כותרת: חיבור מנוע לקיאק ללא קידוחים תגובה על ידי: צור. על פברואר 15, 2016, 21:49:52 PM סרטונים עם רעיון נחמד להרכבת מנוע לקיאק ללא קידוחים בגוף הקיאק
https://www.youtube.com/watch?v=IBrNm2uWooc https://www.youtube.com/watch?v=7XsLzCYj2Vw https://www.youtube.com/watch?v=zST8Zs5u4W8 כותרת: בעניין: חיבור מנוע לקיאק ללא קידוחים תגובה על ידי: מור אמסלם על פברואר 16, 2016, 08:03:26 AM היי,
אני תמיד בעד לשפר את הקיאק ללא קידוחים ! הבעיה בחיבור הזה שזה נכנס למעמד של החכה, אם תשים לב למעמד הוא מחובר בדרך כלל עם 3-4 ברגים לגוף הקיאק, אם תכניס את האצבעות ותזיז תראה שהמעמד זז, ולכן אם תחבר לו מנוע התזוזה של המעמד יכולה לגרום נזק גדול, לכן לדעתי עדיף עם גשר רגיל (משמש גם לבידונים) ולתפוס עם חגורה, כך אתה מתחבר למעטפת הקיאק ולא לגוף, כמובן שתצטרך למצוא פתרון לתזוזות של התושבת, אצלי חיברתי בצורה הזו, ובימים אילו אני מנסה למצוא את הפתרון לבעיה של התזוזה (יכול לעבוד גם ככה אבל אני מעדיף ללכת על בטוח) ברגע שאמצע אני יעלה תמונות... כותרת: בעניין: חיבור מנוע לקיאק ללא קידוחים תגובה על ידי: צור. על פברואר 16, 2016, 08:17:25 AM היי, 1.אם תושבות החכה שלך זזות כנראה שהם לא מחוברות טובאני תמיד בעד לשפר את הקיאק ללא קידוחים ! הבעיה בחיבור הזה שזה נכנס למעמד של החכה, אם תשים לב למעמד הוא מחובר בדרך כלל עם 3-4 ברגים לגוף הקיאק, אם תכניס את האצבעות ותזיז תראה שהמעמד זז, ולכן אם תחבר לו מנוע התזוזה של המעמד יכולה לגרום נזק גדול, לכן לדעתי עדיף עם גשר רגיל (משמש גם לבידונים) ולתפוס עם חגורה, כך אתה מתחבר למעטפת הקיאק ולא לגוף, כמובן שתצטרך למצוא פתרון לתזוזות של התושבת, אצלי חיברתי בצורה הזו, ובימים אילו אני מנסה למצוא את הפתרון לבעיה של התזוזה (יכול לעבוד גם ככה אבל אני מעדיף ללכת על בטוח) ברגע שאמצע אני יעלה תמונות... אצלי אין שום תזוזה 2.שים לב טוב לסרטונים ולאיך התושבת למנוע בנויה אנסה להסביר תודבת המנוע בנויה בצורת ח שמותאם לעובי בין מעמד החכה לדופן החיצוני של הקיאק דבר זה יוצר נקודת משען יציבה וחזקה שהיא דופן הקיאק מה שמוריד את העומס מתושבת החכה שמשמשת בעיקר למיקום המתקן 3.באחד הסרטונים רואים שהוא יצר מתקן כזה שלמרות שהוא יושב בתושבת החכה עדיין ניתן להכניס לשם חכה כותרת: בעניין: חיבור מנוע לקיאק ללא קידוחים תגובה על ידי: niv900 על פברואר 16, 2016, 14:20:31 PM מתקן מדהים!
אני חייב לבנות לי אחד כזה במיוחד כי בפרו אנגלר 12 שלי אין את הבעיה של התזוזה כי זה ייצוק... כותרת: בעניין: חיבור מנוע לקיאק ללא קידוחים תגובה על ידי: rafi על פברואר 22, 2016, 04:06:31 AM נשמע מעניין, מצריך צפיה בשעות יותר שפויות... sml15;
לא שאני קיאקיסט - אך מסקרן ומן הסתם יהיה מעניין.... שיתוף שעשוי להועיל לכמה קיאקיסטים.... כותרת: בעניין: חיבור מנוע לקיאק ללא קידוחים תגובה על ידי: מור אמסלם על פברואר 22, 2016, 08:10:32 AM חיבור שלדעתי פשוט הרבה יותר - ועדיין ללא קידוחים
פרופיל 40X40 נירוסטה מחובר עם רצועה חובקת מה שכן צריך להוסיף אלמנטים שימנעו תזוזה של המוט (אילו העצים שיש בתמונה - אם יעשו עבודה טובה, נחליף לנירוסטה) היתרון על המתקן למעלה זה הכנסת הבידונים באותו מתקן - במתקן למעלה צריך למצוא פתרון נוסף לבידונים. כותרת: בעניין: חיבור מנוע לקיאק ללא קידוחים תגובה על ידי: צור. על פברואר 22, 2016, 08:20:10 AM 1. אפשר לשאול איך מוטות העץ מונעים מפרופיל הנירוסטה לזוז?
2. למה צריך בידונים אם אין לקיאק מפרס? 3. גם בשיתה ששפירסמתי אם קצת יצירתיות ניתן לסדר מקום לבידונים כותרת: בעניין: חיבור מנוע לקיאק ללא קידוחים תגובה על ידי: מור אמסלם על פברואר 22, 2016, 08:51:24 AM 1. הפרופיל מרובע, בגלל שאין ברגים המנוע גורם לו "להסתובב" - העצים משמשים כרגלים שנשענות על הקיאק.
2. אתה מוסיף משקל (אומנם מאוזן ע"י משקולת בצד השני) כמעט חצי מטר מדופן הקיאק ובקצה יש לך מנוע עם בנזין, אתה לא רוצה שבסיבוב או בגל המנוע יכנס לך למים, הבידונים מונעים זאת. 3. תמיד ניתן להוסיף, והשיטה יכולה להיות מצויינת, אבל לדעתי ומהתיעצות עם כמה חברה ובניהם קפטן ג'ק לא כדאי לחבר לשקע של החכות משקל (יש המון שיפצורים שמשתמשים בזה) - זו דעתי בלבד ! למען הסר כל ספק !!! - כל שיפצור/שיפור שמביאים כאן הוא חשוב מאד, מכיוון שמכל רעיון ניתן לקחת את החלק שמתאים לך, אני מקווה שהתגובה שלי לא יצרה אצלך שום הרגשה לא "נוחה" - ואם כן, קבל את התנצלותי ! לפעמים שרושמים ומדברים זה אחרת לחלוטין. כותרת: בעניין: חיבור מנוע לקיאק ללא קידוחים תגובה על ידי: צור. על פברואר 22, 2016, 09:15:38 AM 1. הפרופיל מרובע, בגלל שאין ברגים המנוע גורם לו "להסתובב" - העצים משמשים כרגלים שנשענות על הקיאק. 2. אתה מוסיף משקל (אומנם מאוזן ע"י משקולת בצד השני) כמעט חצי מטר מדופן הקיאק ובקצה יש לך מנוע עם בנזין, אתה לא רוצה שבסיבוב או בגל המנוע יכנס לך למים, הבידונים מונעים זאת. 3. תמיד ניתן להוסיף, והשיטה יכולה להיות מצויינת, אבל לדעתי ומהתיעצות עם כמה חברה ובניהם קפטן ג'ק לא כדאי לחבר לשקע של החכות משקל (יש המון שיפצורים שמשתמשים בזה) - זו דעתי בלבד ! למען הסר כל ספק !!! - כל שיפצור/שיפור שמביאים כאן הוא חשוב מאד, מכיוון שמכל רעיון ניתן לקחת את החלק שמתאים לך, אני מקווה שהתגובה שלי לא יצרה אצלך שום הרגשה לא "נוחה" - ואם כן, קבל את התנצלותי ! לפעמים שרושמים ומדברים זה אחרת לחלוטין. ידידי העלתי פה רעיון שיכול לעניין אנשים רעיון זה פתוח לדיון שידוע לי מראש שיהיו הסגות , הסכמות , רעיונות חדשים שיבנו על בסיס רעיון זה בתקווה שיהיה פה דיון פורה ומעניין כל עוד התגובות נכתבות בצורה עניינית ובספה נאותה הכול טוב תרגיש חופשי להגיב , להסתייג ולהעלות ראיונות זו מטרת הפורום והדיונים שבו בסופו של דבר ללמד וללמוד מקבל את התנצלותך למרות שלא היה על מה המשך דיון פורה ומעניין shake2; כותרת: בעניין: חיבור מנוע לקיאק ללא קידוחים תגובה על ידי: קפטן פלג על פברואר 23, 2016, 08:23:23 AM יפה.
שיפור קטן שהייתי עושה , הייתי מחליף את הקצה הקדמי של ה"בידונים" בצינור בזווית שמתעקלת כלפי מעלה. גם ככה נוצר גרר מיותר , ואם אפשר להקטין אותו אז למה לא. כותרת: בעניין: חיבור מנוע לקיאק ללא קידוחים תגובה על ידי: מור אמסלם על פברואר 23, 2016, 08:30:46 AM בדיוק מה שעשיתי אתמול...
אבל להפתעתי הרבה כשפתחתי את הצינור הוא היה ריק לחלוטין, כאילו בדרך קסם נעלם כל הפוליאוראיתן המוקצף, יכול להיות שאחד מהשניים גרם לו להינמס, או דבק מגע או סיליקון. מי שיודע אשמח לדעת מה גרם לתופעה... כותרת: בעניין: חיבור מנוע לקיאק ללא קידוחים תגובה על ידי: סאמח הצפר על פברואר 27, 2016, 00:00:34 AM אחלה סרטונים צור..
מהם ניתן ללמוד לא רק על הנושא הראשישל התקנת מנוע אלא עוד נושאים!למשל אצלי קיבלתי רעיון איך לכסות את המצבר עם איזה כיסוי ולא צריך להכניס לאיזה קופסא! |