פורום הדיג הספורטיבי בישראל
 פורומי דיג מקצועיים
  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
   בדיקה פשוטה מונעת חור בכיס |
עמודים: [1]
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
נושא: בדיקה פשוטה מונעת חור בכיס (נקרא 2519 פעמים) |
הדפסה |
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
כל אחד מכיר את השפריץ מים הקטן שיוצא מאחורי המנוע רבים גם יודעים מה המשמעות שלו אבל למי שלא יודע זה למעשה הביקורת שמשאבת המים (אימפלר) במנוע תקינה תמיד בעת התנעת המנוע תנו מבט ותראו אם השפריץ הזה קיים אם הוא לא קיים אז כנראה שהאימפלר עשה את שלו והוא גמור ולמעשה אין קירור למנוע, ומכאן ועד לנזק במנוע הדרך היא מאוד קצרה אז כמו שאמרתי בדיקה פשוטה של מבט לשפריץ מונעת חור גדול בכיס ונזק גדול במנוע אך לא תמיד אי הופעת השפריץ מראה על תקלה במשאבת המים. לעיתים החריר ממנו יוצאים מי בקרת הקירור נסתם ממלח או מאבנית, לכן לפני שניגשים להחליף את משאבת המים, קחו חוט מונו 120 מ"מ ונסו לנקות את החריר (כמו חוטר) ולאחר מכן שובו ובידקו, אם לאחר הניקוי עדיין לא יוצאים מים אזי אכן מדובר בתקלה. ולמה נזכרתי בזה? היום רציתי לצאת עם הסירה התנעתי מבט לשפריץ ואין שפריץ  יאלה להוציא כלים לפרק ברך לפרק אימפלר ומתברר שהלך האימפלר דווקא היה ים פצצה 
|
|
עריכה אחרונה: מאי 20, 2018, 11:44:27 AM על ידי בנצי (אלון )
|
|
-------------------------------
|
|
|
Kobiarava
|
מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
45
הודעות: 5786
|
|
עדיף לפספס ים פצצה, מאשר לפספס מנוע פצצה... אחלה של טיפ, אלון, שווה למי שייקח אותו הרבה כסף ועוגמת נפש!
|
|
|
|
אבי חכם
|
מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
47
הודעות: 4555
חפשו אותי בגוגל : דיו חכם בע"מ
|
|
טיפ ששווה הרבה כסף ועוגמת נפש.
נשמח לעוד טיפים דומים.
מה לבדוק לפני. מה תוך כדי ומה בסוף.
|
-------------------------------
יאלללה בשמחות  וכן , אני "חכם" "יפה" ו "מבריק" .. ואישתי בחיים לא תירשם לפה 
|
|
|
shragam
|
הערוץ שלי מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
57
הודעות: 14232
|
|
עדיף לפספס ים פצצה, מאשר לפספס מנוע פצצה... אחלה של טיפ, אלון, שווה למי שייקח אותו הרבה כסף ועוגמת נפש!
בדיוק , חשוב מאוד  אלון, כשאתה עושה טיפול למנוע, אתה לא בודק כבר מה מצב האימפלור ? בד"כ יש המלצת יצרן כל 100 או 200 שעות
|
-------------------------------
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
עדיף לפספס ים פצצה, מאשר לפספס מנוע פצצה... אחלה של טיפ, אלון, שווה למי שייקח אותו הרבה כסף ועוגמת נפש!
בדיוק , חשוב מאוד  אלון, כשאתה עושה טיפול למנוע, אתה לא בודק כבר מה מצב האימפלור ? בד"כ יש המלצת יצרן כל 100 או 200 שעות למנועי 2 פעימות אין טיפול מנוע כמו מנועי 4 פעימות אין שמן ואין פילטר שמן אין חגורת תזמון מה שיש להחלפה בעצם זה רק פלאגים וכן יש המלצת יצרן להחליף כל זמן מסויים רק שהמנוע שלי הוא משנת 1900 ושכחו אותי ואין לי ספר יצרן גם אין לי שעון שעות אבל יש לי חוש מכאני בריא ו-2 ידיים טובות 
|
-------------------------------
|
|
|
ruviva
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 1269
|
|
אכן בדיקת ביקורת קירור המים היא חשובה, אך לא תמיד אי הופעת השפריץ מראה על תקלה במשאבת המים. לעיתים החריר ממנו יוצאים מי בקרת הקירור נסתם ממלח או מאבנית, לכן לפני שניגשים להחליף את משאבת המים, קחו חוט מונו 120 מ"מ ונסו לנקות את החריר (כמו חוטר) ולאחר מכן שובו ובידקו, אם לאחר הניקוי עדיין לא יוצאים מים אזי אכן מדובר בתקלה.
|
|
|
|
shay 38
|
חבר פורום
מנותקגיל:
51
הודעות: 5426
|
|
כל אחד מכיר את השפריץ מים הקטן שיוצא מאחורי המנוע רבים גם יודעים מה המשמעות שלו אבל למי שלא יודע זה למעשה הביקורת שמשאבת המים (אימפלר) במנוע תקינה תמיד בעת התנעת המנוע תנו מבט ותראו אם השפריץ הזה קיים אם הוא לא קיים אז כנראה שהאימפלר עשה את שלו והוא גמור ולמעשה אין קירור למנוע, ומכאן ועד לנזק במנוע הדרך היא מאוד קצרה אז כמו שאמרתי בדיקה פשוטה של מבט לשפריץ מונעת חור גדול בכיס ונזק גדול במנוע ולמה נזכרתי בזה? היום רציתי לצאת עם הסירה התנעתי מבט לשפריץ ואין שפריץ  יאלה להוציא כלים לפרק ברך לפרק אימפלר ומתברר שהלך האימפלר דווקא היה ים פצצה  עם כל הפעמים שאתה בא לצאת ובסוף נישאר לטפל בסירה ובמנועים .....אני כבר הייתי עושה ממנה תקלה בים ....לפחות תביא דגים 
|
-------------------------------
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
אכן בדיקת ביקורת קירור המים היא חשובה, אך לא תמיד אי הופעת השפריץ מראה על תקלה במשאבת המים. לעיתים החריר ממנו יוצאים מי בקרת הקירור נסתם ממלח או מאבנית, לכן לפני שניגשים להחליף את משאבת המים, קחו חוט מונו 120 מ"מ ונסו לנקות את החריר (כמו חוטר) ולאחר מכן שובו ובידקו, אם לאחר הניקוי עדיין לא יוצאים מים אזי אכן מדובר בתקלה.
צודק שחכתי מזה וטוב שרשמת  ואני מעתיק ומוסיף לפוסט לטובת אלה שלא קוראים תגובות
|
|
עריכה אחרונה: מאי 20, 2018, 11:43:29 AM על ידי בנצי (אלון )
|
|
-------------------------------
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
כל אחד מכיר את השפריץ מים הקטן שיוצא מאחורי המנוע רבים גם יודעים מה המשמעות שלו אבל למי שלא יודע זה למעשה הביקורת שמשאבת המים (אימפלר) במנוע תקינה תמיד בעת התנעת המנוע תנו מבט ותראו אם השפריץ הזה קיים אם הוא לא קיים אז כנראה שהאימפלר עשה את שלו והוא גמור ולמעשה אין קירור למנוע, ומכאן ועד לנזק במנוע הדרך היא מאוד קצרה אז כמו שאמרתי בדיקה פשוטה של מבט לשפריץ מונעת חור גדול בכיס ונזק גדול במנוע ולמה נזכרתי בזה? היום רציתי לצאת עם הסירה התנעתי מבט לשפריץ ואין שפריץ  יאלה להוציא כלים לפרק ברך לפרק אימפלר ומתברר שהלך האימפלר דווקא היה ים פצצה  עם כל הפעמים שאתה בא לצאת ובסוף נישאר לטפל בסירה ובמנועים .....אני כבר הייתי עושה ממנה תקלה בים ....לפחות תביא דגים  בוקר טוב אדון גוטה איפה בדיוק היית בחצי שנה האחרונה
|
-------------------------------
|
|
|
shragam
|
הערוץ שלי מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
57
הודעות: 14232
|
|
עדיף לפספס ים פצצה, מאשר לפספס מנוע פצצה... אחלה של טיפ, אלון, שווה למי שייקח אותו הרבה כסף ועוגמת נפש!
בדיוק , חשוב מאוד  אלון, כשאתה עושה טיפול למנוע, אתה לא בודק כבר מה מצב האימפלור ? בד"כ יש המלצת יצרן כל 100 או 200 שעות למנועי 2 פעימות אין טיפול מנוע כמו מנועי 4 פעימות אין שמן ואין פילטר שמן אין חגורת תזמון מה שיש להחלפה בעצם זה רק פלאגים וכן יש המלצת יצרן להחליף כל זמן מסויים רק שהמנוע שלי הוא משנת 1900 ושכחו אותי ואין לי ספר יצרן גם אין לי שעון שעות אבל יש לי חוש מכאני בריא ו-2 ידיים טובות  זה גם חשוב. אבל מאוד מבאס לבוא בבוקר ליציאה וחהשאר על הרציף
|
-------------------------------
|
|
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
בדיקה קטנה חיסכון גדול תודה על הטיפ 
|
|
|
|
rafi
|
מנהל אתר חבר פורום    
מנותקגיל:
62
הודעות: 39113
|
|
עדיף לפספס ים פצצה, מאשר לפספס מנוע פצצה... אחלה של טיפ, אלון, שווה למי שייקח אותו הרבה כסף ועוגמת נפש!
כל מילה בסלע! תודה אלון על השיתוף החשוב  אני אמנם ידעתי בגלל הרבה שנות סירה והנחיה חדה שקיבלתי בשעתו מהשותף - אך התזכורת חשובה גם למי שיודע: לא לשכוח גם ביציאה וגם בין לבין במהלך ההפלגה 
|
-------------------------------
|
|
|
|
תודה על הטיפ אלון
אחד הדברים החשובים שלמדתי מחברים בעלי סירות, זה להסתכל אם יש את השפריץ לאחר הנעת מנוע, אם יש זזים ואם לא אכלנו אותה
|
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
« הקודם הבא »
|
הדפסה
|
|
עמודים: [1]
|
|
|
|