אני לא מבין גדול ב-2 מצברים
אבל להערכתי זה מצב תקין
מצבר 1 למנוע ומערכותיו
מצבר 2 לתאורה ואביזרים
לדעתי זה נועד שלא תגמור את מצבר ההתנעה בזמן שאתה עומד במקום עם מנוע דומם ושתוכל להתניע אם נגמר לך מצבר האביזרים
מה שאומר מצב ראשון לשייט ומצב שני בזמן שאתה עומד לכמה שעות לדוגמא בולוס לילה עם תאורה רדיו ורולר חשמלי
כשאתה גומר את הדיג עובר חזרה למצב 1 ויש לך מצבר מלא ומוכן להתנעה
נ.ב.
פתחנו את שרשור המנועיה בשביל תקלות מנוע
זה גם נחשב לתקלות מנוע ובפעם הבאה תשתדל לרשום שם את הבעיות
תודה רבה על העזרה , בעבר במנוע הישן שני המצברים עבדו לי
משהחלפתי מנוע התחיל הבעיה... פעם עובד ופעם לא ... עכשיו בכלל לא עובד
/:
טוב בהתחלת השרשור לא ציינת את זה שזה עבד תמיד
אז עכשיו יש 2 אפשרויות
אפשרות ראשונה זה שמי שהרכיב לך את המנוע עשה לך סדר
אפשרות שניה זה שיש לך נתק באחד הכבלים או החוטים ובמקרה כזה אתה צריך חשמלאי שיטפל לך בבעיה
ובגלל שאתה אומר שזה פעם עבד ופעם לא אני מאמין שיש לך נתק באחד החוטים או חיבור רופף
ושוב 2 אפשרויות
נתק זה לא נורא ומחפשים עד שמוצאים
חיבור רופף זה הדבר הכי גרוע שיכול להיות
בחיבור רופף נוצר חום רב שעלול לגרום להתלקחות ולשריפה
לכן היה רצוי מאוד שיבקר אצלך חשמלאי בהקדם