פורום הדיג הספורטיבי בישראל
 הוואי הפורום, שמירת הים ודיני דיג
  על החוף (אחראים: rafi, Kobiarava)
   זקוקה לעזרתכם, שיתוף ובקשה לחוות דעתכם... |
עמודים: 1 [2] 3 4 ... 7
|
|
|
| 0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
|
נושא: זקוקה לעזרתכם, שיתוף ובקשה לחוות דעתכם... (נקרא 15603 פעמים) |
הדפסה |
|
|
Eli1
|
חבר פורום
מנותקגיל:
49
הודעות: 3077
אשמח לעזור לחברים 0503377775
|
|
שלומי זה שבעל החנות לא התנהל כשורה במקרה הספציפי הזה לא הופך אותו לנוכל מקצועי. אני בטוח שיש אנשים שגם ימליצו עליו.
|
|
-------------------------------
|
|
|
|
יריב
|
חבר פורום
מנותקגיל:
46
הודעות: 1452
טוב להיות בצד היבש
|
|
 |
|
|
טוב, טוען האיש "יהיו לי חליפות חדשות בעוד יום יומיים, אולי ביום חמישי אני יעדכן אותך כבר" כמובן שהמרחק לא מאפשר לי להגיע ולהתקשקש עם הקומבינציה שריחה מתנוסס לכל עבר... ואני מבקש בנימוס רב את הכסף בחזרה והמוכר טוען שאין ברשותו כסף בקופה, כאשר הוא מגרד באוזן ומתחיל להתבלבל קצת, כך זה ניראה על פניו. והסכום הוא רק 400 ש"ח, ששולמו במזומן בלי קבלה !
אני החלטתי שאני נותן למור את הבמה לפתרון הנושא בגישה החיובית ביותר וגם בעדינות הנשית שלה. אז מור פונה לאדון בחנות כבר במשך חודש ומקבלת ממנו הסברים מצ'וקמקים על זה שהחנות לא שלו, אלא של הבן שלו "שהולך עם ראש בקיר" לדבריו, ושהחליט שאת הכסף לא מחזירים,בלי לדעת על מי מדובר, איזה הזדמנות לתת לו  הסירחון עף לכל עבר-  קודם כל ובלי שום קשר החוק מחייב החזרת כסף תמורת המוצר באריזתו המקורית!!! וכאן בעל החנות כבר פישל אלא אם המוצר לא הוחזר באריזתו המקורית ביקשת עזרה? זה לא מעשה יאה לאף אחד אבל המוצר נמכר ללא קבלה ועל זה אפשר לאיים על בעל החנות אבל זה יהיה הקלף האחרון אחרי שנוסו כל הנסיונות האפשריים כגון פניה ליבואן אין לך פה שום בסיס לאיום החליפה היתה ללא קבלה ללא אריזה זה אומר שהיא מאולם ניקנתה אצלו ברגע שתחיל עם האיומים הוא יכול לתפוס תלמפה
|
|
-------------------------------
|
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
 |
|
|
טוב, טוען האיש "יהיו לי חליפות חדשות בעוד יום יומיים, אולי ביום חמישי אני יעדכן אותך כבר" כמובן שהמרחק לא מאפשר לי להגיע ולהתקשקש עם הקומבינציה שריחה מתנוסס לכל עבר... ואני מבקש בנימוס רב את הכסף בחזרה והמוכר טוען שאין ברשותו כסף בקופה, כאשר הוא מגרד באוזן ומתחיל להתבלבל קצת, כך זה ניראה על פניו. והסכום הוא רק 400 ש"ח, ששולמו במזומן בלי קבלה !
אני החלטתי שאני נותן למור את הבמה לפתרון הנושא בגישה החיובית ביותר וגם בעדינות הנשית שלה. אז מור פונה לאדון בחנות כבר במשך חודש ומקבלת ממנו הסברים מצ'וקמקים על זה שהחנות לא שלו, אלא של הבן שלו "שהולך עם ראש בקיר" לדבריו, ושהחליט שאת הכסף לא מחזירים,בלי לדעת על מי מדובר, איזה הזדמנות לתת לו  הסירחון עף לכל עבר-  קודם כל ובלי שום קשר החוק מחייב החזרת כסף תמורת המוצר באריזתו המקורית!!! וכאן בעל החנות כבר פישל אלא אם המוצר לא הוחזר באריזתו המקורית ביקשת עזרה? זה לא מעשה יאה לאף אחד אבל המוצר נמכר ללא קבלה ועל זה אפשר לאיים על בעל החנות אבל זה יהיה הקלף האחרון אחרי שנוסו כל הנסיונות האפשריים כגון פניה ליבואן אין לך פה שום בסיס לאיום החליפה היתה ללא קבלה ללא אריזה זה אומר שהיא מאולם ניקנתה אצלו ברגע שתחיל עם האיומים הוא יכול לתפוס תלמפה לך תסביר את זה למס הכנסה הם מתים על דברים כאלה  אבל כמו שכבר ציינתי זה הדבר הכי מכוער לעשות ואת זה עושים כשכבר אין עוד אופציות
|
|
-------------------------------
|
|
|
|
יריב
|
חבר פורום
מנותקגיל:
46
הודעות: 1452
טוב להיות בצד היבש
|
|
 |
|
|
טוב, טוען האיש "יהיו לי חליפות חדשות בעוד יום יומיים, אולי ביום חמישי אני יעדכן אותך כבר" כמובן שהמרחק לא מאפשר לי להגיע ולהתקשקש עם הקומבינציה שריחה מתנוסס לכל עבר... ואני מבקש בנימוס רב את הכסף בחזרה והמוכר טוען שאין ברשותו כסף בקופה, כאשר הוא מגרד באוזן ומתחיל להתבלבל קצת, כך זה ניראה על פניו. והסכום הוא רק 400 ש"ח, ששולמו במזומן בלי קבלה !
אני החלטתי שאני נותן למור את הבמה לפתרון הנושא בגישה החיובית ביותר וגם בעדינות הנשית שלה. אז מור פונה לאדון בחנות כבר במשך חודש ומקבלת ממנו הסברים מצ'וקמקים על זה שהחנות לא שלו, אלא של הבן שלו "שהולך עם ראש בקיר" לדבריו, ושהחליט שאת הכסף לא מחזירים,בלי לדעת על מי מדובר, איזה הזדמנות לתת לו  הסירחון עף לכל עבר-  קודם כל ובלי שום קשר החוק מחייב החזרת כסף תמורת המוצר באריזתו המקורית!!! וכאן בעל החנות כבר פישל אלא אם המוצר לא הוחזר באריזתו המקורית ביקשת עזרה? זה לא מעשה יאה לאף אחד אבל המוצר נמכר ללא קבלה ועל זה אפשר לאיים על בעל החנות אבל זה יהיה הקלף האחרון אחרי שנוסו כל הנסיונות האפשריים כגון פניה ליבואן אין לך פה שום בסיס לאיום החליפה היתה ללא קבלה ללא אריזה זה אומר שהיא מאולם ניקנתה אצלו ברגע שתחיל עם האיומים הוא יכול לתפוס תלמפה לך תסביר את זה למס הכנסה הם מתים על דברים כאלה  אבל כמו שכבר ציינתי זה הדבר הכי מכוער לעשות ואת זה עושים כשכבר אין עוד אופציות תן לי לתקן אותך הדבר המכוער ביותר לעשות זה למכור למשהו חליפה שמראש ידוע שיש לה חור
|
|
-------------------------------
|
|
|
|
סקווידוויד
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 7274
|
|
אני לא מבין על מה הסובלנות הבין אדם מכר לו חליפה שחזרה לתיקון הוא כבר ידע שיש לה חור אני חושב שצריך לפרסם את שמו הוא אחד הנוכלים שצריך להיזהר ממנו  פעם ראשונה שאני שומע על המקרה ואין לי מושג מי החנות הזו. שוב, האינסטינקט הראשוני הוא להוציא מייד להורג את בעל החנות ולשפוך את דמו כנקמה. אבל אולי בדיוק לפני היה מישהו אחר שמדד את החליפה ולא לקח ולכן היא לא בשקית? האם אתה מכיר את המקרה - איך החלטת שהיא הוחזרה לתיקון? לדעתך, איזה אינטרס מפגר יכול ליהיות לבעל חנות לתת ללקוח מוצר פגום ביודעין? אולי באמת המלאי הזה אזל? יש הרבה סימני שאלה. בואו ניתן למור לנסות פעם נוספת. הרי לא לחינם הם טרם פרסמו את השם.
|
|
|
|
|
|
שלמי
|
חבר פורום  
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 112
|
|
שלומי זה שבעל החנות לא התנהל כשורה במקרה הספציפי הזה לא הופך אותו לנוכל מקצועי. אני בטוח שיש אנשים שגם ימליצו עליו.
צודק אלי אבל אם זו אחת החנויות שאני קונה אצלן לא אמשיך ואיידע למה אני מפסיק האבא אומר שם באיזה שלב שהבן החליט ללכת ראש ולא להחזיר כסף אז אין שם תמימות גדולה להערכתי , זו חליפה שכבר נמכרה והוחזרה ( ללא אריזה ) ולבעל החנות אין עליה אחריות אז רק לכיסו הוא דואג אם היתה אחריות וההחלפה היתה על גב היבואן ( ללא עלות ) בעל החנות לא היה מרים קשיים
|
|
|
|
|
|
Eli1
|
חבר פורום
מנותקגיל:
49
הודעות: 3077
אשמח לעזור לחברים 0503377775
|
|
צודק שלומי אבל כל מקרה לגופו. יכול להיות שזו המדיניות (הלקויה כמובן) של החנות ואז הפסד שלו ויכול להיות שזה מקרה מיוחד.
|
|
-------------------------------
|
|
|
|
MOTI-M
|
איש השנה 2012-2013-2014 מקום שני תחרות דייג חופי - מקום שלישי תחרות הטלה לרחוק לכל שאלה: surf casting 0549259774 חבר פורום
מנותקגיל:
52
הודעות: 10102
|
|
מור דיברתם עם הבן ?
|
|
-------------------------------
|
|
|
|
יריב
|
חבר פורום
מנותקגיל:
46
הודעות: 1452
טוב להיות בצד היבש
|
|
אני לא מבין על מה הסובלנות הבין אדם מכר לו חליפה שחזרה לתיקון הוא כבר ידע שיש לה חור אני חושב שצריך לפרסם את שמו הוא אחד הנוכלים שצריך להיזהר ממנו  פעם ראשונה שאני שומע על המקרה ואין לי מושג מי החנות הזו. שוב, האינסטינקט הראשוני הוא להוציא מייד להורג את בעל החנות ולשפוך את דמו כנקמה. אבל אולי בדיוק לפני היה מישהו אחר שמדד את החליפה ולא לקח ולכן היא לא בשקית? האם אתה מכיר את המקרה - איך החלטת שהיא הוחזרה לתיקון? לדעתך, איזה אינטרס מפגר יכול ליהיות לבעל חנות לתת ללקוח מוצר פגום ביודעין? אולי באמת המלאי הזה אזל? יש הרבה סימני שאלה. בואו ניתן למור לנסות פעם נוספת. הרי לא לחינם הם טרם פרסמו את השם. הבחור שקנה את החליפה אמר כך הוא שאל לגבי חליפה ונאמר לו שאין ופיתאום הוא ניזכר שיש לו חליפה זרוכה איפושהו  לא ניראה לי יש פה הרבה בעלי חנויות אני מעוניין שאחד מהם ירשום שהוא זורק בצד חליפו של 600 שקל ולא מקפל חזרה אפילו לא באריזה המקורית
|
|
-------------------------------
|
|
|
|
shay 38
|
חבר פורום
מנותקגיל:
51
הודעות: 5426
|
|
נדב ומור היקרים  צר לי שאחרי שבועות לא קלים שעברו עליכם אתם נאלצים לעבור גם מסכת טרטורים שכזאת ע"י חנות שראוי שהיית מכבדת עצמה אך לשווא  מכיר את הסיפור וחשבתי שכבר מאחוריכם וצר לי לשמוע שלא כך הדבר  יפה עשית שלא פרסמת את שם העסק בשלב זה ופגעת באיש ופרנסתו  אתה ישר מידי בכדי לעשות כך מקווה מאוד שבעל העסק יבין את טעותו ויסגור את הפינה מולכם  מכיר את האיש והחנות אז באמת שמרגיש לא נעים עם הסיפור שלך אך אנסה בכל זאת לעזור טרם תפרסם את שמו אם בכלל   אולי כדאי בכל זאת לתת צאנס  תנסו ואוליי לא תצטערו  אבל במידה ולא ילך 
|
|
-------------------------------
|
|
|
|
Dragon79
|
רק דגים מתים שוחים עם הזרם חבר פורום    
מנותקגיל:
46
הודעות: 792
|
|
 |
|
|
אני לא מבין על מה הסובלנות הבין אדם מכר לו חליפה שחזרה לתיקון הוא כבר ידע שיש לה חור אני חושב שצריך לפרסם את שמו הוא אחד הנוכלים שצריך להיזהר ממנו  פעם ראשונה שאני שומע על המקרה ואין לי מושג מי החנות הזו. שוב, האינסטינקט הראשוני הוא להוציא מייד להורג את בעל החנות ולשפוך את דמו כנקמה. אבל אולי בדיוק לפני היה מישהו אחר שמדד את החליפה ולא לקח ולכן היא לא בשקית? האם אתה מכיר את המקרה - איך החלטת שהיא הוחזרה לתיקון? לדעתך, איזה אינטרס מפגר יכול ליהיות לבעל חנות לתת ללקוח מוצר פגום ביודעין? אולי באמת המלאי הזה אזל? יש הרבה סימני שאלה. בואו ניתן למור לנסות פעם נוספת. הרי לא לחינם הם טרם פרסמו את השם. הבחור שקנה את החליפה אמר כך הוא שאל לגבי חליפה ונאמר לו שאין ופיתאום הוא ניזכר שיש לו חליפה זרוכה איפושהו  לא ניראה לי יש פה הרבה בעלי חנויות אני מעוניין שאחד מהם ירשום שהוא זורק בצד חליפו של 600 שקל ולא מקפל חזרה אפילו לא באריזה המקורית מי שרוצה להרוויח חייב ללמוד להפסידולגבי הציוד שנזרק לצד - הלוואי והחליפות היו הדבר הכי יקר שזרוק אצלי . יש לי אוהל יתום שוכב לו "בצד" שעולה הרבה יותר מהחליפה רק שלא היה דומה לתמונה שלו בקטלוג חח
|
|
-------------------------------
"אם אין לך שום דבר נחמד להגיד עדיף שלא תגיד את זה במילים אחרות"
|
|
|
|
שגיב ע
|
חבר פורום 
מנותקגיל:
53
הודעות: 44
|
|
 |
|
|
אלי הכח שלך כקונה - החבר באתר - הוא לא ביכולת שלך להשמיד כמה שיותר חנויות אלא ביכולת שלך להשפיע על התנהגות המוכרים כדי לקבל חוויית קניה טובה יותר ושירות טוב יותר.
סקוויד יש הרבה במה שאתה אומר אך....... מאחר שאני יודע ומכיר את הסיפור מקרוב אני חבר של נדב ומור ואני יכול לומר שבעל החנות מורח אותם על ימין ושמאל ללא הנד עפעפ אני לא שמעתי עוד כל בעל עסק שתגיע אליו בסוף יום עסקים ואין לא 400 שח מזומן בקופה ועוד מבקש מימך ליצור איתו קשר יום ליפני הגעתך כדיי שיארגן לך מזומן . וגם אז מנפנף אותך בטלפון "בעדינות " אני חושב שהוא קיבל הרבה היזדמנויות ליפתור את הבעיה אך בחר להיתעלם ולישלוח אותם לאחר חודש עים זיכוי זאת חוצפה אני חושב שזה שרות גרוע ועוד מאחד שיודע לתת שרות לפי "הצהרתו" בפורום שלנו יש לנו הישראלים בעיה קשה שאנחנו לא רואים את הדבשת של עצמנו אבל לתת" מחמאות לעסקים מיתחרים אנחנו אלופים" אני חושב שאני היתי כן מפרסם את שם החנות אבל מור ונדב עדיין חושבים לתת לא לתקן את עצמו ולהגיד אופס גם אני טועה ליפעמים וזה מותר לעשות טעויות מי שעובד גם טועה . גם אים היום לאחר חודש הוא היה יורד מהעץ שהוה נימצא עליו הוא היה יוצא בסדר חבל בישביל 400 שקל הוא יוכל להרוויח רק מחסור בלקוחות ערב טוב שגיב ערבה
|
|
|
|
|
|
יריב
|
חבר פורום
מנותקגיל:
46
הודעות: 1452
טוב להיות בצד היבש
|
|
מי שרוצה להרוויח חייב ללמוד להפסיד
ולגבי הציוד שנזרק לצד - הלוואי והחליפות היו הדבר הכי יקר שזרוק אצלי . יש לי אוהל יתום שוכב לו "בצד" שעולה הרבה יותר מהחליפה רק שלא היה דומה לתמונה שלו בקטלוג חח
בסדר בסדר אז בעיניין הזה סתמתה לי הפה  אבל זה בכול זאת מרגיז אותי לשמוע דברים כאלו אני חושב שהבחור היה עדין מדי חביתי משהוא דומה על בשרי אבל ברגע שתחלתי קצת לבלגן את החנות החליפו לי את הסחורה זה היה קשור למחשבים לא לדייג
|
|
-------------------------------
|
|
|
|
MOTI-M
|
איש השנה 2012-2013-2014 מקום שני תחרות דייג חופי - מקום שלישי תחרות הטלה לרחוק לכל שאלה: surf casting 0549259774 חבר פורום
מנותקגיל:
52
הודעות: 10102
|
|
 |
|
|
אלי הכח שלך כקונה - החבר באתר - הוא לא ביכולת שלך להשמיד כמה שיותר חנויות אלא ביכולת שלך להשפיע על התנהגות המוכרים כדי לקבל חוויית קניה טובה יותר ושירות טוב יותר.
סקוויד יש הרבה במה שאתה אומר אך....... מאחר שאני יודע ומכיר את הסיפור מקרוב אני חבר של נדב ומור ואני יכול לומר שבעל החנות מורח אותם על ימין ושמאל ללא הנד עפעפ אני לא שמעתי עוד כל בעל עסק שתגיע אליו בסוף יום עסקים ואין לא 400 שח מזומן בקופה ועוד מבקש מימך ליצור איתו קשר יום ליפני הגעתך כדיי שיארגן לך מזומן . וגם אז מנפנף אותך בטלפון "בעדינות " אני חושב שהוא קיבל הרבה היזדמנויות ליפתור את הבעיה אך בחר להיתעלם ולישלוח אותם לאחר חודש עים זיכוי זאת חוצפה אני חושב שזה שרות גרוע ועוד מאחד שיודע לתת שרות לפי "הצהרתו" בפורום שלנו יש לנו הישראלים בעיה קשה שאנחנו לא רואים את הדבשת של עצמנו אבל לתת" מחמאות לעסקים מיתחרים אנחנו אלופים" אני חושב שאני היתי כן מפרסם את שם החנות אבל מור ונדב עדיין חושבים לתת לא לתקן את עצמו ולהגיד אופס גם אני טועה ליפעמים וזה מותר לעשות טעויות מי שעובד גם טועה . גם אים היום לאחר חודש הוא היה יורד מהעץ שהוה נימצא עליו הוא היה יוצא בסדר חבל בישביל 400 שקל הוא יוכל להרוויח רק מחסור בלקוחות ערב טוב שגיב ערבה נכון אתה צודק , ללכת לחנות ולהגיד לו שאם הוא לא יביא לך את הכסף או חליפת דייג חדשה אתה תפרסם את שמו באתרי דייג  חברים אנחנו קונים הם המוכרים הכוח צריך להיות בידיים שלנו [במבצע שלא היה מבצע ] אני נחסמתי מאתר בגלל האמת שלי אז די עובדים עלינו בעיניים
|
|
|
|
עריכה אחרונה: ינואר 09, 2012, 22:08:29 PM על ידי moti-m
|
|
-------------------------------
|
|
|
|
עדי
|
חבר פורום
מנותקגיל:
51
הודעות: 7592
|
|
מי שרוצה להרוויח חייב ללמוד להפסיד
ולגבי הציוד שנזרק לצד - הלוואי והחליפות היו הדבר הכי יקר שזרוק אצלי . יש לי אוהל יתום שוכב לו "בצד" שעולה הרבה יותר מהחליפה רק שלא היה דומה לתמונה שלו בקטלוג חח בית ספר למינהל עסקים  בעסקים צריך להיות חכם ולא רק צודק, כל כך הרבה טעויות מסחריות היו פה בתקופה האחרונה שזה מדהים. ואני אגיב רק למקרה דנן : חוק החזר כספי הוא רק למוצר מקורי באריזה שלא נעשה בו שימוש בצמוד לחשבונית ובפרק זמן שקבע המחוקק. בכל מקרה ההחזר יהיה באותו אופן שבו נעשה התשלום , ולמוכר זכות לנכות 5%. במקרה של מוצר שנפגם - המוצר ישלח לתיקון וכו'.. חוק זה דבר אחד ושכל מסחרי זה דבר אחר. אין חשבונית, המוצר משומש ועוד..... - אז מה  ?? סוחר טוב כמו שציין זאת kohav צריך לנצל מקרים כאלו ולצאת גדול.  גם אם אין אחריות יבואן ואין לסוחר זכות החזרה/החלפה - הוא היה צריך לטפל בהם כראוי, לכל הפחות להחליף את המוצר. ההצעה שלי - מי שמכיר את החנות/מוכר וזוכר לו גם דברים טובים, שירים לו טלפון וייתן לו את הצ'אנס להרוויח יחסי ציבור ופרסום ב- 400 ש"ח , או שמא ירוויח רק 400 ש"ח .
|
|
|
|
עריכה אחרונה: ינואר 09, 2012, 22:09:36 PM על ידי עדי
|
|
-------------------------------
איזהו חכם? הלומד מכל אדם, איזהו גיבור? הכובש את יצרו, איזהו עשיר? השמח בחלקו, איזהו מכובד? המכבד את הבריות
|
|
|
| 0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
| « הקודם הבא »
|
| הדפסה
|
|
עמודים: 1 [2] 3 4 ... 7
|
|
|
|