות דגים

היו מקרים שהצטרפו חדשים לצוות ..פשוט חשבו ללכת לפי רצונם ..להוריד מתיי בא להם

ולנסות כמה זמן שבא להם ושאר הקבוצה תחכה להם עד שיסיימו ..חברים כאלה החזיקו מעמד

רק ביציאה הזו שכן עוד יציאות לא היו להם בכלל !!

כמובן שהם לא הולכים אחרינו כמו עדר..פשוט הם סומכים עלינו בהכל ולא סתם סומכים

כמעט ברוב היציאות הם מקבלים את התמורה ...אחרת מזמן היו מחליפים !!



מילים כדורבנות.
יצויין כי גם אצלנו זה בדיוק כך ,
רק שאצלנו בן אדם אחד גם מנווט וגם נוהג וגם מעמיד את הסירה.
כמובן שאף אחד לא מעז להוריד אם לא ניתנה הוראה מפורשת מההגה.

אני גם נוהג להכין את החברה לפני שנעצרים ולקרא להם כמו בצבא:
" צווווותתת לעמדווווות קרב "
ולאחר מכן הם עונים כל אחד בתורו :
" ראשון נורה" - כלומר אחד כבר במים.


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: הנצרתי מס 1 על אוגוסט 17, 2011, 12:07:25 PM
חשבתי חשבתי, והבנתי למה האנטיאסים באים אלייך,
זה הכל ענין של שם...
וואלה מתאים לך מאמון ;)

מ - מגנט
א - אינטיאסים
מ- מתוחכם
ון- ונדיב

כרגיל, יופי של דו"ח עם תפיסות יפיפיות thumbUp;

מצטרף לשאלה של מאור- נתפסו ליד הקרקעית או באמצע הדרך?
תודה רפי

ושוב לעניין אותה שאלה ואיפה תקפו !!

בעניין זה חשוב שתבין את דפוס הפעולה אצלנו בצוות !!

לקבינה מול האיקוסאונדר מתיישבים רק אני והסקיפר !

אני מנווט לפי הנקודות שצריך והוא המבצע ...תפקידי למצוא ולהביא את הסירה עד

הלהקות והתפקיד הלא פחות חשוב שלו זה לעצור מעליה בדיוק ולכוון את הסירה שתיגרר

לכיוון הנכון אותו כיוון שכולם זורקים ממנו ..אחרת כל החוטים יכנסו מתחת לסירה !!

רק אנו בפנים ושאר החברה בחוץ לא מתערבים בכלל במה שקורה בפנים  אפילו אם זה

לוקח שעה חיפוש ללא שום נסיון ...הם יודעים בוודאות שיש שני אנשים שקורעים את הת****

ומתאמצים למצוא את הדגים !!

ברגע שמזהים להקה ומתיישבים מעליה ..שאר החברה בחוץ ומיידית מקבלים מידע

1: עומק המים  

2: העומק בו מרחפת או נמצאת הלהקה

3: גודל הלהקה !!

מידע כזה מספיק מאד לדעת כמה פאדום להרים ומתיי להפסיק את ההקפצות !!

חשוב לציין שחלק גדול מההצלחה בדייג אצלנו זה המשמעת

ברגע שיש להקה .." 40 פאדום להקה גדולה 5 פאדום מהקרקעית "  לדוגמה

מיקום הלהקה והעצירה ואז מתקבלת האות להוריד !!

כולם מורידים ומהר ..בום בום הקפצות למעלה  עד שעוברים את ה 5 פאדום מהקרקעית..

הג'יג חייב לעלות עד למעלה ושוב זורקים מחדש  ..בום בום עד מעל ה 5 פאדום

ועוד הורדה ובום בום הקפצות ..אחרי כמה נסיונות ניתנת עוד אות שעושים תיקון

כל החברה ומהר חייבים להרים ..ואז מתבצע תיקון נקודה

אם נתפסים דגים מאותה להקה נצמדים אליה ..אם לא מנסים עוד תיקון אחד או שניים

אם לא צלחו שוב סימן שהלהקה " תעבאנה " ולא מעוניינת לתקוף ..פשוט מוותרים עליה

ומחפשים להקה אחרת !!

אז בכלל עד כמה מעלים ומקפיצים את הג'יג טמונה במידע שמקבלים מאיתנו שאר

חברי הצוות..חשוב מאד לזהות מה העומק ומה העומק בו מרחפת הלהקה ומשם הדרך קצרה

לתפיסה...המידע חשוב מאד משתי סיבות...בעומק המשוער כבר הבנאדם מצפה לנעילה

סיבה אחרת לשמור על הכוחות של חברי הצוות לעת צורך עם להקה תוקפת ..שכן מה הטעם

להקפיץ 50 מטר למעלה בעומק 100 מטר כשהלהקה נמצאת 15 מטר מהקרקעית !!

משמעת זה חובה בכל סירה אילו חוסר משמעת זה מתכון לכשלון !!

חוסר משמעת ואי ביצוע הוראות מיידית היה יוצר המון בלגן בסירה ובהתאם יהיו פחות דגים

היו מקרים שהצטרפו חדשים לצוות ..פשוט חשבו ללכת לפי רצונם ..להוריד מתיי בא להם

ולנסות כמה זמן שבא להם ושאר הקבוצה תחכה להם עד שיסיימו ..חברים כאלה החזיקו מעמד

רק ביציאה הזו שכן עוד יציאות לא היו להם בכלל !!

כמובן שהם לא הולכים אחרינו כמו עדר..פשוט הם סומכים עלינו בהכל ולא סתם סומכים

כמעט ברוב היציאות הם מקבלים את התמורה ...אחרת מזמן היו מחליפים !!



מילים כדורבנות.
יצויין כי גם אצלנו זה בדיוק כך ,
רק שאצלנו בן אדם אחד גם מנווט וגם נוהג וגם מעמיד את הסירה.
כמובן שאף אחד לא מעז להוריד אם לא ניתנה הוראה מפורשת מההגה.

אני גם נוהג להכין את החברה לפני שנעצרים ולקרא להם כמו בצבא:
" צווווותתת לעמדווווות קרב "
ולאחר מכן הם עונים כל אחד בתורו :
" ראשון נורה" - כלומר אחד כבר במים.
פשוטו כמשמעו כך זה אמור להתנהל אחרת הכל נהפך לסרט טורקי אחד גדול

יצא לי לצאת עם קבוצות שכל אחד הגיע מאזור אחר בארץ וכלל לא מכירים

יציאות כאלה היו כל כך לא מאורגנות והייתה הרגשה של " תעשה מה בא לך ותסיים את היום "

בים כמו שנהוג מאז ומעולם..חובה שיהיה בנאדם אחד ויחיד שקובע וממנו תצא המילה האחרונה


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: קובי לוי על אוגוסט 17, 2011, 15:11:59 PM
אין יותר טעים מהזרזירים shy2;
תגיד מאמון אם אני עובר לגור בנצרת
אני ניכנס לצוות shy2;
צוות לעניין יופי של דוחות לתיפארת
ואיזה שלל מכובד כרגיל
תמשיכו לפנק give_rose;


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: הנצרתי מס 1 על אוגוסט 17, 2011, 15:29:48 PM
אין יותר טעים מהזרזירים shy2;
תגיד מאמון אם אני עובר לגור בנצרת
אני ניכנס לצוות shy2;
צוות לעניין יופי של דוחות לתיפארת
ואיזה שלל מכובד כרגיל
תמשיכו לפנק give_rose;
קובי ..תגיע תמיד נדאג לך למקום מכובד בינינו  t39


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: benz5 על אוגוסט 17, 2011, 16:22:36 PM
מה אומר ומה אגיד .

כל יציאה חגיגה וזה לא מזל או מקרה .

פשוט למדתה את העבודה ואתה גורם לכל החברה להנות מדייג .

אצלי אתמול יציאה יבשה כמו אצל כל החברה באותו יום באשדוד והרצליה .

מקווה שבוע הבא לצאת ביחד .


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: yardy על אוגוסט 17, 2011, 17:17:07 PM
מה עוד אפשר להגיד? מקצוען אמיתי ותמיד מוכן לשתף בידע. אין כמוך


כותרת: בעניין: אינטיאסים וזרזירים
תגובה על ידי: Maor slootzky על אוגוסט 17, 2011, 21:03:46 PM
חשבתי חשבתי, והבנתי למה האנטיאסים באים אלייך,
זה הכל ענין של שם...
וואלה מתאים לך מאמון ;)

מ - מגנט
א - אינטיאסים
מ- מתוחכם
ון- ונדיב

כרגיל, יופי של דו"ח עם תפיסות יפיפיות thumbUp;

מצטרף לשאלה של מאור- נתפסו ליד הקרקעית או באמצע הדרך?
תודה רפי

ושוב לעניין אותה שאלה ואיפה תקפו !!

בעניין זה חשוב שתבין את דפוס הפעולה אצלנו בצוות !!

לקבינה מול האיקוסאונדר מתיישבים רק אני והסקיפר !

אני מנווט לפי הנקודות שצריך והוא המבצע ...תפקידי למצוא ולהביא את הסירה עד

הלהקות והתפקיד הלא פחות חשוב שלו זה לעצור מעליה בדיוק ולכוון את הסירה שתיגרר

לכיוון הנכון אותו כיוון שכולם זורקים ממנו ..אחרת כל החוטים יכנסו מתחת לסירה !!

רק אנו בפנים ושאר החברה בחוץ לא מתערבים בכלל במה שקורה בפנים  אפילו אם זה

לוקח שעה חיפוש ללא שום נסיון ...הם יודעים בוודאות שיש שני אנשים שקורעים את הת****

ומתאמצים למצוא את הדגים !!

ברגע שמזהים להקה ומתיישבים מעליה ..שאר החברה בחוץ ומיידית מקבלים מידע

1: עומק המים  

2: העומק בו מרחפת או נמצאת הלהקה

3: גודל הלהקה !!

מידע כזה מספיק מאד לדעת כמה פאדום להרים ומתיי להפסיק את ההקפצות !!

חשוב לציין שחלק גדול מההצלחה בדייג אצלנו זה המשמעת

ברגע שיש להקה .." 40 פאדום להקה גדולה 5 פאדום מהקרקעית "  לדוגמה

מיקום הלהקה והעצירה ואז מתקבלת האות להוריד !!

כולם מורידים ומהר ..בום בום הקפצות למעלה  עד שעוברים את ה 5 פאדום מהקרקעית..

הג'יג חייב לעלות עד למעלה ושוב זורקים מחדש  ..בום בום עד מעל ה 5 פאדום

ועוד הורדה ובום בום הקפצות ..אחרי כמה נסיונות ניתנת עוד אות שעושים תיקון

כל החברה ומהר חייבים להרים ..ואז מתבצע תיקון נקודה

אם נתפסים דגים מאותה להקה נצמדים אליה ..אם לא מנסים עוד תיקון אחד או שניים

אם לא צלחו שוב סימן שהלהקה " תעבאנה " ולא מעוניינת לתקוף ..פשוט מוותרים עליה

ומחפשים להקה אחרת !!

אז בכלל עד כמה מעלים ומקפיצים את הג'יג טמונה במידע שמקבלים מאיתנו שאר

חברי הצוות..חשוב מאד לזהות מה העומק ומה העומק בו מרחפת הלהקה ומשם הדרך קצרה

לתפיסה...המידע חשוב מאד משתי סיבות...בעומק המשוער כבר הבנאדם מצפה לנעילה

סיבה אחרת לשמור על הכוחות של חברי הצוות לעת צורך עם להקה תוקפת ..שכן מה הטעם

להקפיץ 50 מטר למעלה בעומק 100 מטר כשהלהקה נמצאת 15 מטר מהקרקעית !!

משמעת זה חובה בכל סירה אילו חוסר משמעת זה מתכון לכשלון !!

חוסר משמעת ואי ביצוע הוראות מיידית היה יוצר המון בלגן בסירה ובהתאם יהיו פחות דגים

היו מקרים שהצטרפו חדשים לצוות ..פשוט חשבו ללכת לפי רצונם ..להוריד מתיי בא להם

ולנסות כמה זמן שבא להם ושאר הקבוצה תחכה להם עד שיסיימו ..חברים כאלה החזיקו מעמד

רק ביציאה הזו שכן עוד יציאות לא היו להם בכלל !!

כמובן שהם לא הולכים אחרינו כמו עדר..פשוט הם סומכים עלינו בהכל ולא סתם סומכים

כמעט ברוב היציאות הם מקבלים את התמורה ...אחרת מזמן היו מחליפים !!



מילים כדורבנות.
יצויין כי גם אצלנו זה בדיוק כך ,
רק שאצלנו בן אדם אחד גם מנווט וגם נוהג וגם מעמיד את הסירה.
כמובן שאף אחד לא מעז להוריד אם לא ניתנה הוראה מפורשת מההגה.

אני גם נוהג להכין את החברה לפני שנעצרים ולקרא להם כמו בצבא:
" צווווותתת לעמדווווות קרב "
ולאחר מכן הם עונים כל אחד בתורו :
" ראשון נורה" - כלומר אחד כבר במים.
פשוטו כמשמעו כך זה אמור להתנהל אחרת הכל נהפך לסרט טורקי אחד גדול

יצא לי לצאת עם קבוצות שכל אחד הגיע מאזור אחר בארץ וכלל לא מכירים

יציאות כאלה היו כל כך לא מאורגנות והייתה הרגשה של " תעשה מה בא לך ותסיים את היום "

בים כמו שנהוג מאז ומעולם..חובה שיהיה בנאדם אחד ויחיד שקובע וממנו תצא המילה האחרונה

יעיני אתה הראיס?