כותרת: חלקי חילוף וכלי עבודה - שיוצאים לים, זה חובה תגובה על ידי: מור אמסלם על יוני 10, 2018, 12:51:40 PM חלקי חילוף וכלי עבודה - שיוצאים לים, זה חובה
אתמול כשניסיתי לעלות על האי מול אכזיב עם הקיאק - הבידון חטף מכה, למזלי הקיאק בנוי עם חשיבה הנדסית מעולה - יש לבידון בורג פלסטיק שנשבר בכוונה כאשר יש עומס יתר על הקיאק. הובי - שמו פין חילופי, החלפתי ותיקנתי את השבר בחמש דקות, וכאן חשוב שיהיה כלי עבודה מתאימים (2 פליירים שמשמשים בכל מקרה לדייג). שימו לב לפני כל יצאה שיש לכם את כל הציוד המתאים וחלקי חילוף. צאו מנקודת הנחה שהכל יכול לקרות ולא "לי זה לא יקרה" אגב - יצאתי לשייט, איך שיצאתי קיבלתי ביקור מפקח (אייל מילר) שבדק שאין שום ציוד דייג על הקיאק. כותרת: בעניין: חלקי חילוף וכלי עבודה - שיוצאים לים, זה חובה תגובה על ידי: UZIK על יוני 11, 2018, 07:33:21 AM גם מברג חשמל וגם קטר טוב שיכול לחתוך קרס שניתקע בגוף(מנסיון)
גלגל איזולירבנד .דבק היפוקסי שאפשר ללוש אותו לתקן חור . פין להגהה ופין נירוסטה לחיבור מוט הבידון לגוף. כל זה בקופסה אטומה רצוי גם למרוח את הכלים שיכולים להחליד בשיכבת וזלין./גריז דקה. עוזי כותרת: בעניין: חלקי חילוף וכלי עבודה - שיוצאים לים, זה חובה תגובה על ידי: מור אמסלם על יוני 11, 2018, 07:41:02 AM גם מברג חשמל וגם קטר טוב שיכול לחתוך קרס שניתקע בגוף(מנסיון) גלגל איזולירבנד .דבק היפוקסי שאפשר ללוש אותו לתקן חור . פין להגהה ופין נירוסטה לחיבור מוט הבידון לגוף. כל זה בקופסה אטומה רצוי גם למרוח את הכלים שיכולים להחליד בשיכבת וזלין./גריז דקה. עוזי תודה עוזי, לוקח ממך את הרעיון של האיזולירבנד האפוקסי והמברג (את הקאטר כבר יש....) תודה כותרת: בעניין: חלקי חילוף וכלי עבודה - שיוצאים לים, זה חובה תגובה על ידי: Kobiarava על יוני 11, 2018, 07:54:07 AM מזכיר לי את התקופה (הארוכה) שבה נסעתי על סופות... מעבר לכמות כלי עבודה שמספיקה להפעיל מוסך מסחרי, הייתי גם יוצא לטיולים עם עוד חצי ג'יפ בחלקי חילוף... האמונה הטפלה הנהוגה בתחום היא שכל חלק חילוף שתסחוב איתך, סגולה לכך שהוא לא ייכשל בשטח, אבל דווקא החלק שבחרת לא לקחת- הוא זה שיתקלקל....
גם אז האמנתי, וגם עכשיו בהקשר של כלי שייט, שהכי חשוב מכל מה שלוקחים למקרה חרום זה אמצעי תקשורת, ופרטנר שיכול לחלץ אותך במקרה של כשל טוטאלי כותרת: בעניין: חלקי חילוף וכלי עבודה - שיוצאים לים, זה חובה תגובה על ידי: מאור מזרחי על יוני 11, 2018, 09:09:28 AM חשוב ביותר
אני גם תמיד יש לי קופסא של כלי עבודה קטנה עם אביזרים משלימים כגון איזולירבנד אומים וכדומה.. 049s; כותרת: בעניין: חלקי חילוף וכלי עבודה - שיוצאים לים, זה חובה תגובה על ידי: UZIK על יוני 11, 2018, 13:14:40 PM מזכיר לי את התקופה (הארוכה) שבה נסעתי על סופות... מעבר לכמות כלי עבודה שמספיקה להפעיל מוסך מסחרי, הייתי גם יוצא לטיולים עם עוד חצי ג'יפ בחלקי חילוף... האמונה הטפלה הנהוגה בתחום היא שכל חלק חילוף שתסחוב איתך, סגולה לכך שהוא לא ייכשל בשטח, אבל דווקא החלק שבחרת לא לקחת- הוא זה שיתקלקל.... חחחחחגם אז האמנתי, וגם עכשיו בהקשר של כלי שייט, שהכי חשוב מכל מה שלוקחים למקרה חרום זה אמצעי תקשורת, ופרטנר שיכול לחלץ אותך במקרה של כשל טוטאלי זהוא שהחברים שלי תמיד סומכים עלי שאני אסחוב את הכמיות הלא סבירות של הציוד. זה התחיל אצלי מזמן בצבא כשהאתי יוצא למארבים. 1973 עוזי כותרת: בעניין: חלקי חילוף וכלי עבודה - שיוצאים לים, זה חובה תגובה על ידי: יפתח על יוני 13, 2018, 02:44:13 AM טוב שהצלחת לתקן במקום. דרך אגב, לסתימת חורים או שברים יש משהו יותר יעיל מאפוקסי. אני לא יודע איך זה נקרא בעברית אבל זו יריעה לאיטום גגות עם דבק מאוד חזק שלא יורד במים. כמובן שצריך לייבש את האזור לפני הדבקה אבל זה מאוד אמין. אשלח קישור יותר מאוחר אם לא אחסם.
ועוד משהו, בנוגע לאיים מול אכזיב, אני לא בטוח אבל נראה לי שאסור לרדת אליהם ברגל. אני יודע שזו שמורת טבע, אם אני טועה בקשה תקנו אותי. Sent from my iPhone using Tapatalk כותרת: בעניין: חלקי חילוף וכלי עבודה - שיוצאים לים, זה חובה תגובה על ידי: יפתח על יוני 13, 2018, 02:58:32 AM https://youtu.be/faOFVIXHBBQ
Sent from my iPhone using Tapatalk כותרת: בעניין: חלקי חילוף וכלי עבודה - שיוצאים לים, זה חובה תגובה על ידי: מור אמסלם על יוני 13, 2018, 09:52:11 AM על איי האהבה (מול אכזיב) מותר לעלות.
האי מול חוף בצת אסור - שמורת טבע כותרת: בעניין: חלקי חילוף וכלי עבודה - שיוצאים לים, זה חובה תגובה על ידי: rafi על יוני 25, 2018, 13:18:14 PM כמה שאתה צודק מור ותזכורת חשובה. יש לי שאלה וגם הצעה:
ההצעה: להכין רשימה מתעדכנת בהודעה הפותחת של כלים מומלצים שרצוי לקחת לקיאק, שתעודכן ע"י עריכה. מה שאומר חברים, אתם מוזמנים להמליץ על כלים שהייתם מציעים לקחת לים עם הקיאק. השאלה: מה עושים כדי שהכלים לא יחטפו מי מלח ויחלידו? האם יש הצעה לטיפול בכלים במידה וזה קרה - מעבר לשטיפה במים מתוקים ו:WD-40? כותרת: בעניין: חלקי חילוף וכלי עבודה - שיוצאים לים, זה חובה תגובה על ידי: Shahar Cohen על יוני 28, 2018, 13:03:48 PM טוב שהצלחת לתקן במקום. דרך אגב, לסתימת חורים או שברים יש משהו יותר יעיל מאפוקסי. אני לא יודע איך זה נקרא בעברית אבל זו יריעה לאיטום גגות עם דבק מאוד חזק שלא יורד במים. כמובן שצריך לייבש את האזור לפני הדבקה אבל זה מאוד אמין. אשלח קישור יותר מאוחר אם לא אחסם. יפתח ועוד משהו, בנוגע לאיים מול אכזיב, אני לא בטוח אבל נראה לי שאסור לרדת אליהם ברגל. אני יודע שזו שמורת טבע, אם אני טועה בקשה תקנו אותי. Sent from my iPhone using Tapatalk היריעה עם הדבק שלא יורד במיים - חשוב מאד לקיאקיסטים ויתכן גם לסירות , כמענה ראשוני מיידי עד הגעה לחוף מבטחים אשמח מאד אם תעלה קישור של המוצר או תמונה עם השם כדי שאפשר יהיה לחפש בחנויות thumbUp; כותרת: בעניין: חלקי חילוף וכלי עבודה - שיוצאים לים, זה חובה תגובה על ידי: יפתח על אוגוסט 18, 2018, 17:46:42 PM https://youtu.be/7wQO4K5zLXE
בסרטון הוא משתמש ביריעה לאיטום צינורות לא גגות. נראה לי אפילו עדיף, צינור מחזיק לחץ ומאוד לא פשוט לתיקון חיצוני. פעם ניסיתי לתקן נזילה במערכת צינורות של מחשב השקייה עם אפוקסי. לא ניתן היה להלביש רוכב וגם האפוקסי לא עבד. בסוף החלפתי את הצינורות. אני חושב שהיריעה יותר אמידה מאפוקסי אבל בכל אופן זה תיקון חירום וזמני. Sent from my iPhone using Tapatalk |