לחץ למעבר לחנות האתר
תודה למועדון הדייג גנאדי על התמיכה בפורום הדיג הספורטיבי
דף הבית פורומים

כניסה לחברים רשומים

ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.
 
 


מי מחובר כעת

240 אורחים, 0 משתמשים
סך הכל משתמשים: 7539
סך הכל הודעות: 425048
סך הכל דיונים: 35251
סך הכל קטגוריות: 8
סך הכל פורומים: 53
בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  פורומי דיג מקצועיים
| |-+  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
| | |-+  חשיבותו של מנוע עזר\ספייר
עמודים: [1] 2 למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר  (נקרא 3247 פעמים) הדפסה
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

חשיבותו של מנוע עזר\ספייר
« ב- : דצמבר 23, 2017, 20:26:17 PM »
היום חוויתי את חשיבותו של מנוע העזר
לאחר פרסום מודעה שחיפשתי שותף לדיג ענה לי ישראל שהוא מעוניין לצאת איתי
קבענו במרינה לפני הזריחה
הוא הגיע וישבנו לכוס קפה בסירה
מיד לאחר מכן תידלקנו ויצאנו לדרך
ביציאה מהמרינה פתאום הרגשתי שמשהו בגיר לא בסדר
הסירה המשיכה לשוט ולקחתי החלטה להמשיך לנמל אשדוד ולשבת שם על פתיונות חיים
לאחר עוד תקלה בדרך הגענו למקום
כרגיל האכלנו אבונפחות
נמאס לנו והחלטנו לחזור למרינה ולראות אם יהיה אפשר לעשות תיקון לגיר ולהמשיך
הרמתי עוגן התנעתי הכנסתי להילוך וכלום
הסירה לא זזה
יותר מזה הסירה התחילה להיסחף לכיוון השובר של הנמל
בלי לאבד עשתונות אבל בצורה מהירה ונמרצת הוצאתי את המנוע ספייר וניסיתי להתניע אותו אבל ללא הצלחה
מיד הפעלתי את כישורי המכונאות שלי ותוך דקה המנוע עובד
סוף סוף נשמתי לרווחה חם
וככה לאט לאט עם החרטום מול הברבורים ומול הרוח הגענו חזרה למרינה
במרינה מיד פירקתי את הברך והבנתי שאין טעם להתעסק איתו והוא צריך טיפול יסודי ולא איזה טלאי זמני

חברים
למי שאין מנוע ספייר לא מבין עד כמה הוא חשוב עד שהוא באמת נזקק לו
אני מציע למי שאין שירוץ ויקנה כי הדבר הזה פשוט מציל
אני קניתי את המנוע ב-1000 ש"ח והיום הוא הצדיק את הקניה!!!
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
צור.

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 12523

052-3770519

בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר
« הגיב #1 ב- : דצמבר 23, 2017, 21:21:43 PM »
ראשית מבעס לשמוע שהיציאה שכלכך חיקית לה השתבשה
מה שכן משמח זה לשמוע שנחלצת מהתקלה והצלחת להגיע בשלום לחוף מבטחים
ההמלצה שלך חשובה ביותר  אתה בסדר
 IP: [ מחובר ]
shragam

הערוץ שלי
מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 57

הודעות: 14232

בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר
« הגיב #2 ב- : דצמבר 24, 2017, 08:02:20 AM »
נמאס לנו והחלטנו לחזור למרינה ולראות אם יהיה אפשר לעשות תיקון לגיר ולהמשיך
הרמתי עוגן התנעתי הכנסתי להילוך וכלום
הסירה לא זזה
יותר מזה הסירה התחילה להיסחף לכיוון השובר של הנמל


חברים
למי שאין מנוע ספייר לא מבין עד כמה הוא חשוב עד שהוא באמת נזקק לו
אני מציע למי שאין שירוץ ויקנה כי הדבר הזה פשוט מציל
אני קניתי את המנוע ב-1000 ש"ח והיום הוא הצדיק את הקניה!!!

אלון
שים לב למה שהדגשתי, קודם מניעים, (מתקדמים עם המנוע לכיוון העוגן  ואוספים את החוט תוך כדי) ורק אח"כ מרימים את העוגן .
בשלב הזה היית עדיין בטוח וללא חשש להסחף.
שיעור לפעם הבאה קריצה

גם בשרשור הקודם שהיה, רשמתי שתמיד חובה מנוע עזר בסירה
-------------------------------

מוזמנים להכנס לערוץ היוטיוב שלי  ולהרשם 

https://www.youtube.com/ShragaMiFishingForTheSoul

 IP: [ מחובר ]
אבי חכם

מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 47

הודעות: 4555

חפשו אותי בגוגל : דיו חכם בע"מ

בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר
« הגיב #3 ב- : דצמבר 24, 2017, 08:19:12 AM »
בהחלט שיעור לחיים  זקן
-------------------------------
יאלללה בשמחות 

וכן , אני "חכם" "יפה" ו "מבריק" ..

ואישתי בחיים לא תירשם לפה  wife
 IP: [ מחובר ]
Israel Y

חבר פורום
****

מנותק מנותק

גיל: 33

הודעות: 474

בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר
« הגיב #4 ב- : דצמבר 24, 2017, 17:44:18 PM »
למדנו לקח חשוב ביום שבת... למרות שהגענו והתכוננו לדיג ושבסוף זה לא יצא לפועל, חוויתי דבר חשוב לקראת השדרוג (הלא כל כך קרוב  דבר ליד ) מקיאק לסירה.

אני אנצל את ההזדמנות לומר כאן (כמו שכבר אמרתי לאלון) ששמחתי להכיר אבא ובן איכותיים, נחמדים וחמים ושאני מודה לו על ההזמנה להצטרף אליו ואל עמית ליציאת דיג  בירה
עריכה אחרונה: דצמבר 24, 2017, 17:46:10 PM על ידי Israel Y
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר
« הגיב #5 ב- : דצמבר 24, 2017, 18:31:40 PM »
בסופו של דבר התברר שהלך הפרופלור ולא הגיר
בכל מקרה זה לא איפשר להמשיך להתקדם
אבל יצא מזה רק טוב
התברר שהיה חוט דיג מלופף בפנים שהרס את המחזיר שמן
אם זה לא היה קורה השמן היה דולף החוצה והגיר היה נהרס
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר
« הגיב #6 ב- : דצמבר 24, 2017, 18:33:00 PM »
למדנו לקח חשוב ביום שבת... למרות שהגענו והתכוננו לדיג ושבסוף זה לא יצא לפועל, חוויתי דבר חשוב לקראת השדרוג (הלא כל כך קרוב  דבר ליד ) מקיאק לסירה.

אני אנצל את ההזדמנות לומר כאן (כמו שכבר אמרתי לאלון) ששמחתי להכיר אבא ובן איכותיים, נחמדים וחמים ושאני מודה לו על ההזמנה להצטרף אליו ואל עמית ליציאת דיג  בירה

כמו שכבר אמרתי לך
אחרי התיקון אתה מוזמן שוב לחוויה מתקנת קריצה
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר
« הגיב #7 ב- : דצמבר 26, 2017, 15:55:14 PM »
בסופו של דבר התברר שהלך הפרופלור ולא הגיר
בכל מקרה זה לא איפשר להמשיך להתקדם
אבל יצא מזה רק טוב
התברר שהיה חוט דיג מלופף בפנים שהרס את המחזיר שמן
אם זה לא היה קורה השמן היה דולף החוצה והגיר היה נהרס


וזה יכול לקרות לכל מנוע-גם אם היה בקרטון! אכן חובה. אני גם מתכנן לרכוש אחד בקרוב..מכיר קשר קבוע כבר יש (במיוחד אם אתה נכנס לעומק)...

אגב, איזה עצמת מנוע רזרבי יש לך? איך תפקד בלסחוב את הסירה נגד הרוח\גלים?
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר
« הגיב #8 ב- : דצמבר 26, 2017, 17:34:30 PM »
בסופו של דבר התברר שהלך הפרופלור ולא הגיר
בכל מקרה זה לא איפשר להמשיך להתקדם
אבל יצא מזה רק טוב
התברר שהיה חוט דיג מלופף בפנים שהרס את המחזיר שמן
אם זה לא היה קורה השמן היה דולף החוצה והגיר היה נהרס


וזה יכול לקרות לכל מנוע-גם אם היה בקרטון! אכן חובה. אני גם מתכנן לרכוש אחד בקרוב..מכיר קשר קבוע כבר יש (במיוחד אם אתה נכנס לעומק)...

אגב, איזה עצמת מנוע רזרבי יש לך? איך תפקד בלסחוב את הסירה נגד הרוח\גלים?

6 כ"ס
תפקד יפה וסחב את הסירה יפה מול הרוח והגלים
ואם נתחשב במשקל הסירה שהוא יחסית גבוה אז המנוע בהחלט עשה עבודה יפה
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר
« הגיב #9 ב- : דצמבר 26, 2017, 17:39:13 PM »
בסופו של דבר התברר שהלך הפרופלור ולא הגיר
בכל מקרה זה לא איפשר להמשיך להתקדם
אבל יצא מזה רק טוב
התברר שהיה חוט דיג מלופף בפנים שהרס את המחזיר שמן
אם זה לא היה קורה השמן היה דולף החוצה והגיר היה נהרס


וזה יכול לקרות לכל מנוע-גם אם היה בקרטון! אכן חובה. אני גם מתכנן לרכוש אחד בקרוב..מכיר קשר קבוע כבר יש (במיוחד אם אתה נכנס לעומק)...

אגב, איזה עצמת מנוע רזרבי יש לך? איך תפקד בלסחוב את הסירה נגד הרוח\גלים?

6 כ"ס
תפקד יפה וסחב את הסירה יפה מול הרוח והגלים
ואם נתחשב במשקל הסירה שהוא יחסית גבוה אז המנוע בהחלט עשה עבודה יפה

יופי!
תשמע על מנוע כמו שלך במחיר כזה תעדכן קריצה
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר
« הגיב #10 ב- : דצמבר 26, 2017, 17:43:50 PM »
בסופו של דבר התברר שהלך הפרופלור ולא הגיר
בכל מקרה זה לא איפשר להמשיך להתקדם
אבל יצא מזה רק טוב
התברר שהיה חוט דיג מלופף בפנים שהרס את המחזיר שמן
אם זה לא היה קורה השמן היה דולף החוצה והגיר היה נהרס


וזה יכול לקרות לכל מנוע-גם אם היה בקרטון! אכן חובה. אני גם מתכנן לרכוש אחד בקרוב..מכיר קשר קבוע כבר יש (במיוחד אם אתה נכנס לעומק)...

אגב, איזה עצמת מנוע רזרבי יש לך? איך תפקד בלסחוב את הסירה נגד הרוח\גלים?

6 כ"ס
תפקד יפה וסחב את הסירה יפה מול הרוח והגלים
ואם נתחשב במשקל הסירה שהוא יחסית גבוה אז המנוע בהחלט עשה עבודה יפה

יופי!
תשמע על מנוע כמו שלך במחיר כזה תעדכן קריצה


זה היה מציאה
אמנם מרינר ישן אבל עובד פיקס
קשה למצוא מנועים כאלה במחירים כאלה
כשהתנעתי את המנוע ושמעתי את המחיר לא חשבתי פעמיים ומיד שילמתי בלי להתווכח בכלל
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר
« הגיב #11 ב- : דצמבר 26, 2017, 18:19:25 PM »
בסופו של דבר התברר שהלך הפרופלור ולא הגיר
בכל מקרה זה לא איפשר להמשיך להתקדם
אבל יצא מזה רק טוב
התברר שהיה חוט דיג מלופף בפנים שהרס את המחזיר שמן
אם זה לא היה קורה השמן היה דולף החוצה והגיר היה נהרס


וזה יכול לקרות לכל מנוע-גם אם היה בקרטון! אכן חובה. אני גם מתכנן לרכוש אחד בקרוב..מכיר קשר קבוע כבר יש (במיוחד אם אתה נכנס לעומק)...

אגב, איזה עצמת מנוע רזרבי יש לך? איך תפקד בלסחוב את הסירה נגד הרוח\גלים?

6 כ"ס
תפקד יפה וסחב את הסירה יפה מול הרוח והגלים
ואם נתחשב במשקל הסירה שהוא יחסית גבוה אז המנוע בהחלט עשה עבודה יפה

יופי!
תשמע על מנוע כמו שלך במחיר כזה תעדכן קריצה


זה היה מציאה
אמנם מרינר ישן אבל עובד פיקס
קשה למצוא מנועים כאלה במחירים כאלה
כשהתנעתי את המנוע ושמעתי את המחיר לא חשבתי פעמיים ומיד שילמתי בלי להתווכח בכלל

קניתי פעם אחד של 8 כ"ס (אבנרוד) ב300 שח יותר ממך..ישן אבל במצב מצוין..אולי אמצא שוב
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר
« הגיב #12 ב- : דצמבר 28, 2017, 19:17:39 PM »
היום חוויתי את חשיבותו של מנוע העזר

חברים
למי שאין מנוע ספייר לא מבין עד כמה הוא חשוב עד שהוא באמת נזקק לו
אני מציע למי שאין שירוץ ויקנה כי הדבר הזה פשוט מציל
אני קניתי את המנוע ב-1000 ש"ח והיום הוא הצדיק את הקניה!!!
ציטטתי את החלק החשוב...
ללא ספק אלון,
המנוע ספייר והתושיה שלך חסכו מכם קטע לא נעים ולך נזק רציני לאור כיוון ההסחפות..
מציע לכל מי שקורא לאמץ את ההצעה שלך וכמה שיותר מהר!
יישר כוח על ההקפדה לשתף ולהזהיר

הרמתי עוגן התנעתי הכנסתי להילוך וכלום
הסירה לא זזה
יותר מזה הסירה התחילה להיסחף לכיוון השובר של הנמל
אלון
שים לב למה שהדגשתי, קודם מניעים, (מתקדמים עם המנוע לכיוון העוגן  ואוספים את החוט תוך כדי) ורק אח"כ מרימים את העוגן .
בשלב הזה היית עדיין בטוח וללא חשש להסחף.
שיעור לפעם הבאה קריצה

גם בשרשור הקודם שהיה, רשמתי שתמיד חובה מנוע עזר בסירה

ומציע לכולם לקרוא היטב ולהפנים מה ששרגא רשם - כלל ברזל!
לא מרימים עוגן לפני שהסירה מונעת ונוסעת!!!
ממילא גם הכי קל בנסיעה לכיוון העוגן ולהרימו כשנמצאים מעליו "פיקו".
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
atalef
חבר פורום
**

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 92

בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר
« הגיב #13 ב- : ינואר 15, 2018, 16:27:01 PM »
עדיף מנוע אחד אמין ומתוחזק נכון מאשר 2 לא אמינים אבל ליציאות רחוקות ולטרולינג איטי
גם אני חושב על ל מנוע עזר.. האם מנוע 6 כס מספיק חזק כדי לדחוף סירה של טון חצי נגד הרוח?
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: חשיבותו של מנוע עזר\ספייר
« הגיב #14 ב- : ינואר 15, 2018, 17:01:34 PM »
עדיף מנוע אחד אמין ומתוחזק נכון מאשר 2 לא אמינים אבל ליציאות רחוקות ולטרולינג איטי
גם אני חושב על ל מנוע עזר.. האם מנוע 6 כס מספיק חזק כדי לדחוף סירה של טון חצי נגד הרוח?

ממש לא
לסירה כזאת כבדה רצוי מנוע 15 כס מינימום
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: [1] 2 למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!
Top