לחץ למעבר לחנות האתר
תודה למועדון הדייג גנאדי על התמיכה בפורום הדיג הספורטיבי
דף הבית פורומים

כניסה לחברים רשומים

ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.
 
 


מי מחובר כעת

196 אורחים, 0 משתמשים
סך הכל משתמשים: 7539
סך הכל הודעות: 425048
סך הכל דיונים: 35251
סך הכל קטגוריות: 8
סך הכל פורומים: 53
בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  פורומי דיג מקצועיים
| |-+  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
| | |-+  בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
עמודים: [1] 2 למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות  (נקרא 4834 פעמים) הדפסה
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« ב- : מאי 04, 2016, 06:09:18 AM »
אם יש מישהו שמבין בנושא אשמח לעזרה
מסתבר שכל הידע שיש לי במכונאות זה עדיין לא מספיק
יש לי בעיית טעינה במנוע שאני לא מצליח לפתור אותה
כרגע אני לא יודע אם הבעייה במיישר זרם בסלילים או בחיווט ואם יש מישהו שמבין בזה אשמח להדרכה קטנה
מנוע מרינר 55 2 צילינדר
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
הנדלסמן שגיא

חבר פורום
****

מנותק מנותק

גיל: 49

הודעות: 327

בעניין: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« הגיב #1 ב- : מאי 04, 2016, 15:09:45 PM »
בדקת מתח טעינה? תבדוק את הגשר עם רב מודד וגם את ההתנגדות של הסלילים.
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« הגיב #2 ב- : מאי 04, 2016, 18:30:29 PM »
בדקת מתח טעינה? תבדוק את הגשר עם רב מודד וגם את ההתנגדות של הסלילים.
בדקתי מתח טעינה מהחוטים שיוצאים מהסלילים ולא היה מתח
הבדיקה הייתה עם רב מודד כשהחוט האדום נוגע בחוט של הסליל והחוט השחור נוגע במנוע (מינוס)
האם הבדיקה הייתה נכונה?
ואם לא אז מה הבדיקה הנכונה?

לגבי התנגדות
זה הדבר הייחידי ששכחתי לבדוק
תקן אותי אם אני טועה
ההתנגדות צריכה להיות 0.16-0.19 אום
לפי מה שהבנתי אני צריך לבדוק בין שתי החוטים שיוצאים מהגשר סלילים
האם זאת הבדיקה הנכונה?
יבדק בשבת הקרובה

ולגבי חיווט של המיישר זרם
אם יש לך סכמה כלשהי זה מאוד יעזור


ועוד דבר אחד מוזר שקרה לי
כשנגעתי עם הרב מודד עם הקוטב השלילי בלבד בגוף המנוע כשהמנוע עובד בסרק היו לי קריאות של קפיצות מתח מטורפות ומאוד מהירות של בין 9 ל 19 וולט
משהו בסביבות 10 קריאות בשניה
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
הנדלסמן שגיא

חבר פורום
****

מנותק מנותק

גיל: 49

הודעות: 327

בעניין:
« הגיב #3 ב- : מאי 04, 2016, 18:32:53 PM »
אם אין מתח הבעיה שלך כניראה בפחמים...

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין:
« הגיב #4 ב- : מאי 04, 2016, 18:37:18 PM »
אם אין מתח הבעיה שלך כניראה בפחמים...

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פחמים?

במגנטו אין פחמים
זה לא אלטרנטור רגיל ששם יש פחמים וגשר דיודות
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
אברהם כהן

חבר_ISF
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 48

הודעות: 4796

בעניין: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« הגיב #5 ב- : מאי 04, 2016, 18:55:56 PM »
בס"ד

אלון, אני חושב שבמקרה כזה כדאי שתחליפו טלפונים ותדברו ישירות ולא דרך הודעות. כך יהיה לשניכם הרבה יותר קל ומהר. ובכלל עם כל מי שמבין ויכול לעזור בזה.

ולבסוף יהיה נחמד אם בפורום תסבירו (אם תרצו) מה היתה הבעיה ואיך היא סודרה.
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« הגיב #6 ב- : מאי 04, 2016, 19:05:25 PM »
בס"ד

אלון, אני חושב שבמקרה כזה כדאי שתחליפו טלפונים ותדברו ישירות ולא דרך הודעות. כך יהיה לשניכם הרבה יותר קל ומהר. ובכלל עם כל מי שמבין ויכול לעזור בזה.

ולבסוף יהיה נחמד אם בפורום תסבירו (אם תרצו) מה היתה הבעיה ואיך היא סודרה.

אברהם
כל המהות של הפורום הזה זה השיתוף
בין הייתר זה גם השאלות והתשובות
במקרה הספציפי הזה זה קצת בעייתי אבל כשאני שואל שאלות יכול מישהו שמבין להדריך אותי גם איך לשאול ומה לשאול ספציפית
וכשיש תשובות יכול מישהו אחר שמבין לפסול את התשובות או לחלופין להוסיף עליהן או לחדד אותם
ובעצם כשיש שאלות ותשובות זה יכול מאוד לעזור למי שיתקל בעתיד בבעיה דומה ע"י חיפוש במנוע החיפוש של האתר ואז יהיה לו תיעוד מלא של שאלות ותשובות שיכולות לעזור לו
אם נפעל לפי מה שאתה מציע הפורום יהפוך להיות לספר טלפונים ענק ובזה נגמר הסיפור קריצה
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
אברהם כהן

חבר_ISF
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 48

הודעות: 4796

בעניין: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« הגיב #7 ב- : מאי 04, 2016, 19:29:26 PM »
בס"ד

אלון, מודה בטעות. ומודה לך על שהערת לי על כך.
-------------------------------
כל האוכל דג ביום דג ניצול מדג
 IP: [ מחובר ]
tsach
חבר פורום
***

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 152

בעניין: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« הגיב #8 ב- : מאי 04, 2016, 23:23:41 PM »
בנצי שלום כמה דברים ופתרונות שאולי יעזרו לך

1. אם יש לך מגנטו אז תבדוק שאין חלודה באזור של המגנט או על כל הגלגל עצמו! אם יש אז לנקות עם ניר זכוכית או מברשת פלדה.
2.אם אין מגנטו ויש פחמים אז לשים לב אם יש להם מגע תקין עם הרוטור. אם לא או לשייף כדי שיהיה מגע טוב או להחליף
3. יש אפשרות לתת עירור עם מצבר 12v חיצוני ישר לסלילים כשהמנוע עובד לנגוע עם הפלוס בחוט האדום ועם המינוס בשחור כדי לעורר את הסלילים
4.יש מצב שגשר הדיודות שזה מישר הזרם נשרף וצריך להחליף אותו.
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« הגיב #9 ב- : מאי 05, 2016, 02:07:57 AM »
בנצי שלום כמה דברים ופתרונות שאולי יעזרו לך

1. אם יש לך מגנטו אז תבדוק שאין חלודה באזור של המגנט או על כל הגלגל עצמו! אם יש אז לנקות עם ניר זכוכית או מברשת פלדה.
2.אם אין מגנטו ויש פחמים אז לשים לב אם יש להם מגע תקין עם הרוטור. אם לא או לשייף כדי שיהיה מגע טוב או להחליף
3. יש אפשרות לתת עירור עם מצבר 12v חיצוני ישר לסלילים כשהמנוע עובד לנגוע עם הפלוס בחוט האדום ועם המינוס בשחור כדי לעורר את הסלילים
4.יש מצב שגשר הדיודות שזה מישר הזרם נשרף וצריך להחליף אותו.
יש אצלי מגנטו כך שכל מה שקשור לפחמים ודיודות לא רלוונטי
לפני שאני מגיע לפירוק של כל המנגנון אני חייב לבדוק את כל מה שמסביב
ניקוי חלודה אם יש מחייב אותי לפרק גלגל תנופה
הסבירות לחלודה הוא נמוך מאוד כי המנוע מייצר לעצמו חשמל וכשאני מפרק את המצבר המנוע ממשיך לעבוד
מה שאומר שהבעיה נמצאת במיישר זרם או בסלילים של הטעינה
אל תטעו
זאת לא מערכת טעינה כמו ברכב אלא כמו בקטנועים
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« הגיב #10 ב- : מאי 05, 2016, 22:17:46 PM »
בנצי אין לי מה לתרום בעניין החשמל. שמח שאתה מקבל פיידבאקים מהחברים וברור שתגיע לשורש הבעיה עם היסודיות שלך בבדיקת הנושא.
צדקת מאוד לגבי פרסום העניין בפורום אתה בסדר

מקווה שהעניין ייתפר מהר מאוד.
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
tsach
חבר פורום
***

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 152

בעניין: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« הגיב #11 ב- : מאי 05, 2016, 23:26:28 PM »
סבבה עכשיו אפשר להתמקד יותר.
בקשר למגנטו אין מה לבדוק כי אם המנוע מניע אז המגנטו נקי.
המגנטו שולט על סליל ההצתה ולא קשור לטעינה.
את הסלילי טעינה אתה יכול לבדוק
תניע את המנוע ותבדוק עם רב   מודד על מצב מתח חילופין בין החוטים של הסלילים.
 אם יש מתח פועם הסלילים תקינים והמיישר לא תקין.
 אם אין מתח פועם אז כנראה הסלילים גמורים.
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« הגיב #12 ב- : מאי 06, 2016, 05:53:46 AM »
סבבה עכשיו אפשר להתמקד יותר.
בקשר למגנטו אין מה לבדוק כי אם המנוע מניע אז המגנטו נקי.
המגנטו שולט על סליל ההצתה ולא קשור לטעינה.
את הסלילי טעינה אתה יכול לבדוק
תניע את המנוע ותבדוק עם רב   מודד על מצב מתח חילופין בין החוטים של הסלילים.
 אם יש מתח פועם הסלילים תקינים והמיישר לא תקין.
 אם אין מתח פועם אז כנראה הסלילים גמורים.
האם הבדיקה צריכה להיעשות על הפלוס מהסלילים והמינוס מהגוף או על שתי הפלוסים?
להזכירך יש 2 חוטי פלוס שיוצאים מהסלילים

בבדיקה שעשיתי על הפלוס והמינוס בשתי הסלילים כל אחד בתורו התוצאה הייתה אפס
כלומר אף סליל לא הוציא מתח

לפי מה שקראתי צריך לבדוק התנגדות בין 2 הסלילים כי הם אמורים להיות מגושרים ביניהם
ההתנגדות צריכה להיות בין 0.16 0.19 אום
אם יש את ההתנגדות אז הם תקינים
מחר אני יהיה בסירה ואני אבדוק את כל זה ואם באמת הסלילים דפוקים אני יפרק אותם ואשלח לשיפוץ או שאני אקנה חדשים
עריכה אחרונה: מאי 06, 2016, 06:01:22 AM על ידי בנצי (אלון )
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« הגיב #13 ב- : מאי 07, 2016, 18:25:44 PM »
רציתי
באמת שרציתי לפרק את זה
אבל היה חסר לי כלי (אפ ציר) לשלוף את הגלגל תנופה מהמקום
אבל בסירה אף פעם לא חסר עבודה ותמיד יש מה לתקן ולעשות
הייתה לי עוד בעיה שהמנוע לא היה נכבה דרך הסוויצ' וגם את זה פתרתי היום
בינתיים עשינו הכנות למבחן כושר שייט שיהיה בשלישי הקרוב
אחרי הכושר שייט נוציא את הסירה לסיבוב ונעלה אותה להספנה להמשך העבודה מלמטה
שבוע הבא אני מקווה שיהיה לי את האפ ציר ושאני יוכל כבר לסיים עם הטעינה הזאת
בינתיים אני מטעין עם מטען חיצוני
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
tsach
חבר פורום
***

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 152

בעניין: בעיית טעינה במנוע 2 פעימות
« הגיב #14 ב- : מאי 07, 2016, 23:23:00 PM »
שבוע טוב בנצי.
לכל סליל יש כניסה ויציאה.
אתה צריך לחבר כל קוטב של הרב מודד לחוט אחד ולבדוק על מצב של מתח חילופין. לבדוק דרך הגוף לא יתן לך תוצאה נכונה.
אם יש לך אפשרות להגיע לחוטים של הסלילים ולזהות אותם לפני הפירוק תעשה מה שאמרתי ותראה אם יש תוצאות.
אתה יכול לדעת אם הם תקינים לפי ההתנגדות כמו שכתבת אבל אתה צריך לדעת את הנתונים המקוריים של הסלילים כי כל סליל וההתנגדות שלו. במידה וההתנגדות גדולה מכמה אומים בודדים כנראה יש נתק בסליל.
זה שיש שני סלילים זה שיהיה טעינה חזקה.
קשה לי להאמין ששני סלילים יפסיקו ביחד לתפקד ויותר הגיוני שמיישר הזרם נדפק והוא גורם להפסקת הטעינה.
עכשיו יש לך עוד חומר למחשבה.
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: [1] 2 למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!
Top