שגיא שלום
כואב לי לראות מישהו שבמיטב כספו רוכש מוצר חדש
במקרה שלך קיאק,וכבר מתאכזב,הן מהמוצר והן מהשירות
אני מגיע מתחום הסירות,ויכול לומר לך אחרי 30 שנות ניסיון,שעדיין אני מקבל סטירות לחי מצלצלות
אולי בגלל התמימות,אולי בגלל האמון שלי בבני אדם,אבל עדיין זה כואב ומקומם !
יחד עם זאת למדתי להעריך סוחרים ונותני שירות שראויים לכך שאמשיך לרכוש אצלם,ואצלי זו בעיה,אני
נוטה להיקשר למי שמיטיב עמי,אם זה ציוד ישן,או בו אדם .
לגבי הקיאק שלך,אני רואה בזה עקומת למידה,כואבת,אבל עדיין טוב שייגמר בנזק כספי ולא בים ,2 מייל מהחוף.
עצתי לך היא זאת
א) תמיד,אבל תמיד תקשיב לאנשים עם ניסיון ידע ורצון שיש כאן בפורום,אני מסתכל הרבה על הידע,והרצון לעזור
וזה לא מובן מאליו,יש פה נכס שצריך להוקיר ולהעריך !
ב)אני מכיר את קפטן ג׳ק עוד מימי פרדס חנה,,יאיר,צור,וכמובן סאלח עם הלב הענק,הסבלנות האין סופית,והרצון לעזור
בכל תחום הקיאקים,והדייג מקיאק .
בלי להיכנס לנושא המחירים,אני יכול לומר בבטחון מלא,שיש שם צוות מקצועי,מסביר פנים ודואג ללקוחות שלו
לי אין קיאק,ולא נראה לי שבמימדים שלי יש קיאק שמתאים

אבל כל דבר שאני צריך וקשור לדייג,אני מקבל את הייעוץ הכי טוב שאפשר מהם !
כמו בכל מקום,עסק חייב לענות על צרכים מגוונים של לקוחות,וזה אומר רמות של מוצרים
אז מה שאני עושה עם האנשים שאני מאמין להם(כמו קפטן ג'ק)אני פשוט שואל מה הפיתרון הכי איכותי
ואז כמה עולה,ימינה שמאלה וקונה אם יכול,או שממתין וקונה בהמשך
בכל מקרה ,לעולם הטעם הטוב של המחיר הנמוך מתפוגג מהר,אבל הטעם הרע של האיכות הירודה
והשירות הגרוע נשאר להרבה זמן

אני מקווה שתצליח להחזיר,או למכור את הקיאק ולו רק מהבחינה הבטיחותית(אני אישית הייתי מיידע את הלקוח הפוטנציאלי)
מודע להפסד הכספי,בולע את הרוק,וממשיך הלאה,עם תובנות ומסקנות חדשות.
וכמו שאמי אמרה לי פעם,תמדוד עשר פעמים,ותחתוך פעם אחת.
הרבה בהצלחה
