ראשית, כתבה שכמובן מפריזה ומכלילה שטויות בנוסף לניפוח הדברים:
חוט דיג הפך להיות "כבל" ופציעה קלה (בדוק) הפכה לפי התיאורים לכמעט פציעה אנושה...
אך די להציץ בכל מיני כתבות - העיתונאים יוצאים מעורם לנפח...
אגב,
יש לי חבר שגולשים נכנסו לו בחוט והסתבכו וחתכו לו שני חוטים עם דמויים - בלי שנתפסו בקרס
דעתי לגבי כל הנושא::
מחדל של רספ"ן בכמה מישורים:
א. חייבים להתקין תקנה ולסדר סימון לסירה וכל כלי שיט שגורר/ת חוטים או כל דבר אחר מאחוריו כולל סקי.. +
חיוב שמירת מרחק של לפחות 70 מטר מירכתי סירה שמניפה סימן שהיא גוררת כאמור
ב. לגולשי הרוח שלעיתים טסים - חייבים להסדיר רשיונות שיחייבו גם תאוריה, מחר ייכנסו לרשת מכמורתן.
מחדל המדריכים ובתי הספר / מרכזי ההדרכה לגלישה
מי שנמצא בים מחויב לדעת מה קורה בים ומוחזק כיודע.
המדריכים והמנהלים של הגולשים חייבים להעביר להם הדרכות ולהבהיר להם -
לא חוצים 100מ' מירכתיים של סירה ובמיוחד אם רואים מקלות בסטנדים. מה מסובך בזה?!
אין אחריות וגם לא אלפית של אחריות לסירה שמבצעת טרולינג
רפי
עד שיהיה חוק האחריות היא על מי שיצר את הסכנה ובמקרה הזה זה הדייג
הדייג יצר סביבה מסוכנת ולא התריע על כך בשום צורה ולכן האחריות תהיה עליו
הדייג לא עשה את המינימום הנדרש והוא לסמן את המפגע שיצר
כבר הצעתי שאפשר יהיה להשתמש בסימון של מיכמורתן כי זה צריך להיות סימן בינלאומי
כל הנושא הזה חייב להגיע לרספ"ן וזה רק כדי להסיר את האחריות מעלינו הדייגים במקרה של פגיעה קשה או תביעת רשלנות
קחו בחשבון ששום ביטוח לא יכסה אותנו במקרה של תביעת רשלנות
רפי
אם חפרת בור אתה לא יכול לגלגל את האחריות למי שנפל בבור אם לא סימנת את הבור כנדרש בחוק
הדמויים שאנחנו גוררים משולים לבור ולכן האחריות היא עלינו