כותרת: שימון המכונה תגובה על ידי: אביב. על אפריל 03, 2012, 00:40:05 AM אחרי כל יציאה אני שוטף את המכונה במים, מייבש ואחרי זה משמן,
אני שם כמה טיפות על הציר המרכזי של המכונה, ומוציא את הידית ומשמן את הציר של הידית ואת ההברגה, האם זה בסדר, כי אני לא זוכר מי אבל מישהו אמר לי שזה פוגע במכונה לשים שמן על הציר המרכזי ועל הציר של הידית תודה מראש, אביב כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: אביב. על אפריל 03, 2012, 02:10:09 AM ??? תשובה, מישהו???
כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: MOTI-M על אפריל 03, 2012, 02:19:42 AM ??? תשובה, מישהו??? אוי אביב ידידי שכחתי אותך sml_bang; אני לדוגמה משמן רק שיש לי בעיה ברולר לא כל יציאה אחרי הים ,אני על הציר המרכזי מגרז לא משמן הידית ההברגה נכון משמן אבל לא כל יציאה לים אין צורך כדי לשמור על הרולר פעם בשבוע מספיק כמה פעמים אתה יוצאה לדוג בשבוע ? כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: MK2 על אפריל 03, 2012, 02:26:41 AM מנסיוני, שימון מוגזם ולמכונה חדשה גורם לתקיעה עד לשתיפה במים
לא מדבר על תקיעה מקורוזיה כי הרולר שימנו היה חדש דנדש ניסיתי לשמור עליו יותר מידי שימתני עם שמן יעודי איפה שהמוכר סימן, אחרי כל יציאה! אחרי חודש המכונה נתקעה לקח זמן לשחרר אותה תחת מי ברז אך השתחרר ועד היום- שנה עברה לא טיפלתי ברולר לשניה, אפילו לא שטפתי הרבה זמן (טעות- ביציאה האחרונה ראיתי קורוזיה על הגוף- התנועה לא נפגעה ממש- פשוט לא ז'רז'רתי המון זמן) רולר איכותי לא אמור להתקלקל אחרי 10 יציאות לים כמו רולר טוקושימה ב16 דולר- בנתניה טרחו למכור אותו ב150 (עם חוט טרבוקו) הרולר טוקושימה הזה קיבל חלודה נוראית על הציר המרכזי לאחר כ 5 יציאות- ביציאה העשירית הוא כבר נשבר ונגרס. אז... רולר טוב לא משמנים יותר מידי, פעם ב... כשאתה מרגיש משהו מוזר בתנועה שלו, עדיף אצל המוכר, באותה הזדמנות תמיד מומלץ לרכוש רולר חלופי, לא דראק כמובן כמו הפוקושימה שלי... משהו שהיית משתמש בו ליום יום :) כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: dovdov על אפריל 03, 2012, 02:27:14 AM גריז על הציר דווקא לא טוב למייטב ידיעתי , גריז תופס חול ואבק ואותו שמים רק בתוך המכונה,על גלגלי השיניים .
על הציר טיפת שמן, וגם בציר/מייסבי הידית משני הצדדים, על הגלגלת של החוט בקשת ובצירים של הקשת טיפת שמן. אבל לא כל פעם , אני שוטף את המכונה תחת מים אחרי כל יציאה לים מוציא את עודפי המים מנגב מייבש ופעם בכמה זמן או שמרגישים שצריך עושה שימון כללי. בתוך הרולר אני עושה החלפת גריז כללית פעם בשנה, פותח מנקה עם נפט או סולר טוב טוב ומייבש ושם גריז יעודי חדש. כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: MOTI-M על אפריל 03, 2012, 02:33:26 AM ציטוט גריז על הציר דווקא לא טוב למייטב ידיעתי , גריז תופס חול ואבק ואותו שמים רק בתוך המכונה זה סותר את מה שאתה אומר אולי אני טועה ??? אבל מה שאני יודע עם אתה שם בתוך המכונה והציר עולה ויורד תמיד יהיה לך גריז על הציר נכון ? כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: אביב. על אפריל 03, 2012, 02:33:51 AM תודה רבה לכולם על התשובות, עכשיו אני לא ישמן כל פעם ,
אבל אחרי כל יצאה אני שוטף מתחת למים זורמים, קלאץ סגור חזק, ומנגב טוב שאריות מים, (לפעמים נכנס מים מתחת לספולה אז אני מנגב גם שם ) מפריד את הספולה מהרולר, ומייבש כמה שצריך, בקיצור תודה t39 icon_pray; thumbUp; כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: סקווידוויד על אפריל 03, 2012, 07:40:31 AM גריז על הציר דווקא לא טוב למייטב ידיעתי , גריז תופס חול ואבק ואותו שמים רק בתוך המכונה,על גלגלי השיניים . על הציר טיפת שמן, וגם בציר/מייסבי הידית משני הצדדים, על הגלגלת של החוט בקשת ובצירים של הקשת טיפת שמן. אבל לא כל פעם , אני שוטף את המכונה תחת מים אחרי כל יציאה לים מוציא את עודפי המים מנגב מייבש ופעם בכמה זמן או שמרגישים שצריך עושה שימון כללי. בתוך הרולר אני עושה החלפת גריז כללית פעם בשנה, פותח מנקה עם נפט או סולר טוב טוב ומייבש ושם גריז יעודי חדש. קצת שמן ייעודי על הציר הראשי, פעם ב... אני מוסיף מעט גריז ייעודי לרולרים זה יוצר כמו O-רינג ולא ייתן למים להכנס לגוף הרולר דרך הציר. שימון תקופתי לגלגלי שיניים ובדיקה שהכל תקין. תעשו את זה די פעמים לכמה רולרים וכבר לא תצטרכו סיוע בתיקון אלא תבינו מה קורה שם בפנים ותוכלו לטפל ולתקן לבד את רוב התקלות. רק מה לאט, לא בכח, להסתכל לאן הולך כל דבר כדי שתוכלו להחזיר ומידי פעם תנו כמה תמונות כדי שאם תיהיה בעיה יהיה לכם גיבוי. קחו בחשבון שיש מצב שבהתחלה זה יהיה קשה ומסובך אבל מי שעובד מסודר ומסדר את החלקים על השולחן בסדר שהוציא אותם אז הכל ילך טוב. כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: רון דדון על אפריל 03, 2012, 10:01:06 AM דגש על מה שאייל רשם - שמן יעודי בלבד! לא להשתמש בwd40 או כל חומר "שימון" דומה, שכן הוא ממיס שומנים אחרים וימיס את הגריז בתוך הרולר.
לפי דעתי - חוץ משטיפה חיצונית קלה להוריד את המלח מגוף הרולר, אין שום סיבה לשמן אותו אחרי יציאות, אלא אם ממש טבל במים (ואז כבר עדיף פירוק מלא ולא סתם כמה טיפות שמן). כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: אביב. על אפריל 03, 2012, 10:05:40 AM אני משתמש בשמן שקניתי בחנות דייג, ולמכונת ז'ירזור שלי משתמש בבקבוקון שהביאו איתה (שימאנו)
כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: MOTI-M על אפריל 03, 2012, 10:14:11 AM אני משתמש בשמן שקניתי בחנות דייג, ולמכונת ז'ירזור שלי משתמש בבקבוקון שהביאו איתה (שימאנו) אחלה אביב אתה רואה כל אחד יש לו שיטה אתה גם תמצא בסוף את השיטה שלך thumbUp; אני לדוגמה פעם בשנה עושה טיפול לרולר כללי גירוז ושימון אם אני דג בריפים עושה רק שטיפה חיצונית בשטח חולי אני עושה ניקיון יותר יסודי בגלל החול בהצלחה אביב 049s; כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: אביב. על אפריל 03, 2012, 10:28:47 AM תודה רבה לכולם על העזרה למדתי המון מהדיון הזה
כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: יריב על אפריל 03, 2012, 11:00:53 AM גריז על הציר דווקא לא טוב למייטב ידיעתי , גריז תופס חול ואבק ואותו שמים רק בתוך המכונה,על גלגלי השיניים . על הציר טיפת שמן, וגם בציר/מייסבי הידית משני הצדדים, על הגלגלת של החוט בקשת ובצירים של הקשת טיפת שמן. אבל לא כל פעם , אני שוטף את המכונה תחת מים אחרי כל יציאה לים מוציא את עודפי המים מנגב מייבש ופעם בכמה זמן או שמרגישים שצריך עושה שימון כללי. בתוך הרולר אני עושה החלפת גריז כללית פעם בשנה, פותח מנקה עם נפט או סולר טוב טוב ומייבש ושם גריז יעודי חדש. קצת שמן ייעודי על הציר הראשי, פעם ב... אני מוסיף מעט גריז ייעודי לרולרים זה יוצר כמו O-רינג ולא ייתן למים להכנס לגוף הרולר דרך הציר. שימון תקופתי לגלגלי שיניים ובדיקה שהכל תקין. תעשו את זה די פעמים לכמה רולרים וכבר לא תצטרכו סיוע בתיקון אלא תבינו מה קורה שם בפנים ותוכלו לטפל ולתקן לבד את רוב התקלות. רק מה לאט, לא בכח, להסתכל לאן הולך כל דבר כדי שתוכלו להחזיר ומידי פעם תנו כמה תמונות כדי שאם תיהיה בעיה יהיה לכם גיבוי. קחו בחשבון שיש מצב שבהתחלה זה יהיה קשה ומסובך אבל מי שעובד מסודר ומסדר את החלקים על השולחן בסדר שהוציא אותם אז הכל ילך טוב. פריירים היצרים האלו שמים יותר ברגים מיסבים וגלגלי שיניים בתוך המכונות כול פתיחה של הרולר אני תמיד נשאר עם משהוא נוסף אבל למה השפולה לא עולה עולי לא שמתי מספיק שמן sml17; sml17; כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: אביב. על אפריל 03, 2012, 11:02:22 AM גריז על הציר דווקא לא טוב למייטב ידיעתי , גריז תופס חול ואבק ואותו שמים רק בתוך המכונה,על גלגלי השיניים . על הציר טיפת שמן, וגם בציר/מייסבי הידית משני הצדדים, על הגלגלת של החוט בקשת ובצירים של הקשת טיפת שמן. אבל לא כל פעם , אני שוטף את המכונה תחת מים אחרי כל יציאה לים מוציא את עודפי המים מנגב מייבש ופעם בכמה זמן או שמרגישים שצריך עושה שימון כללי. בתוך הרולר אני עושה החלפת גריז כללית פעם בשנה, פותח מנקה עם נפט או סולר טוב טוב ומייבש ושם גריז יעודי חדש. קצת שמן ייעודי על הציר הראשי, פעם ב... אני מוסיף מעט גריז ייעודי לרולרים זה יוצר כמו O-רינג ולא ייתן למים להכנס לגוף הרולר דרך הציר. שימון תקופתי לגלגלי שיניים ובדיקה שהכל תקין. תעשו את זה די פעמים לכמה רולרים וכבר לא תצטרכו סיוע בתיקון אלא תבינו מה קורה שם בפנים ותוכלו לטפל ולתקן לבד את רוב התקלות. רק מה לאט, לא בכח, להסתכל לאן הולך כל דבר כדי שתוכלו להחזיר ומידי פעם תנו כמה תמונות כדי שאם תיהיה בעיה יהיה לכם גיבוי. קחו בחשבון שיש מצב שבהתחלה זה יהיה קשה ומסובך אבל מי שעובד מסודר ומסדר את החלקים על השולחן בסדר שהוציא אותם אז הכל ילך טוב. פריירים היצרים האלו שמים יותר ברגים מיסבים וגלגלי שיניים בתוך המכונות כול פתיחה של הרולר אני תמיד נשאר עם משהוא נוסף אבל למה השפולה לא עולה עולי לא שמתי מספיק שמן sml17; sml17; כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: yarin44555 על אפריל 03, 2012, 11:24:19 AM גריז על הציר דווקא לא טוב למייטב ידיעתי , גריז תופס חול ואבק ואותו שמים רק בתוך המכונה,על גלגלי השיניים . על הציר טיפת שמן, וגם בציר/מייסבי הידית משני הצדדים, על הגלגלת של החוט בקשת ובצירים של הקשת טיפת שמן. אבל לא כל פעם , אני שוטף את המכונה תחת מים אחרי כל יציאה לים מוציא את עודפי המים מנגב מייבש ופעם בכמה זמן או שמרגישים שצריך עושה שימון כללי. בתוך הרולר אני עושה החלפת גריז כללית פעם בשנה, פותח מנקה עם נפט או סולר טוב טוב ומייבש ושם גריז יעודי חדש. קצת שמן ייעודי על הציר הראשי, פעם ב... אני מוסיף מעט גריז ייעודי לרולרים זה יוצר כמו O-רינג ולא ייתן למים להכנס לגוף הרולר דרך הציר. שימון תקופתי לגלגלי שיניים ובדיקה שהכל תקין. תעשו את זה די פעמים לכמה רולרים וכבר לא תצטרכו סיוע בתיקון אלא תבינו מה קורה שם בפנים ותוכלו לטפל ולתקן לבד את רוב התקלות. רק מה לאט, לא בכח, להסתכל לאן הולך כל דבר כדי שתוכלו להחזיר ומידי פעם תנו כמה תמונות כדי שאם תיהיה בעיה יהיה לכם גיבוי. קחו בחשבון שיש מצב שבהתחלה זה יהיה קשה ומסובך אבל מי שעובד מסודר ומסדר את החלקים על השולחן בסדר שהוציא אותם אז הכל ילך טוב. פריירים היצרים האלו שמים יותר ברגים מיסבים וגלגלי שיניים בתוך המכונות כול פתיחה של הרולר אני תמיד נשאר עם משהוא נוסף אבל למה השפולה לא עולה עולי לא שמתי מספיק שמן sml17; sml17; גם אני לא הבנתי sml17; sml17; sml17; sml17; sml17; sml17; כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: עדי על אפריל 03, 2012, 12:20:55 PM דגש על מה שאייל רשם - שמן יעודי בלבד! לא להשתמש בwd40 או כל חומר "שימון" דומה, שכן הוא ממיס שומנים אחרים וימיס את הגריז בתוך הרולר. לפי דעתי - חוץ משטיפה חיצונית קלה להוריד את המלח מגוף הרולר, אין שום סיבה לשמן אותו אחרי יציאות, אלא אם ממש טבל במים (ואז כבר עדיף פירוק מלא ולא סתם כמה טיפות שמן). בדיוק כך, thumbUp; מי שבכל זאת משמן חיצונית -נסו להימנע ממגע של השמן עם החוט. כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: momi על אפריל 03, 2012, 12:57:45 PM אני שוטף פעם ב...
אם נוצרת בעיה כלשהי רק אז אני מטפל עד היום לא היה צריך ב"ה למעט בעיות קטנות שטופלו מיידית היום אחרי הרבה זמן ללא שטיפה בכלל הרולר עובד פצצה ונראה כמו חדש מדובר ברולר PENN SARGUS 3000 עוד דבר ששכחתי טוב לתת שפריץ של ספריי סיליקון על כל הסט (כשהסט יבש) במצב הזה גם אם נרטב הרולר או המקל אז ישנה השכבת הגנה של הספריי שגורמת למים להחליק מהציוד כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: יריב על אפריל 03, 2012, 13:00:17 PM גריז על הציר דווקא לא טוב למייטב ידיעתי , גריז תופס חול ואבק ואותו שמים רק בתוך המכונה,על גלגלי השיניים . על הציר טיפת שמן, וגם בציר/מייסבי הידית משני הצדדים, על הגלגלת של החוט בקשת ובצירים של הקשת טיפת שמן. אבל לא כל פעם , אני שוטף את המכונה תחת מים אחרי כל יציאה לים מוציא את עודפי המים מנגב מייבש ופעם בכמה זמן או שמרגישים שצריך עושה שימון כללי. בתוך הרולר אני עושה החלפת גריז כללית פעם בשנה, פותח מנקה עם נפט או סולר טוב טוב ומייבש ושם גריז יעודי חדש. קצת שמן ייעודי על הציר הראשי, פעם ב... אני מוסיף מעט גריז ייעודי לרולרים זה יוצר כמו O-רינג ולא ייתן למים להכנס לגוף הרולר דרך הציר. שימון תקופתי לגלגלי שיניים ובדיקה שהכל תקין. תעשו את זה די פעמים לכמה רולרים וכבר לא תצטרכו סיוע בתיקון אלא תבינו מה קורה שם בפנים ותוכלו לטפל ולתקן לבד את רוב התקלות. רק מה לאט, לא בכח, להסתכל לאן הולך כל דבר כדי שתוכלו להחזיר ומידי פעם תנו כמה תמונות כדי שאם תיהיה בעיה יהיה לכם גיבוי. קחו בחשבון שיש מצב שבהתחלה זה יהיה קשה ומסובך אבל מי שעובד מסודר ומסדר את החלקים על השולחן בסדר שהוציא אותם אז הכל ילך טוב. פריירים היצרים האלו שמים יותר ברגים מיסבים וגלגלי שיניים בתוך המכונות כול פתיחה של הרולר אני תמיד נשאר עם משהוא נוסף אבל למה השפולה לא עולה עולי לא שמתי מספיק שמן sml17; sml17; גם אני לא הבנתי sml17; sml17; sml17; sml17; sml17; sml17; כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: סקווידוויד על אפריל 03, 2012, 13:34:10 PM גריז על הציר דווקא לא טוב למייטב ידיעתי , גריז תופס חול ואבק ואותו שמים רק בתוך המכונה,על גלגלי השיניים . על הציר טיפת שמן, וגם בציר/מייסבי הידית משני הצדדים, על הגלגלת של החוט בקשת ובצירים של הקשת טיפת שמן. אבל לא כל פעם , אני שוטף את המכונה תחת מים אחרי כל יציאה לים מוציא את עודפי המים מנגב מייבש ופעם בכמה זמן או שמרגישים שצריך עושה שימון כללי. בתוך הרולר אני עושה החלפת גריז כללית פעם בשנה, פותח מנקה עם נפט או סולר טוב טוב ומייבש ושם גריז יעודי חדש. קצת שמן ייעודי על הציר הראשי, פעם ב... אני מוסיף מעט גריז ייעודי לרולרים זה יוצר כמו O-רינג ולא ייתן למים להכנס לגוף הרולר דרך הציר. שימון תקופתי לגלגלי שיניים ובדיקה שהכל תקין. תעשו את זה די פעמים לכמה רולרים וכבר לא תצטרכו סיוע בתיקון אלא תבינו מה קורה שם בפנים ותוכלו לטפל ולתקן לבד את רוב התקלות. רק מה לאט, לא בכח, להסתכל לאן הולך כל דבר כדי שתוכלו להחזיר ומידי פעם תנו כמה תמונות כדי שאם תיהיה בעיה יהיה לכם גיבוי. קחו בחשבון שיש מצב שבהתחלה זה יהיה קשה ומסובך אבל מי שעובד מסודר ומסדר את החלקים על השולחן בסדר שהוציא אותם אז הכל ילך טוב. פריירים היצרים האלו שמים יותר ברגים מיסבים וגלגלי שיניים בתוך המכונות כול פתיחה של הרולר אני תמיד נשאר עם משהוא נוסף אבל למה השפולה לא עולה עולי לא שמתי מספיק שמן sml17; sml17; גם אני לא הבנתי sml17; sml17; sml17; sml17; sml17; sml17; לפי השיטה שלך - אחרי כמה פירוקים יש לך די חלקים לבניית שני רולרים.... ואחרי כמה שנים - ארבע רולרים... כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: avsha על אפריל 03, 2012, 13:38:42 PM שלום חברים
מנקודת המבט שלי כמה הנחיות לגבי שימון של רולרים מתוצרת שימנו. השמן של שימנו הוא למעשה גם המדלל של הגריז שנמצא ברולרים. הגריז ברולר חייב להיות במרקם של יוגורט כלומר דיי נוזלי אך לא יותר מדיי ולכן בחודשי הקייץ יש להוסיף שתי טיפות שמן כל 3 חודשים ובחורף פעם בעונה. שימו לב שימון תכוף מידי או בכמות גדולה ימיס את הגריז ויגרום לדליפתו מהרולר. נקודות שימון נוספות הן המיסב של מסדר החוט ומיסב הידית. t39 כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: יריב על אפריל 03, 2012, 13:41:14 PM גריז על הציר דווקא לא טוב למייטב ידיעתי , גריז תופס חול ואבק ואותו שמים רק בתוך המכונה,על גלגלי השיניים . על הציר טיפת שמן, וגם בציר/מייסבי הידית משני הצדדים, על הגלגלת של החוט בקשת ובצירים של הקשת טיפת שמן. אבל לא כל פעם , אני שוטף את המכונה תחת מים אחרי כל יציאה לים מוציא את עודפי המים מנגב מייבש ופעם בכמה זמן או שמרגישים שצריך עושה שימון כללי. בתוך הרולר אני עושה החלפת גריז כללית פעם בשנה, פותח מנקה עם נפט או סולר טוב טוב ומייבש ושם גריז יעודי חדש. קצת שמן ייעודי על הציר הראשי, פעם ב... אני מוסיף מעט גריז ייעודי לרולרים זה יוצר כמו O-רינג ולא ייתן למים להכנס לגוף הרולר דרך הציר. שימון תקופתי לגלגלי שיניים ובדיקה שהכל תקין. תעשו את זה די פעמים לכמה רולרים וכבר לא תצטרכו סיוע בתיקון אלא תבינו מה קורה שם בפנים ותוכלו לטפל ולתקן לבד את רוב התקלות. רק מה לאט, לא בכח, להסתכל לאן הולך כל דבר כדי שתוכלו להחזיר ומידי פעם תנו כמה תמונות כדי שאם תיהיה בעיה יהיה לכם גיבוי. קחו בחשבון שיש מצב שבהתחלה זה יהיה קשה ומסובך אבל מי שעובד מסודר ומסדר את החלקים על השולחן בסדר שהוציא אותם אז הכל ילך טוב. פריירים היצרים האלו שמים יותר ברגים מיסבים וגלגלי שיניים בתוך המכונות כול פתיחה של הרולר אני תמיד נשאר עם משהוא נוסף אבל למה השפולה לא עולה עולי לא שמתי מספיק שמן sml17; sml17; גם אני לא הבנתי sml17; sml17; sml17; sml17; sml17; sml17; לפי השיטה שלך - אחרי כמה פירוקים יש לך די חלקים לבניית שני רולרים.... ואחרי כמה שנים - ארבע רולרים... לא כמו הרולרים שלך אין חיר ממך קונים אחד והוא מחזיק מעמד הרבה זמן כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: סקווידוויד על אפריל 03, 2012, 17:19:17 PM שלום חברים מנקודת המבט שלי כמה הנחיות לגבי שימון של רולרים מתוצרת שימנו. השמן של שימנו הוא למעשה גם המדלל של הגריז שנמצא ברולרים. הגריז ברולר חייב להיות במרקם של יוגורט כלומר דיי נוזלי אך לא יותר מדיי ולכן בחודשי הקייץ יש להוסיף שתי טיפות שמן כל 3 חודשים ובחורף פעם בעונה. שימו לב שימון תכוף מידי או בכמות גדולה ימיס את הגריז ויגרום לדליפתו מהרולר. נקודות שימון נוספות הן המיסב של מסדר החוט ומיסב הידית. t39 אבשה בהחלט מידע חשוב - עם החורף הקצר שלנו זה יוצא שתי טיפות כל 3 חודשים. אני מניח שברולרים עם הפורט שימון משתמשים בפורט - אבל מה עושים ברולרים הישנים יותר ובפשוטים שאין להם פורט כזה - שתי טיפות שמן על הציר הראשי ולסובב את הידית? חברים - להדפיס ולשמור בחלק האחורי של המוח. כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: dovdov על אפריל 04, 2012, 01:15:34 AM ציטוט גריז על הציר דווקא לא טוב למייטב ידיעתי , גריז תופס חול ואבק ואותו שמים רק בתוך המכונה זה סותר את מה שאתה אומר אולי אני טועה ??? אבל מה שאני יודע עם אתה שם בתוך המכונה והציר עולה ויורד תמיד יהיה לך גריז על הציר נכון ? הגריז בתוך הרולר לא ממש חשוף לחות ולכלוך גס,והציר כן בכל אופן זה ההסבר שקיבלתי בזמנו מטכנאי של אחת החנויות הגדולות בתל אביב. הייתה לי בעיה עם המייסב של מסדר החוט הוא ראה את הרולר שלי ואמר שאם כולם היו מטפלים כמוני לא הייתה לו עבודה acigar; גריז על הציר יכול לתפוס חול ולגרום לשחיקה של הציר וליצור חופש בין הציר והשפולה והיא תתנדנד קלות. אבל אם אתם אומרים אני מקבל ,בכל זאת זה מנסיון של שנים שלכם. הציר אומנם עולה ויורד לתוך הרולר, אבל בתוך הרולר לא מציפים בגריז שמים כמות כזאת שתגרז רק את גלגלי השיניים. זה מה שאני הבנתי מההסבר של אותו טכנאי, הוא גם אמר לי משהו שהיה נחמד לברר אם נכון. שרולר שמגיע מהיצרן מגיע עם כמות מינימלית של גריז ושצריך לפתוח ולגרז כמו שצריך. מישהו יודע אם זה נכון? כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: MOTI-M על אפריל 04, 2012, 01:18:09 AM ציטוט גריז על הציר דווקא לא טוב למייטב ידיעתי , גריז תופס חול ואבק ואותו שמים רק בתוך המכונה זה סותר את מה שאתה אומר אולי אני טועה ??? אבל מה שאני יודע עם אתה שם בתוך המכונה והציר עולה ויורד תמיד יהיה לך גריז על הציר נכון ? הגריז בתוך הרולר לא ממש חשוף לחות ולכלוך גס,והציר כן בכל אופן זה ההסבר שקיבלתי בזמנו מטכנאי של אחת החנויות הגדולות בתל אביב. הייתה לי בעיה עם המייסב של מסדר החוט הוא ראה את הרולר שלי ואמר שאם כולם היו מטפלים כמוני לא הייתה לו עבודה acigar; גריז על הציר יכול לתפוס חול ולגרום לשחיקה של הציר וליצור חופש בין הציר והשפולה והיא תתנדנד קלות. אבל אם אתם אומרים אני מקבל ,בכל זאת זה מנסיון של שנים שלכם. מקבל גם את מה שאתה אומר thumbUp; כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: dovdov על אפריל 04, 2012, 01:19:28 AM ציטוט גריז על הציר דווקא לא טוב למייטב ידיעתי , גריז תופס חול ואבק ואותו שמים רק בתוך המכונה זה סותר את מה שאתה אומר אולי אני טועה ??? אבל מה שאני יודע עם אתה שם בתוך המכונה והציר עולה ויורד תמיד יהיה לך גריז על הציר נכון ? הגריז בתוך הרולר לא ממש חשוף לחות ולכלוך גס,והציר כן בכל אופן זה ההסבר שקיבלתי בזמנו מטכנאי של אחת החנויות הגדולות בתל אביב. הייתה לי בעיה עם המייסב של מסדר החוט הוא ראה את הרולר שלי ואמר שאם כולם היו מטפלים כמוני לא הייתה לו עבודה acigar; גריז על הציר יכול לתפוס חול ולגרום לשחיקה של הציר וליצור חופש בין הציר והשפולה והיא תתנדנד קלות. אבל אם אתם אומרים אני מקבל ,בכל זאת זה מנסיון של שנים שלכם. מקבל גם את מה שאתה אומר thumbUp; תן התייחסותך בבקשה תודה כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: MOTI-M על אפריל 04, 2012, 01:29:08 AM ציטוט שרולר שמגיע מהיצרן מגיע עם כמות מינימלית של גריז ושצריך לפתוח ולגרז כמו שצריך. מישהו יודע אם זה נכון? זה לא נכון הוא מגיע עם כמות מספקת וכמו שצריך thumbUp; על תשכח שאתה קונה רולר הוא לא היה בים או מישהו השתמש בו אני לכל רולר חדש שאני קונה שנה ראשונה ללא גירוז שעובר השנה רק אז אני עושה טיפול ברולר כללי מקווה שעזרתי shake2; כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: פורל הים על אפריל 04, 2012, 01:40:17 AM היי
יש לשמן מפעם לפעם ולא להגזים כאשר מפרקים רולר לטיפול יסודי כדאי להשתמש בתבנית של ביצים להוריד כל חלק ולשים בתא לפי סדר הפירוק כך לא ישאר שום חלק שלא הוחזר למקומו היתי ממליץ לפרק חולר מקולקל כדי ללמוד כיצד הוא בנוי ולקבל מיומנות בהצלחה פורל הים acigar; secret.gif כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: יריב על אפריל 04, 2012, 07:55:15 AM ציטוט שרולר שמגיע מהיצרן מגיע עם כמות מינימלית של גריז ושצריך לפתוח ולגרז כמו שצריך. מישהו יודע אם זה נכון? זה לא נכון הוא מגיע עם כמות מספקת וכמו שצריך thumbUp; על תשכח שאתה קונה רולר הוא לא היה בים או מישהו השתמש בו אני לכל רולר חדש שאני קונה שנה ראשונה ללא גירוז שעובר השנה רק אז אני עושה טיפול ברולר כללי מקווה שעזרתי shake2; thumbUp; thumbUp; כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: avsha על אפריל 04, 2012, 16:55:04 PM בעלי רולרים של שימנו מוזמנים
לקבל הדרכה לפירוק וטיפול אצלי במעגן מיכאל לא כולל STELLA TWINPOWER t39 כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: אביב. על אפריל 04, 2012, 17:02:17 PM לי יש את השימאנו סארוס הוא כלול בהדרכה??
כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: dovdov על אפריל 05, 2012, 01:26:14 AM ציטוט שרולר שמגיע מהיצרן מגיע עם כמות מינימלית של גריז ושצריך לפתוח ולגרז כמו שצריך. מישהו יודע אם זה נכון? זה לא נכון הוא מגיע עם כמות מספקת וכמו שצריך thumbUp; על תשכח שאתה קונה רולר הוא לא היה בים או מישהו השתמש בו אני לכל רולר חדש שאני קונה שנה ראשונה ללא גירוז שעובר השנה רק אז אני עושה טיפול ברולר כללי מקווה שעזרתי shake2; אמרתי לו שלא נשמע הגיוני אבל הוא אמר שזה מה שהוא יודע. מעניין מאוד אולי אבשה משימנו יאיר את עיינינו בנושא הזה . תודה כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: MOTI-M על אפריל 05, 2012, 01:31:41 AM ציטוט שרולר שמגיע מהיצרן מגיע עם כמות מינימלית של גריז ושצריך לפתוח ולגרז כמו שצריך. מישהו יודע אם זה נכון? זה לא נכון הוא מגיע עם כמות מספקת וכמו שצריך thumbUp; על תשכח שאתה קונה רולר הוא לא היה בים או מישהו השתמש בו אני לכל רולר חדש שאני קונה שנה ראשונה ללא גירוז שעובר השנה רק אז אני עושה טיפול ברולר כללי מקווה שעזרתי shake2; אמרתי לו שלא נשמע הגיוני אבל הוא אמר שזה מה שהוא יודע. מעניין מאוד אולי אבשה משימנו יאיר את עיינינו בנושא הזה . תודה אתה יודע שאחריות של הרולר תקף רק בתנאי שאתה לא פותח את הרולר? ואני מוכן לשמוע מה אבשה אומר 049s; כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: avsha על אפריל 05, 2012, 14:11:36 PM ציטוט שרולר שמגיע מהיצרן מגיע עם כמות מינימלית של גריז ושצריך לפתוח ולגרז כמו שצריך. מישהו יודע אם זה נכון? זה לא נכון הוא מגיע עם כמות מספקת וכמו שצריך thumbUp; על תשכח שאתה קונה רולר הוא לא היה בים או מישהו השתמש בו אני לכל רולר חדש שאני קונה שנה ראשונה ללא גירוז שעובר השנה רק אז אני עושה טיפול ברולר כללי מקווה שעזרתי shake2; אמרתי לו שלא נשמע הגיוני אבל הוא אמר שזה מה שהוא יודע. מעניין מאוד אולי אבשה משימנו יאיר את עיינינו בנושא הזה . תודה הרולר כשהוא יוצא מהמפעל הוא מוכן לעבודה ובכמות גריז מספקת הבעיה היא מה קורה לאחר שהוא הגיע לספק. באילו תנאים הוא אוכסן, וכמה זמן הוא שוכב על המדף. אצלנו ב-פ.ל פישינג המחסן מבודד וממוזג ומנוהל בשיטת FIFO ולכן אין צורך לפתוח את הרולר ולשמן כאמור יכול להגרם נזק יותר מתועלת. מקווה שהארתי בברכה אבשלום t39 כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: MOTI-M על אפריל 05, 2012, 14:25:36 PM ציטוט שרולר שמגיע מהיצרן מגיע עם כמות מינימלית של גריז ושצריך לפתוח ולגרז כמו שצריך. מישהו יודע אם זה נכון? זה לא נכון הוא מגיע עם כמות מספקת וכמו שצריך thumbUp; על תשכח שאתה קונה רולר הוא לא היה בים או מישהו השתמש בו אני לכל רולר חדש שאני קונה שנה ראשונה ללא גירוז שעובר השנה רק אז אני עושה טיפול ברולר כללי מקווה שעזרתי shake2; אמרתי לו שלא נשמע הגיוני אבל הוא אמר שזה מה שהוא יודע. מעניין מאוד אולי אבשה משימנו יאיר את עיינינו בנושא הזה . תודה הרולר כשהוא יוצא מהמפעל הוא מוכן לעבודה ובכמות גריז מספקת הבעיה היא מה קורה לאחר שהוא הגיע לספק. באילו תנאים הוא אוכסן, וכמה זמן הוא שוכב על המדף. אצלנו ב-פ.ל פישינג המחסן מבודד וממוזג ומנוהל בשיטת FIFO ולכן אין צורך לפתוח את הרולר ולשמן כאמור יכול להגרם נזק יותר מתועלת. מקווה שהארתי בברכה אבשלום t39 תודה אבשלום שיטת fifo כל הכבוד icon_pray; first in first out גם אני עובד בשיטה הזאות shake2; כותרת: בעניין: שימון המכונה תגובה על ידי: momi על אפריל 05, 2012, 16:38:20 PM ציטוט שרולר שמגיע מהיצרן מגיע עם כמות מינימלית של גריז ושצריך לפתוח ולגרז כמו שצריך. מישהו יודע אם זה נכון? זה לא נכון הוא מגיע עם כמות מספקת וכמו שצריך thumbUp; על תשכח שאתה קונה רולר הוא לא היה בים או מישהו השתמש בו אני לכל רולר חדש שאני קונה שנה ראשונה ללא גירוז שעובר השנה רק אז אני עושה טיפול ברולר כללי מקווה שעזרתי shake2; אמרתי לו שלא נשמע הגיוני אבל הוא אמר שזה מה שהוא יודע. מעניין מאוד אולי אבשה משימנו יאיר את עיינינו בנושא הזה . תודה הרולר כשהוא יוצא מהמפעל הוא מוכן לעבודה ובכמות גריז מספקת הבעיה היא מה קורה לאחר שהוא הגיע לספק. באילו תנאים הוא אוכסן, וכמה זמן הוא שוכב על המדף. אצלנו ב-פ.ל פישינג המחסן מבודד וממוזג ומנוהל בשיטת FIFO ולכן אין צורך לפתוח את הרולר ולשמן כאמור יכול להגרם נזק יותר מתועלת. מקווה שהארתי בברכה אבשלום t39 תודה אבשלום שיטת fifo כל הכבוד icon_pray; first in first out גם אני עובד בשיטה הזאות shake2; |