תושבת מנוע לעגלה לא ליסוע עם המנוע מחובר לסירה שומר עליה המשקל של המנוע מהמורות הדרך עושות את שלהן.. יש לי על העגלה כזה אצלם לך ברגע שאוכל אם אתה בונה כזה אולי ייתן לך כיוון..
תושבת מנוע לעגלה לא ליסוע עם המנוע מחובר לסירה שומר עליה המשקל של המנוע מהמורות הדרך עושות את שלהן.. יש לי על העגלה כזה אצלם לך ברגע שאוכל אם אתה בונה כזה אולי ייתן לך כיוון..
תן הבהרה ואולי אתה העונה נכון: התושבת שומרת על מי? וכן, צלם בבקשה מה שיש לך
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
קשוח אני בהחלט מקווה שיש פרס בסוף חחחח אסביר לפרטים: כשנוסעים עם סירת גומי על עגלה, במהלך הנסיעה יש רעידות מהמורות קלות בכביש וכו' אנחנו כנוסעים בד"כ כמעט ולא מרגישים כלום בתא הנוסעים הודות לבולמי הזעזועים ברכב. הסירה לעומת זאת מרגישה הכול, כשנחה על העגלה בעצמה אין אם זה בעיה אבל! נחבר לקרש של הסירה מאחור (המקום בסירה עליו מיועד להתחבר המנוע) מנוע 15 כוח לדוגמא ששוקל כמה עשרות ק"ג הוא עלול לגרום לבלאי רציני ויש סכנה שהוא אפילו יצליח לקרוע את הקרש מהמקום מומלץ להרכיב תושבת לעגלה שעליה נלביש את המנוע כך שהסירה לא תשא את המשקל שלו במהלך הנסיעה, מה גם שיש סכנה שהמנוע בעצמו יתנתק מהסירה ויפול חלילה, עלול להיות אירוע מאוד לא נעים, מאמין שכל מי שנהג עם סירה מאחורה מכיר מקרוב רת החוויה של לנהוג עם עין אחת על המראה האחורית.. בהחלט חסך לי דאגות.. סאמח זה הכי מופרט שאני יודע.. אשתדל לשלוח מחר תמונות של התושבת אצלי
עריכה אחרונה: יוני 18, 2016, 00:23:37 AM על ידי galo
היי סאמח . אני מציעה לך סביב הפרופלור לבנות בצורת האות u מעטפת מאלומיניום ,(נירוסטה,או כל חומר אחר .) המחובר לכנף שמעל החרב. כמעין מעטפת לחרב עד כאן. המעטפת תהיה מחוברת בעזרת ברגים, בתחתית המעטפת אפשר לחבר חלק של צמיג, למניעת שיפשוף ואף בולם מכות . לפני הרבה שנים היה לי סירה ואצלי זה עבד טוב. מקווה שעזרתי במשהוא. שמואל ברקן
קשוח אני בהחלט מקווה שיש פרס בסוף חחחח אסביר לפרטים: כשנוסעים עם סירת גומי על עגלה, במהלך הנסיעה יש רעידות מהמורות קלות בכביש וכו' אנחנו כנוסעים בד"כ כמעט ולא מרגישים כלום בתא הנוסעים הודות לבולמי הזעזועים ברכב. הסירה לעומת זאת מרגישה הכול, כשנחה על העגלה בעצמה אין אם זה בעיה אבל! נחבר לקרש של הסירה מאחור (המקום בסירה עליו מיועד להתחבר המנוע) מנוע 15 כוח לדוגמא ששוקל כמה עשרות ק"ג הוא עלול לגרום לבלאי רציני ויש סכנה שהוא אפילו יצליח לקרוע את הקרש מהמקום מומלץ להרכיב תושבת לעגלה שעליה נלביש את המנוע כך שהסירה לא תשא את המשקל שלו במהלך הנסיעה, מה גם שיש סכנה שהמנוע בעצמו יתנתק מהסירה ויפול חלילה, עלול להיות אירוע מאוד לא נעים, מאמין שכל מי שנהג עם סירה מאחורה מכיר מקרוב רת החוויה של לנהוג עם עין אחת על המראה האחורית.. בהחלט חסך לי דאגות.. סאמח זה הכי מופרט שאני יודע.. אשתדל לשלוח מחר תמונות של התושבת אצלי
גאלו, עכשיו נתת תשובה מפורטת ומלאה בתור העונה נכון לחידה, יישלח אליך קטלוג של סירות שתבחר את הדגם שתרצה לזכות בו אגב, מדובר על מגן ירכתיים transom saver והוא משמש לכל סירה..לא רק למתנפחות אבל מתנפחות דורשות הכי הרבה רגישות בעניין בהתחשב בזה שהכל שם הדבקות... מחכה לתמונות כי זה משהו שאני רוצה לבנות לסירה שלי..במקום כל פעם להעמיס את המנוע לבג'אז ולשים על הסירה ולהוריד בסוף היום. אגב, אצלי גם 15 כ"ס
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
היי סאמח . אני מציעה לך סביב הפרופלור לבנות בצורת האות u מעטפת מאלומיניום ,(נירוסטה,או כל חומר אחר .) המחובר לכנף שמעל החרב. כמעין מעטפת לחרב עד כאן. המעטפת תהיה מחוברת בעזרת ברגים, בתחתית המעטפת אפשר לחבר חלק של צמיג, למניעת שיפשוף ואף בולם מכות . לפני הרבה שנים היה לי סירה ואצלי זה עבד טוב. מקווה שעזרתי במשהוא. שמואל ברקן
תודה שמואל כנראה שגם אתה הצבעת לכיוון..אבל זה יותר להגן על הירכתיים, ובתור רווח משני להגן גם על המנוע. מה הכוונה מחובר לכנף מעל החרב?
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
כפי שגאלו כתב ושמואל גם, מדובר על מגן ירכתיים transom saver שמונע לחץ יתר על הירכתיים בזמן נסיעה לא חלקה בה המנוע מתנדנד ויכול להפעיל לחץ גדול מאוד על הירכתיים. כידוע, הירכתיים זה אולי האזור הכי רגיש בסירות והאזור שדורש הכי הרבה תיקונים וחיזוק והוא מהראשונים שמראים סימני לחץ\עייפות בסירה. במתנפחות העניין עוד יותר רגיש היות ומדובר במשטח ירכתיים המודבק לבידונים עם דבקים בלבד. יש ערכות מוכנות (מכיר מחו"ל, לא בדקתי בארץ)..אני מתחיל לחפש דרך קצרה וקלה יותר של הורדת הסירה שלי ולכן מעדיף לגרור את הסירה עם המנוע עליה ולהוריד למים כמו שזה..במקום כל פעם לשים מנוע כבד בבגאז', להתקין על הסירה כאשר היא בתוך המים ואז בסדר הפוך כאשר אני יוצא מהמים.. בשיטה הזו גם אפשר להשאיר את המנוע על הסירה כל הזמן בלי בעיה.
אצלי המרחק בין הגשר של העגלה למנוע הוא קטן, כך שיהיה צורך בפטנט קצר יחסית.. אם יש רעיונות אשמח לשמוע..במיוחד אם יש את החלק שמתחבר למנוע אם יש כזה בא מוכן מעולם אחר שאינו בעולם הסירות שיהיה אפשר להתאימו..איזה מתכת עם הגנה של גומי מבפנים...