ערב טוב
כמו שאמרו לפני הרבה אנשים טובים ומקצועיים,יש יתרונות וחסרונות
אין ספק שמנוע 4 פעימות שקט יותר,חסכוני יותר,ומוציא פחות עשן,
אין ספק שהעתיד הוא4 פעימות,ויש מקומות בעולם ש-2פעימות לא חוקי
אבל: כאשר אתה רוכש סירה ומנוע ביחד זה סוג של עסקת חבילה
בערך כמו להתחתן(אתה מתחתן איתה ועם אבא,אמא,אחים,אחיות וכ״ו

אם הסירה איכותית,ומתאימה לצרכים שלך,ועדיין ויש לה מנוע 2 פעימות ,אז :
א) המחיר של הקניה חייב להיות בהתאם !
ב)מנוע 2 פעימות שוקל הרבה הרבה פחות ממקבילו 4 הפעימות,מה שיוריד משקל מהטרנסום
ואוטומטי יעזור לסירה להגיע לפלנינג מהר,ואוטומטי יחסוך בדלק
ג) עלות אחזקה של המנוע (מנקודת הנחה שהוא תקין ובוצעו טיפולים בזמן) קטנה יותר
לא לשכוח לעשות בדיקת מנוע על ידי מכונאי או חבר מבין,מהסיבה הפשוטה שמנוע 2 פעימות עובד על שימון עם הדלק
ומספיקה פעם אחת שמישהו שכח להוסיף 2 אחוז שמן ונגרם נזק בלתי הפיך .
ד) יש מנועים 2 פעימות עם הזרקה שלא רחוקים חסכונית ממנועים 4 פעימות
ה) ולבסוף כל מה שאמרו ,תחתית נקייה,משקל הכרחי על הסירה ופיזורו נכון !
לחיצה על הטרול מקסימום 70 אחוז תביא אותך למהירות שיוט במינימום צריכת דלק
לא לשכוח שגם מנוע 4 פעימות ב-90 ו-100 אחוז לחיצה על הגז צורך בדיוק כמו מנוע 2 פעימות
ו) ודבר אחרון,רצוי לשותף שיתחלק בהוצאות,וגם פרטנרים שמצטרפים בכדי למזער הוצאות ככל האפשר
ולאט לאט להתכונן להחלפת מנוע (ולו רק בגלל העובדה שאחרי שרכשת מנוע חדש,אתה מודע להיסטוריה האמיתית שלו
ותשמור עליו בכדי שישמור עליך
ז) כמו כן הייתי ממליץ לשים מנוע קטן רזרבי,שיכול לשמש לטרולינג,(שוב פעם יש לך יתרון משקל לטובתך)
ולפעמים הוא ההבדל בין החפה בטוחה והגעה הביתה בשלום בשעת חירום לחוסר אונים בשעת צרה
ולבסוף,מה שתחליט שיהיה בהצלחה
