כותרת: תפירת דג חי- מה דעתכם על קשירת הקרסים הזו? תגובה על ידי: rafi על דצמבר 19, 2011, 05:19:29 AM http://www.youtube.com/watch?v=xRSuhMH-tlA&feature=player_embedded#!
ותודה ללירני... ;) כותרת: בעניין: תפירת דג חי- מה דעתכם על קשירת הקרסים הזו? תגובה על ידי: יהושוע{שוקי}פרג על דצמבר 19, 2011, 05:57:51 AM כך בדיוק באותו ריג אני משתמש לתפירת סבידות למטקה no1@
רק שבמקום חוט ניילון אני משתמש בחוט בד{200 ליברות} ובקרסים יותר גדולים {0\4 של חברת "סריולה"} כותרת: בעניין: תפירת דג חי- מה דעתכם על קשירת הקרסים הזו? תגובה על ידי: אביחי על דצמבר 19, 2011, 06:48:02 AM גם אני הייתי עובד בשיטה הזו מהחוף
עד שגיליתי את השיפוד >:D אבל מה שראיתי בסרטון ועניין אותי זה הכפפות גם אני משתמש בכפפות דומות של Signet בעיקרון אילו כפפות להידוק לוחות חשמל לא מחליק לך שום דבר מהיד ממש אפשר לטפס על הקיר עם הכפפות האילו כותרת: בעניין: תפירת דג חי- מה דעתכם על קשירת הקרסים הזו? תגובה על ידי: (אלון) על דצמבר 19, 2011, 13:38:02 PM אני לא מצליח להבין למה צריך להסתבך עם כל כך הרבה קשרים sml102;
למה לא לעשות קרס רצה או 2 או אפילו 3 אם זה נחוץ אני בכל אופן משתמש אך ורק בקרס רצה כותרת: בעניין: תפירת דג חי- מה דעתכם על קשירת הקרסים הזו? תגובה על ידי: *דודו* על דצמבר 19, 2011, 20:21:50 PM רפי אתה מתכוון לריג לדייג על חי מסירה?
אם כן לדעתי אין צורך לשים שני קרסים לדג חי מגביל את התנועה ויוצר סיבוכים בריג בהורדה לעומק. הריג שראינו כאן מתאים יותר לדייג חופי וגם לסירה אבל לתפירת סבידות \ קלאמרי. אני אישית אם כבר הייתי עושה ריג כזה לסבידות הייתי עושה את הקשרים לשני הקרסים בחוט בד 200 ליברות ולטבעת האחרונה מחבר ניילון עמיד וחזק יותר מכל הקשרים האלה שמועדות לכישלון ולהתפוצצות הקשר בקרס העליונה. לגבי תפירת דג יש ריג שמוכיח את עצמו וזה הריג שהסברתי עליו בדוחות הריג הזה מוכיח את עצמו גם מבחינת תנועה במים של הדג בצורה הכי טבעית שיש לא פוגעת בדג יותר מידי והכי חשוב לא נוצרים פלונטרים וביזבוז זמן על דג שנמצא בפלונטר למטה ולא נותן את השואו הנכון. . אני גיא וכולם עובדים עם אותו ריג לגבי קרס כל אחד ובחירתו . הסוויבל המשולש הזה גורם לדג תמיד במעגל למטה ולא יוצר את הסיבוכים של התלפפות סביב עצמי . עכשיו אני עובר לסוויבל הרבה יותר איכותי שאני צריך לקבל שנראה כמו בתמונה תנועה חלקה מאוד לא מחליד וקצת יקר אבל שווה. הנה תמונות להמחשה. כותרת: בעניין: תפירת דג חי- מה דעתכם על קשירת הקרסים הזו? תגובה על ידי: הנצרתי מס 1 על דצמבר 20, 2011, 18:23:16 PM דודו..אתה משתמש בהיבוסה חצי סרקל לחי
איזה מספר ( גודל ) משתמש? כותרת: בעניין: תפירת דג חי- מה דעתכם על קשירת הקרסים הזו? תגובה על ידי: gaichuk על דצמבר 20, 2011, 20:48:31 PM לא אוהב את הקשר הזה.
הוא קל,הוא נוח וקל לתפור איתו פיתיונות שונים. אבל, וזה אבל גדול, יש לו נקודת חולשה וזה היציאה מהקשר לכיוון הקרס הסופי כשעובדים עם חוט מונו. תכינו ריג כזה בבית עם חוט 100 וקרסים הכי חזקים שיש לכם על מנת שלא יקרה כשל בחוט או בקרסים. קבעו את הקרס הסופי על סורג או משהו חזק ומקובע ומתחו את הקצה של הריג בכול הכוח. אני מבטיח לכם שהנקודה שבה יקרע הריג תהיה בדיוק ביציאה מהקשר של הקרס האמצעי לכיוון הקרס הקיצוני. קשר SNELL מתאים לכיוון אחד בלבד וזה כיוון החוט לחכה. הקצה שלו שנשאר בולט אינו מיועד לעמוד בעומס גדול. חוטי 100 או חוטי בד של 200 ליברות יכולים לספוג הרבה מאד אבל נקודת הכשל שלהם בסופו של דבר תהיה במקום שציינתי... נסו ותראו... כותרת: בעניין: תפירת דג חי- מה דעתכם על קשירת הקרסים הזו? תגובה על ידי: *דודו* על דצמבר 20, 2011, 22:01:11 PM לא אוהב את הקשר הזה. הוא קל,הוא נוח וקל לתפור איתו פיתיונות שונים. אבל, וזה אבל גדול, יש לו נקודת חולשה וזה היציאה מהקשר לכיוון הקרס הסופי כשעובדים עם חוט מונו. תכינו ריג כזה בבית עם חוט 100 וקרסים הכי חזקים שיש לכם על מנת שלא יקרה כשל בחוט או בקרסים. קבעו את הקרס הסופי על סורג או משהו חזק ומקובע ומתחו את הקצה של הריג בכול הכוח. אני מבטיח לכם שהנקודה שבה יקרע הריג תהיה בדיוק ביציאה מהקשר של הקרס האמצעי לכיוון הקרס הקיצוני. קשר SNELL מתאים לכיוון אחד בלבד וזה כיוון החוט לחכה. הקצה שלו שנשאר בולט אינו מיועד לעמוד בעומס גדול. חוטי 100 או חוטי בד של 200 ליברות יכולים לספוג הרבה מאד אבל נקודת הכשל שלהם בסופו של דבר תהיה במקום שציינתי... נסו ותראו... זה בדיוק מה שציינתי היתה כבר פאדיחה אחת בראש הנקרה עם הקשר הזה. בבד עדיין לא היה פאדיחה אני ינסה לעשות קשר כזה ולהראות לך . מאמון אני עובד עם הייבוסה 0\7 שדומה יותר בגודל ל 0\9 אבל נקרא 0\7 אני יצלם לך את החבילה תראה את הדגם ויעלה לכאן. כותרת: בעניין: תפירת דג חי- מה דעתכם על קשירת הקרסים הזו? תגובה על ידי: (אלון) על דצמבר 20, 2011, 23:48:20 PM ושוב אני שואל
למה להסתבך עם כל כך הרבה קשרים למה לא לעבוד עם קרס אחת קשורה ואחת או שתיים רצות על הריג פחות קשרים=פחות נקודות טורפה כל השנים אני משתמש בזה ולא הייתה לי אפילו פדיחה אחת קרה לי שקרסים התישרו אבל אף פעם לא התפוצץ לי קשר כותרת: בעניין: תפירת דג חי- מה דעתכם על קשירת הקרסים הזו? תגובה על ידי: הנצרתי מס 1 על דצמבר 21, 2011, 08:31:41 AM לא אוהב את הקשר הזה. הוא קל,הוא נוח וקל לתפור איתו פיתיונות שונים. אבל, וזה אבל גדול, יש לו נקודת חולשה וזה היציאה מהקשר לכיוון הקרס הסופי כשעובדים עם חוט מונו. תכינו ריג כזה בבית עם חוט 100 וקרסים הכי חזקים שיש לכם על מנת שלא יקרה כשל בחוט או בקרסים. קבעו את הקרס הסופי על סורג או משהו חזק ומקובע ומתחו את הקצה של הריג בכול הכוח. אני מבטיח לכם שהנקודה שבה יקרע הריג תהיה בדיוק ביציאה מהקשר של הקרס האמצעי לכיוון הקרס הקיצוני. קשר SNELL מתאים לכיוון אחד בלבד וזה כיוון החוט לחכה. הקצה שלו שנשאר בולט אינו מיועד לעמוד בעומס גדול. חוטי 100 או חוטי בד של 200 ליברות יכולים לספוג הרבה מאד אבל נקודת הכשל שלהם בסופו של דבר תהיה במקום שציינתי... נסו ותראו... זה בדיוק מה שציינתי היתה כבר פאדיחה אחת בראש הנקרה עם הקשר הזה. בבד עדיין לא היה פאדיחה אני ינסה לעשות קשר כזה ולהראות לך . מאמון אני עובד עם הייבוסה 0\7 שדומה יותר בגודל ל 0\9 אבל נקרא 0\7 אני יצלם לך את החבילה תראה את הדגם ויעלה לכאן. כותרת: בעניין: תפירת דג חי- מה דעתכם על קשירת הקרסים הזו? תגובה על ידי: הנצרתי מס 1 על דצמבר 21, 2011, 08:34:48 AM ושוב אני שואל בנצי..אם כבר תוכל בבקשה להעלות כאן איזה סרטון או פירוט מה זה קרס רצה ? !!למה להסתבך עם כל כך הרבה קשרים למה לא לעבוד עם קרס אחת קשורה ואחת או שתיים רצות על הריג פחות קשרים=פחות נקודות טורפה כל השנים אני משתמש בזה ולא הייתה לי אפילו פדיחה אחת קרה לי שקרסים התישרו אבל אף פעם לא התפוצץ לי קשר בטוח יעזור להמון חברה ובכלל..מי אמר שחובה שהקרסים יהיו אחת מעל השניה ? למה לא זוג ( כמו בג'יג ) עם בניות יותר ארוכות וחוט בד!! מישהו ניסה? sml102; דעתכם? כותרת: בעניין: תפירת דג חי- מה דעתכם על קשירת הקרסים הזו? תגובה על ידי: (אלון) על דצמבר 21, 2011, 09:36:21 AM ושוב אני שואל בנצי..אם כבר תוכל בבקשה להעלות כאן איזה סרטון או פירוט מה זה קרס רצה ? !!למה להסתבך עם כל כך הרבה קשרים למה לא לעבוד עם קרס אחת קשורה ואחת או שתיים רצות על הריג פחות קשרים=פחות נקודות טורפה כל השנים אני משתמש בזה ולא הייתה לי אפילו פדיחה אחת קרה לי שקרסים התישרו אבל אף פעם לא התפוצץ לי קשר בטוח יעזור להמון חברה ובכלל..מי אמר שחובה שהקרסים יהיו אחת מעל השניה ? למה לא זוג ( כמו בג'יג ) עם בניות יותר ארוכות וחוט בד!! מישהו ניסה? sml102; דעתכם? אני לא יודע איפה למצוא סרטון כזה אז אני פשוט יסביר הריג בנוי בצורה הפשוטה הבאה: אני משתמש בחוט בד 200 ליברות באורך מטר צד אחד אני קושר קרס (כל אחד והקשירה המועדפת עליו) מהצד השני אני משחיל את הקרס השניה דרך הלולאה של הקרס אבל לא קושר אותה(אפשר להכניס גם 2 קרסים) מה שנשאר זה לקשור סביבל בצד השני ובזה זה נגמר התוצאה: סביבל בצד אחד קרס בצד שני ושתי קרסים נוספות שמטיילות ביניהם היתרון בקרס רצה זה שתמיד אפשר להתאים את הריג לגודל הפתיון וכמובן פחות קשרים שעלולים להיות נקודת כשל וגם זמן בניית הריג הוא מאוד קצר ובלי הרבה תסבוכות כותרת: בעניין: תפירת דג חי- מה דעתכם על קשירת הקרסים הזו? תגובה על ידי: MOTI-M על דצמבר 21, 2011, 09:53:22 AM ושוב אני שואל בנצי..אם כבר תוכל בבקשה להעלות כאן איזה סרטון או פירוט מה זה קרס רצה ? !!למה להסתבך עם כל כך הרבה קשרים למה לא לעבוד עם קרס אחת קשורה ואחת או שתיים רצות על הריג פחות קשרים=פחות נקודות טורפה כל השנים אני משתמש בזה ולא הייתה לי אפילו פדיחה אחת קרה לי שקרסים התישרו אבל אף פעם לא התפוצץ לי קשר בטוח יעזור להמון חברה ובכלל..מי אמר שחובה שהקרסים יהיו אחת מעל השניה ? למה לא זוג ( כמו בג'יג ) עם בניות יותר ארוכות וחוט בד!! מישהו ניסה? sml102; דעתכם? אני לא יודע איפה למצוא סרטון כזה אז אני פשוט יסביר הריג בנוי בצורה הפשוטה הבאה: אני משתמש בחוט בד 200 ליברות באורך מטר צד אחד אני קושר קרס (כל אחד והקשירה המועדפת עליו) מהצד השני אני משחיל את הקרס השניה דרך הלולאה של הקרס אבל לא קושר אותה(אפשר להכניס גם 2 קרסים) מה שנשאר זה לקשור סביבל בצד השני ובזה זה נגמר התוצאה: סביבל בצד אחד קרס בצד שני ושתי קרסים נוספות שמטיילות ביניהם היתרון בקרס רצה זה שתמיד אפשר להתאים את הריג לגודל הפתיון וכמובן פחות קשרים שעלולים להיות נקודת כשל וגם זמן בניית הריג הוא מאוד קצר ובלי הרבה תסבוכות אני בדייג אינטיאס משתמש באותו שיטה כותרת: בעניין: תפירת דג חי- מה דעתכם על קשירת הקרסים הזו? תגובה על ידי: הנצרתי מס 1 על דצמבר 21, 2011, 10:34:31 AM ושוב אני שואל בנצי..אם כבר תוכל בבקשה להעלות כאן איזה סרטון או פירוט מה זה קרס רצה ? !!למה להסתבך עם כל כך הרבה קשרים למה לא לעבוד עם קרס אחת קשורה ואחת או שתיים רצות על הריג פחות קשרים=פחות נקודות טורפה כל השנים אני משתמש בזה ולא הייתה לי אפילו פדיחה אחת קרה לי שקרסים התישרו אבל אף פעם לא התפוצץ לי קשר בטוח יעזור להמון חברה ובכלל..מי אמר שחובה שהקרסים יהיו אחת מעל השניה ? למה לא זוג ( כמו בג'יג ) עם בניות יותר ארוכות וחוט בד!! מישהו ניסה? sml102; דעתכם? אני לא יודע איפה למצוא סרטון כזה אז אני פשוט יסביר הריג בנוי בצורה הפשוטה הבאה: אני משתמש בחוט בד 200 ליברות באורך מטר צד אחד אני קושר קרס (כל אחד והקשירה המועדפת עליו) מהצד השני אני משחיל את הקרס השניה דרך הלולאה של הקרס אבל לא קושר אותה(אפשר להכניס גם 2 קרסים) מה שנשאר זה לקשור סביבל בצד השני ובזה זה נגמר התוצאה: סביבל בצד אחד קרס בצד שני ושתי קרסים נוספות שמטיילות ביניהם היתרון בקרס רצה זה שתמיד אפשר להתאים את הריג לגודל הפתיון וכמובן פחות קשרים שעלולים להיות נקודת כשל וגם זמן בניית הריג הוא מאוד קצר ובלי הרבה תסבוכות למה דווקא בד ולא ניילון איכותי וחזק לצבע של הבד יש משמעות ? לא מפחית מאחוז התקיפה לעומת ניילון שקוף? כותרת: בעניין: תפירת דג חי- מה דעתכם על קשירת הקרסים הזו? תגובה על ידי: (אלון) על דצמבר 21, 2011, 21:27:12 PM הבד הרבה יותר חזק ועמיד מהניילון
הוא גם יותר נוח לעבודה עם קרס רצה מבחינת תקיפות אין לזה שום משמעות גם בים רגוע ושקוף לחלוטין קיבלתי תקיפות עם הריג הזה כותרת: בעניין: תפירת דג חי- מה דעתכם על קשירת הקרסים הזו? תגובה על ידי: אבי חכם על דצמבר 21, 2011, 23:13:31 PM דיון מאוד מעניין חברים , אני למדתי בדקה מה שלא הייתי לומד בעוד 10 שנים לבד icon_pray;
תודה לכם thumbUp; |