אבל משהו היה נראה לי מוזר כי הוא לא הוציא לי מים מהחור ביקורת
בנוסף גם הברך הייתה טבולה במים אלוהים יודע כמה זמן
השבוע המטרה הייתה להצליח לשחרר את נעילת המנוע ולהרים את המנוע מהמים
אחרי ההרמה לנקות את כל האצות והצדפות שבנו להם פנטהואז דווקא על הפתחי יניקה
אז אחרי כמה שעות טובות הצלחתי לשחרר את הנעילה והמנוע יצא סוף סוף מהמים
המוווווווווון עבודה לגרד את כל הצדפות והמנוע סוף סוף נראה כמו מנוע ולא כמו כפר של צדפות
הנענו את המנוע ושוב אין מים בחור ביקורת

כשאין ברירה אז אין ברירה
צריכים להוציא את המנוע מהתושבת ולהניח בסירה ולפרק את האימפלר
חתיכת משקולת המנוע הזה אבל הוא יצא!!!
פירקתי את הברגים אבל הגיר לא רוצה לצאת

נהייה מה שנקרא בשפה מקצועית שיתוך בין הברגים מברזל לגוף האלומניום
ובעברית פשוטה הברגים והגוף הפכו להיות יחידה אחת

הפעלתי את כל הידע שלי כדי להפריד ביניהם והצלחתי
אחרי פירוק הברך התגלה לי שמושבת הצדפות לא הסתפקה רק בחלק החיצוני של המנוע ויש צדפות גם בפנים
גירוד של הצדפות והגעתי לבית האימפלר
פתחתי ואני רואה שהאימפלר שלם

מה עכשיו?
לקחתי את האימפלר לידים ומיד הבנתי מה הבעיה
הציר נחושת של האימפלר התנתק מיציקת הגומי כך שכשהציר מסתובב הגומי לא מסתובב
במבט ראשון הכל היה נראה בסדר ולכן תמיד צריך לבדוק כל חלק בידיים ולהרגיש שהוא תקין
כאן עצרתי
קיפלתי כלים ונסעתי הבייתה
אני מקווה שעד שבוע הבא אני ישיג אימפלר חדש ואני אסגור את הכל
על הדרך בגלל שהגיר מפורק מהמנוע גם הוא יזכה לטיפול והחלפת שמנים