לחץ למעבר לחנות האתר
תודה למועדון הדייג גנאדי על התמיכה בפורום הדיג הספורטיבי
דף הבית פורומים

כניסה לחברים רשומים

ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.
 
 


מי מחובר כעת

151 אורחים, 1 משתמש
abed512
סך הכל משתמשים: 7539
סך הכל הודעות: 425048
סך הכל דיונים: 35251
סך הכל קטגוריות: 8
סך הכל פורומים: 53
בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  הוואי הפורום, שמירת הים ודיני דיג
| |-+  על החוף (אחראים: rafi, Kobiarava)
| | |-+  א ז ה ר ה !!! לא לרכוש מוצרים בחו"ל ולשלוח דרך EMS
עמודים: 1 [2] למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: א ז ה ר ה !!! לא לרכוש מוצרים בחו"ל ולשלוח דרך EMS  (נקרא 2940 פעמים) הדפסה
Motyw
חבר פורום
**

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 18

הרבה מאוד חוסר ידע ואי הבנה בנושא. אני בא מהתחום ואנסה להסביר בקצרה את ההליכים.
מזה כשנה המכס עובד במערכת שנקראת שער עולמי והיא חלק ממערכת עולמית.
בשונה מהעבר כל משלוח מעל הסכום הפטור ,כיום 75 דולר חייב ברשימות יבוא נפרד לכול חברות השילוח מחוייבות לכך. לצורך העניין
גם ems היא חברת שילוח.
המכס גובה אגרה בגין כל רשימון,, המשלחים משלמים ומחויבים את המקבל בסכום האגרה. גם הפקת הרשימות עולה כסף, כח אדם ומערכות מיחשוב יקרות ולכן המשלחים גובים גם עמלת טיפול בשם הזה או בשם אחר.
מאחר והתבצע גם תשלום למכס, שגם הוא גורם להוצאה בגין הטיפול, צריך לרשום את התשלום ,לגבות את הכסף ורדום הפעולות בספרים, לכן החברות גובות גם על זה , כל חברה בהגדרה אחרת.  באם יש צורך בטיפול נוסף כמו בדיקה פיסית או המצאת אישור כגון ממשרד התקשורת או ממכון התקניים, מעבר לתשלום לגורם המטפל, תהיה גם עמלת טיפול וכן הלאה.
במקרים בהם התשלום הוא רק מעמ, יש סבירות שמעבר לזה לא תהיה גבייה מעבר לזה.

על פי חוק ,גם הדואר מחוייב לזה, הם והמדינה לא מסוגלים לטפל במיליוני החבילות ולכן יש תחושה ששם זה קל יותר.  את חברות השילוח אפשר לחייב בפעולה ואת מי המדינה תחייב בדואר, את עצמה?

יבם יודעים שיש להם חור בדואר ומנסים לסתום אותו, בינתיים ללא הצלחה ולכן כמובן עדיף לשלוח דרך הדור ולא באמצעות משלחים כאשר הערך עולה על שווי הפטור.

למעשה אין לאף אחד ברירה, המשלוח לארץ הוא מדלת לדלת בלבד ללא הוצאות נוספות שחלים על המקבל.
חברות השילוח זה עסק מסחרי וחייב לכסות ההוצאות וגם להרוויח ולכן פתאום נראים הסכומים כבלתי צודקים.
חלק גדול מהסכום עובר למדינה והיא הגורם העיקרי בהוצאה
 IP: [ מחובר ]
מור אמסלם

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 42

הודעות: 2396

תודה רבה על ההסבר המפורט !

אבל כשגובים ממני יותר מ-400 שקל על חבילה של 400 שקל זה גנבה מיותרת ואין דרך להצדיק את זה
מעבר לזה, לאחר ששולם סכום כל כך גבוה - לקח למשלוח מעל שבוע להגיע מנהריה לעברון (זה מעבר לכביש)
גם אם הייתי לוקח את החבילה וזוחל על הבטן ללא עזרת ידים הייתי מגיע אחרי יום

מעבר לזה - השירות שלהם גרוע, הטלפון שאתה מתקשר מביא אותך לדואר ששם שולחים אותך למקום אחר וכו'

-------------------------------
ערוץ Youtube:

https://www.youtube.com/channel/UCdnGTD0NwE_nfPDAsEFxVjA

הירשמו לערוץ
 IP: [ מחובר ] WWW
Motyw
חבר פורום
**

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 18

על פניו מוגזם ולא ברור
בהנחה שמדובר בציוד דייג עם מס נמוך הרי סך המיסים והאגרות בהערכה גסה כ 150-200 שקל בלבד.
האם קיבלת פירוט או העתק רשימון.
לגבי השירות אין לי מה להוסיף. זה דואר ישראל ומבקר המדינה אמר את שלו.

מזכיר לכולם שעדיף לשלוח ב דואר חבילות,  parcel post . זה הכי זול, זה יותר איטי  מאשר בחברות הבלדרית גדולתו , אבל גם חבי מכס עוברים בדרך כלל ללא תשלום מבלי שעברנו על החוק.
Ems חריגים  בשילוח כאשר מהווים שילוב לא מוצלח בין בלדרות לדואר. גם לאט וגם לאט
 IP: [ מחובר ]
אברהם כהן

חבר_ISF
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 48

הודעות: 4796

הרבה מאוד חוסר ידע ואי הבנה בנושא. אני בא מהתחום ואנסה להסביר בקצרה את ההליכים.
מזה כשנה המכס עובד במערכת שנקראת שער עולמי והיא חלק ממערכת עולמית.
בשונה מהעבר כל משלוח מעל הסכום הפטור ,כיום 75 דולר חייב ברשימות יבוא נפרד לכול חברות השילוח מחוייבות לכך. לצורך העניין
גם ems היא חברת שילוח.
המכס גובה אגרה בגין כל רשימון,, המשלחים משלמים ומחויבים את המקבל בסכום האגרה. גם הפקת הרשימות עולה כסף, כח אדם ומערכות מיחשוב יקרות ולכן המשלחים גובים גם עמלת טיפול בשם הזה או בשם אחר.
מאחר והתבצע גם תשלום למכס, שגם הוא גורם להוצאה בגין הטיפול, צריך לרשום את התשלום ,לגבות את הכסף ורדום הפעולות בספרים, לכן החברות גובות גם על זה , כל חברה בהגדרה אחרת.  באם יש צורך בטיפול נוסף כמו בדיקה פיסית או המצאת אישור כגון ממשרד התקשורת או ממכון התקניים, מעבר לתשלום לגורם המטפל, תהיה גם עמלת טיפול וכן הלאה.
במקרים בהם התשלום הוא רק מעמ, יש סבירות שמעבר לזה לא תהיה גבייה מעבר לזה.

על פי חוק ,גם הדואר מחוייב לזה, הם והמדינה לא מסוגלים לטפל במיליוני החבילות ולכן יש תחושה ששם זה קל יותר.  את חברות השילוח אפשר לחייב בפעולה ואת מי המדינה תחייב בדואר, את עצמה?

יבם יודעים שיש להם חור בדואר ומנסים לסתום אותו, בינתיים ללא הצלחה ולכן כמובן עדיף לשלוח דרך הדור ולא באמצעות משלחים כאשר הערך עולה על שווי הפטור.

למעשה אין לאף אחד ברירה, המשלוח לארץ הוא מדלת לדלת בלבד ללא הוצאות נוספות שחלים על המקבל.
חברות השילוח זה עסק מסחרי וחייב לכסות ההוצאות וגם להרוויח ולכן פתאום נראים הסכומים כבלתי צודקים.
חלק גדול מהסכום עובר למדינה והיא הגורם העיקרי בהוצאה

בס"ד

תודה רבה על תשובה מפורטת.
כמה דברים שלטעמי אינם מדויקים...
אלף כל, הדואר כן יכול לגבות כסף בעבור שחרור חבילה. זה קרה לי לפני שנה וחצי. הזמנתי חכה. הדואר טענו שהסכום עבר את ה- 75$. אני אמרתי שיש לי חשבונית שמוכיחה אחרת.
בדואר התעקשו ודרשו תשלום של 92 ש"ח עבור שחרור החבילה, אך בנוסף אמרו שאפשר לערער על החהחלטה. אני שמחתי ובקשתי טופס ערעור. אבל אחרי מילוי קצר של הטופס התברר ששליחת טופס שכזה עולה 100 ש"ח.
אז חוץ מגנסים וחצופים אין לי מה לומר. נאלצתי לבלוע את הצפרדע, לשלם את ה- 92 ש"ח ולשחרר את החבילה.
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: 1 [2] למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!
Top