לחץ למעבר לחנות האתר
תודה למועדון הדייג גנאדי על התמיכה בפורום הדיג הספורטיבי
דף הבית פורומים

כניסה לחברים רשומים

ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.
 
 


מי מחובר כעת

173 אורחים, 0 משתמשים
סך הכל משתמשים: 7539
סך הכל הודעות: 425048
סך הכל דיונים: 35251
סך הכל קטגוריות: 8
סך הכל פורומים: 53
בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  פורומי דיג מקצועיים
| |-+  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
| | |-+  איך לומדים עם מצבנו הגרוע? ממצב אחרים שהוא יותר גרוע -הורדת סירות
עמודים: [1] למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: איך לומדים עם מצבנו הגרוע? ממצב אחרים שהוא יותר גרוע -הורדת סירות  (נקרא 1856 פעמים) הדפסה
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

גם הנקדות להורדת סירות שיש לנו הם לא טובות אבל יוצר גרוע הם נעלמות ואין ממש תכנון לפצות על זה..

עשרות מדינות מצבם טוב יותר מפה אבל מקום אחד שאין לו מתחרה במחסור באתרי הורדת סירות וגם בים שבד"כ גבוה משלנו זה דרום אפריקה!!!

מי שיתעניין במה שהולך שם יראה שחלק גדול מהסירות הם בסגנון קטאמאראן שזה מבנה המאפשר הורדה נוחה יותר בחופים מסוג זה. בין אם זה סירות פיבר, חצי קשיחה או אלומניום..תמצאו כאלו עם מבנה קטאמאראן (לא שוקע v אלא שוקע בצורת w בו יש חריץ העובר במרז הסירה והסירה בעצם מאוזנת משני הצדדים)
נפוץ בחבילה של הקטאמאראן גם מנועים זוגיים שיושבים לא במרכז אלא כל מנוע בצד..

עיון המאמר הבא כולל סרטונים נחמדים מאוד יאפשר לנו להבין הרבה דברים שיכולים לסייע לנו פה ולספק פתרונות שאולי חלקנו לא היה מודע אליהם..כי נצטרך את הטכניקות ומבנה הסירות הזה גם בחופים שלנו עם המצב הקיים ובמיוחד אם המצב יהפוך לגרוע יותר!

http://www.boatingmag.com/extreme-boat-launches?src=soc&dom=fb
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
shay 38

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 51

הודעות: 5426

תודה על השיתוף סאמח  בירה בירה בירה
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
shragam

הערוץ שלי
מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 57

הודעות: 14232

שיבנו מרינות והבעיה תפתר  מוצאי לשון
משוגעים שם בדרום אפריקה  וואלה לא יודע
-------------------------------

מוזמנים להכנס לערוץ היוטיוב שלי  ולהרשם 

https://www.youtube.com/ShragaMiFishingForTheSoul

 IP: [ מחובר ]
אמיתי

חבר פורום
****

מנותק מנותק

גיל: 40

הודעות: 430

תודה סאמח,מודה לא קראתי הכול רק בריפרוף אבל מאוד מעניין
איך אומרים הכרח היא אם ההמצאות
הגאות והשפל בדרום אפריקה יותר חזקים מאצלנו מה40 סנטימטר בים תיכון ומהמטר וקצת באילת אז לבנות רמפה בחוף חולי כמו רוב החופים שם זה לא יתן מענה כי הים רץ עשרות ומאות מטרים היום לדוגמה סתם בדקתי ההבדל הוא שני מטרים בקייפ טאון,
מה שאומר שקו החוף רץ צריך יהיה לבנות רמפה של כמה עשרות או מאות מטר וגם אז היא כנראה תכוסה בחול מהזרם החזק מה שמחזיר אותי למשפט הכרח היא ..... קטאמארן כמה יתרונות לו בעיקר שבאים מהחוף לים וחזרה
א. הכלי יכול לשבת על החול בכוחות עצמו בלי תמיכה
ב. שוקע מאוד נמוך
ג. בעיקר בחזרה גוף מונו רגיל נוטה להיתחרטם או לנעוץ חרטום בגלי החוף שנשברים ואז הכלי רץ לאחד הצדדים ומפנה דופן לגל שבגלי חוף זה מצב לא רצוי קטמאראן שומר כיוון הרבה יותר טוב
ועוד בונוסים שקשורים קצת פחות לחזרה ויצאה קטאמטרן עם שני מנועים יכול לעלות לפלינניג עם מנוע אחד מה שמונו רגיל לא יכול
מרגיש יותר יציב בים
ועוד דוגמה כשטיילתי בניו זילנד ראיתי מרינות שבשפל המים יורדים שש או שמונה מטר ואז הכלים ממש יושבים על הקרקע סירות עם גוף v הבעלים שלהם הכינו מתקן שיקבל אותן בשפל שלא ישענו על הדופן עם צמיגים והבעלי קטמאראן לא היו צריכים יותא מידי הכנות הכלי ירד ונח לו על הבוץ (המבנה של המזח הוא צף על עמודים וחבקים שנעים בחופשיות על העמוד לפי גובה המים )
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

תודה סאמח,מודה לא קראתי הכול רק בריפרוף אבל מאוד מעניין
איך אומרים הכרח היא אם ההמצאות
הגאות והשפל בדרום אפריקה יותר חזקים מאצלנו מה40 סנטימטר בים תיכון ומהמטר וקצת באילת אז לבנות רמפה בחוף חולי כמו רוב החופים שם זה לא יתן מענה כי הים רץ עשרות ומאות מטרים היום לדוגמה סתם בדקתי ההבדל הוא שני מטרים בקייפ טאון,
מה שאומר שקו החוף רץ צריך יהיה לבנות רמפה של כמה עשרות או מאות מטר וגם אז היא כנראה תכוסה בחול מהזרם החזק מה שמחזיר אותי למשפט הכרח היא ..... קטאמארן כמה יתרונות לו בעיקר שבאים מהחוף לים וחזרה
א. הכלי יכול לשבת על החול בכוחות עצמו בלי תמיכה
ב. שוקע מאוד נמוך
ג. בעיקר בחזרה גוף מונו רגיל נוטה להיתחרטם או לנעוץ חרטום בגלי החוף שנשברים ואז הכלי רץ לאחד הצדדים ומפנה דופן לגל שבגלי חוף זה מצב לא רצוי קטמאראן שומר כיוון הרבה יותר טוב
ועוד בונוסים שקשורים קצת פחות לחזרה ויצאה קטאמטרן עם שני מנועים יכול לעלות לפלינניג עם מנוע אחד מה שמונו רגיל לא יכול
מרגיש יותר יציב בים
ועוד דוגמה כשטיילתי בניו זילנד ראיתי מרינות שבשפל המים יורדים שש או שמונה מטר ואז הכלים ממש יושבים על הקרקע סירות עם גוף v הבעלים שלהם הכינו מתקן שיקבל אותן בשפל שלא ישענו על הדופן עם צמיגים והבעלי קטמאראן לא היו צריכים יותא מידי הכנות הכלי ירד ונח לו על הבוץ (המבנה של המזח הוא צף על עמודים וחבקים שנעים בחופשיות על העמוד לפי גובה המים )
איזו סקירה אמיתי  אתה בסדר

גם הנקדות להורדת סירות שיש לנו הם לא טובות אבל יוצר גרוע הם נעלמות ואין ממש תכנון לפצות על זה..

עשרות מדינות מצבם טוב יותר מפה אבל מקום אחד שאין לו מתחרה במחסור באתרי הורדת סירות וגם בים שבד"כ גבוה משלנו זה דרום אפריקה!!!

מי שיתעניין במה שהולך שם יראה שחלק גדול מהסירות הם בסגנון קטאמאראן שזה מבנה המאפשר הורדה נוחה יותר בחופים מסוג זה. בין אם זה סירות פיבר, חצי קשיחה או אלומניום..תמצאו כאלו עם מבנה קטאמאראן (לא שוקע v אלא שוקע בצורת w בו יש חריץ העובר במרז הסירה והסירה בעצם מאוזנת משני הצדדים)
נפוץ בחבילה של הקטאמאראן גם מנועים זוגיים שיושבים לא במרכז אלא כל מנוע בצד..

עיון המאמר הבא כולל סרטונים נחמדים מאוד יאפשר לנו להבין הרבה דברים שיכולים לסייע לנו פה ולספק פתרונות שאולי חלקנו לא היה מודע אליהם..כי נצטרך את הטכניקות ומבנה הסירות הזה גם בחופים שלנו עם המצב הקיים ובמיוחד אם המצב יהפוך לגרוע יותר!

http://www.boatingmag.com/extreme-boat-launches?src=soc&dom=fb
תכל'ס,
אצלנו המצב מטריד..
זה לטעמי נובע מכך שאין כאן הבנה והכרה בדיג הפנאי והספורט כספורט ותרבות...
בחו"ל יש הרבה הבנה ומודעות לנושא... וההתיחסות בהתאם..
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
אברהם כהן

חבר_ISF
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 48

הודעות: 4796

בס"ד

זה לטעמי נובע מכך שאין כאן הבנה והכרה בדיג הפנאי והספורט כספורט ותרבות...
בחו"ל יש הרבה הבנה ומודעות לנושא... וההתיחסות בהתאם..

רפי, רק שואל.... אבל אני חושב שלגבי ההכרה בדיג פנאי זה נכון לשני הכיוונים, כלומר גם הדייגים הספורטיביים הם לא כמו בחו"ל מבחינת תפוס ושחרר.
אני לא מצדיק חס ושלום את מה שהמדינה עושה כמובן. כי:
ראשית כל, זכותו המלאה של כל דייג לאכול את מה שהוא תופס.
שנית, לאור העובדה שהמדינה לא היא זו ש"מייצרת" את הדגים בשבילנו (ברוך ה' בשביל זה יש מנהיג לבירה). אז זה לא מתיר לה להצר לנו את האפשרויות לכך ללא על סיבה מוצדקת.
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

תודה סאמח,מודה לא קראתי הכול רק בריפרוף אבל מאוד מעניין
איך אומרים הכרח היא אם ההמצאות
הגאות והשפל בדרום אפריקה יותר חזקים מאצלנו מה40 סנטימטר בים תיכון ומהמטר וקצת באילת אז לבנות רמפה בחוף חולי כמו רוב החופים שם זה לא יתן מענה כי הים רץ עשרות ומאות מטרים היום לדוגמה סתם בדקתי ההבדל הוא שני מטרים בקייפ טאון,
מה שאומר שקו החוף רץ צריך יהיה לבנות רמפה של כמה עשרות או מאות מטר וגם אז היא כנראה תכוסה בחול מהזרם החזק מה שמחזיר אותי למשפט הכרח היא ..... קטאמארן כמה יתרונות לו בעיקר שבאים מהחוף לים וחזרה
א. הכלי יכול לשבת על החול בכוחות עצמו בלי תמיכה
ב. שוקע מאוד נמוך
ג. בעיקר בחזרה גוף מונו רגיל נוטה להיתחרטם או לנעוץ חרטום בגלי החוף שנשברים ואז הכלי רץ לאחד הצדדים ומפנה דופן לגל שבגלי חוף זה מצב לא רצוי קטמאראן שומר כיוון הרבה יותר טוב
ועוד בונוסים שקשורים קצת פחות לחזרה ויצאה קטאמטרן עם שני מנועים יכול לעלות לפלינניג עם מנוע אחד מה שמונו רגיל לא יכול
מרגיש יותר יציב בים
ועוד דוגמה כשטיילתי בניו זילנד ראיתי מרינות שבשפל המים יורדים שש או שמונה מטר ואז הכלים ממש יושבים על הקרקע סירות עם גוף v הבעלים שלהם הכינו מתקן שיקבל אותן בשפל שלא ישענו על הדופן עם צמיגים והבעלי קטמאראן לא היו צריכים יותא מידי הכנות הכלי ירד ונח לו על הבוץ (המבנה של המזח הוא צף על עמודים וחבקים שנעים בחופשיות על העמוד לפי גובה המים )

אחלה השלמה עמיתיי אתה בסדר שחלקה מהיכרותך האישית בחו"ל אתה בסדר
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בס"ד

זה לטעמי נובע מכך שאין כאן הבנה והכרה בדיג הפנאי והספורט כספורט ותרבות...
בחו"ל יש הרבה הבנה ומודעות לנושא... וההתיחסות בהתאם..

רפי, רק שואל.... אבל אני חושב שלגבי ההכרה בדיג פנאי זה נכון לשני הכיוונים, כלומר גם הדייגים הספורטיביים הם לא כמו בחו"ל מבחינת תפוס ושחרר.
אני לא מצדיק חס ושלום את מה שהמדינה עושה כמובן. כי:
ראשית כל, זכותו המלאה של כל דייג לאכול את מה שהוא תופס.
שנית, לאור העובדה שהמדינה לא היא זו ש"מייצרת" את הדגים בשבילנו (ברוך ה' בשביל זה יש מנהיג לבירה). אז זה לא מתיר לה להצר לנו את האפשרויות לכך ללא על סיבה מוצדקת.

נגעת בנקדה נכונה חלקית

הדייגים\המשתמשים בחוף להורדת כלי שיט תרמו לזה שאפילו חלק מהמקומות שיש בהם נקדות הורדה (כמו בכנרת) לא מברכים על אופנועי ים למשל תודות לכל הונדליזם שחלקם עושים ומסכנים חיי אנשים או שמפריעים לכל הפחות לשלוות המתרחצים כאשר לא מצייתים לחוקים של לצאת במהירות איטית ולהתרחק מהמתרחצים-הם דווקא יוצאים כמו טיל ונצמדים למתרחצים (אחרת על מי יעשו רושם אם לא על המתרחצים או הצופים מהחוף)..

בעיה שניה היא חוסר מקומות חניה..כל אכב עם עגלה זה הרבה מקום וזה לא רווחי!

בעיה שלישית חור מודעות שחלקה בגלל שאין התאגדות נכונה אחת שתייצג את כלל הציבור שבזיקה לאתרי הורדה טובים..

זו דעתי
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: [1] למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!
Top