לחץ למעבר לחנות האתר
תודה למועדון הדייג גנאדי על התמיכה בפורום הדיג הספורטיבי
דף הבית פורומים

כניסה לחברים רשומים

ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.
 
 


מי מחובר כעת

199 אורחים, 0 משתמשים
סך הכל משתמשים: 7539
סך הכל הודעות: 425048
סך הכל דיונים: 35251
סך הכל קטגוריות: 8
סך הכל פורומים: 53
בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  הוואי הפורום, שמירת הים ודיני דיג
| |-+  על החוף (אחראים: rafi, Kobiarava)
| | |-+  מחפש תשובה לשאלה
עמודים: 1 2 [3] למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: מחפש תשובה לשאלה  (נקרא 5104 פעמים) הדפסה
mwmw
חבר פורום
***

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 238

בעניין: מחפש תשובה לשאלה
« הגיב #30 ב- : ינואר 11, 2012, 08:52:39 AM »
אני מבקש להבהיר את נושא האחריות הבינלאומית שחלק מאיתנו מתייחס אליה,

אין שום אחריות בינלאומית על מוצרי הדיג המוכרים לנו,
אף אחת מהחברות המובילות בעולם בנושא איננה נותנת אחריות בינלאומית למוצרים שלה. לא שימנו ולא דיווא ולא אחרים.
כלומר, האחריות באם יש, הינה בהתאם לכללים הנהוגים בארץ הקניה או במסמך כתוב שהקונה מקבל או התחייבות אישית בע"פ שהמוכר נתן לקונה ומחייבת רק אותו.

זה קיים גם בענפים אחרים בהם יש סחר אלקטרוני בעולם כמו אלקטרוניקה , צילום ועוד.

המשמעות היא שהסוכן המקומי  באם קיים אינו חייב לתת שירות למוצרים שנקנו בחו"ל,  לא  בתשלום ובוודאי שלא בחינם.
אין ךו שום התחשבנות עם היצרן, זה תלוי ברצונו החופשי ובמחויבות שהוא מרגיש לספק ולשוק המקומי.

רוב חברות האלקטרוניקה/צילום שמוכרות בארה"ב, נותנות אחריות מקומית בלבד ומדגישות שתקפה רק לארה"ב/קנדה כמו סוני, קנון,ניקון ואחרים.
אחריות זו לא תקפה בארץ והיבואנים המקומיים מסרבים לטפל בציוד. צודקים או לא, זו גישתם.


לגבי מחירים, אי אפשר וזה לא הוגן להשוות, שוק הדייג היומי בארה"ב גדול בהרבה משוק הדייג השנתי של ישראל והמחירים בהתאם.
ולכן הרבה מעדיפים לנצל את זה ולעשות יבוא אישי.
לטעמי האישע, ההבדל הסופי כולל כל ההוצאות האמיתיות והטירחה לא תמיד מצדיקים את זה.
צריך לשקול כל מוצר לגופו ולהחליט באם כדאי
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

בעניין: מחפש תשובה לשאלה
« הגיב #31 ב- : ינואר 11, 2012, 13:25:09 PM »
נרגעתם?

בואו נעשה סדר:
1. חנויות הן לא לשם שמיים אלא הוקמו כדי לייצר רווחים לבעליהן. כמו שכל אחד אחר הולך לעבודה ומקבל כסף, כך בעלי החנות מרווחים מקניה במחיר נמוך ומכירה ברווח.
2. בחנויות באיביי אתה לא משלם על אחסנה, שכירות, מלאי וכו'. אתה כן משלם כמה אחוזים לאיביי ולפייפאל.
3. באיביי אתה לא נדרש לשלם מע"מ - אי אפשר לכעוס על החנויות בארץ על זה שהן גובות ממך מע"מ.
3. בעלי החנות באיביי עובדים פחות קשה ויש להם מגוון רחב של לקוחות מכל העולם ולא מבחר מצומצם של לקוחות כמו לחנות 'שכונתית'.
4. המכירה באיביי הרבה יותר מהירה, התשלום מגיע מיד, אין צ'קים ואין לקוחות שלא משלמים.
5. בחנות באיביי לא תוכל לגעת במוצר, ולא תקבל ייעוץ כמו בחנות ולא תוכל להתמקח - זה ברור.
6. קנית באיביי והתקלקל? מה תעשה? כמה יעלה השילוח לחול לשם תיקון (רבים מהיבואנים לא מכבדים אחריות בינל"א - נסה לשלוח רולר דייווה שקנית באיביי לתיקון אצל בכר.. אחסוך לך, איך ניסח זאת עודד בכר? אה   שמי שמכר לך יתקן )

שקלל הכל ותחליט היכן טוב יותר לקנות.

לא הוגן יהיה ללכת לחנות בארץ לחפור וללמוד וללכת לקנות באיביי. אפשרי אבל לא הוגן.
הכי חשוב, מותר ורצוי לשאול שאלות בפורום - בשביל זה אנו כאן.



סקוויד אין עליך  בירה

שגיב ערבה

מסכים איתך שגיב,
משמע מסכים עם סקוויד... גילגול עיניים

בהמשך לדברי סקוויד ולדברים שעלו כאן:

נכון שיש חנויות שאחרי שקנית שם מתכחשים  לאחריות והשירות לא ראוי,
כמו שיש חנויות שנותנות שירות מצוין ולעיתים מעל ומעבר.
אגב, לצערנו וכידוע יש גם לקוחות לא קלים-
שיכולים לדרוך על מקל ולהגיע לחנות ולטעון שהיה סדוק.

בעבר הדברים עברו מפה לאוזן ובסביבה מצומצמת
אבל זה היתרון הגדול של פורומי דיג-
שניתן לפרגן על שירות טוב ולחשוף שירות רע,
פרסום שעובד לכל הכיוונים....

מי שקנה בחנות ונכווה-
אמור לא לקנות שם שנית ללא קשר לאיביי.
מי שקנה בחנות וקיבל בסופו של יום שירות מצוין והוגן-
לבטח כדאי לו לשלם עוד 15% כדי לדעת שיש למוצר אבא ואמא.
במיוחד מדבר על מקלות ומכונות....

אגב,
בהזדמנות זו אנו חוזרים ומבקשים מהחברים להרגיע.
יריב, אין ספק שכוונתך היתה טובה אך הפעם החטיאה את המטרה.
אם חנות מוכרת עד 5% מעל מחיר באיביי-
במקרה חנות שלפי ידיעתי מזוהה בשירות הוגן והכרה באחריות למוצריה,
שמחזיקה לנוחות הלקוחות מלאי גדול, מקום נוח, זמינות, עובדים וכו',
המחיר באיביי יוצא יקר יחסית והמחיר שציינת זול משמעותית- והחנות עוד תשלם מעמ ומס הכנסה...
אין מניעה לדווח על מקרה חריג של שירות מעולה או גרוע במיוחד-
אך לא מקובל ששכל הדיונים המענינים יידחקו "לטובת" איזה עליהום על חנויות ויבואנים,
שבחלקם בפירוש אינם "נגד הלקוח" אלא מתפרנסים תוך מתן שרות הוגן ואיכותי ללקוחות.
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: 1 2 [3] למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!
Top