לחץ למעבר לחנות האתר
תודה למועדון הדייג גנאדי על התמיכה בפורום הדיג הספורטיבי
דף הבית פורומים

כניסה לחברים רשומים

ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.
 
 


מי מחובר כעת

204 אורחים, 0 משתמשים
סך הכל משתמשים: 7539
סך הכל הודעות: 425048
סך הכל דיונים: 35251
סך הכל קטגוריות: 8
סך הכל פורומים: 53
בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  פורומי דיג מקצועיים
| |-+  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
| | |-+  בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
עמודים: 1 [2] למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות  (נקרא 4832 פעמים) הדפסה
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« הגיב #15 ב- : מאי 08, 2016, 05:50:26 AM »
שבוע טוב בנצי.
לכל סליל יש כניסה ויציאה.
אתה צריך לחבר כל קוטב של הרב מודד לחוט אחד ולבדוק על מצב של מתח חילופין. לבדוק דרך הגוף לא יתן לך תוצאה נכונה.
אם יש לך אפשרות להגיע לחוטים של הסלילים ולזהות אותם לפני הפירוק תעשה מה שאמרתי ותראה אם יש תוצאות.
אתה יכול לדעת אם הם תקינים לפי ההתנגדות כמו שכתבת אבל אתה צריך לדעת את הנתונים המקוריים של הסלילים כי כל סליל וההתנגדות שלו. במידה וההתנגדות גדולה מכמה אומים בודדים כנראה יש נתק בסליל.
זה שיש שני סלילים זה שיהיה טעינה חזקה.
קשה לי להאמין ששני סלילים יפסיקו ביחד לתפקד ויותר הגיוני שמיישר הזרם נדפק והוא גורם להפסקת הטעינה.
עכשיו יש לך עוד חומר למחשבה.
אתמול כשבדקתי שוב את הסלילים גם בהתנגדות וגם בזרם התוצאה הייתה אפס.(יש גישה לחוטים)
כבר הבאתי מחבר שלי מיישר זרם וזה לא עזר
אין מנוס אלא לפרק את הסלילים ולשלוח אותם לשיפוץ
רק שעכשיו אני צריך לבנות אפ ציר כדי לשלוף את הגלגל תנופה ולהגיע לסלילים
תודה על העזרה אתה בסדר
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« הגיב #16 ב- : מאי 08, 2016, 13:28:05 PM »
רציתי
באמת שרציתי לפרק את זה
אבל היה חסר לי כלי (אפ ציר) לשלוף את הגלגל תנופה מהמקום
אבל בסירה אף פעם לא חסר עבודה ותמיד יש מה לתקן ולעשות
הייתה לי עוד בעיה שהמנוע לא היה נכבה דרך הסוויצ' וגם את זה פתרתי היום
בינתיים עשינו הכנות למבחן כושר שייט שיהיה בשלישי הקרוב
אחרי הכושר שייט נוציא את הסירה לסיבוב ונעלה אותה להספנה להמשך העבודה מלמטה
שבוע הבא אני מקווה שיהיה לי את האפ ציר ושאני יוכל כבר לסיים עם הטעינה הזאת
בינתיים אני מטעין עם מטען חיצוני
יום שלישי הכושר שיט זה באשקלון לא באשדוד..
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« הגיב #17 ב- : מאי 08, 2016, 16:26:55 PM »
רציתי
באמת שרציתי לפרק את זה
אבל היה חסר לי כלי (אפ ציר) לשלוף את הגלגל תנופה מהמקום
אבל בסירה אף פעם לא חסר עבודה ותמיד יש מה לתקן ולעשות
הייתה לי עוד בעיה שהמנוע לא היה נכבה דרך הסוויצ' וגם את זה פתרתי היום
בינתיים עשינו הכנות למבחן כושר שייט שיהיה בשלישי הקרוב
אחרי הכושר שייט נוציא את הסירה לסיבוב ונעלה אותה להספנה להמשך העבודה מלמטה
שבוע הבא אני מקווה שיהיה לי את האפ ציר ושאני יוכל כבר לסיים עם הטעינה הזאת
בינתיים אני מטעין עם מטען חיצוני
יום שלישי הכושר שיט זה באשקלון לא באשדוד..


נכון
ואני עוגן באשקלון קריצה
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
tsach
חבר פורום
***

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 152

בעניין: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« הגיב #18 ב- : מאי 08, 2016, 17:08:45 PM »
בנצי לדעתי אם שתי הבדיקות נתנו לך תוצאה של אפס כנראה אתה לא בודק נכון!
אם אתה מפרק את הסלילים זה רק בשביל להחליף אני לא חושב שיש טעם לנסות לשפץ דבר כזה.
בדרך כלל מחליפים.
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« הגיב #19 ב- : מאי 08, 2016, 18:03:58 PM »
רציתי
באמת שרציתי לפרק את זה
אבל היה חסר לי כלי (אפ ציר) לשלוף את הגלגל תנופה מהמקום
אבל בסירה אף פעם לא חסר עבודה ותמיד יש מה לתקן ולעשות
הייתה לי עוד בעיה שהמנוע לא היה נכבה דרך הסוויצ' וגם את זה פתרתי היום
בינתיים עשינו הכנות למבחן כושר שייט שיהיה בשלישי הקרוב
אחרי הכושר שייט נוציא את הסירה לסיבוב ונעלה אותה להספנה להמשך העבודה מלמטה
שבוע הבא אני מקווה שיהיה לי את האפ ציר ושאני יוכל כבר לסיים עם הטעינה הזאת
בינתיים אני מטעין עם מטען חיצוני
יום שלישי הכושר שיט זה באשקלון לא באשדוד..


נכון
ואני עוגן באשקלון קריצה
למה חשבתי באשדוד?
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« הגיב #20 ב- : מאי 08, 2016, 19:04:56 PM »
בנצי לדעתי אם שתי הבדיקות נתנו לך תוצאה של אפס כנראה אתה לא בודק נכון!
אם אתה מפרק את הסלילים זה רק בשביל להחליף אני לא חושב שיש טעם לנסות לשפץ דבר כזה.
בדרך כלל מחליפים.
צודק
ראיתי עכשיו באינטרנט איך לבדוק את הסטטור
ראיתי גם איך לבדוק את המיישר
בפעם הבאה אני אבדוק שוב ובכל מקרה אני אקח איתי כלים לפרק
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« הגיב #21 ב- : מאי 14, 2016, 12:33:29 PM »
טוב הגעתי סוף סוף לפתרון
אחרי שהודרכתי והבנתי מה ואיך לבדוק עשיתי את כל הבדיקות והגעתי למסכנה שהסטטור דפוק
היום פירקתי את הגלגל תנופה ופשוט ראיתי סטטור מפוייח ושרוף לחלוטין!!!
למזלי זה חלק יחסית זול ואפשר גם לשפץ אותו מה שיוזיל עוד יותר את העלות
באי ביי כבר מצאתי את כל הפלטה שכוללת את כל הסלילים ב-217 שקל משומש
אם אני אקנה את זה או שאני אשלח לשיפוץ זה כבר תלוי בעלות השיפוץ
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
searasta

חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 592

בעניין: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« הגיב #22 ב- : מאי 17, 2016, 12:29:54 PM »
בהנחה כמובן שהמצבר תקין וחיווט החשמל ממנו למנוע תקין
(אולי גם יש פיוז בדרך), ועל סמך נסיוני הפרטי, ואינני חשמלאי
או מכונאי,  אבל כן החלפתי כמה מיישרי זרם במנוע 2 פעימות,
נשמע כמו הדבר הראשון שהייתי מחליף.
בהצלחה
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« הגיב #23 ב- : מאי 17, 2016, 16:47:58 PM »
בהנחה כמובן שהמצבר תקין וחיווט החשמל ממנו למנוע תקין
(אולי גם יש פיוז בדרך), ועל סמך נסיוני הפרטי, ואינני חשמלאי
או מכונאי,  אבל כן החלפתי כמה מיישרי זרם במנוע 2 פעימות,
נשמע כמו הדבר הראשון שהייתי מחליף.
בהצלחה

אם היית קורא את התגובה שלפנייך היית רואה שכבר מצאתי את הבעיה
ומיישר זרם היה באמת הדבר הראשון שחשדתי בו אבל הסתבר שהוא תקין
לפני שהולכים ומוציאים כמה מאות שקלים על מיישר זרם יש איך לבדוק אותו וחבל להחליף סתם!!!
בכל מקרה כבר הזמנתי מהאי ביי את כל הסטטור קומפלט שזה כולל את סליל הטעינה סליל ההצתה ועוד 2 חיישני הצתה ב-217 ש"ח + 140 ש"ח משלוח
על השיפוץ של הסליל רצו ממני 300 ש"ח וסליל חדש 580 לפני מע"מ
כרגיל האי ביי מנצח במחיר
עריכה אחרונה: מאי 17, 2016, 16:56:49 PM על ידי בנצי (אלון )
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

בעניין: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« הגיב #24 ב- : אוגוסט 27, 2016, 20:36:26 PM »
שבוע טוב בנצי.
לכל סליל יש כניסה ויציאה.
אתה צריך לחבר כל קוטב של הרב מודד לחוט אחד ולבדוק על מצב של מתח חילופין. לבדוק דרך הגוף לא יתן לך תוצאה נכונה.
אם יש לך אפשרות להגיע לחוטים של הסלילים ולזהות אותם לפני הפירוק תעשה מה שאמרתי ותראה אם יש תוצאות.
אתה יכול לדעת אם הם תקינים לפי ההתנגדות כמו שכתבת אבל אתה צריך לדעת את הנתונים המקוריים של הסלילים כי כל סליל וההתנגדות שלו. במידה וההתנגדות גדולה מכמה אומים בודדים כנראה יש נתק בסליל.
זה שיש שני סלילים זה שיהיה טעינה חזקה.
קשה לי להאמין ששני סלילים יפסיקו ביחד לתפקד ויותר הגיוני שמיישר הזרם נדפק והוא גורם להפסקת הטעינה.
עכשיו יש לך עוד חומר למחשבה.

סחטיין צח, איזה ידיע ואיזה שיתוף...
מאיפה כל הידע הזה שאתה שופך כאן כולל בתגובות נוספות? 

טוב הגעתי סוף סוף לפתרון
אחרי שהודרכתי והבנתי מה ואיך לבדוק עשיתי את כל הבדיקות והגעתי למסכנה שהסטטור דפוק
היום פירקתי את הגלגל תנופה ופשוט ראיתי סטטור מפוייח ושרוף לחלוטין!!!
למזלי זה חלק יחסית זול ואפשר גם לשפץ אותו מה שיוזיל עוד יותר את העלות
באי ביי כבר מצאתי את כל הפלטה שכוללת את כל הסלילים ב-217 שקל משומש
אם אני אקנה את זה או שאני אשלח לשיפוץ זה כבר תלוי בעלות השיפוץ

בשעה טובה אלון....  בירה

בהנחה כמובן שהמצבר תקין וחיווט החשמל ממנו למנוע תקין
(אולי גם יש פיוז בדרך), ועל סמך נסיוני הפרטי, ואינני חשמלאי
או מכונאי,  אבל כן החלפתי כמה מיישרי זרם במנוע 2 פעימות,
נשמע כמו הדבר הראשון שהייתי מחליף.
בהצלחה

אם היית קורא את התגובה שלפנייך היית רואה שכבר מצאתי את הבעיה
ומיישר זרם היה באמת הדבר הראשון שחשדתי בו אבל הסתבר שהוא תקין
לפני שהולכים ומוציאים כמה מאות שקלים על מיישר זרם יש איך לבדוק אותו וחבל להחליף סתם!!!
בכל מקרה כבר הזמנתי מהאי ביי את כל הסטטור קומפלט שזה כולל את סליל הטעינה סליל ההצתה ועוד 2 חיישני הצתה ב-217 ש"ח + 140 ש"ח משלוח
על השיפוץ של הסליל רצו ממני 300 ש"ח וסליל חדש 580 לפני מע"מ
כרגיל האי ביי מנצח במחיר

ועדיין נשכחה כאן מילת תודה למי שנתן תשובה מושקעת ונראית מאוד לעניין...  קריצה
כמובן, לא רק ל- searasta אלא לכולם...
יפה לראות איך בכל נושא שעולה בפורום מתגלים חבר'ה עם ידע שמשתפים בכייפ ומכל הלב 
ואתה אלון אחד מהל ובגדול  אתה בסדר

-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: 1 [2] למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!
Top