לחץ למעבר לחנות האתר
תודה למועדון הדייג גנאדי על התמיכה בפורום הדיג הספורטיבי
דף הבית פורומים

כניסה לחברים רשומים

ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.
 
 


מי מחובר כעת

243 אורחים, 0 משתמשים
סך הכל משתמשים: 7539
סך הכל הודעות: 425048
סך הכל דיונים: 35251
סך הכל קטגוריות: 8
סך הכל פורומים: 53
בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  פורומי דיג מקצועיים
| |-+  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
| | |-+  צריכת דלק זה גם שיקול: איזה מנוע צורך כמה ואיך לצמצם צריכה?
עמודים: [1] למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: צריכת דלק זה גם שיקול: איזה מנוע צורך כמה ואיך לצמצם צריכה?  (נקרא 1721 פעמים) הדפסה
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

צריכת דלק זה גם שיקול ומי כמוני יודע מה זה צריכת דלק קטלנית -
בזמנו היה לי בסירה מנוע ימהה 2 פעימות 200 כו"ס ששתה לי גם 70-80 ליטר ליציאה של 8 שעות מנוע.
שיקול מבחינת יום נסיעה של 7-12 שעות מנוע...
ובכלל - אם אפשר לצמצם מבלי לפגוע בחווית הדיג - אז למה לא...

אז... דיון אינפורמטיבי 

יהיה מועיל לשמוע דעות והמלצות וכמובן שיקולים -
*איזה מנוע צורך הרבה דלק ואיזה מעט יחסית..
*האם יש קשר בין צריכת הדלק - לבין התאמת המנוע למשקל הסירה...
*מה עוד משפיע על הצריכה ועד כמה - מבחינת תחזוקת מנוע וטיפולים, סל"ד, צורת נסיעה ועוד..

בקיצור, כל מה שמשליך על צריכת הדלק שלנו בהפלגת הדיג...
גורמים משפיעים ורעיונות לצמצום הצריכה...

כל אחד מוזמן גם לשתף מבחינת איזה מנוע  יש לו ומה הצריכה...
ולא חייבים להתייחס להכל - גם עדכון בנקודה אחת קטנה יכול לתרום...
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

פיייייייי
נושא שיש המוווווווווןןןןןן מה לכתוב עליו
גם בים וגם ביבשה
אני יחכה ואראה מה כותבים כולם ואת התגובה שלי אני אתן בהמשך
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
תמירניסן
חבר פורום
**

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 32

שבוע טוב
מרקורי 2 פעימות 115 כ"ח מודל 2004  4 קרבורטורים הדלק זו נקודה כואבת ...
בכדי לנסוע חסכוני בד"כ חצי מצערת פותחת רק 2 קרבורטורים והצריכה יותר טובה כמו כן בגלל אופי העבודה של הסירה הפלגות קצרות של מספר ק"מ (צוללים חופשי) מדחף יחסית גדול גם טורם לצריכה נמוכה אבל זה בא על חשבון מהירות .
מעניין אותי  אם מישהו שהתקין  כנפונים למנוע אם באמת זה משפר את תצרוכת הדלק
 IP: [ מחובר ]
UZIK
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 1415

מנסיוני
לשוט במהירות זירזור
7-9 קמש מורידה את תצרוכת הדלק והשמן
וגם שומרת על המנוע
אני בים לא ממהר
עוזי
 IP: [ מחובר ]
shragam

הערוץ שלי
מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 57

הודעות: 14232

אצלי בסירה החדשה, שני מנועי סוזוקי 150 כ"ס, צריכה ממוצעת היא 0.9 ק"מ לליטר.

בטרולינג עם מנוע אחד, ממוצע של 1.4 ק"מ לליטר

יש שעוני מנוע שמראים לי צריכה ממוצעת ומשתדל להיות בטווחים האופטימליים למנוע ביחס לסירה.

כמובן שסירה עם ברניקלס תצרוך הרבה יותר דלק מאשר סירה לאחר אנטי פאולינג (מסקנה, חשוב לעשות קריצה)
-------------------------------

מוזמנים להכנס לערוץ היוטיוב שלי  ולהרשם 

https://www.youtube.com/ShragaMiFishingForTheSoul

 IP: [ מחובר ]
searasta

חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 592

בעלים של מנוע ימהה 115hp חדש, ברך אקסטרה לונג,
שבעקבותיו באה הגבהת ירכתיים, 16 ס״מ, מה שמותיר
את כל מערכת הטרים מחוץ למים ומונע נספחים על הטרים.
מותקן על פלטת אלומיניום ברוחב 45 ס״מ בתוספת
רכיב אבץ (צינק) למניעת השראות חשמל מהמנוע הגורמות
לאיכול המתכת אם לא קיימות.
המנוע מותקן על סירה קלילה ביותר
מסוג בנטו פליי, 5.40/2.60.
נתוני המהירות מרשימים תודות
לאחזקת התחתית נריה ומתוחזקות,
מרוחה בארבע שכבות אנטיפאולינג
אינטרנשיונל, עבודה עצמית כמובן,
ללא מדללים.
אז לגבי המהירות;
סלד מקסימלי לפי הוראות היצרן
הוא 6000, מה שמביא את הסירה
לטוס במהירויות של 30+ קשרים
בים נוח.  משיקולי צריכת הדלק
ביחס למהירות הנסיעה מסתפק
בכ4500 סלד המביאים את הסירה לשיוט
במהירות של 25 קשרים
עם צריכת דלק של 5.1 גלון שעה.
במהירות טרולינ 5-6.5 קשרים צריכת
הדלק יורדת פלאים לאזורי ה1.2 גלון שעה.


זהו זה חברים , הצלחה.
עריכה אחרונה: מאי 29, 2018, 18:39:22 PM על ידי searasta
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: [1] למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!
Top