וואלה נראה לי שכול הבעיה לא קשורה למדחף אלה לברך עצמה האם בדקתםאת יחס העברה של הגיר החדש לישן
מדחפ אפשר להחליף תיק תק זו לא בעיה תיבדקו כמה פיטצ יש ואז טטמרנו תעלו או תרדו בפיטצ אין לי בעיה לעזור לכם פיזית העניין
מוטי לא הבנתי כל כך את השאלה עם בדקנו את היחס בין החדש לישן .
הברך הוחלפה בחדשה עם המנוע הברך הקודמת היתה ברך אלפא ולמנוע החדש הגיע הגיר המקורי שלו כי זה סוג אחר של מנוע והגיע ברך בראבו 2
עד עכשיו החברה שסיפקה את המנוע והכל לא ידעו מה הם הרכיבו רק ביום ראשון ארז פירק בסוף בעצמו.
עד עכשיו ניחשו שהיה מדחף 19 אינטש על 21 פיטש.
בעזרת מכר מהמרינה שמכיר את העסק מקרוב מתברר שאין בכלל מדחף 19 אינטש לבראבו 2 אלא 17.5 ו 17.75 אינטש .
מבחינתנו אתה צודק מוטי אין בעיה לפרק להרכיב וכ"ו הבעיה היא שאין לנו מלאי של מדחפים וכל אספקת מדחף מהיבואן כחלק מהאחריות מלווה בלוגיסטיקה ועיכובים מיותרים לכן עשינו בירורים כדי לחסוך בזמן וניסויים מיותרים.
כרגע הוחלט על 17.75 אינטש ו 23 פיטש העלנו אותו מ 21 ל 23 עכשיו מחכים לאספקת המדחף מהיבואן וננסה לראות אם זה נפתר והסירה תיכנס לפלנינג כבר בטורים נמוכים יותר .
יאללה יתמני דבר איתי נחכה שתרד הסערה כבר תבוא לאיזה טיול איתנו .