פורום הדיג הספורטיבי בישראל
 פורומי דיג מקצועיים
  דיג פתיונות מהחוף - מים מלוחים (אחראים: rafi, אבי חכם)
   המלצה לרולר SURF מידה 6000 של DAIWA |
עמודים: [1] 2 3
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
נושא: המלצה לרולר SURF מידה 6000 של DAIWA (נקרא 6804 פעמים) |
הדפסה |
|
|
ינון לשם
|
תן לו לקחת חוט.... חבר פורום
מנותקגיל:
49
הודעות: 1819
|
|
לא הבנתי מההודעה שלך במה אתה מעוניין ?
הכל למיטב הבנתי עניין של תקציב
לכן לך על הדגם הכי מתאים לך .
באופן אישי מכיר את כל דגמי ה EMCAST
והם רולרים נהדרים מהליין הפשוט ולכל חובב כך מגדירה זאת החברה.
DAIWA חברה מובילה בעולם והיבואן שלה בארץ זו אתי בכר בחולון
שהצליחה להכניס את המותג בצורה מצויינת בכל מהלך השנים .
בהצלחה !
|
-------------------------------
לפעמים החיים מורידים אותי על הברכיים אין שומר את השער, אין סימן משמיים. אני רואה אנשים שחיים חלומות ותקוות אנשים שחיים רק תככים ומזימות. יש ששואלים שאלות ואין תשובות יש כאלה מלאים רק טענות ודרישות.
|
|
|
עדי
|
חבר פורום
מנותקגיל:
51
הודעות: 7592
|
|
שלושתם יתאימו לדייג חוף surf וייתנו לך מענה מצויין.
הדגמים לא מיועדים רק לשוק האמריקאי, דגם הספורט היה גם בישראל.
היום תוכל למצוא בחנויות בעיקר את emcast sw ואת ה- emcast evo.
סידרת ה crosscast עתידה להגיע גם כן לישראל.
קח בחשבון ששרות תיקונים וחלפים לא ניתנים ע"י היבואן
למוצרים שנקנו בחו"ל - דבר מקובל והגיוני אך לא תמיד מובן לצרכן הישראלי.
אם תרצה להשקיע עוד קצת תוכל להינות גם מסדרת windcast.
|
-------------------------------
איזהו חכם? הלומד מכל אדם, איזהו גיבור? הכובש את יצרו, איזהו עשיר? השמח בחלקו, איזהו מכובד? המכבד את הבריות
|
|
|
D_A
|
חבר פורום  
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 116
|
|
הבדל המחיר בין דגם:
DAIWA EMCAST PLUS 6000
לדגם:
DAIWA CROSSCAST 6000
הוא אפס!
ההבדל הגדול הוא בנתונים הטכניים ומכאן ההתלבטות שלי.
המחיר בארץ גבוה מהמחיר באיביי בחמישים אחוז ולכן הקנייה בארץ לא רלוונטית.
שירות ואחריות הם חשובים אבל לא בהפרש מחיר כזה.
|
-------------------------------
WOW FISHING TEAM
|
|
|
ינון לשם
|
תן לו לקחת חוט.... חבר פורום
מנותקגיל:
49
הודעות: 1819
|
|
הבדל המחיר בין דגם:
DAIWA EMCAST PLUS 6000
לדגם:
DAIWA CROSSCAST 6000
הוא אפס!
ההבדל הגדול הוא בנתונים הטכניים ומכאן ההתלבטות שלי.
המחיר בארץ גבוה מהמחיר באיביי בחמישים אחוז ולכן הקנייה בארץ לא רלוונטית.
שירות ואחריות הם חשובים אבל לא בהפרש מחיר כזה.
אם אתה מכוון את הרולר לדיג חוף טרולוסים וכו וכו (כמובן שלעולם אין לדעת מה יתפס) אבל הכיוון תמיד נשאר ... על כל פנים , אם הכיוון הוא לסוג הדיג הזה ולא לדיג כבד אינטיאסים וכו תזמין את הדגם שהכי נראה לך והכי מצא חן בעינייך בלי יחס למחיר במידה ובאמת הפערים בשורה התחתונה כה נמוכים . תהנה ובהצלחה !
|
-------------------------------
לפעמים החיים מורידים אותי על הברכיים אין שומר את השער, אין סימן משמיים. אני רואה אנשים שחיים חלומות ותקוות אנשים שחיים רק תככים ומזימות. יש ששואלים שאלות ואין תשובות יש כאלה מלאים רק טענות ודרישות.
|
|
|
MK2
|
חבר פורום   
מנותקגיל:
40
הודעות: 373
כשהגלים מתחזקים... הולכים לשבת בבית
|
|
D_A שלום תשמע אני לא יודע מה ההבדל בין הרולרים, ואפילו לא נכנסתי לאחד הלינקים אבל מה שאני כן יכול להגיד לך זה... יש פה שני חבר'ה יינון ועדי, ממש צמד חמד  החבר D_A בסה"כ התלבט בין שלושה רולרים לSURF שהוא משווה בניהם יינון, רשמת שאתה לא מבין במה הוא מעוניין בסה"כ הוא שאל איזה רולר מבין שלושתם מומלץ יותר. התקציב לשלושתם כמעט זהה. ואם אתה כזה מבין בכל הרולרים האלו, למה לא המלצת על אחד מהם ?! עדי, אולי תסביר לכולנו למה שירות תיקונים של יצרן מסוים אינו נכלל בשירות בישראל ? "דבר מקובל והגיוני אך לא תמיד מובן לצרכן הישראלי." אני יודע שמוצרי פצל- מוצרי ט'ה נורט פייס - ושאר מוצרי היי אנד- מקבלים אחריות גלובלית!!@ אחריות גלובלית היא ע"פ בר קוד יחודי לכל פריט, אם נקרע לי תפר במעיל או בתיק של נורט פייס אני ניגש לכל סניף בעולם ללא קבלה או ניירת, מעבירים את הבר קוד של המוצר דרך סורק והופ! תיקון בחינם ואחריות בחינם לכל החיים עדי, אל תתרגל לבינוניות, שלא יעבדו עליך החבר D_A בהצלחה! 
|
|
|
|
dovdov
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 5047
|
|
לא מכיר את הגדמים של דיוואה אבל לדיג חוף ולטרכונים שאתה רוצה להגיע לתעלה וצריך להטיל כמה שיותר רחוק אתה חייב רולר שמתאים להטלות ארוכות הייתי מחפש להזמין את הרולר הזה של ריובי נראה לי שתשיג אותו במחיר דומה בחו"ל ודוגית יתנו לך שירות ויש חלקים http://www.dugit.co.il/?CategoryID=195&ArticleID=200אני אישית לא אוהב את הרולרים עם הידיות המתקפלות בלחיצה הם נוטים לקבל חופש וזה מרגיז.
|
|
עריכה אחרונה: מאי 17, 2012, 03:17:13 AM על ידי dovdov
|
|
|
|
|
סקווידוויד
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 7274
|
|
 |
|
|
D_A שלום תשמע אני לא יודע מה ההבדל בין הרולרים, ואפילו לא נכנסתי לאחד הלינקים אבל מה שאני כן יכול להגיד לך זה... יש פה שני חבר'ה יינון ועדי, ממש צמד חמד  החבר D_A בסה"כ התלבט בין שלושה רולרים לSURF שהוא משווה בניהם יינון, רשמת שאתה לא מבין במה הוא מעוניין בסה"כ הוא שאל איזה רולר מבין שלושתם מומלץ יותר. התקציב לשלושתם כמעט זהה. ואם אתה כזה מבין בכל הרולרים האלו, למה לא המלצת על אחד מהם ?! עדי, אולי תסביר לכולנו למה שירות תיקונים של יצרן מסוים אינו נכלל בשירות בישראל ? "דבר מקובל והגיוני אך לא תמיד מובן לצרכן הישראלי." אני יודע שמוצרי פצל- מוצרי ט'ה נורט פייס - ושאר מוצרי היי אנד- מקבלים אחריות גלובלית!!@ אחריות גלובלית היא ע"פ בר קוד יחודי לכל פריט, אם נקרע לי תפר במעיל או בתיק של נורט פייס אני ניגש לכל סניף בעולם ללא קבלה או ניירת, מעבירים את הבר קוד של המוצר דרך סורק והופ! תיקון בחינם ואחריות בחינם לכל החיים עדי, אל תתרגל לבינוניות, שלא יעבדו עליך החבר D_A בהצלחה!  הכי טוב שתתקשר ליבואן ותקבל מפיו את ההסבר - הוא היחיד שמוסמך לכך. ספר לו על נורס פייס ועל פצל.. אח"כ ספר לנו איך נגמרה השיחה  אגב, אולי תסביר מה הקשר לבינוניות?  מה, עדי מייצג את היבואן?
|
|
|
|
MK2
|
חבר פורום   
מנותקגיל:
40
הודעות: 373
כשהגלים מתחזקים... הולכים לשבת בבית
|
|
 |
|
|
D_A שלום תשמע אני לא יודע מה ההבדל בין הרולרים, ואפילו לא נכנסתי לאחד הלינקים אבל מה שאני כן יכול להגיד לך זה... יש פה שני חבר'ה יינון ועדי, ממש צמד חמד  החבר D_A בסה"כ התלבט בין שלושה רולרים לSURF שהוא משווה בניהם יינון, רשמת שאתה לא מבין במה הוא מעוניין בסה"כ הוא שאל איזה רולר מבין שלושתם מומלץ יותר. התקציב לשלושתם כמעט זהה. ואם אתה כזה מבין בכל הרולרים האלו, למה לא המלצת על אחד מהם ?! עדי, אולי תסביר לכולנו למה שירות תיקונים של יצרן מסוים אינו נכלל בשירות בישראל ? "דבר מקובל והגיוני אך לא תמיד מובן לצרכן הישראלי." אני יודע שמוצרי פצל- מוצרי ט'ה נורט פייס - ושאר מוצרי היי אנד- מקבלים אחריות גלובלית!!@ אחריות גלובלית היא ע"פ בר קוד יחודי לכל פריט, אם נקרע לי תפר במעיל או בתיק של נורט פייס אני ניגש לכל סניף בעולם ללא קבלה או ניירת, מעבירים את הבר קוד של המוצר דרך סורק והופ! תיקון בחינם ואחריות בחינם לכל החיים עדי, אל תתרגל לבינוניות, שלא יעבדו עליך החבר D_A בהצלחה!  הכי טוב שתתקשר ליבואן ותקבל מפיו את ההסבר - הוא היחיד שמוסמך לכך. ספר לו על נורס פייס ועל פצל.. אח"כ ספר לנו איך נגמרה השיחה  אגב, אולי תסביר מה הקשר לבינוניות?  מה, עדי מייצג את היבואן? למה אתה מכניס מילים לפה ? לגבי הבינוניות, שמעת על גלובליזציה? רכשתי מחשב IBM בחו"ל, אחרי שנה התקלקל הכונן הקשיח, הגעתי למעבדה בישראל והחליפו ללא עלות. כמו כל מוצר שמכבד את בעליו, באופן אישי לא ארכוש מוצרים מיצרן שלא נותן שירות תיקונים ואחריות מעבר לים
|
|
עריכה אחרונה: אפריל 14, 2012, 16:14:56 PM על ידי MK2
|
|
|
|
|
עדי
|
חבר פורום
מנותקגיל:
51
הודעות: 7592
|
|
 |
|
|
הכתוב מתייחס ל 16 שנות מסחר קמעונאי וסיטונאי לרבות מותגים בינלאומיים. ותגובתי אינה קשורה למותגי דייג אלא לצורך ההסבר שביקשת למה לא לכל מוצר יש שרות גלובלי : מדיניות אחריות לכל החיים או שרות תיקונים החלפות בכל נקודה בגלובוס, היא אכן מופת השרות וישנם מותגים שהשיגו זאת. מדיניות זו נקבעת ע"י היצרן או בעל המותג ומחייבת במסגרת חוזית את בעלי הזיכיון, דילרים ומשווקים בארץ המוצא וכן ביתר העולם. אחד התנאים כמובן הוא מצאי זמין של הסחורה/ חלפים/ מעבדות וכו'... אצל כל מפיץ. לעיתים בעל המותג בוחר להפיץ קו מוצרים שונה לכל יבשת או מדינה משיקולים כמו התאמה לטעם הצרכני המשתנה, סביבת השוק, תחרות מקומית וכו'... ,דבר שלא מקל על מדיניות כזו. לרוב, כמו שציינת , המותגים ישתייכו לקטגוריית היי אנד בתחומם (אך לא רק). מטבע היותם ממוצבים ככאלו (איכות, גימור, עמידות) גם מחירם ייקבע בהתאם ויגיע למכפלות עצומות ביחס לבייסיק. אגב גם מותגים בתחום ההנעלה אימצו מדיניות שרות כזו. אחוזי הרווח ו/או היקף הפעילות העצום, מאפשרים ליצרן/בעל המותג לשפות את המפיצים (שלא מממנים זאת) בגין כל החלפה, תיקון, שרות ואחריות בלתי מוגבלת. עד כאן הוצגה מדיניות המוכתבת ע"י החוליה הראשונה בשרשרת הפצת המוצר. כל יבואן, מפיץ, חנות , לכל היותר יוכל להרחיב את שרות התיקונים ו/או האחריות לשוק המקומי בו הוא פועל כדי לעודד את רכישת המותג, אולם אין לצפות שיתנדב לאמץ מדיניות שרות שאינה קיימת למוצר בעולם, ויתרה מכך – להעמיד את מערך השרות (טכנאי, חלפים ) לטובת מוצר שאינו יצא משעריו. אגב ייתכן מאד מצב שכן תקבל שרות גלובלי ובלתי מוגבל אך עבור מותג יחיד או סדרה נבחרת מקו המוצרים, מוצר זה יהיה ללא ספק ההיי אנד שבקטלוג. והדבר לא מתייחס רק ליבואן בלעדי למותג, למשל תחום מסכי הפלזמה נפתח לייבוא מקביל, אותו מותג ואותם דגמים (בכוונה לא מציין כאן את השם) משווקים ע"י 2 גורמים – האחריות והשרות של אחד מהם עדיפה בהרבה ביחס לשני, ואף אחד מהם לא ישרת לקוח שקנה מהשני – דבר מקובל ומובן בשוק תחרותי , במיוחד שאין מדיניות יצרן / בעל מותג שהכתיב והכפיף אותם לכך במסגרת זיכיון ההפצה. ועוד קצת על הצרכן הישראלי, ייאמר לזכותנו שחוק מדיניות החזרת מוצרים וביטול עיסקה לא הגדיל בצורה משמעותית את היקף הזיכויים שלאחר הקנייה, יחד עם זאת ישנם אינספור מקרים של בקשה או יותר נכון דרישה לזיכוי/החלפת מוצר שאף חוק בעולם לא יכין אותך לכך ואף מדיניות שרות הוגן לא תענה על ציפיות הלקוח והדוגמאות פשוט הזויות. בנוגע להחלטת הקנייה – במקרים מסוימים אתה צודק, ישנם מוצרים שהאחריות הבלתי מותנית חשובה יותר ואף כאלו שהשרות מעבר לים הכרחי, למשל מוצרים שקשורים לניהול עיסקי, תקשורת נתונים, מכשיר עזר רפואי – וזאת בהנחה שמישהו יוצא מגבולות הארץ לעיתים קרובות ותפקודם הוא הכרחי עבורו, אזי מומלץ שירכוש כאלו.
|
-------------------------------
איזהו חכם? הלומד מכל אדם, איזהו גיבור? הכובש את יצרו, איזהו עשיר? השמח בחלקו, איזהו מכובד? המכבד את הבריות
|
|
|
קוקו!
|
חבר פורום  
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 198
|
|
כדאי לך לחשוב שוב מה יקרה והרולר יתקלקל? בנוסף אל תשכח שלסכום הנל תצטרך להוסיף מעמ למה דיוואה שאלה מסקרנת? יש מותגים בארץ שיעלו אותו מחיר וגם תקבל שירות ספין פוקוס 7000 אקליפז ועוד בכל אופן תצליח
|
|
|
|
shay 38
|
חבר פורום
מנותקגיל:
51
הודעות: 5426
|
|
 |
|
|
הכתוב מתייחס ל 16 שנות מסחר קמעונאי וסיטונאי לרבות מותגים בינלאומיים. ותגובתי אינה קשורה למותגי דייג אלא לצורך ההסבר שביקשת למה לא לכל מוצר יש שרות גלובלי : מדיניות אחריות לכל החיים או שרות תיקונים החלפות בכל נקודה בגלובוס, היא אכן מופת השרות וישנם מותגים שהשיגו זאת. מדיניות זו נקבעת ע"י היצרן או בעל המותג ומחייבת במסגרת חוזית את בעלי הזיכיון, דילרים ומשווקים בארץ המוצא וכן ביתר העולם. אחד התנאים כמובן הוא מצאי זמין של הסחורה/ חלפים/ מעבדות וכו'... אצל כל מפיץ. לעיתים בעל המותג בוחר להפיץ קו מוצרים שונה לכל יבשת או מדינה משיקולים כמו התאמה לטעם הצרכני המשתנה, סביבת השוק, תחרות מקומית וכו'... ,דבר שלא מקל על מדיניות כזו. לרוב, כמו שציינת , המותגים ישתייכו לקטגוריית היי אנד בתחומם (אך לא רק). מטבע היותם ממוצבים ככאלו (איכות, גימור, עמידות) גם מחירם ייקבע בהתאם ויגיע למכפלות עצומות ביחס לבייסיק. אגב גם מותגים בתחום ההנעלה אימצו מדיניות שרות כזו. אחוזי הרווח ו/או היקף הפעילות העצום, מאפשרים ליצרן/בעל המותג לשפות את המפיצים (שלא מממנים זאת) בגין כל החלפה, תיקון, שרות ואחריות בלתי מוגבלת. עד כאן הוצגה מדיניות המוכתבת ע"י החוליה הראשונה בשרשרת הפצת המוצר. כל יבואן, מפיץ, חנות , לכל היותר יוכל להרחיב את שרות התיקונים ו/או האחריות לשוק המקומי בו הוא פועל כדי לעודד את רכישת המותג, אולם אין לצפות שיתנדב לאמץ מדיניות שרות שאינה קיימת למוצר בעולם, ויתרה מכך – להעמיד את מערך השרות (טכנאי, חלפים ) לטובת מוצר שאינו יצא משעריו. אגב ייתכן מאד מצב שכן תקבל שרות גלובלי ובלתי מוגבל אך עבור מותג יחיד או סדרה נבחרת מקו המוצרים, מוצר זה יהיה ללא ספק ההיי אנד שבקטלוג. והדבר לא מתייחס רק ליבואן בלעדי למותג, למשל תחום מסכי הפלזמה נפתח לייבוא מקביל, אותו מותג ואותם דגמים (בכוונה לא מציין כאן את השם) משווקים ע"י 2 גורמים – האחריות והשרות של אחד מהם עדיפה בהרבה ביחס לשני, ואף אחד מהם לא ישרת לקוח שקנה מהשני – דבר מקובל ומובן בשוק תחרותי , במיוחד שאין מדיניות יצרן / בעל מותג שהכתיב והכפיף אותם לכך במסגרת זיכיון ההפצה. ועוד קצת על הצרכן הישראלי, ייאמר לזכותנו שחוק מדיניות החזרת מוצרים וביטול עיסקה לא הגדיל בצורה משמעותית את היקף הזיכויים שלאחר הקנייה, יחד עם זאת ישנם אינספור מקרים של בקשה או יותר נכון דרישה לזיכוי/החלפת מוצר שאף חוק בעולם לא יכין אותך לכך ואף מדיניות שרות הוגן לא תענה על ציפיות הלקוח והדוגמאות פשוט הזויות. בנוגע להחלטת הקנייה – במקרים מסוימים אתה צודק, ישנם מוצרים שהאחריות הבלתי מותנית חשובה יותר ואף כאלו שהשרות מעבר לים הכרחי, למשל מוצרים שקשורים לניהול עיסקי, תקשורת נתונים, מכשיר עזר רפואי – וזאת בהנחה שמישהו יוצא מגבולות הארץ לעיתים קרובות ותפקודם הוא הכרחי עבורו, אזי מומלץ שירכוש כאלו.

|
-------------------------------
|
|
|
סקווידוויד
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 7274
|
|
בנוסף
אם נסתכל מנקודת ראותו של המשווק המקומי אתה קונה ממנו מוצר וברווח הוא מקים ומתחזק מערך תיקונים. אם אתה קונה את המוצר באינטרנט ממה הוא יממן את עלות התיקון? מי שהרוויח מהמכירה - שיתקן לך. אם כולם יקנו באיביי מה יחזיק את מערך התיקונים בישראל על הרגליים?
בעבר אמר לי עודד בכר שמוצרים שניקנו בחו"ל לא יקבלו אצלם שירות גם בתשלום. לא אוהב את זה אבל מכבד את זה. זו ההחלטה העיסקית שלהם ואין לי כוונה להגן או להתלונן.
תשאל את עצמך - האם אתה היית נוהג אחרת? האם אתה היית מוכן לתת שירות תיקונים למוצרים שניקנו באיביי - בידיעה שאם תיתן שירות כזה, המכירות של המוצרים שלך ירדו עוד יותר.
תבינו שזירת האיביי שהיא כל כך טובה ללקוח היא אסון לחנויות שצריכות להתמודד מול סיני שדי לו ברווח של 10$ כל יום כדי לכסות את היומית שלו.... הוא משיג את הציוד שם לפני פערי התיווך, ההובלות, המיסוי וכו' והוא עולה לו מראש 10% מהמחיר שקונה אותו החנות בארץ והוא לא צריך לקחת בחשבון שירות תיקונים וחלפים... איך ניתן להתחרות בזה?
|
|
|
|
יריב
|
חבר פורום
מנותקגיל:
46
הודעות: 1452
טוב להיות בצד היבש
|
|
בנוסף
אם נסתכל מנקודת ראותו של המשווק המקומי אתה קונה ממנו מוצר וברווח הוא מקים ומתחזק מערך תיקונים. אם אתה קונה את המוצר באינטרנט ממה הוא יממן את עלות התיקון? מי שהרוויח מהמכירה - שיתקן לך. אם כולם יקנו באיביי מה יחזיק את מערך התיקונים בישראל על הרגליים?
בעבר אמר לי עודד בכר שמוצרים שניקנו בחו"ל לא יקבלו אצלם שירות גם בתשלום. לא אוהב את זה אבל מכבד את זה. זו ההחלטה העיסקית שלהם ואין לי כוונה להגן או להתלונן.
תשאל את עצמך - האם אתה היית נוהג אחרת? האם אתה היית מוכן לתת שירות תיקונים למוצרים שניקנו באיביי - בידיעה שאם תיתן שירות כזה, המכירות של המוצרים שלך ירדו עוד יותר.
תבינו שזירת האיביי שהיא כל כך טובה ללקוח היא אסון לחנויות שצריכות להתמודד מול סיני שדי לו ברווח של 10$ כל יום כדי לכסות את היומית שלו.... הוא משיג את הציוד שם לפני פערי התיווך, ההובלות, המיסוי וכו' והוא עולה לו מראש 10% מהמחיר שקונה אותו החנות בארץ והוא לא צריך לקחת בחשבון שירות תיקונים וחלפים... איך ניתן להתחרות בזה?
תשובה יפה 
|
-------------------------------
|
|
|
D_A
|
חבר פורום  
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 116
|
|
 |
|
|
MK2, תודה על ההתייחסות. אכן כמו ששמת לב, לא קיבלתי תשובה לשאלתי מה מהרולרים עדיף. התשובה שקיבלתי מינון ומעדי שדגמי ה- EMCAST יתאימו לדיג שאני מכוון אליו. לגבי אחריות בינלאומית בחינם ,הגישה שלי היא - אל תצפה ולא תתאכזב. dovdov, הרולרים הנ"ל של DAIWA כן מיועדים לזריקות רחוקות לכיוון ה"תעלה". הרולר של דוגית (Ryobi Proskyer Nose) נראה טוב אך מעבר לתקציב. קוקו! , רולר ברמה טובה, של חברה מכובדת לא אמור להתקלקל בסוג השימוש שאני מייעד לרולר. השימוש שאני אבצע עם הרולר הוא של אולי 5-10 יציאות בשנה, בעונת הטרכונים, וכאשר אין לי אפשרות לצאת לדיג מקיאק באותו היום. לדעתי שימוש מאוד קל לרולר שלא ידרוש תיקונים רבים אם בכלל. במידה וידרש תיקון, תלוי בסוג התיקון אבל לדעתי עם קצת חוש טכני ניתן לתקן לבד את כל התקלות ומקסימום להזמין חלקי חילוף באינטרנט. לגבי תוספת מע"מ - יהיה בסדר לגבי רולר TICA SPIN FOCUS 7000, נראה כמו רולר חוף בסיסי. לא מצאתי שיש לו שפולה גבוהה להטלות רחוקות. לגבי רולר אוקומה אקליפז, יש לי נסיון לא טוב עם רולר חוף אחר שלהם ולכן לא מעוניין. סקווידוויד, אוקיי אז היבואן לא צריך לתת שירות תיקונים בחינם אבל שירות בתשלום הוא צריך לתת ופשוט הוא צריך לתמחר בצורה כזו שישתלם לו. הייתי שמח לשמוע את דעתך מהצד הטכני על השאלה שלי למעלה.
|
-------------------------------
WOW FISHING TEAM
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
« הקודם הבא »
|
הדפסה
|
|
עמודים: [1] 2 3
|
|
|
|