על החלק כמה שעלה לאומת החלק פה בארץ
היום הגענו לסירה אחר הצהריים בגלל החום הכבד (לא רציתי לעבוד על זה בשמש)
החלק שקיבלתי הוא מקורי לחלוטין משומש אבל תקין
ההתקנה הייתה כל כך פשוטה וקלה כי כל החוטים מקוריים עם סופי חוטים והכל מוכן רק להתקנה
תוך חצי שעה המנוע מוכן להתנעה
הנענו את המנוע ואין טעינה

מה?
למה?
אבל הכל הותקן כמו שצריך

התחלתי לבדוק ועל החוט הראשי יש פיוז
בדיקה והפיוז שרוף
החלפתי פיוז והתנעתי שוב
ישששששששששששששששששששששששששש





יש טעינה
נתתי למנוע לעבוד קצת שיטען את המצבר
כיביתי את המנוע והתנעתי שוב
הפעם הסטרטר נשמע חזק יותר ומהיר יותר והמנוע התניע כמעט בנגיעה
לפי מה שהשותף אמר לי בעל הסירה הקודם מכר את הסירה בגלל הבעיה בטעינה והוריד הרבה כסף בגלל זה
הוא הביא בעלי מקצוע שניסו לפתור לו את הבעיה ולא הצליחו
זהו
השיפוץ כמעט הושלם
עכשיו נותר רק להספין את הסירה לאנטיפאולינג ותיקוני פיבר
אחרי זה השמיים הם הגבול
מה שרואים בתמונה זה את החלק החדש מונח בצד ואת החלק הישן שעדיין מותקן במנוע
כל זה יושב מתחת לגלגל התנופה ואלה למעשה סליל ההצתה סליל הטעינה וחיישני ההצתה
בגלגל התנופה יש 4 מגנטים ובזמן שהוא מסתובב המגנטים יוצרים השראה בסלילים וכך נוצר מתח לטעינה
אצלי אחד הסלילים היה שרוף ובמקום לקנות רק את הסליל קניתי את כל המכלול שכולל את כל החלקים שהזכרתי
זה יצא יותר זול וגם יש לי עוד חלקים ספייר
אם יש למישהו בעיות מנוע אשמח לעזור