בזמנו הרגיזו אותי - התנתקתי ושלחתי אותם לעזאזל עם וואן-ווי-טיקט.....
ההמלצה שלי במקרים כאלו - לפני הכל לתעד: בכל מקרה בכתב וגם את השיחות הטלפוניות...
בכתב - לשלוח ולצלם, בכל שיחה לשאול עם מי דיברת (ולרשום לעצמך שם תאריך ושעה)..
וכשאני אומר בכתב - גם מיילים ופקסים שם להנהלה עם התראה חריפה בפנייה לרשות להגנת הצרכן..
לצערנו, במקומות הללו הדברים זזים רק עם "איומים"...
לפחות מסתבר שיש לך אשת חיל....

תודיע להם שאתה מתכונן לתבוע אותם, על פי חוק אתה זכאי ל 10,000 ש"ח פיצוי.
הנה קישור לחוק
https://www.consumers.org.il/category/ongoing_cancellation_rights
https://www.kamaze.co.il/Companies/81971/Hot/disconnect-service
חשוב לדעת, יישר כוח ראובן הנה קישור לחוק
https://www.consumers.org.il/category/ongoing_cancellation_rights
https://www.kamaze.co.il/Companies/81971/Hot/disconnect-service

אלון, דבר איתי - לדעתי יש מקום לדרוש פיצוי וגם לתבוע...
אולי לא 10,000 אך לדעתי יש סיכוי להוציא אלפייה... ואולי קצת יותר...