פורום הדיג הספורטיבי בישראל
 הוואי הפורום, שמירת הים ודיני דיג
  על החוף (אחראים: rafi, Kobiarava)
   -waveinn עדכון |
עמודים: [1]
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
נושא: -waveinn עדכון (נקרא 1533 פעמים) |
הדפסה |
|
|
תזכורת-ב1.12.2020 הזמנתי מהאתר הנ"ל חכה. אמורה להישלח מהולנד. מה9.12 אבדו עקבותיה. תכתובת של עשרות מיילים במשך 3 חודשים הניבו אותה תשובה מצד המוכר-אנחנו בודקים את המקרה ונעדכן . ביקשתי מהם שיחזירו את הכסף, סרבו. החודש נשברתי ופניתי לפייפאל שיתערבו וידאגו להחזר. הם בודקים והמוכר בשלו, מספק מספר מעקב ואומר שלחתי. בדרך גם ביקש ממני למלא טפסים של הדאר ההולנדי בהם אני מכריז שלא קיבלתי את המוצר ושלחתי להם במייל. היום אני מקבל הודעה בתיבה מהדאר. חבילה מהולנד, מספר משלח אחר מהמקורי. מוציא את החבילה, החכה הגיע. על הגליל פתקים וחותמות. נשלחה מהולנד ב8.12. יש חותמת של דאר ישראל מה18.1.2021.ומדבקות טריות עם מספר מעקב אחר לגמרי. בקיצור הבני זונות הארורים בארץ," גלגלו "את החבילה, בארץ, 3 חודשים, גרמו לי עגמת נפש, בזבוז זמן , עצבים הטלת אשמה ללא בסיס באחרים ועוד כהנה וכהנה....אחרי כל זה באמת אין לי כח למלחמה מול הדאר, למרות שזה מה צריך לעשות. מתלבט אם לבטל את התביעה בפייפאל.
|
|
|
|
Kobiarava
|
מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
45
הודעות: 5786
|
|
לדעתי- אין בכלל ספק, צריך למשוך את התביעה בפייפאל, המוכר לא אשם בכלום, למה הוא צריך להיפגע מזה? מילא כשלא מקבלים את המוצר- מגיע לך הכסף חזרה והמוכר יפוצה על ידי הביטוח, אבל אם החבילה הגיעה? זה עוול כלפי המוכר שהיה בסדר ונדפק על ידי דואר ישראל הרקוב והעצלן
|
|
|
|
|
כמובן לבטל את התביעה!!!! מה הם אשמים?! כמו שאמרתי בעבר ואומר גם עכשיו, בגלל התנהלות דואר ישראל ותביעות הלקוחות בפייפל, יותר ויותר ספקים מחו"ל לא רוצים לשלוח לישראל! מארט 
|
-------------------------------
|
|
|
|
ביטלתי את התביעה בפייפאל. עדיין כועס גם על המוכר ש3 וחצי חודשים "בודק את המקרה" ולא מסוגל לתת תשובה נאותה.
|
|
|
|
ארז.ד.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
43
הודעות: 1182
|
|
מאיר ניסית פעם לקבל תשובה נאותה מדואר ישראל ? שם הדברים נתקעים על פי רוב, כנראה שגם המוכר אבד עיצות אל מול המערכת הזו, בכל מקרה שמח שקיבלת את החכה המיוחלת 
|
|
|
|
method
|
חבר פורום 
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 14
|
|
 |
|
|
מקרה מעצבן מאד, אך לצערנו מקרים כאלה קורים לעיתים תכופות. הנסיון שלי מלמד שככל שהמקום ממנו אתה מזמין יותר מסודר, כך גדלים הסיכויים לקבל את החבילה בזמן. לדוגמא: הזמנתי כמה פריטים מחברה עלומת שם באסטוניה- לקח לחבילה יותר מחודשיים להגיע, המוכר לא הצליח לעזור. גם על איביי אני לא כ"כ סומך- לפחות מבחינת זמנים. מאידך, אמזון וחברות מבוססות בארה"ב- הכל מגיע ובזמן, ללא הפתעות והיעלמויות. הניחוש שלי הוא שהחברות היותר מבוססות מקבלות עדיפות מסויימת, או שולחות אקספרס(שזה לא ניחוש- אני משלם על זה, אבל הכל מגיע ובזמן). יש לציין שאני מאמין כי כל החברות מהן אני מזמין עובדות כמו שצריך, הטלפון השבור מתחיל בדואר ישראל. אך צריך גם להתייחס למבחן התוצאה, ואם משלוחים מאיביי מעוכבים ו\או נעלמים(גם אם איביי לא אשמים), אז עדיין יש לשקול באם זה נכון לבצע הזמנה מהם(שוב, גם אם איביי מצידם בסדר גמור). על כן, הטקטיקה שלי כיום היא פשוטה: אם מדובר במוצר יקר ואיכותי- אזמין ממקום מבוסס. אם מדובר בכל מיני השלמות שאני לא חייב לקבל דחוף- מזמין מאיביי וחבריו. בנתיים זה עובד לי כמעט ללא הפתעות. בנימה אישית- אני תמיד אעדיף לשלם יותר ולהזמין ממקום מבוסס עבור השקט הנפשי שלי. העצבים וההתכתבויות הלא נגמרות פשוט לא שוות את זה. שמח שבסופו של דבר קיבלת את החבילה 
|
|
|
|
shragam
|
הערוץ שלי מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
57
הודעות: 14232
|
|
חבר'ה, כאשר אתם קונים באי ביי, זה מאנשים פרטיים ולא אי ביי ששולחים (לבדיל מאמזון שברוב הפעמים השולח זה אמזון). רק אם המשלוח הוא Global Shipping Program, זה זה יותר קשור לאי ביי. לפעמים פשוט לחכות, להאירך את זמן ההגעה או לפתוח קייס ליתר בטחון. ב90% הכל מגיע בסוף בדרך לא דרך
|
-------------------------------
|
|
|
xRoronoax(רן)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
38
הודעות: 1427
חול זהב ים כחול שמש בשמיים וחכה לא צריך יותר מזה
|
|
גם אני קיבלתי חבילה שאבדה בישראל מהסגר הראשון לא מזמן פתאום הופיעה בדואר לאחר שיום קודם ניסיתי לברר עליה ולא היה מידע בדואר פתאום הופיעה
|
-------------------------------
|
|
|
אברהם כהן
|
חבר_ISF חבר פורום
מנותקגיל:
48
הודעות: 4796
|
|
 |
|
|
בס"ד מאידך, אמזון וחברות מבוססות בארה"ב- הכל מגיע ובזמן, ללא הפתעות והיעלמויות.
הניחוש שלי הוא שהחברות היותר מבוססות מקבלות עדיפות מסויימת, או שולחות אקספרס(שזה לא ניחוש- אני משלם על זה, אבל הכל מגיע ובזמן).
יש לציין שאני מאמין כי כל החברות מהן אני מזמין עובדות כמו שצריך, הטלפון השבור מתחיל בדואר ישראל. אך צריך גם להתייחס למבחן התוצאה, ואם משלוחים מאיביי מעוכבים ו\או נעלמים(גם אם איביי לא אשמים), אז עדיין יש לשקול באם זה נכון לבצע הזמנה מהם(שוב, גם אם איביי מצידם בסדר גמור).
אמזון מקבלת עדיפות גבוהה ביותר כאן בארץ - וזה כבר תועד במצלמות נסתרות. זה כמובן בעקבות הסכמים של ענקי הון עולמיים. אני אישית, באופן כללי, לא מזמין מהם מאחר שבצורה הזו אנחנו דופקים את עצמנו. כי בסופו של דבר קנייה מהרשתות הגדולות גומרת את החנויות הקטנות - מה שמביא לפחות תחרות שוק - דבר שיגרור אחריו העלאת מחירים לנו, הצרכנים, כשלא תהיה תחרות. אפשר לראות כבר ממזמן ניצנים של זה בעליאקספרס. רוב האנשים מסתכלים לטווח הקצר - מה עכשיו יותר קל. אבל לא חושבים/מסתכלים קדימה מה יהיה בעוד שנה, שנתיים או עשור. כך עלו המחירים ברוב המוצרים בשוק, כולל מזון וכו'. אומר את האמת, שמה שאני משתדל לעשות, זה למצוא את אותו המוכר של אמזון/איביי באופן פרטי ולקנות ממנו ישירות. לרוב זה יותר זול בערך ב- 10% (כי חוסכים את העמלה שאותה פלטפורמה גובה מהחנות), כשהחנות תשלח בדיוק באותה הצורה בין אם זה אמזון, איביי וכו'...
|
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
|
|
|
rafi
|
מנהל אתר חבר פורום    
מנותקגיל:
62
הודעות: 39113
|
|
 |
|
|
תודה על העדכון מאיר  מבחינת מה לעשות עם התלונה - מודה שאין לי דעה, מה שמרגיש לך נכון... מקרה מעצבן מאד, אך לצערנו מקרים כאלה קורים לעיתים תכופות. הנסיון שלי מלמד שככל שהמקום ממנו אתה מזמין יותר מסודר, כך גדלים הסיכויים לקבל את החבילה בזמן. לדוגמא: הזמנתי כמה פריטים מחברה עלומת שם באסטוניה- לקח לחבילה יותר מחודשיים להגיע, המוכר לא הצליח לעזור. גם על איביי אני לא כ"כ סומך- לפחות מבחינת זמנים. מאידך, אמזון וחברות מבוססות בארה"ב- הכל מגיע ובזמן, ללא הפתעות והיעלמויות. הניחוש שלי הוא שהחברות היותר מבוססות מקבלות עדיפות מסויימת, או שולחות אקספרס(שזה לא ניחוש- אני משלם על זה, אבל הכל מגיע ובזמן). יש לציין שאני מאמין כי כל החברות מהן אני מזמין עובדות כמו שצריך, הטלפון השבור מתחיל בדואר ישראל. אך צריך גם להתייחס למבחן התוצאה, ואם משלוחים מאיביי מעוכבים ו\או נעלמים(גם אם איביי לא אשמים), אז עדיין יש לשקול באם זה נכון לבצע הזמנה מהם(שוב, גם אם איביי מצידם בסדר גמור). על כן, הטקטיקה שלי כיום היא פשוטה: אם מדובר במוצר יקר ואיכותי- אזמין ממקום מבוסס. אם מדובר בכל מיני השלמות שאני לא חייב לקבל דחוף- מזמין מאיביי וחבריו. בנתיים זה עובד לי כמעט ללא הפתעות. בנימה אישית- אני תמיד אעדיף לשלם יותר ולהזמין ממקום מבוסס עבור השקט הנפשי שלי. העצבים וההתכתבויות הלא נגמרות פשוט לא שוות את זה. שמח שבסופו של דבר קיבלת את החבילה  דברי טעם.... עם הרבה הגיון... ואם נימה אישית - אני נוטה בכלל להעדיף לקנות בארץ... רואה בעין וקונה... גם אם זה קצת יותר יקר....
|
-------------------------------
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
« הקודם הבא »
|
הדפסה
|
|
עמודים: [1]
|
|
|
|