פורום הדיג הספורטיבי בישראל
 פורומי דיג מקצועיים
  דיג בז'ירז'ור - מים מלוחים (אחראי: Kobiarava)
   מכירים מדריך שלם ומקיף לשימון וגירוז הרולר ? |
עמודים: [1] 2
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
נושא: מכירים מדריך שלם ומקיף לשימון וגירוז הרולר ? (נקרא 2869 פעמים) |
הדפסה |
|
ארז.ד.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
43
הודעות: 1182
|
|
אהלן חברים, מכיוון שמניח שיש סיבה לשמה קניתי גריז ושמן לרולר.... אני חושב שהגיעה העת ללמוד להשתמש בו, עד היום לא התעסקתי עם הגריז מחשש לקלקל משהו ושמן שמתי רק במיסבים שחבר לפורום הראה לי , הייתי שמח למדריך מקיף שלם ומקצועי הכולל גירוז לרולר, אם יש כללים מהותיים של עשה ואל תעשה הייתי שמח לשמוע גם עליהם ושאלה נוספת על הדרך, האם לפתוח רולר חדש שקיבלתי כדי לראות אם מגורז ומשומן או להניח שזה הגיע בסדר ועדיף לא לגעת
|
|
|
|
אסלן
|
חבר פורום
מנותקגיל:
38
הודעות: 2753
|
|
ארז שאלה מצויינת וכמוך אני חושש גם לפתוח את הרולר ואני משמן אותו גם בנקודות מסויימות אחרי כל חזרה מדייג ומצטרף לשאלתך ובוא נחכה למומחים שיענו האם כדאי בכלל לפתוח את הרולר או שלא כדאי או כל דבר אחר 
|
|
עריכה אחרונה: אוקטובר 08, 2018, 22:27:49 PM על ידי אסלן
|
|
|
|
|
GilH99
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 1371
|
|
 |
|
|
התחלתי פעם לכתוב מדריך כזה עם תמונות, אבל מחוסר זמן הוא נשאר בשלבים הראשוניים. אני לא יודע אם אני עושה הכל לפי הוראות היצרן (כי אין כאלו), אבל אפרט מה אני עושה (השלבים העיקריים). כרגע זה מהזיכרון אבל אעבור על זה מול רולר בערב. ובכל מקרה, אשמח להערות/הארות/השלמות מהמומחים. כמה דגשים קודם. 1. אם אין לך ידיים טובות וחוש טכני בסיסי, אל תתחיל עם זה. 2. חובה לעבוד מסודר ונקי כדי שהכל יחזור למקומו. 3. הכי טוב, ללכת לחנות, לשלם כמה שקלים שהם יעשו לך את הטיפול. אם קנית בארץ, הם תמיד יכולים לשלוח ליבואן. אם לא אז חלק מהחנויות יטפלו כחלק מהשרות (לצערי שתי החנויות בהם טיפלתי בעבר נסגרו, אז אין לי המלצה למי ללכת). כלים וחומרים: מפתח אומים שמתאים לאום של השפולה (אפשר גם עם שבדי קטן, אבל בזהירות) מברג פיליפס ומברג שטוח פינצטה שטוחה, כמו של אלקטרונאים (מוכרים באליאקספרס) מקלות אוזניים לניקוי הגריז הקיים נייר סופג קופסה כמו של הדמויים שמחולקת לתאים לאכסון החלקים בנזין לבן (קונים בבית מרקחת) - זהירות, לעבוד איתו באזורים מאווררים ובלי סיגריה ביד  שמן וגריז כבר יש לך חשוב להשתמש במצלמה/טלפון לצילום השלבים השונים, כדי שאם לא תדע לאן כל חלק הולך תוכל להסתכל בתמונות. חלקים שפורקו אני שם בתאים נפרדים בהתאם לאיזור ההרכבה שלהם, כדי שאזכור מה שייך לאן. אלו השלבים: 1. מפרק את השפולה 2. מוריד את הגלגל שיניים או מנגנון אחר שיש על הציר הראשי לצורך יצירת הרעש של הבזזזזז 3. פותח את הבורג הקטן שנועל את האום של השפולה, ואחר כך עם המפתח אומים פותח את האום ומסיר את הרוטור בשלמותו. 4. בשלב הזה אתה צריך להחליט אם לפרק את האנטי רברס. זה לא מסובך אבל יש שם חלקים קטנים שנוטים ללכת לאיבוד. אם אין בו בעיה עדיף לא להתעסק איתו. 5. פותח את הברגים בגוף הרולר ומוריד את מכסה הצד (כמובן אחרי הורדת הידית). 6. אתה אמור להישאר עם מיסב של הידית שתקוע במכסה הצד של הרולר 7. מפרק את הציר שעובר מהחלק האחורי של הרולר לאנטי רוורס 8. פותח בורג ומנתק את המוביל של הציר הראשי מהגלגל שיניים הראשי ושולף את הציר הראשי. 9. שולף את הצינור עם הגלגל שיניים שבתוכו עובר הציר הראשי 10. שולף את הגלגל שיניים הראשי ואת המיסב השני של הידית בשלב הזה כל החלקים בידך. עובר לחלק של הניקוי.... 1. מכיוון שיש דסקיות שונות שיושבות על הצירים, חשוב לנקות קודם כל חלק עם נייר סופג כדי לזהות את כל הדיסקיות ומאיפה כל דיסקית יצאה. לפעמים הן נדבקות בגלל הגריז, ואחרי שמנקים בבנזין לבן פתאום מגלים שלל דיסקיות. 2. לאחר מכן, חלקי מתכת אני שם בקופסה חד פעמית עם מכסה, עם ס"מ של בנזין לבן. הבנזין הלבן מסיר את הגריז הקיים. סוגר ומנענע קלות עד שאני רואה שהחלקים נקיים. 3. לגבי המיסבים. אני לא בטוח אם אני נוהג נכון, אבל אם הם מיסבים לא אטומים, אני טובל אותם בבנזין, ולאחר השטיפות מיבש כמה שעות ומשאיר אותן לכמה שעות בשמן. אם הם מיסבים אטומים אני רק מנקה מסביב עם קיסם אוזניים טבול בקצת בנזין ואחר כך שוטף במים. 4. בכל מקרה, אחרי שכל החלקים התנקו, אני שופך בזהירות!!!! את הבנזין הלבן ושוטף את החלקים טוב טוב במים. עדיף לעשות את זה בקערה או בכיור עם פקק כדי למנוע זרימה של חלקים לביוב!!! 5. את חלקי הפלסטיק אני לא שם בבנזין לבן, מכיוון שאני לא יודע איך CI4 למשל מגיב לבנזין הלבן. אז אני שוטף אותם במים עם סבון נוזלי ולאחר מכן עובר עם קיסמי אוזניים ומנקה. אחרי שכל החלקים נקיים, ויבשים, מבצע הרכבה בסדר הפוך לפירוק. כמובן שזה השלב להשתמש בתמונות שצילמת במהלך הפירוק. לגבי הגירוז, אני דוגל בגירוז מינימלי ולא במילוי של הרולר בגריז, משום שהגריז אוסף לתוכו במהלך העבודה חלקיקי חול/מלח/מתכת שרק מזיקים עם הזמן. הגירוז הוא ברמת של נקודות גירוז על החלקים הבאים: גלגל שיניים מרכזי, התושבת של הצינור עם הגג"ש והגג"ש עצמו. אני אנסה לצלם בערב ולסמן איפה. לאחר הסגירה של כל החלקים אפשר לשמן מעט. שוב, לא לשפוך שמן בכמויות. בעיקר לא לאזור של האנטי רוורס. זהו לעת עתה... אם אתה מתכוון לפתוח גם את השפולה ולהוציא דיסקיות (אני לא נוגע אם אין בעיה), אז תשאל. וכנ"ל לגבי המיסב של הקשת. גיל
|
|
עריכה אחרונה: אוקטובר 09, 2018, 21:48:11 PM על ידי GilH99
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
התחלתי פעם לכתוב מדריך כזה עם תמונות, אבל מחוסר זמן הוא נשאר בשלבים הראשוניים. אני לא יודע אם אני עושה הכל לפי הוראות היצרן (כי אין כאלו), אבל אפרט מה אני עושה (השלבים העיקריים). כרגע זה מהזיכרון אבל אעבור על זה מול רולר בערב. ובכל מקרה, אשמח להערות/הארות/השלמות מהמומחים. כמה דגשים קודם. 1. אם אין לך ידיים טובות וחוש טכני בסיסי, אל תתחיל עם זה. 2. חובה לעבוד מסודר ונקי כדי שהכל יחזור למקומו. 3. הכי טוב, ללכת לחנות, לשלם כמה שקלים שהם יעשו לך את הטיפול. אם קנית בארץ, הם תמיד יכולים לשלוח ליבואן. אם לא אז חלק מהחנויות יטפלו כחלק מהשרות (לצערי שתי החנויות בהם טיפלתי בעבר נסגרו, אז אין לי המלצה למי ללכת). כלים וחומרים: מפתח אומים שמתאים לאום של השפולה (אפשר גם עם שבדי קטן, אבל בזהירות) מברג פיליפס ומברג שטוח מקלות אוזניים לניקוי הגריז הקיים נייר סופג קופסה כמו של הדמויים שמחולקת לתאים לאכסון החלקים בנזין לבן (קונים בבית מרקחת) - זהירות, לעבוד איתו באזורים מאווררים ובלי סיגריה ביד  שמן וגריז כבר יש לך חשוב להשתמש במצלמה/טלפון לצילום השלבים השונים, כדי שאם לא תדע לאן כל חלק הולך תוכל להסתכל בתמונות. חלקים שפורקו אני שם בתאים נפרדים בהתאם לאיזור ההרכבה שלהם, כדי שאזכור מה שייך לאן. אלו השלבים: 1. מפרק את השפולה 2. מוריד את הגלגל שיניים או מנגנון אחר שיש על הציר הראשי לצורך יצירת הרעש של הבזזזזז 3. פותח את הבורג הקטן שנועל את האום של השפולה, ואחר כך עם המפתח אומים פותח את האום ומסיר את הרוטור בשלמותו. 4. בשלב הזה אתה צריך להחליט אם לפרק את האנטי רברס. זה לא מסובך אבל יש שם חלקים קטנים שנוטים ללכת לאיבוד. אם אין בו בעיה עדיף לא להתעסק איתו. 5. פותח את הברגים בגוף הרולר ומוריד את מכסה הצד (כמובן אחרי הורדת הידית). 6. אתה אמור להישאר עם מיסב של הידית שתקוע במכסה הצד של הרולר 7. מפרק את הציר שעובר מהחלק האחורי של הרולר לאנטי רוורס 8. פותח בורג ומנתק את המוביל של הציר הראשי מהגלגל שיניים הראשי ושולף את הציר הראשי. 9. שולף את הצינור עם הגלגל שיניים שבתוכו עובר הציר הראשי 10. שולף את הגלגל שיניים הראשי ואת המיסב השני של הידית בשלב הזה כל החלקים בידך. עובר לחלק של הניקוי.... 1. מכיוון שיש דסקיות שונות שיושבות על הצירים, חשוב לנקות קודם כל חלק עם נייר סופג כדי לזהות את כל הדיסקיות ומאיפה כל דיסקית יצאה. לפעמים הן נדבקות בגלל הגריז, ואחרי שמנקים בבנזין לבן פתאום מגלים שלל דיסקיות. 2. לאחר מכן, חלקי מתכת אני שם בקופסה חד פעמית עם מכסה, עם ס"מ של בנזין לבן. הבנזין הלבן מסיר את הגריז הקיים. 3. לגבי המיסבים. אני לא בטוח אם אני נוהג נכון, אבל אם הם מיסבים לא אטומים, אני טובל אותם בבנזין, ולאחר השטיפות מיבש כמה שעות ומשאיר אותן לכמה שעות בשמן. אם הם מיסבים אטומים אני רק מנקה מסביב עם קיסם אוזניים טבול בקצת בנזין ואחר כך שוטף במים. 4. בכל מקרה, אחרי שכל החלקים התנקו, אני שופך בזהירות!!!! את הבנזין הלבן ושוטף את החלקים טוב טוב במים. עדיף לעשות את זה בקערה או בכיור עם פקק כדי למנוע זרימה של חלקים לביוב!!! 5. את חלקי הפלסטיק אני לא שם בבנזין לבן, מכיוון שאני לא יודע איך CI4 למשל מגיב לבנזין הלבן. אז אני שוטף אותם במים עם סבון נוזלי ולאחר מכן עובר עם קיסמי אוזניים ומנקה. אחרי שכל החלקים נקיים, ויבשים, מבצע הרכבה בסדר הפוך לפירוק. כמובן שזה השלב להשתמש בתמונות שצילמת במהלך הפירוק. לגבי הגירוז, אני דוגל בגירוז מינימלי ולא במילוי של הרולר בגריז, משום שהגריז אוסף לתוכו במהלך העבודה חלקיקי חול/מלח/מתכת שרק מזיקים עם הזמן. הגירוז הוא ברמת של נקודות גירוז על החלקים הבאים: גלגל שיניים מרכזי, התושבת של הצינור עם הגג"ש והגג"ש עצמו. אני אנסה לצלם בערב ולסמן איפה. לאחר הסגירה של כל החלקים אפשר לשמן מעט. שוב, לא לשפוך שמן בכמויות. בעיקר לא לאזור של האנטי רוורס. זהו לעת עתה... אם אתה מתכוון לפתוח גם את השפולה ולהוציא דיסקיות (אני לא נוגע אם אין בעיה), אז תשאל. וכנ"ל לגבי המיסב של הקשת. גיל  מזל שגם אתה רחובותי  מארט 
|
-------------------------------
|
|
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
גיל שיחקת אותה עם ההסבר המפורט תודה על ההשקעה
|
|
|
|
Kobiarava
|
מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
45
הודעות: 5786
|
|
הסבר מפורט ומקצועי, גיל. צריך לזכור שרולרים שונים מתפרקים שונה, לכל חברה יש את השטיקים שלה. יש רולרים שכדי לפרק את המכסה התחתון צריך לפתוח בורג נסתר... יש רולרים שכדי להוציא מהם את הגג"ש הראשי צריך לשחרר את מנגנון הציר ולשלוף את הציר מהגוף... יש רולרים שאתה מפרק רק את המכסה הצדדי והכי נשאר בתוך הגוף, ויש רולרים שעם המכסה יוצאת כל המערכת והגוף נשאר ריק... אז ההמלצה שלי, למי שבאמת אין לו חוש טכני מספיק חזק כדי ללמוד תוך כדי תנועה, זה קודם כל לחפש סירטון ביוטיוב שכולל פירוק מלא של אותו דגם רולר... אחרת, וגם אם קראת את המדריך של גיל, אתה עלול למצוא את עצמך תקוע בחצי הדרך, ואפילו לא זוכר אין מרכיבים בחזרה... ועכשיו קח את עצמך לחנות הקרובה ותסביר את זה... יש אנשים שמוכנים לזרוק את הכל לפח ולקנות רולר חדש רק כדי להימנע מהמבוכה הזו....
|
|
עריכה אחרונה: אוקטובר 09, 2018, 15:20:21 PM על ידי Kobiarava
|
|
|
|
|
GilH99
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 1371
|
|
צודק קובי, בגלל זה הפתיח של ההסבר. הבעיה עם יוטיוב שקשה למצוא סרטונים טובים לכל דגמי הרולרים שיש, ובהחלט אם אין חוש טכני ויכולת עבודה עם מנגנונים כאלו עדיף ללכת לחנות טובה שיטפלו ברולר. הררניום שיש לי, בפעם הראשונה שטיפלתי בו חזר לעבוד עם נקודה קשה בגלגול. מסתבר שכנראה יש כיוון מסויים לגגש הראשי. מסרתי אותו לטיפול אצל היבואן והכל הסתדר. גיל
|
|
|
|
SHAYU**
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 1358
|
|
 |
|
|
התחלתי פעם לכתוב מדריך כזה עם תמונות, אבל מחוסר זמן הוא נשאר בשלבים הראשוניים. אני לא יודע אם אני עושה הכל לפי הוראות היצרן (כי אין כאלו), אבל אפרט מה אני עושה (השלבים העיקריים). כרגע זה מהזיכרון אבל אעבור על זה מול רולר בערב. ובכל מקרה, אשמח להערות/הארות/השלמות מהמומחים. כמה דגשים קודם. 1. אם אין לך ידיים טובות וחוש טכני בסיסי, אל תתחיל עם זה. 2. חובה לעבוד מסודר ונקי כדי שהכל יחזור למקומו. 3. הכי טוב, ללכת לחנות, לשלם כמה שקלים שהם יעשו לך את הטיפול. אם קנית בארץ, הם תמיד יכולים לשלוח ליבואן. אם לא אז חלק מהחנויות יטפלו כחלק מהשרות (לצערי שתי החנויות בהם טיפלתי בעבר נסגרו, אז אין לי המלצה למי ללכת). כלים וחומרים: מפתח אומים שמתאים לאום של השפולה (אפשר גם עם שבדי קטן, אבל בזהירות) מברג פיליפס ומברג שטוח פינצטה שטוחה, כמו של אלקטרונאים (מוכרים באליאקספרס) מקלות אוזניים לניקוי הגריז הקיים נייר סופג קופסה כמו של הדמויים שמחולקת לתאים לאכסון החלקים בנזין לבן (קונים בבית מרקחת) - זהירות, לעבוד איתו באזורים מאווררים ובלי סיגריה ביד  שמן וגריז כבר יש לך חשוב להשתמש במצלמה/טלפון לצילום השלבים השונים, כדי שאם לא תדע לאן כל חלק הולך תוכל להסתכל בתמונות. חלקים שפורקו אני שם בתאים נפרדים בהתאם לאיזור ההרכבה שלהם, כדי שאזכור מה שייך לאן. אלו השלבים: 1. מפרק את השפולה 2. מוריד את הגלגל שיניים או מנגנון אחר שיש על הציר הראשי לצורך יצירת הרעש של הבזזזזז 3. פותח את הבורג הקטן שנועל את האום של השפולה, ואחר כך עם המפתח אומים פותח את האום ומסיר את הרוטור בשלמותו. 4. בשלב הזה אתה צריך להחליט אם לפרק את האנטי רברס. זה לא מסובך אבל יש שם חלקים קטנים שנוטים ללכת לאיבוד. אם אין בו בעיה עדיף לא להתעסק איתו. 5. פותח את הברגים בגוף הרולר ומוריד את מכסה הצד (כמובן אחרי הורדת הידית). 6. אתה אמור להישאר עם מיסב של הידית שתקוע במכסה הצד של הרולר 7. מפרק את הציר שעובר מהחלק האחורי של הרולר לאנטי רוורס 8. פותח בורג ומנתק את המוביל של הציר הראשי מהגלגל שיניים הראשי ושולף את הציר הראשי. 9. שולף את הצינור עם הגלגל שיניים שבתוכו עובר הציר הראשי 10. שולף את הגלגל שיניים הראשי ואת המיסב השני של הידית בשלב הזה כל החלקים בידך. עובר לחלק של הניקוי.... 1. מכיוון שיש דסקיות שונות שיושבות על הצירים, חשוב לנקות קודם כל חלק עם נייר סופג כדי לזהות את כל הדיסקיות ומאיפה כל דיסקית יצאה. לפעמים הן נדבקות בגלל הגריז, ואחרי שמנקים בבנזין לבן פתאום מגלים שלל דיסקיות. 2. לאחר מכן, חלקי מתכת אני שם בקופסה חד פעמית עם מכסה, עם ס"מ של בנזין לבן. הבנזין הלבן מסיר את הגריז הקיים. סוגר ומנענע קלות עד שאני רואה שהחלקים נקיים. 3. לגבי המיסבים. אני לא בטוח אם אני נוהג נכון, אבל אם הם מיסבים לא אטומים, אני טובל אותם בבנזין, ולאחר השטיפות מיבש כמה שעות ומשאיר אותן לכמה שעות בשמן. אם הם מיסבים אטומים אני רק מנקה מסביב עם קיסם אוזניים טבול בקצת בנזין ואחר כך שוטף במים. 4. בכל מקרה, אחרי שכל החלקים התנקו, אני שופך בזהירות!!!! את הבנזין הלבן ושוטף את החלקים טוב טוב במים. עדיף לעשות את זה בקערה או בכיור עם פקק כדי למנוע זרימה של חלקים לביוב!!! 5. את חלקי הפלסטיק אני לא שם בבנזין לבן, מכיוון שאני לא יודע איך CI4 למשל מגיב לבנזין הלבן. אז אני שוטף אותם במים עם סבון נוזלי ולאחר מכן עובר עם קיסמי אוזניים ומנקה. אחרי שכל החלקים נקיים, ויבשים, מבצע הרכבה בסדר הפוך לפירוק. כמובן שזה השלב להשתמש בתמונות שצילמת במהלך הפירוק. לגבי הגירוז, אני דוגל בגירוז מינימלי ולא במילוי של הרולר בגריז, משום שהגריז אוסף לתוכו במהלך העבודה חלקיקי חול/מלח/מתכת שרק מזיקים עם הזמן. הגירוז הוא ברמת של נקודות גירוז על החלקים הבאים: גלגל שיניים מרכזי, התושבת של הצינור עם הגג"ש והגג"ש עצמו. אני אנסה לצלם בערב ולסמן איפה. לאחר הסגירה של כל החלקים אפשר לשמן מעט. שוב, לא לשפוך שמן בכמויות. בעיקר לא לאזור של האנטי רוורס. זהו לעת עתה... אם אתה מתכוון לפתוח גם את השפולה ולהוציא דיסקיות (אני לא נוגע אם אין בעיה), אז תשאל. וכנ"ל לגבי המיסב של הקשת. גיל אלוף כתמיד... תמיד מוכן לעזור, ללמד, לתרום, לתת מזמנו לשתשובות מפורטות, מלך!! מצד שני לדאוג להחליף מצבר בזמן...  שמ
|
|
|
|
GilH99
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 1371
|
|
מצד שני לדאוג להחליף מצבר בזמן...  שמ האמת כשאתה כותב את זה ככה, זה באמת מוטיב חוזר ביציאות איתך  והוספתי תמונות של רולר נקי עם גירוז.
|
|
עריכה אחרונה: אוקטובר 09, 2018, 21:47:35 PM על ידי GilH99
|
|
|
|
|
|
תודה רבה על ההסבר המפורט השקעה לא מובנת מאליה 
|
|
|
|
ארז.ד.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
43
הודעות: 1182
|
|
גיל היקר, ראשית תודה על ההשקעה, מעבר להסבר נתת טיפים שלדעתי הם ההבדל בין להציל את הרולר לבין לזרוק אותו כי איבדנו חלקים לטובת הביוב, שנית, משמח אותי מאוד שהתנסית בררניום כיוון ש2 הרולרים העיקריים שלי הם ריררניום וסטרדיק  , עליי להודות , אין לי שום חוש טכני, למעשה לפני הדייג התרחקתי מזה כמו מאש אבל אני נלהב להתעסק לגלות לחפור ולחקור ואני לגמרי הולך לקחת את האתגר , בעודי מדבר אני לאחר הוצאת דיסקיות הדראג במטרה להחליפן מחר לקרבוטקס ( כנראה ששטפתי בצורה אגרסיבית מדי ונכנסו לי מים לדיסקית בתחתית הדראג מה שממש גרם להפיכתה לכדור צמר ביציאה האחרונה, רצה הגורל והקדמתי לעשות והזמנתי דיסקיות מתאימות שהיום הגיעו בדואר  . אני חושב שאחרוש את הרשת בניסיון למצוא סרטון ל2 סוגי הרולרים הללו ואתחיל לעבוד על זה אבל במידה ואתה בסביבה ומתחשק לך קצת בירה בשר ולקינוח שיעור מעשי בגירוז רולר ....אתה ממש ממש מוזמן 
|
|
|
|
|
הסבר מצויין גיל. רק אוסיף טיפ קטן, אני אוהב לעבוד מעל מגבת לבנה פרוסה על השולחן. במידה ונופל חלק קטן הוא לא ממשיך לקפוץ, נשאר על המגבת וקל למצוא אותו. כשאני מפרק את הרולר, תמיד בליווי תמונות ואת החלקים אני מסדר על המגבת לפי סדר הפירוק כך שאני לא צריך לזכור לאן כל שייבה נכנסת. כמו שאמר מארט, הרבה סוגי רולרים וכל אחד יש לו את הניואנסים שלו. ברולר שוכב הדברים שונים בתכלית וגם שם ניתן למצוא צורות שונות של פירוק והרכבה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
|
אסלן
|
חבר פורום
מנותקגיל:
38
הודעות: 2753
|
|
גיל נתת פה מאמר מקצועי איזו השקעה מהלב  המון המון תודה לך ששיתפת אותנו 
|
|
|
|
GilH99
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 1371
|
|
יפתח, רעיון מעולה עניין המגבת, כל מי שזחל על הרצפה בחיפוש אחר בורג מעריך את הרעיון  כמו שכתבו למעלה יש הרבה סוגים של רולרים. התהליך שכתבתי מתיחס לרולר ספינינג אבל העקרונות של העבודה זהים לכולם. ארז, אם זו הפעם הראשונה שלך אז לא הייתי מתחיל מהרירניום והסטרדיק כי מהנסיון שלי הררניום הרולר שהיה לי הכי מסובך מבחינת מספר החלקים והשייבות (בהשוואה לרולרי ספינינג). אני פרקתי אותו לא מבחירה, אלא בגלל שאני והוא טבלנו במי ים עקב מעידה. תקח רולר ישן ותתחיל איתו. לגבי מפגש פירוק והרכבה, אני קצת לא זמין בשבועיים הקרובים אבל אם זה לא דחוף, אפשר לקבוע בכיף. גיל
|
|
|
|
|
תודה רבה על ההשקעה..לא מובן מאליו. אשמח אם מישהו יכול גם לתת טיפים איך שוטפים רולר ומשמנים לאחר יציאה כמובן בלי לפתוח אותו. ובאיזה נקודות צריך לשמן
|
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
« הקודם הבא »
|
הדפסה
|
|
עמודים: [1] 2
|
|
|
|