פורום הדיג הספורטיבי בישראל

הוואי הפורום, שמירת הים ודיני דיג => על החוף => נושא נשלח על ידי: ilan62 על ספטמבר 17, 2019, 17:27:00 PM



כותרת: הגלים הגדולים נותנים בראש למצטלמים חח
תגובה על ידי: ilan62 על ספטמבר 17, 2019, 17:27:00 PM
קטעים קטעים אבל מבינים שהגלים גם יודעים להפתיע חבל על הזמן

הסרט פצצה שווה ליראות   049s;


https://www.youtube.com/watch?v=jbF4DDQed3M


כותרת: בעניין: הגלים הגדולים נותנים בראש למצטלמים חח
תגובה על ידי: shragam על ספטמבר 18, 2019, 11:07:34 AM
משוגעים גולשי הגלים האלו  ht:
ככה להכנס לים  sml102;


כותרת: בעניין: הגלים הגדולים נותנים בראש למצטלמים חח
תגובה על ידי: אבי חכם על ספטמבר 23, 2019, 17:00:33 PM
איזה עוצמה יש למים  049s;

צחוק צחוק אבל היו פה קטעים ממש מסוכנים  od:


כותרת: בעניין: הגלים הגדולים נותנים בראש למצטלמים חח
תגובה על ידי: dovdov על ספטמבר 23, 2019, 20:06:08 PM
משוגעים גולשי הגלים האלו  ht:
ככה להכנס לים  sml102;
בגלישת גלים יש לא מעט מקומות בעולם, וגם בארץ
 שרק ככה נכנסים למים וצריך לדעת את המקום הנכון לקפוץ ובמיוחד את התזמון הנכון אחרת אתה בבעיה


כותרת: בעניין: הגלים הגדולים נותנים בראש למצטלמים חח
תגובה על ידי: Kobiarava על ספטמבר 24, 2019, 04:14:07 AM
פחד אלוהים... יצא לי לראות משוגעים כאלה בלייב, בסערות חורף משוגעות, שאתה לא מעז להרטיב בכלל רגליים, והם חותרים לעומק ותופסים גלים...
יש דברים שאתה רואה אחרת מנקודות מבט שונות
תודה על השיתוף


כותרת: בעניין: הגלים הגדולים נותנים בראש למצטלמים חח
תגובה על ידי: ruviva על ספטמבר 24, 2019, 15:14:15 PM
אין הדעת יכולה לתאר את כוח הגלים.

שני מקרים זכורים לי, כאשר בנו את שוברי הגלים בתל אביב, השיטה היתה לבנות רגל היוצאת מהחוף עד לעומק שבו רוצים למקם את השובר, ואז לבנות את השובר ימינה ושמאלה מהרגל, לאחר שהשובר בנוי, נוסעים לאחור ומפרקים את הרגל.

את השובר היה בונה מנוף ענק על זחלילים, שמשאיות היו נוסעות אליו ברברס על גבי הרגל, ונושאות גושי אבן עצומים.

כדי לחסוך בזמן, בסיום העבודה, היו משאירים את המנוף על שובר הגלים למשך הלילה, באחד הלילות התפתחה סערה והגלים העיפו את המנוף מהשובר למים.

מקרה אחר, קרה במרינה תל אביב, בזמנו, השובר הגדול של המרינה היה פתוח לכל ורכבים יכלו לנסוע על גבי השובר עד לסופו, בליל סערה, זוג שחפץ להתמזמז במכוניתו עלה על השובר, ללא התחשבות בגלים, וגל ענק העיף אותם יחד עם המכונית לתוך המרינה.

אם תלכו בחופים לאחר סערות חורף חזקות תראו איך הגלים מעיפים סלעים עצומים מהשוברים למרחק מטרים רבים.

מי שזוכר, בקצה השובר של נמל תל אביב עמד חדרון בנוי מבטון, בסערת החורך של שנה שעברה, נהרס החדרון לחלוטין.

כשהגלים גדולים, תפחדו!!!


כותרת: בעניין: הגלים הגדולים נותנים בראש למצטלמים חח
תגובה על ידי: rafi על אוקטובר 10, 2019, 01:11:23 AM
כמה חובבי סלפי חטפו חזק...  ::)
יופי של סרטון - קטעים מרתקים...
חלקם מצחיקים וחלקם מלחיצים...

אין הדעת יכולה לתאר את כוח הגלים.

שני מקרים זכורים לי, כאשר בנו את שוברי הגלים בתל אביב, השיטה היתה לבנות רגל היוצאת מהחוף עד לעומק שבו רוצים למקם את השובר, ואז לבנות את השובר ימינה ושמאלה מהרגל, לאחר שהשובר בנוי, נוסעים לאחור ומפרקים את הרגל.

את השובר היה בונה מנוף ענק על זחלילים, שמשאיות היו נוסעות אליו ברברס על גבי הרגל, ונושאות גושי אבן עצומים.

כדי לחסוך בזמן, בסיום העבודה, היו משאירים את המנוף על שובר הגלים למשך הלילה, באחד הלילות התפתחה סערה והגלים העיפו את המנוף מהשובר למים.

מקרה אחר, קרה במרינה תל אביב, בזמנו, השובר הגדול של המרינה היה פתוח לכל ורכבים יכלו לנסוע על גבי השובר עד לסופו, בליל סערה, זוג שחפץ להתמזמז במכוניתו עלה על השובר, ללא התחשבות בגלים, וגל ענק העיף אותם יחד עם המכונית לתוך המרינה.

אם תלכו בחופים לאחר סערות חורף חזקות תראו איך הגלים מעיפים סלעים עצומים מהשוברים למרחק מטרים רבים.

מי שזוכר, בקצה השובר של נמל תל אביב עמד חדרון בנוי מבטון, בסערת החורך של שנה שעברה, נהרס החדרון לחלוטין.

כשהגלים גדולים, תפחדו!!!
חסכת לי ראובן כמה משפטים ובמיוחד את המשפט האחרון שהדגשתי -
ומי שלא חושב לפחד מגלים גדולים אז הוא חושב עקום...
זה נכון על הריפים ובוודאי כשנכנסים לים על כלי שיט...

שני הקטעים שציינת ראובן, לא מפתיעים אך בכל זאת - וואו!!!
רק לחשוב איזו עוצמה זו להעיף מנוף או מכונית...
ואם כבר - מה קרה עם הזוג הרומנטי? secret.gif


כותרת: בעניין: הגלים הגדולים נותנים בראש למצטלמים חח
תגובה על ידי: דוראדו על החוף על אוקטובר 10, 2019, 11:42:33 AM
אין הדעת יכולה לתאר את כוח הגלים.

שני מקרים זכורים לי, כאשר בנו את שוברי הגלים בתל אביב, השיטה היתה לבנות רגל היוצאת מהחוף עד לעומק שבו רוצים למקם את השובר, ואז לבנות את השובר ימינה ושמאלה מהרגל, לאחר שהשובר בנוי, נוסעים לאחור ומפרקים את הרגל.

את השובר היה בונה מנוף ענק על זחלילים, שמשאיות היו נוסעות אליו ברברס על גבי הרגל, ונושאות גושי אבן עצומים.

כדי לחסוך בזמן, בסיום העבודה, היו משאירים את המנוף על שובר הגלים למשך הלילה, באחד הלילות התפתחה סערה והגלים העיפו את המנוף מהשובר למים.

מקרה אחר, קרה במרינה תל אביב, בזמנו, השובר הגדול של המרינה היה פתוח לכל ורכבים יכלו לנסוע על גבי השובר עד לסופו, בליל סערה, זוג שחפץ להתמזמז במכוניתו עלה על השובר, ללא התחשבות בגלים, וגל ענק העיף אותם יחד עם המכונית לתוך המרינה.

אם תלכו בחופים לאחר סערות חורף חזקות תראו איך הגלים מעיפים סלעים עצומים מהשוברים למרחק מטרים רבים.

מי שזוכר, בקצה השובר של נמל תל אביב עמד חדרון בנוי מבטון, בסערת החורך של שנה שעברה, נהרס החדרון לחלוטין.

כשהגלים גדולים, תפחדו!!!
וגם את רפול איתן שלקח אותו הים,ועוד כהנא וכהנא תאונות
שהים הסוער יכול לגרום.
שהגלים גדולים לא מתקרבים.