לגבי שטיפה ושימון. אני ממליץ לשטוף במים מתוקים זורמים בעיקר את השפולה והרוטור, בדגש על החוט עצמו ועל מסדר החוט. להימנע מהרטבת יתר של מכלול הקלאטצ', ולא להביא בכלל במגע עם מים את נקודת חיבור הידית לגוף, משם עלולים להיכנס מים לתוך הגיר. באופן כללי, אין סיבה להרטיב יותר מדי, ובהחלט לא לטבול במים!
לגבי השימון, אני משמן רק את מסדר החוט, ואת ציר התפוח של הידית. פעם בכמה יציאות אני גם שם כמה טיפות שמן על הציר הראשי, כשמפרקים את השפולה, באיזור החפיפה שלו עם ציר הסיבוב של הרוטור. כל שימון צריך להיות עדין מאוד, 2 טיפות בכל נקודה. אין טעם להטביע בשמן את הרולר, זה לא יועיל לכלום...
|