לחץ למעבר לחנות האתר
תודה למועדון הדייג גנאדי על התמיכה בפורום הדיג הספורטיבי
דף הבית פורומים

כניסה לחברים רשומים

ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.
 
 


מי מחובר כעת

242 אורחים, 0 משתמשים
סך הכל משתמשים: 7539
סך הכל הודעות: 425048
סך הכל דיונים: 35251
סך הכל קטגוריות: 8
סך הכל פורומים: 53
בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  פורומי דיג מקצועיים
| |-+  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
| | |-+  Hole in a boat ⚓️⚓️⚓️
עמודים: [1] 2 3 למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: Hole in a boat ⚓️⚓️⚓️  (נקרא 5801 פעמים) הדפסה
searasta

חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 592

Hole in a boat ⚓️⚓️⚓️
« ב- : יוני 13, 2018, 21:31:48 PM »
 אנחנו מספר 1

בעלי סירות יקרים,
חברי וחבריי מהפורום הנכבד..

4:00 בבוקר נפגשים בסירה.
חושך מוחלט סביב והירח כאילו כבה לו והלך לישון.
יוצאים לים. אורות הניווט דולקים ואור לבן סביב מגלים את קיומנו לעולם.
הים נוח ושקט מאפשר נסיעה של 20-25 קשרים ואתם בחסות החשכה מודעים לסיכונים , מחליטים להפליג במהירות נמוכה של 15 קשרים כשעינכם ועייני כל מי שאתכם בסירה מחפשות עצמים שונים כמו סירות, מצופים, מערכי חכות, ועוד שלל מכשולים.

תפקיד אחראי יש למשיט,
אין להקל בו ראש ולהכנס לשאננות יתרה.
נמשיך בהפלגה, מדליק סיגריה ונושם את אוויר הים לרווחה.
לפתע... בום!!! מכה חזקה בדופן הימנית של הסירה,
לא ראיתם את זה משום מקום בא. עוצרים את הסירה, בודקים מה קרה.
אז ככה , הסירה פגעה במהירות 15 קשרים באדן רכבת שצף לו בים להנאתו.
הנזק... חור בסירה וכניסת המים מתחילה. החור לא קטן ומפה אני משאיר בידכם את העלילה. כמובן שהמקרה פה לא באמת קרה, אבל אף אחד אינו יכול להבטיח שלא יקרה...   מה שבטוח הוא שלא כדאי להתחיל לחשוב על הדברים בזמן המקרה.

אותי מעניין מה כל אחד היה עושה במצב זה. תרגישו חופשי לשתף וללמוד. יש לאדם חלקים במוחו שעוזרים לו להדחיק דברים ולא לחשוב עליהם עד לסופם. אסור שזה יקרה לנו בים. אבל אם זה יקרה יכול להיות שהדברים שאני כותב פה עכשיו יעזרו אפילו קצת...
קחו לכם זמן ומבלי לשלוף תחשבו מה היה קורה לו זה קרה לכם בסירה. באילו אמצעים הייתם משתמשים,
קריאה לעזרה ובאיזה אמצעי? טלפון? קשר? מופע פירוטכני?
מפעילים משאבה? אוטמים את החור ובמה? ובמקרה של נטישת הסירה? והאם הסירה שלכם בגלל אופי המבנה שלה תצוף בכל מקרה?

קדימה למשימה...
עריכה אחרונה: יוני 15, 2018, 08:16:12 AM על ידי searasta
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: Hole in a boat ⚓️⚓️⚓️
« הגיב #1 ב- : יוני 13, 2018, 23:23:00 PM »
וואוו
סיטואציה לא נעימה בכלל
סיכוי אחד למיליון שזה יקרה אבל הסיכוי עדיין קיים
נתחיל מגודל החור
לרוב החור לא יהיה כל כך גדול אבל קודם כל להפעיל משאבת שיפולים
דבר שני לקפוץ למים ולתחוב כל דבר לחור העיקר שקצב חדירת המים יקטן משמעותית
שלב שלישי לתת אפודים לכל מי שנמצא בסירה ולהוציא את כל הציוד שדרוש שיהיה בהישג יד(פירוטכני גלגל הצלה וכו')
שלב רביעי להסתובב 180 מעלות ולטוס לכיוון המרינה כשתוך כדי אתה מודיע בקשר אם יש לך וגם בטלפון שאתה במצוקה קשה מאוד
במידה והצלחת להגיע למרינה שוט ישר לממשה ובשייט איטי תעלה לרמפה עד לאן שאתה מצליח להגיע
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
UZIK
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 1415

בעניין: Hole in a boat ⚓️⚓️⚓️
« הגיב #2 ב- : יוני 14, 2018, 07:46:01 AM »
וואוו
סיטואציה לא נעימה בכלל
סיכוי אחד למיליון שזה יקרה אבל הסיכוי עדיין קיים
נתחיל מגודל החור
לרוב החור לא יהיה כל כך גדול אבל קודם כל להפעיל משאבת שיפולים
דבר שני לקפוץ למים ולתחוב כל דבר לחור העיקר שקצב חדירת המים יקטן משמעותית
שלב שלישי לתת אפודים לכל מי שנמצא בסירה ולהוציא את כל הציוד שדרוש שיהיה בהישג יד(פירוטכני גלגל הצלה וכו')
שלב רביעי להסתובב 180 מעלות ולטוס לכיוון המרינה כשתוך כדי אתה מודיע בקשר אם יש לך וגם בטלפון שאתה במצוקה קשה מאוד
במידה והצלחת להגיע למרינה שוט ישר לממשה ובשייט איטי תעלה לרמפה עד לאן שאתה מצליח להגיע
מה שאלון אמר
מוסיף שכדאי תמיד להחזיק בסירה כמה גלילים של היפוקסי  שמתקשה בלישה.
סיטואציה לא נעימה יכולה להיות גם מחבל במנוע(במיוחד כאשר המנוע הוא פנימי ואין אפשרות להרים אותו.
מנסיון.לרדת בים גלי עם סכין ולצלול תחת הסירה כאשר הסירה דופקת לך בראש.
עוזי

עוזי
 IP: [ מחובר ]
searasta

חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 592

בעניין: Hole in a boat ⚓️⚓️⚓️
« הגיב #3 ב- : יוני 14, 2018, 09:23:44 AM »
וואוו
סיטואציה לא נעימה בכלל
סיכוי אחד למיליון שזה יקרה אבל הסיכוי עדיין קיים
נתחיל מגודל החור
לרוב החור לא יהיה כל כך גדול אבל קודם כל להפעיל משאבת שיפולים
דבר שני לקפוץ למים ולתחוב כל דבר לחור העיקר שקצב חדירת המים יקטן משמעותית
שלב שלישי לתת אפודים לכל מי שנמצא בסירה ולהוציא את כל הציוד שדרוש שיהיה בהישג יד(פירוטכני גלגל הצלה וכו')
שלב רביעי להסתובב 180 מעלות ולטוס לכיוון המרינה כשתוך כדי אתה מודיע בקשר אם יש לך וגם בטלפון שאתה במצוקה קשה מאוד
במידה והצלחת להגיע למרינה שוט ישר לממשה ובשייט איטי תעלה לרמפה עד לאן שאתה מצליח להגיע
מה שאלון אמר
מוסיף שכדאי תמיד להחזיק בסירה כמה גלילים של היפוקסי  שמתקשה בלישה.
סיטואציה לא נעימה יכולה להיות גם מחבל במנוע(במיוחד כאשר המנוע הוא פנימי ואין אפשרות להרים אותו.
מנסיון.לרדת בים גלי עם סכין ולצלול תחת הסירה כאשר הסירה דופקת לך בראש.
עוזי

עוזי
אלון ועוזי תודה, מלבד דבק אפוקסי,
עם אילו עוד אמצעים שיש לכם בסירה
הייתם מטפלים בחור, בים, כאשר כניסת
המים משמעותית, מה אתם ממליצים להחזיק
בסירה?
 IP: [ מחובר ]
אמיתי

חבר פורום
****

מנותק מנותק

גיל: 40

הודעות: 430

בעניין: Hole in a boat ⚓️⚓️⚓️
« הגיב #4 ב- : יוני 14, 2018, 09:54:57 AM »
לפי הנתונים שנתת 15 קשר דופן ימין פגיעה של אדן רכבת בסירה
אחרי הפגיעה הערכה של אנשים עם כולם בסדר ואז הערכה של הנזק
כמות המים והמיקום של החור
עכשיו אני אתן תשובה מתחכמת שוב חוזר על הנתונים 15 קשר דופן ימין סירה
אני אבקש מהיושבים בסירה לעבור לדופן שמאל מה שירים את החור בדופן או מעל קו המים או שלא רחוק ממנו מה שיגרום להאטה משמעותית או להפסקה של כניסת המים
 IP: [ מחובר ]
אמיתי

חבר פורום
****

מנותק מנותק

גיל: 40

הודעות: 430

בעניין: Hole in a boat ⚓️⚓️⚓️
« הגיב #5 ב- : יוני 14, 2018, 09:55:07 AM »
לפי הנתונים שנתת 15 קשר דופן ימין פגיעה של אדן רכבת בסירה
אחרי הפגיעה הערכה של אנשים עם כולם בסדר ואז הערכה של הנזק
כמות המים והמיקום של החור
עכשיו אני אתן תשובה מתחכמת שוב חוזר על הנתונים 15 קשר דופן ימין סירה
אני אבקש מהיושבים בסירה לעבור לדופן שמאל מה שירים את החור בדופן או מעל קו המים או שלא רחוק ממנו מה שיגרום להאטה משמעותית או להפסקה של כניסת המים
 IP: [ מחובר ]
dekel
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 741

בעניין: Hole in a boat ⚓️⚓️⚓️
« הגיב #6 ב- : יוני 14, 2018, 11:10:48 AM »
תשובה קצרה ולעניין
 
 
חכם לא ניכנס לסיטואציה שפיכח יודע לצאת ממנה

15 קשר בלילה בלי ראות זה רק עניין של זמן עד שתאונה תיקרא
ומלוא האחריות תחול על המשיט שלא השיט לפי תנאי הים

רשימה קטנה של דברים שראתי צפים על המים אולי תעודד אותכם להפליג לאט בלילה

צבים \ פרה\ כבש\ בולי עץ גדולים \ משטחי עץ\ כיסאות\ גושי חבלים \ גושי רשתות\
ובטוח שכחתי כי יש כל כך הרבה זבל במים אבל גולת הכותרת שלי זה פאקן קונטיינר
שצף בקושי ויכל להיגמר באסון

חברים כשיש ספק אין ספק
 IP: [ מחובר ]
searasta

חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 592

בעניין: Hole in a boat ⚓️⚓️⚓️
« הגיב #7 ב- : יוני 14, 2018, 11:59:02 AM »
לפי הנתונים שנתת 15 קשר דופן ימין פגיעה של אדן רכבת בסירה
אחרי הפגיעה הערכה של אנשים עם כולם בסדר ואז הערכה של הנזק
כמות המים והמיקום של החור
עכשיו אני אתן תשובה מתחכמת שוב חוזר על הנתונים 15 קשר דופן ימין סירה
אני אבקש מהיושבים בסירה לעבור לדופן שמאל מה שירים את החור בדופן או מעל קו המים או שלא רחוק ממנו מה שיגרום להאטה משמעותית או להפסקה של כניסת המים

נכון מאוד, כולנו יודעים שנושא חלוקת
המשקלים בסירה משפיע על אופן ההפלגה
וכן על ביצועי המנוע/הסחיבה.
בכוונה אני מקשה, תן פיתרון לאטימת החור.
המטרה שלי היא שבסוף הדיון הזה,
כל אחד מאיתנו ידע מה הוא עושה במקרה
כזה, איזה אמצעי יש לך בסירה לאיטום החור?
תודה לתגובתך
 IP: [ מחובר ]
searasta

חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 592

בעניין: Hole in a boat ⚓️⚓️⚓️
« הגיב #8 ב- : יוני 14, 2018, 12:05:06 PM »
תשובה קצרה ולעניין
 
 
חכם לא ניכנס לסיטואציה שפיכח יודע לצאת ממנה

15 קשר בלילה בלי ראות זה רק עניין של זמן עד שתאונה תיקרא
ומלוא האחריות תחול על המשיט שלא השיט לפי תנאי הים

רשימה קטנה של דברים שראתי צפים על המים אולי תעודד אותכם להפליג לאט בלילה

צבים \ פרה\ כבש\ בולי עץ גדולים \ משטחי עץ\ כיסאות\ גושי חבלים \ גושי רשתות\
ובטוח שכחתי כי יש כל כך הרבה זבל במים אבל גולת הכותרת שלי זה פאקן קונטיינר
שצף בקושי ויכל להיגמר באסון

חברים כשיש ספק אין ספק
מה שנכון נכון, אבל בכל זאת לעיתים אנחנו
לא חושבים על הדברים הרעים שיכולים לקרות
לנו, גם בכביש לצערי ...
לפני חודשיים בהפלגת יום עברתי ליד מקרר שצף על
המים.... לחשוב על תאונה של סירה עם מקרר... לא נעים...
כמובן שעדיף להפליג ביום או לחליפין בלילה במהירות איטית יותר.
אבל מטרת הדיון היא שונה , היה והדבר קרה,
מה תהיה תגובתך?
תודה
 IP: [ מחובר ]
searasta

חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 592

בעניין: Hole in a boat ⚓️⚓️⚓️
« הגיב #9 ב- : יוני 14, 2018, 12:09:00 PM »
וואוו
סיטואציה לא נעימה בכלל
סיכוי אחד למיליון שזה יקרה אבל הסיכוי עדיין קיים
נתחיל מגודל החור
לרוב החור לא יהיה כל כך גדול אבל קודם כל להפעיל משאבת שיפולים
דבר שני לקפוץ למים ולתחוב כל דבר לחור העיקר שקצב חדירת המים יקטן משמעותית
שלב שלישי לתת אפודים לכל מי שנמצא בסירה ולהוציא את כל הציוד שדרוש שיהיה בהישג יד(פירוטכני גלגל הצלה וכו')
שלב רביעי להסתובב 180 מעלות ולטוס לכיוון המרינה כשתוך כדי אתה מודיע בקשר אם יש לך וגם בטלפון שאתה במצוקה קשה מאוד
במידה והצלחת להגיע למרינה שוט ישר לממשה ובשייט איטי תעלה לרמפה עד לאן שאתה מצליח להגיע
היי אלון, תודה לתגובתך המפורטת והנכונה.
האם תוכל לפרט על נושא נטישת כל השייט?
סדר פעולות, אמצעים, זרמים וכל מה שעולה לך בראש...
תודה
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: Hole in a boat ⚓️⚓️⚓️
« הגיב #10 ב- : יוני 14, 2018, 18:48:47 PM »
וואוו
סיטואציה לא נעימה בכלל
סיכוי אחד למיליון שזה יקרה אבל הסיכוי עדיין קיים
נתחיל מגודל החור
לרוב החור לא יהיה כל כך גדול אבל קודם כל להפעיל משאבת שיפולים
דבר שני לקפוץ למים ולתחוב כל דבר לחור העיקר שקצב חדירת המים יקטן משמעותית
שלב שלישי לתת אפודים לכל מי שנמצא בסירה ולהוציא את כל הציוד שדרוש שיהיה בהישג יד(פירוטכני גלגל הצלה וכו')
שלב רביעי להסתובב 180 מעלות ולטוס לכיוון המרינה כשתוך כדי אתה מודיע בקשר אם יש לך וגם בטלפון שאתה במצוקה קשה מאוד
במידה והצלחת להגיע למרינה שוט ישר לממשה ובשייט איטי תעלה לרמפה עד לאן שאתה מצליח להגיע
היי אלון, תודה לתגובתך המפורטת והנכונה.
האם תוכל לפרט על נושא נטישת כל השייט?
סדר פעולות, אמצעים, זרמים וכל מה שעולה לך בראש...
תודה

קודם כל אם אתה רוצה יש עוד אמצעים
לחתוך חתיכה ממיזרון שיש בסירה ולתחוב בחור
מעל זה לפרוס ניילון על הדופן כך שיכסה יותר מהחור
בעזרת  סרט דבק חזק ליסגור את הניילון ולהדק אותו למקום
בקיצור
במיקרים כאלה כל אחד מאיתנו אמור להפוך ולהיות מקגיוור
דרך אגב
אם זה חור יחסית קטן כמו מטבע חצי שקל יש חומר מיוחד דמוי פלסטלינה לסטימת חורים כאלה

לגבי סדר נטישה
קודם כל לוודא שכולם בסדר וכולם עם אפודי ציפה קשורים (אם יש הרבה אז רצוי מספרי ברזל)
כמובן שיש צורך להודיע על מיקום לפני נטישה ולהודיע על נטישה בקשר (אם יש)
להכניס ציוד פירוטכני וטלפונים לתוך שקית אטומה
לבדוק כיוון דריפט אם יש כדי לדעת לאן לקפוץ
לזרוק למים כל דבר צף שיכול לעזור
ויאלה למים

הערה חשובה
במידה ואתם רואים שלא משנה מה תעשו הסירה אבודה
תסתובבו לכיוון החוף ופשוט תנו פול גז עד שהסירה כבר לא יכולה לזוז ועומדת לשקוע
ככה לפחות תצמצמו את המרחק מהחוף דבר שיוכל לעזור לכם בקליטה סלולרית. ואם אתם קרובים יחסית לחוף אולי תצליחו לעשות החפה או מקסימום תגיעו למרחק שחיה לחוף
וכמובן להכין את מי שבסירה לנטישה מהירה כשהכול כבר מוכן לנטישה

נ.ב.
סירות עם דופן כפולה יכול להיות שלא יצתרכו בכלל נטישה
אני מכיר כמה בעלי חסקה שהכניסו מתחת לריצפה גריקנים וקלקרים בעיקר בגלל מיקרים כאלה
חסקות כאלה יוכלו להמשיך לצוף ולשוט ולהגיע חזרה למרינה

וכמו שאמר דקל
חכם לא ניכנס לסיטואציה שפיקח יודע לצאת ממנה
מה שאומר
בלילה שטים לאט ואם יש פרוז'קטורים אז מדליקים אותם
עריכה אחרונה: יוני 14, 2018, 18:52:49 PM על ידי בנצי (אלון )
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
searasta

חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 592

בעניין: Hole in a boat ⚓️⚓️⚓️
« הגיב #11 ב- : יוני 14, 2018, 19:41:52 PM »
וואוו
סיטואציה לא נעימה בכלל
סיכוי אחד למיליון שזה יקרה אבל הסיכוי עדיין קיים
נתחיל מגודל החור
לרוב החור לא יהיה כל כך גדול אבל קודם כל להפעיל משאבת שיפולים
דבר שני לקפוץ למים ולתחוב כל דבר לחור העיקר שקצב חדירת המים יקטן משמעותית
שלב שלישי לתת אפודים לכל מי שנמצא בסירה ולהוציא את כל הציוד שדרוש שיהיה בהישג יד(פירוטכני גלגל הצלה וכו')
שלב רביעי להסתובב 180 מעלות ולטוס לכיוון המרינה כשתוך כדי אתה מודיע בקשר אם יש לך וגם בטלפון שאתה במצוקה קשה מאוד
במידה והצלחת להגיע למרינה שוט ישר לממשה ובשייט איטי תעלה לרמפה עד לאן שאתה מצליח להגיע
היי אלון, תודה לתגובתך המפורטת והנכונה.
האם תוכל לפרט על נושא נטישת כל השייט?
סדר פעולות, אמצעים, זרמים וכל מה שעולה לך בראש...
תודה

קודם כל אם אתה רוצה יש עוד אמצעים
לחתוך חתיכה ממיזרון שיש בסירה ולתחוב בחור
מעל זה לפרוס ניילון על הדופן כך שיכסה יותר מהחור
בעזרת  סרט דבק חזק ליסגור את הניילון ולהדק אותו למקום
בקיצור
במיקרים כאלה כל אחד מאיתנו אמור להפוך ולהיות מקגיוור
דרך אגב
אם זה חור יחסית קטן כמו מטבע חצי שקל יש חומר מיוחד דמוי פלסטלינה לסטימת חורים כאלה

לגבי סדר נטישה
קודם כל לוודא שכולם בסדר וכולם עם אפודי ציפה קשורים (אם יש הרבה אז רצוי מספרי ברזל)
כמובן שיש צורך להודיע על מיקום לפני נטישה ולהודיע על נטישה בקשר (אם יש)
להכניס ציוד פירוטכני וטלפונים לתוך שקית אטומה
לבדוק כיוון דריפט אם יש כדי לדעת לאן לקפוץ
לזרוק למים כל דבר צף שיכול לעזור
ויאלה למים

הערה חשובה
במידה ואתם רואים שלא משנה מה תעשו הסירה אבודה
תסתובבו לכיוון החוף ופשוט תנו פול גז עד שהסירה כבר לא יכולה לזוז ועומדת לשקוע
ככה לפחות תצמצמו את המרחק מהחוף דבר שיוכל לעזור לכם בקליטה סלולרית. ואם אתם קרובים יחסית לחוף אולי תצליחו לעשות החפה או מקסימום תגיעו למרחק שחיה לחוף
וכמובן להכין את מי שבסירה לנטישה מהירה כשהכול כבר מוכן לנטישה

נ.ב.
סירות עם דופן כפולה יכול להיות שלא יצתרכו בכלל נטישה
אני מכיר כמה בעלי חסקה שהכניסו מתחת לריצפה גריקנים וקלקרים בעיקר בגלל מיקרים כאלה
חסקות כאלה יוכלו להמשיך לצוף ולשוט ולהגיע חזרה למרינה

וכמו שאמר דקל
חכם לא ניכנס לסיטואציה שפיקח יודע לצאת ממנה
מה שאומר
בלילה שטים לאט ואם יש פרוז'קטורים אז מדליקים אותם

תודה רבה אלון ,
תגובה מפורטת ומעשירה.
חשוב שיהיו אמצעים בכל סירה,
לעולם אין לדעת מה יקרה..
ניתן גם להחזיק משאבה חשמלית
חזקה המתחברת לשקע מצית
או ישירות למצבר, לנסות ולפנות
כמה שיותר מים מהסירה.
תודה
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: Hole in a boat ⚓️⚓️⚓️
« הגיב #12 ב- : יוני 14, 2018, 20:22:30 PM »
ואם יש כמה דליים זה גם עוזר
בקיצור לחשוב יצירתי ולא להכנס לפניקה
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
אבי חכם

מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 47

הודעות: 4555

חפשו אותי בגוגל : דיו חכם בע"מ

בעניין: Hole in a boat ⚓️⚓️⚓️
« הגיב #13 ב- : יוני 14, 2018, 21:43:49 PM »
אולי כדי להחזיק כחלק מהפקל קצץ פוליאוריטן.
הקצץ הזה מתנפח מהר מאוד ומשמש גם לאיטום.
גם אם לא יאטום ב 100% בטוח יוריד משמעותית
את חדירת המים לסירה.
כמו כן , מסתובבים חזרה לחוף ומשתמשים בעזרת
הטרים להרמת החרטום כמה שיותר גבוה.
כל נוסעי הסירה הולכים אחורה בניגוד לכיוון החור.
שמים אפודי ציפה ומכינים ציוד חירום בהישג יד.
מדווחים למרינה / משטרה בכל דרך אפשרית על התאונה
ומכווינים אותם אם ע"י נ.צ. או עם ע"י לפיד.
ולא לשכוח במידה וקופצים לקחת איתכם מים.
אף פעם לא נדע כמה זמן נצטרך לשהות במים.
-------------------------------
יאלללה בשמחות 

וכן , אני "חכם" "יפה" ו "מבריק" ..

ואישתי בחיים לא תירשם לפה  wife
 IP: [ מחובר ]
searasta

חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 592

בעניין: Hole in a boat ⚓️⚓️⚓️
« הגיב #14 ב- : יוני 15, 2018, 08:11:27 AM »
אולי כדי להחזיק כחלק מהפקל קצץ פוליאוריטן.
הקצץ הזה מתנפח מהר מאוד ומשמש גם לאיטום.
גם אם לא יאטום ב 100% בטוח יוריד משמעותית
את חדירת המים לסירה.
כמו כן , מסתובבים חזרה לחוף ומשתמשים בעזרת
הטרים להרמת החרטום כמה שיותר גבוה.
כל נוסעי הסירה הולכים אחורה בניגוד לכיוון החור.
שמים אפודי ציפה ומכינים ציוד חירום בהישג יד.
מדווחים למרינה / משטרה בכל דרך אפשרית על התאונה
ומכווינים אותם אם ע"י נ.צ. או עם ע"י לפיד.
ולא לשכוח במידה וקופצים לקחת איתכם מים.
אף פעם לא נדע כמה זמן נצטרך לשהות במים.
נקודות חשובות ביותר העלת,
אתייחס לאחת המשמעותית ביותר והיא נושא המיקום שלנו
בזמן הנטישה. הדיווח בטלפון/קשר הינו קריטי ביותר לפעולת
החילוץ שלכם.  אין לדעת היכן נאלץ לנטוש, לכן נקודת הציון
אותה נעביר בקריאת המצוקה כדאי שתהיה מפורטת ככל האפשר.
בנוסף הייתי מנסה לזהות את כיווני הזרמים והרוחות לפני הכניסה
למים ומעביר גם אותו בדיווח, יקל מאוד על האיתור בעיקר אם הסחף
מהיר באותו זמן.
הקריאה בקשר יכולה להיות לחיל הים, רדיו חיפה ולכל אחד שנמצא
בהאזנה באותו הרגע ויכול להגיש סיוע.
תודה
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: [1] 2 3 למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!
Top