כותרת: טרולינג מיאכטה (רלוונטי גם לסירה) - מה לא עושים ואיך כן - לאור הסרטון תגובה על ידי: rafi על ינואר 02, 2015, 03:21:01 AM תודה למישל שצילם והעלה לרשת את הסרטון -
https://www.youtube.com/watch?v=cU5bmVq-JKI לסרטון יש חשיבות בגלל שלושה דברים: 1. איך להגיע עם הגאנץ קרוב אל הדג בעת טרולינג מיאכטה... לכל מי שבתחילת דרכו עם טרולינג מיאכטה... 2. מה לא לעשות - לא לשכוח להוציא דמויים מהמים כשנתפס דג (סורי על ה"נזיפה" מישל ;) ...) - בטח שלא ובמיוחד לא להותיר דמוי במים בטווח של 5-30 מטר מהסירה... 3. מה ממש לא לעשות ומה כן: אם צפיתם אז הבחנתם בדמוי המתנפנף לו עם הקרסים, גרוע ומסוכן!! הכי נכון לעשות - לתפוס שן של הקרס התחתונה בדמוי ב"אוזן" של הרולר, ובכל מקרה - אפשר להרחיק ולהשכיב את המקל אך לעולם ובשום אופן אין להותיר דמוי מתנפנף עם קרסים!!! לשאלות, הערות והארות - אתם מוזמנים... כותרת: בעניין: טרולינג מיאכטה (רלוונטי גם לסירה) - מה לא עושים ואיך כן - לאור הסרטון תגובה על ידי: andreypa על ינואר 02, 2015, 16:33:40 PM תודה על השיתוף רפי thumbUp; icon_pray;
כותרת: בעניין: טרולינג מיאכטה (רלוונטי גם לסירה) - מה לא עושים ואיך כן - לאור הסרטון תגובה על ידי: shragam על ינואר 02, 2015, 17:50:33 PM תודה למישל שצילם והעלה לרשת את הסרטון - thumbUp; בטיחות מעל הכל https://www.youtube.com/watch?v=cU5bmVq-JKI לסרטון יש חשיבות בגלל שלושה דברים: 1. איך להגיע עם הגאנץ קרוב אל הדג בעת טרולינג מיאכטה... לכל מי שבתחילת דרכו עם טרולינג מיאכטה... 2. מה לא לעשות - לא לשכוח להוציא דמויים מהמים כשנתפס דג (סורי על ה"נזיפה" מישל ;) ...) - בטח שלא ובמיוחד לו להותיר דמוי במים בטווח של 5-30 מטר מהסירה... 3. מה ממש לא לעשות ומה כן: אם צפיתם אז הבחנתם בדמוי המתנפנף לו עם הקרסים, גרוע ומסוכן!! הכי נכון לעשות - לתפוס שן של הקרס התחתונה בדמוי ב"אוזן" של הרולר, ובכל מקרה - אפשר להרחיק ולהשכיב את המקל אך לעולם ובשום אופן אין להותיר דמוי מתנפנף עם קרסים!!! לשאלות, הערות והארות - אתם מוזמנים... כותרת: בעניין: טרולינג מיאכטה (רלוונטי גם לסירה) - מה לא עושים ואיך כן - לאור הסרטון תגובה על ידי: rafi על מרץ 04, 2019, 05:06:25 AM בטיחות....
בשנה האחרונה לפחות שני חברים נתפסו על קרס (ארז כהן בראש ויוסי אסולין ביד), אז מקפיץ לטובת אנשי הסירות... לראות ולהפנים shake2; |