אז ככה.
המנוע הניו זילנדי כבר לא מיוצר. החברה נעלמה אך המנועים שלה ממשיכים לעשות חייל

מנוע ללא תקלות , חזק מאוד , קל מאוד , והכי חשוב , נסתר ולא מושך תשומת לב מיותרת

לחברה אין אתר אינטרנט (היה

) ..
זה היה לוגו החברה שמצאתי עכשיו באינטרנט

כאן תקרא קצת ביקורת :
http://www.sailingnetworks.com/organisation/view/2607The SD-30 is the result of a unique collaboration between New Zealand kayak experts and British world-leading electronics know-how. The result is a propulsion system with unequalled performance, safety, reliability and quietness.
Of course, adding an electric motor to a kayak for trolling has been done before. But such additions are inefficient and potentially very unsafe — imagine what would happen if you fell out and were hit by the propeller, or the boat sailed off without you!
That’s where the SD-30 comes in, as a fully-integrated and properly-engineered electric propulsion system, with safety and reliability paramount in the design, and excellent performance.
The Stealthdrive SD-30 features a powerful motor that is capable of driving a heavily loaded sea kayak at over 7 km/hr (and even faster for smaller or lighter craft), backed up by state-of-the-art safety and control systems. The motor cuts out automatically if the kayak is rolled more than ninety degrees, if the user falls out, if the motor is overloaded or shorted, if the SD-30’s dual self-checking microprocessors detect a system fault, or if the handset is disconnected. This makes accidents practically impossible!
או בעברית למתקשיםSD-30 הוא תוצאה של שיתוף פעולה ייחודי בין מומחי קיאק ניו זילנד לבין האלקטרוניקה המובילה בעולם האלקטרוניקה ידע. התוצאה היא מערכת הנעה עם ביצועים ללא תחרות, בטיחות, אמינות ושקט.
כמובן, הוספת מנוע חשמלי לקיאק עבור טרולינג נעשה בעבר. אבל תוספות כאלה הן לא יעילות, והן עלולות להיות מאוד לא בטוחות - תאר לעצמך מה יקרה אם תיפול ותיפגע על ידי המדחף, או שהספינה הפליגה בלעדיך!
זה המקום שבו מגיע SD-30, כמערכת הולכה חשמלית מלאה ומתוכננת היטב, עם בטיחות ואמינות ביותר בעיצוב, וביצועים מעולים.
ה- Stealthdrive SD-30 כולל מנוע רב עוצמה המסוגל לנהוג בקיאק ים עמוס בכבדות מעל 7 ק"מ לשעה (ואפילו מהר יותר עבור כלי שיט קטנים יותר או קלים יותר), המגובים במערכות בטיחות ובקרה מתקדמות . המנוע מתנתק אוטומטית אם הקיאק מתגלגל יותר מתשעים מעלות, אם המשתמש נופל, אם המנוע עמוס או מקוצר, אם המיקרו-מעבדים הכפולים של SD-30 בודקים תקלה במערכת, או אם המכשיר מנותק . זה עושה תאונות כמעט בלתי אפשרי!