משקלי העופרות שאני עובד איתן הוא 70 -120 לפעמים גם 2 של 100 ביחד כאשר נגמרו כל משקולות הסחף
הטבעות במצב תקין והחוטים היו נקרעים אחרי 4 או 5 פעמים בים (יחסית חדשים) והם של אוטוני אקסטרים
הקשר הרגיל משחיל לתוך הסביבל מסובב 5 פעמים סביב החוט ומחזיר לתוך הלולאה שנוצרה בתחילת הסיבוב
(אולי לא הוסבר נכון אבל מאמין שהבנת)
שמעתי קצת על הטרבוקו האדום
איפה אפשר להשיג אותו בארץ והאם ההבדל בין שני החוטים הללו הוא קריטי והכוונה היא האם ירידה בקוטר החוט תשפיע באופן דראסטי
ושוב תודה על התשובות המפורטות ממקודם
חוטים - אם הם נקרעים אחרי 4-5 פעמים, אני מבין שביציאות לפני זה
הכל תקין ? לא נקרע בכלל ?אם לא נקרע בכלל , אני בטוח שהחוטים שלך נהרסים ממשהו בפרק הזמן הזה. תנסה לחשוב מה בדיוק.
זה הקשר שאתה משתמש ?

תשדרג אותו לזה :

לפני הידוק הקשר והמתיחה תדאג להרטיב טוב את החוט, מניעת חום וחיכוך מונעות את החלשתו.
לגבי המשקולות - יש הבדל ענק בין 70-120 לבין 200 (2 משקולות של 100)
בכל מקרה אני הייתי ממליץ שתנסה משהו (אגב זה בדיוק איך שאני משתמש)
ראשי 0.36 + שוק לידר = אני עובד עם משקולת 100-140 גרם לפני הפתיון (והוא לא קטן)
לא נקרע לי כלום.
טרבוקו זה חוט מאד נפוץ , תרים טלפון לחנות הקרובה אליך, קבל:
מדריך החנויות לציוד דייג ירידה בקוטר החוט לא תמיד משפיעה בצורה דראסטית- תלוי בחוט.
שילוב של חוט טוב בקוטר נמוך יחד עם שוק לידר דווקא תשפר את ההנאה והביצועים בהטלה למרחק.
תרגיש חופשי להתייעץ
