כותרת: צרות מגוונות של עשירים! תגובה על ידי: סאמח הצפר על אוגוסט 07, 2014, 22:53:41 PM ראו כמה מטרים רחוקה המשקולת מהקרסים (כ10 מטר להערכתי-דבר שפה עושים הרבה פחות)
שנית, מישהו יודע איך עושים קשר כזה של המשקולת עם הבניה שלה שמתנתק מהחוט הראשי? אשמח פה להכוונה לסרטון שממחיש את זה או להסבר. אגב, הסרטון זה של אותו בחור שהעליתי לו סרטון כמה דקות לפני https://www.youtube.com/watch?v=d8rZZgjIQkM (https://www.youtube.com/watch?v=d8rZZgjIQkM) כותרת: בעניין: צרות מגוונות של עשירים! תגובה על ידי: rafi על אוגוסט 12, 2014, 12:05:22 PM ללא ספק מקצוען אמיתי...
שייט בודד שעובד עם שני סטים ומתפעל את הסירה בו זמנית עם שתי תקיפות... שינן ואינטיאס זה בונוס יפה למאמץ... לשאלתך סאמח, לא הצלחתי לראות ממש, צריך אולי להקפיא תמונה כדי להבין מה יש שם... אך לדעתי זה שימוש בקליפס שעליו תלויה משקולת - זה על החוט הראשי ומתנתק במשיכה, מציין שזו התרשמות כי לא ראיתי בדיוק... אשמח לעוד דעות.. כותרת: בעניין: צרות מגוונות של עשירים! תגובה על ידי: סאמח הצפר על אוגוסט 12, 2014, 16:25:52 PM ללא ספק מקצוען אמיתי... כן רפי, זה משהו כמו קליפס שמתנתק. השאלה, איזה לולאה עושים בחוט הראשי בשביל שהקליפס ישב עליו ויתנתק ממנו במהירות יחד עם המשקולת. שייט בודד שעובד עם שני סטים ומתפעל את הסירה בו זמנית עם שתי תקיפות... שינן ואינטיאס זה בונוס יפה למאמץ... לשאלתך סאמח, לא הצלחתי לראות ממש, צריך אולי להקפיא תמונה כדי להבין מה יש שם... אך לדעתי זה שימוש בקליפס שעליו תלויה משקולת - זה על החוט הראשי ומתנתק במשיכה, מציין שזו התרשמות כי לא ראיתי בדיוק... אשמח לעוד דעות.. ייתכן וראיתי פעם שתופרים חוט בד קטן על הלידר בצורה שיעשה לולאה כזו אך לא בטוח. אגב, זה אותו סגנון אצל אנטוניללו סאלבי-התותח האיטלקי, שגם הוא וגם פה זה ח'ברה איטלקים. מעניין! כותרת: בעניין: צרות מגוונות של עשירים! תגובה על ידי: יהושוע{שוקי}פרג על אוגוסט 12, 2014, 16:55:05 PM סאמאח מכיר את השיטה של קשירת המשקולת מיודענו אנטואלו סלאבי האיטלקי
השיטה היא לקשור בעזרת קשר מיוחד חוט בד על החוט הראשי וליצור לולאה עליה מתלבשת המשקולת (משקולת בעלת תפס בצד אחד שלה) יש לי סרטון של "האיטלקי" ובו הוא מדגים איך וכיצד להכין את הלולאה אני אעלה אותו בשבילך דרך המחשב בבית (כרגע בדרך לעבודה) אם תרצה לחפש תמצא ביוטיוב את הסרטון תחת השם antonello salvi כותרת: בעניין: צרות מגוונות של עשירים! תגובה על ידי: יהושוע{שוקי}פרג על אוגוסט 12, 2014, 17:21:37 PM דרך אגב מעניין לדעת אם יש השפעה כזאת או אחרת במרחק שבו תולים את המשקולת מהפיתיוו כמו בסרטון שהראתה
או איזשהו יתרונות אחרים שיש לשיטה מה לדעתך הסיבה שפה בארץ בכל אופן המרחק של המשקולת קטן יחסית? כותרת: בעניין: צרות מגוונות של עשירים! תגובה על ידי: יהושוע{שוקי}פרג על אוגוסט 13, 2014, 02:36:41 AM https://www.youtube.com/watch?v=aMhDCrpdIbI
כותרת: בעניין: צרות מגוונות של עשירים! תגובה על ידי: סאמח הצפר על אוגוסט 13, 2014, 17:24:39 PM https://www.youtube.com/watch?v=aMhDCrpdIbI grouphugg; תודה רבה שוקילא מכיר את הסרטון, ממש תודה. לדעתי בארץ לא משתמשים בזה כי לא מכירים. אין ספק, אם מישהו יעלה דוחות עם סגנון כזה, זה יהיה פופולרי פתאום. אין לי ספק, כי מאמין שזאת שיטה יותר טובה. המרחק הגדול יותר של הפתיון מהמשקולת גם לא מבליט את המשקולת, גם מיישר את הריג של הפתיון הרבה יותר טוב ובצורה יותר טבעית כך שגם אם המשקולת תעלה ותרד זה לא ישפיע בצורה חדה על תנועת הפתיון. כאשר עובדים בסירה עם דריפט אז זה מאוד כדאי. גם יש שיטה נוספת שלא שמעתי שעובדים איתה בארץ ועובדים איתה באיטליה והיא דרירת קלמארי חי בטרולינג במהירות איטית-אני מאמין שטרולינג עם קלמארי חי זה גרסה הרבה יותר מוצלחת לאנטיאסים מאשר עם רתמה, וזה רק מידע תאורטי ולא מנסיון בשיטות האלו. בשיטה זו יהיה גם פחות סיבוכים בין הפתיון לחוט הראשי כי אין סיכוי שהדג יסתובב מסביב למשקולת או מסביב לחוט הראשי כי הוא יהיה כבר רחוק ממנו. ההסתייגות היחידה לקשירת המשקולת רחוק 10 מטר מהפתיון זה כאשר עובדים על תקלות ספציפיות ולא בדריפט בעומק רב (100+מטר) עם דגים חיים. במקרים אלו יש חשיבות גדולה מאוד בהגעת הפתיון ליעד כבר בהורדה. לכן דווקא פה יש יתרון לריג קצר בין הפתיון למשקולת לדעתי ולהרגשת הבליעה של הפתיון מהר. ואגב שוקי, טוב שחזרת אלינו shake2; תודה שוב על הסרטון. מבטיח ליישם! |