כותרת: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר תגובה על ידי: (אלון) על דצמבר 23, 2017, 20:26:17 PM היום חוויתי את חשיבותו של מנוע העזר
לאחר פרסום מודעה שחיפשתי שותף לדיג ענה לי ישראל שהוא מעוניין לצאת איתי קבענו במרינה לפני הזריחה הוא הגיע וישבנו לכוס קפה בסירה מיד לאחר מכן תידלקנו ויצאנו לדרך ביציאה מהמרינה פתאום הרגשתי שמשהו בגיר לא בסדר sml17; הסירה המשיכה לשוט ולקחתי החלטה להמשיך לנמל אשדוד ולשבת שם על פתיונות חיים לאחר עוד תקלה בדרך הגענו למקום כרגיל האכלנו אבונפחות נמאס לנו והחלטנו לחזור למרינה ולראות אם יהיה אפשר לעשות תיקון לגיר ולהמשיך הרמתי עוגן התנעתי הכנסתי להילוך וכלום הסירה לא זזה sml10; יותר מזה הסירה התחילה להיסחף לכיוון השובר של הנמל sml11; בלי לאבד עשתונות אבל בצורה מהירה ונמרצת הוצאתי את המנוע ספייר וניסיתי להתניע אותו אבל ללא הצלחה מיד הפעלתי את כישורי המכונאות שלי ותוך דקה המנוע עובד סוף סוף נשמתי לרווחה ht: וככה לאט לאט עם החרטום מול הברבורים ומול הרוח הגענו חזרה למרינה במרינה מיד פירקתי את הברך והבנתי שאין טעם להתעסק איתו והוא צריך טיפול יסודי ולא איזה טלאי זמני חברים למי שאין מנוע ספייר לא מבין עד כמה הוא חשוב עד שהוא באמת נזקק לו אני מציע למי שאין שירוץ ויקנה כי הדבר הזה פשוט מציל אני קניתי את המנוע ב-1000 ש"ח והיום הוא הצדיק את הקניה!!! כותרת: בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר תגובה על ידי: צור. על דצמבר 23, 2017, 21:21:43 PM ראשית מבעס לשמוע שהיציאה שכלכך חיקית לה השתבשה
מה שכן משמח זה לשמוע שנחלצת מהתקלה והצלחת להגיע בשלום לחוף מבטחים ההמלצה שלך חשובה ביותר thumbUp; כותרת: בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר תגובה על ידי: shragam על דצמבר 24, 2017, 08:02:20 AM נמאס לנו והחלטנו לחזור למרינה ולראות אם יהיה אפשר לעשות תיקון לגיר ולהמשיך הרמתי עוגן התנעתי הכנסתי להילוך וכלום הסירה לא זזה sml10; יותר מזה הסירה התחילה להיסחף לכיוון השובר של הנמל sml11; חברים למי שאין מנוע ספייר לא מבין עד כמה הוא חשוב עד שהוא באמת נזקק לו אני מציע למי שאין שירוץ ויקנה כי הדבר הזה פשוט מציל אני קניתי את המנוע ב-1000 ש"ח והיום הוא הצדיק את הקניה!!! אלון שים לב למה שהדגשתי, קודם מניעים, (מתקדמים עם המנוע לכיוון העוגן ואוספים את החוט תוך כדי) ורק אח"כ מרימים את העוגן . בשלב הזה היית עדיין בטוח וללא חשש להסחף. שיעור לפעם הבאה ;) גם בשרשור הקודם שהיה, רשמתי שתמיד חובה מנוע עזר בסירה כותרת: בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר תגובה על ידי: אבי חכם על דצמבר 24, 2017, 08:19:12 AM בהחלט שיעור לחיים od:
כותרת: בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר תגובה על ידי: Israel Y על דצמבר 24, 2017, 17:44:18 PM למדנו לקח חשוב ביום שבת... למרות שהגענו והתכוננו לדיג ושבסוף זה לא יצא לפועל, חוויתי דבר חשוב לקראת השדרוג (הלא כל כך קרוב @talkhand ) מקיאק לסירה.
אני אנצל את ההזדמנות לומר כאן (כמו שכבר אמרתי לאלון) ששמחתי להכיר אבא ובן איכותיים, נחמדים וחמים ושאני מודה לו על ההזמנה להצטרף אליו ואל עמית ליציאת דיג t39 כותרת: בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר תגובה על ידי: (אלון) על דצמבר 24, 2017, 18:31:40 PM בסופו של דבר התברר שהלך הפרופלור ולא הגיר
בכל מקרה זה לא איפשר להמשיך להתקדם אבל יצא מזה רק טוב התברר שהיה חוט דיג מלופף בפנים שהרס את המחזיר שמן אם זה לא היה קורה השמן היה דולף החוצה והגיר היה נהרס כותרת: בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר תגובה על ידי: (אלון) על דצמבר 24, 2017, 18:33:00 PM למדנו לקח חשוב ביום שבת... למרות שהגענו והתכוננו לדיג ושבסוף זה לא יצא לפועל, חוויתי דבר חשוב לקראת השדרוג (הלא כל כך קרוב @talkhand ) מקיאק לסירה. אני אנצל את ההזדמנות לומר כאן (כמו שכבר אמרתי לאלון) ששמחתי להכיר אבא ובן איכותיים, נחמדים וחמים ושאני מודה לו על ההזמנה להצטרף אליו ואל עמית ליציאת דיג t39 כמו שכבר אמרתי לך אחרי התיקון אתה מוזמן שוב לחוויה מתקנת ;) כותרת: בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר תגובה על ידי: סאמח הצפר על דצמבר 26, 2017, 15:55:14 PM בסופו של דבר התברר שהלך הפרופלור ולא הגיר בכל מקרה זה לא איפשר להמשיך להתקדם אבל יצא מזה רק טוב התברר שהיה חוט דיג מלופף בפנים שהרס את המחזיר שמן אם זה לא היה קורה השמן היה דולף החוצה והגיר היה נהרס וזה יכול לקרות לכל מנוע-גם אם היה בקרטון! אכן חובה. אני גם מתכנן לרכוש אחד בקרוב..מכיר קשר קבוע כבר יש (במיוחד אם אתה נכנס לעומק)... אגב, איזה עצמת מנוע רזרבי יש לך? איך תפקד בלסחוב את הסירה נגד הרוח\גלים? כותרת: בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר תגובה על ידי: (אלון) על דצמבר 26, 2017, 17:34:30 PM בסופו של דבר התברר שהלך הפרופלור ולא הגיר בכל מקרה זה לא איפשר להמשיך להתקדם אבל יצא מזה רק טוב התברר שהיה חוט דיג מלופף בפנים שהרס את המחזיר שמן אם זה לא היה קורה השמן היה דולף החוצה והגיר היה נהרס וזה יכול לקרות לכל מנוע-גם אם היה בקרטון! אכן חובה. אני גם מתכנן לרכוש אחד בקרוב..מכיר קשר קבוע כבר יש (במיוחד אם אתה נכנס לעומק)... אגב, איזה עצמת מנוע רזרבי יש לך? איך תפקד בלסחוב את הסירה נגד הרוח\גלים? 6 כ"ס תפקד יפה וסחב את הסירה יפה מול הרוח והגלים ואם נתחשב במשקל הסירה שהוא יחסית גבוה אז המנוע בהחלט עשה עבודה יפה כותרת: בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר תגובה על ידי: סאמח הצפר על דצמבר 26, 2017, 17:39:13 PM בסופו של דבר התברר שהלך הפרופלור ולא הגיר בכל מקרה זה לא איפשר להמשיך להתקדם אבל יצא מזה רק טוב התברר שהיה חוט דיג מלופף בפנים שהרס את המחזיר שמן אם זה לא היה קורה השמן היה דולף החוצה והגיר היה נהרס וזה יכול לקרות לכל מנוע-גם אם היה בקרטון! אכן חובה. אני גם מתכנן לרכוש אחד בקרוב..מכיר קשר קבוע כבר יש (במיוחד אם אתה נכנס לעומק)... אגב, איזה עצמת מנוע רזרבי יש לך? איך תפקד בלסחוב את הסירה נגד הרוח\גלים? 6 כ"ס תפקד יפה וסחב את הסירה יפה מול הרוח והגלים ואם נתחשב במשקל הסירה שהוא יחסית גבוה אז המנוע בהחלט עשה עבודה יפה יופי! תשמע על מנוע כמו שלך במחיר כזה תעדכן ;) כותרת: בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר תגובה על ידי: (אלון) על דצמבר 26, 2017, 17:43:50 PM בסופו של דבר התברר שהלך הפרופלור ולא הגיר בכל מקרה זה לא איפשר להמשיך להתקדם אבל יצא מזה רק טוב התברר שהיה חוט דיג מלופף בפנים שהרס את המחזיר שמן אם זה לא היה קורה השמן היה דולף החוצה והגיר היה נהרס וזה יכול לקרות לכל מנוע-גם אם היה בקרטון! אכן חובה. אני גם מתכנן לרכוש אחד בקרוב..מכיר קשר קבוע כבר יש (במיוחד אם אתה נכנס לעומק)... אגב, איזה עצמת מנוע רזרבי יש לך? איך תפקד בלסחוב את הסירה נגד הרוח\גלים? 6 כ"ס תפקד יפה וסחב את הסירה יפה מול הרוח והגלים ואם נתחשב במשקל הסירה שהוא יחסית גבוה אז המנוע בהחלט עשה עבודה יפה יופי! תשמע על מנוע כמו שלך במחיר כזה תעדכן ;) זה היה מציאה אמנם מרינר ישן אבל עובד פיקס קשה למצוא מנועים כאלה במחירים כאלה כשהתנעתי את המנוע ושמעתי את המחיר לא חשבתי פעמיים ומיד שילמתי בלי להתווכח בכלל כותרת: בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר תגובה על ידי: סאמח הצפר על דצמבר 26, 2017, 18:19:25 PM בסופו של דבר התברר שהלך הפרופלור ולא הגיר בכל מקרה זה לא איפשר להמשיך להתקדם אבל יצא מזה רק טוב התברר שהיה חוט דיג מלופף בפנים שהרס את המחזיר שמן אם זה לא היה קורה השמן היה דולף החוצה והגיר היה נהרס וזה יכול לקרות לכל מנוע-גם אם היה בקרטון! אכן חובה. אני גם מתכנן לרכוש אחד בקרוב..מכיר קשר קבוע כבר יש (במיוחד אם אתה נכנס לעומק)... אגב, איזה עצמת מנוע רזרבי יש לך? איך תפקד בלסחוב את הסירה נגד הרוח\גלים? 6 כ"ס תפקד יפה וסחב את הסירה יפה מול הרוח והגלים ואם נתחשב במשקל הסירה שהוא יחסית גבוה אז המנוע בהחלט עשה עבודה יפה יופי! תשמע על מנוע כמו שלך במחיר כזה תעדכן ;) זה היה מציאה אמנם מרינר ישן אבל עובד פיקס קשה למצוא מנועים כאלה במחירים כאלה כשהתנעתי את המנוע ושמעתי את המחיר לא חשבתי פעמיים ומיד שילמתי בלי להתווכח בכלל קניתי פעם אחד של 8 כ"ס (אבנרוד) ב300 שח יותר ממך..ישן אבל במצב מצוין..אולי אמצא שוב כותרת: בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר תגובה על ידי: rafi על דצמבר 28, 2017, 19:17:39 PM היום חוויתי את חשיבותו של מנוע העזר ציטטתי את החלק החשוב...חברים למי שאין מנוע ספייר לא מבין עד כמה הוא חשוב עד שהוא באמת נזקק לו אני מציע למי שאין שירוץ ויקנה כי הדבר הזה פשוט מציל אני קניתי את המנוע ב-1000 ש"ח והיום הוא הצדיק את הקניה!!! ללא ספק אלון, המנוע ספייר והתושיה שלך חסכו מכם קטע לא נעים ולך נזק רציני לאור כיוון ההסחפות.. מציע לכל מי שקורא לאמץ את ההצעה שלך וכמה שיותר מהר! יישר כוח על ההקפדה לשתף ולהזהיר shake2; הרמתי עוגן התנעתי הכנסתי להילוך וכלום אלון הסירה לא זזה sml10; יותר מזה הסירה התחילה להיסחף לכיוון השובר של הנמל sml11; שים לב למה שהדגשתי, קודם מניעים, (מתקדמים עם המנוע לכיוון העוגן ואוספים את החוט תוך כדי) ורק אח"כ מרימים את העוגן . בשלב הזה היית עדיין בטוח וללא חשש להסחף. שיעור לפעם הבאה ;) גם בשרשור הקודם שהיה, רשמתי שתמיד חובה מנוע עזר בסירה ומציע לכולם לקרוא היטב ולהפנים מה ששרגא רשם - כלל ברזל! לא מרימים עוגן לפני שהסירה מונעת ונוסעת!!! ממילא גם הכי קל בנסיעה לכיוון העוגן ולהרימו כשנמצאים מעליו "פיקו". כותרת: בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר תגובה על ידי: atalef על ינואר 15, 2018, 16:27:01 PM עדיף מנוע אחד אמין ומתוחזק נכון מאשר 2 לא אמינים אבל ליציאות רחוקות ולטרולינג איטי
גם אני חושב על ל מנוע עזר.. האם מנוע 6 כס מספיק חזק כדי לדחוף סירה של טון חצי נגד הרוח? כותרת: בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר תגובה על ידי: (אלון) על ינואר 15, 2018, 17:01:34 PM עדיף מנוע אחד אמין ומתוחזק נכון מאשר 2 לא אמינים אבל ליציאות רחוקות ולטרולינג איטי גם אני חושב על ל מנוע עזר.. האם מנוע 6 כס מספיק חזק כדי לדחוף סירה של טון חצי נגד הרוח? ממש לא לסירה כזאת כבדה רצוי מנוע 15 כס מינימום כותרת: בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר תגובה על ידי: rafi על ינואר 21, 2018, 13:02:17 PM עדיף מנוע אחד אמין ומתוחזק נכון מאשר 2 לא אמינים אבל ליציאות רחוקות ולטרולינג איטי גם אני חושב על ל מנוע עזר.. האם מנוע 6 כס מספיק חזק כדי לדחוף סירה של טון חצי נגד הרוח? ממש לא לסירה כזאת כבדה רצוי מנוע 15 כס מינימום בהתחשב בכל שלעיתים המנוע יכול לשבוק בים עולה עם רוח מתחזקת - הייתי שוקל להשקיע במנוע מספיק חזק שיכול להתקדם גם במזג אוויר לא הכי רגוע.. |