כותרת: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב תגובה על ידי: צור. על ספטמבר 17, 2018, 16:38:28 PM לפני מספר ימים רכשתי שישית פחיות ספריט
אתמול פתחתי אותה וגיליתי שאחת הפחיות נסגרה ונארזה כשהיא כמעט ללא תכולה החלטתי הבוקר להתקשר לשרות לקוחות של קוקה קולה ולהפטעתי נתקלתי בשרות שהיום זמן לא קיבלתי נתחיל מהמענה לטלפון שלקח בערך דקה כולל מעבר בתוך נטב השיחות עד למענה אנושי של מציגה שהיתה מאוד אדיבה נשאלתי מספר שאלות שכללו מיקום קניה ,תאריך תפוגה ,ברקוד , וכתובת מגורים מכיוון שלא הייתי בבית לא יכולתי למסור את תאריך התפוגה והברקוד לכן התבקשתי ליצור שוב קשר יותר מאוחר ואת הקריאה שלי יזהה נציג השרות לפי מספר הטלפון התקשרתי שוב אחר הצהריים חשוב המענה לא לקח יותר מדקה וכמו שנאמר לי נציג השרות מיד זיהה את הקריאה השלמנו את הפרטים החסרים ובסוף נאמר לי אתה יכול להשליך את הפחית לפח התלונה עוברת לברור אצל הגורמים המוסמכים ואליך ישלח שובר לרכישת מספר בקבוקי שתיה שיהיה תקף לשנה האמת שאני מופיע 1. מענה מהיר ואדיב 2. מתן אמון בלקוח ללא שום צורך בהצגת המוצר הפגום 3. פיצוי הולם לרמת התקלה שבגינה הוגשה התלונה אני הופתעתי לטובה ובחרתי לשתף חבל ששרות כזה הוא לא נורמה בקרב חברות ויצרנים אחרים בארץ כותרת: בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב תגובה על ידי: (אלון) על ספטמבר 17, 2018, 18:35:57 PM בוא נתחיל בזה ששרות טוב כזה הוא לא דבר שגרתי אם כי גם אני נתקלתי בשרות טוב בכמה מהחברות הגדולות
ואם נתמקד בחברת קוקה קולה להם אין שום בעיה לתת פיצוי לצרכן למען השם הטוב שלא יהרס בגלל לקוח ממורמר אין להם בעיה לתת פיצוי ללקוח שלהם זה עולה אולי 10 שקלים אבל בוא תחשוב על זה רגע האם שווה לקלקל את שם החברה בשביל 20 שקל? ובוא ונגיד שיש 100 כאלה ביום למרות שזה מוגזם האם תמורת מחזור מכירות של כמה מליונים ביום לא שווה להשקיע 2000 שקל לסתימת פיות? לפעמים קורים תקלות בפסי ייצור וחשוב מאוד שהיצרן יהיה קשוב לתלונות הלקוחות זה טוב בשבילו כדי לתקן תקלות וטוב ללקוח שימשיך לקנות את הברקוד ועד כמה פרטים לקחו ממך כדי להצליב נתונים עם עוד לקוחות שכנראה יתקשרו לפי הברקוד התאריך והשעה הם יכולים לדעת בדיוק אם הייתה תקלה וכמה לקוחות נפגעו ממנה שרות לקוחות זאת לא קללה וחבל שיש כמה חברות גדולות שמזלזלות בלקוחות כותרת: בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב תגובה על ידי: rafi על ספטמבר 18, 2018, 07:24:10 AM הדגש הוא לא על הפיצוי אלא על השירות המהיר,
על זה מגיע שאפו. כך צריך להיות! כותרת: בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב תגובה על ידי: dovdov על ספטמבר 19, 2018, 11:37:42 AM מרוב שאנחנו בארץ רגילים לשירות חרא ברוב המקרים
אנחנו מופתעים כשמקבלים שירות נומאלי. ככה צריך להיות שירות לקוחות . כותרת: בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב תגובה על ידי: Kobiarava על ספטמבר 19, 2018, 12:57:28 PM מרוב שאנחנו בארץ רגילים לשירות חרא ברוב המקרים אנחנו מופתעים כשמקבלים שירות נומאלי. ככה צריך להיות שירות לקוחות . נכון, אבל מצד שני, אנחנו ששים לקטר כשקיבלנו שרות גרוע, אבל שוכחים לפרגן על שרות טוב, ויש גופים שבאמת מפתיעים בשרות המסור והיעיל, ובטיפול המהיר! אני למשל מאוד נהנה מהשרות הטלפוני של סודה סטרים, הכל מתקתק שם ואנשים יוצאים מגדרם כדי לספק לך תשובות ופיתרונות, חוץ מהם היתה לי גם חוויה מאוד חיובית עם שרות לקוחות אל על לאחרונה, אחרי שיצא להם שם של נותני שרות גרועים- הופתעתי מאוד לטובה! כותרת: בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב תגובה על ידי: Shahar Cohen על ספטמבר 21, 2018, 12:21:35 PM מרוב שאנחנו בארץ רגילים לשירות חרא ברוב המקרים אנחנו מופתעים כשמקבלים שירות נומאלי. ככה צריך להיות שירות לקוחות . מסכים לחלוטין עם זאת --הפרגון במקום וכולי תקווה שיבינו כבר כל נותני השירותים ששרות לקוחות ומענה אנושי הם רק + ענק כותרת: בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב תגובה על ידי: ilan62 על ספטמבר 23, 2018, 12:44:23 PM כול הכבוד להם על השירות זה ידוע שהם נותנים שירות טוב sml41;
היה מיקרה שהיתקשרו אליהם שהקולה בבקבוק חדש יצאה בלי גזים ישר שלחו פיצוי שני ארגזים בטוח יש גם הרבה שסתם מיתקשרים להיתלונן ועושים עליהם חאווה בישביל לקחת פיצוי שזה סתם מגעיל כותרת: בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב תגובה על ידי: (אלון) על ספטמבר 23, 2018, 13:31:52 PM בטוח יש גם הרבה שסתם מיתקשרים להיתלונן ועושים עליהם חאווה בישביל לקחת פיצוי שזה סתם מגעיל תאמין לי שהם לא טיפשים הם יודעים שעושים עליהם חאווה ובכל זאת הם מעדיפים לתת פיצוי זה עולה להם גרוש וחצי אבל הם מרוויחים מזה פי אלף כותרת: בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב תגובה על ידי: shragam על ספטמבר 23, 2018, 13:38:31 PM יש כמה חברות בארץ שכבר יש להן תודעת שרות צרכנים נכונה sml45;
כותרת: בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב תגובה על ידי: צור. על ספטמבר 23, 2018, 14:55:05 PM בטוח יש גם הרבה שסתם מיתקשרים להיתלונן ועושים עליהם חאווה בישביל לקחת פיצוי שזה סתם מגעיל תאמין לי שהם לא טיפשים הם יודעים שעושים עליהם חאווה ובכל זאת הם מעדיפים לתת פיצוי זה עולה להם גרוש וחצי אבל הם מרוויחים מזה פי אלף לנייק היה דגם של נעליים עם סולית אוויר שנתנו עליה אחריות כל נעל שהסוליה התפוצצה לפני שהנעל נקרעה הוחלפה בחדשה אבל בארץ החזירות והתחמנות לא יודעות שובע נייק שמו לב שאחוז הסוליות הקרועות ביישראל גדול בעשרות אחוזים משאר העולם הבינו שעושים עליהם קומבינה והורידו את האחריות בארץ גם לדרמן שינו את האחריות שלהם בארץ והקשיחו את התנאים אחרי ששמו לב שכמות הכלים שנישברים לא הגיונית ביחס לשאר העולם והבינו שבאץ בעלים רבים של לדרמן שוברים סכינים במכוון בכדי לזכות בהחלפה לפעמים של המוצר כולו ולא רק הכלי שנישבר כותרת: בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב תגובה על ידי: (אלון) על ספטמבר 23, 2018, 16:14:45 PM בטוח יש גם הרבה שסתם מיתקשרים להיתלונן ועושים עליהם חאווה בישביל לקחת פיצוי שזה סתם מגעיל תאמין לי שהם לא טיפשים הם יודעים שעושים עליהם חאווה ובכל זאת הם מעדיפים לתת פיצוי זה עולה להם גרוש וחצי אבל הם מרוויחים מזה פי אלף לנייק היה דגם של נעליים עם סולית אוויר שנתנו עליה אחריות כל נעל שהסוליה התפוצצה לפני שהנעל נקרעה הוחלפה בחדשה אבל בארץ החזירות והתחמנות לא יודעות שובע נייק שמו לב שאחוז הסוליות הקרועות ביישראל גדול בעשרות אחוזים משאר העולם הבינו שעושים עליהם קומבינה והורידו את האחריות בארץ גם לדרמן שינו את האחריות שלהם בארץ והקשיחו את התנאים אחרי ששמו לב שכמות הכלים שנישברים לא הגיונית ביחס לשאר העולם והבינו שבאץ בעלים רבים של לדרמן שוברים סכינים במכוון בכדי לזכות בהחלפה לפעמים של המוצר כולו ולא רק הכלי שנישבר צור להבדיל מנייק ולדרמן שישית קוקה קולה עולה ליצרן 10 שקלים אז בשביל 10 שקל הם לא יעשו סיפור הם עושים מליונים כל יום אז בוא נגיד ש-1000 שקל ליום לא יזיז להם ובינינו הם לא מגיעים לסכומים האלה ביום מה גם שפס הייצור הוא פה בארץ ולא דורש משלוח מיוחד שולחים שוברי קנייה ובזה נגמר הסיפור כן נכון או לא נכון תאמין לי שהם יודעים אבל נמנעים מלעשות סיפור כותרת: בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב תגובה על ידי: yossid על ספטמבר 26, 2018, 17:18:18 PM הם הבינו שנפלו עח תמני
כותרת: בעניין: לא מעולם הדייג אבל משתף קבלת שרות טוב תגובה על ידי: מור אמסלם על ספטמבר 27, 2018, 06:54:31 AM שירות טוב - זה תמיד ראוי לציון!!!
|