פורום הדיג הספורטיבי בישראל
 הוואי הפורום, שמירת הים ודיני דיג
  על החוף (אחראים: rafi, Kobiarava)
   חשוב בדיקת מוצרים לפני קניה |
עמודים: [1] 2
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
נושא: חשוב בדיקת מוצרים לפני קניה (נקרא 3248 פעמים) |
הדפסה |
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
 |
|
|
חברים יקרים לאור שני מקרים שנתקלתי בהם בשבועות האחרונים אני ממליץ לבדוק טוב טוב את נתוני הציוד כולל שנת יצור של הציוד אותו אנו רוכשים
במקרא הראשון מדובר על שדרוג קיאק אצל יבואן ראשון עלות הקיאק בחנות לשנתונים 2015/16 היא 5400 ש''ח מסכום זה קוזז הזיכוי על הקיאק הישן + הנחה שביקש הרוכש מתוך סקרנות נשלח המספר הסידורי לחברה ולאחר מספר שעות התקבלה תשובה מפתיעה מסתבר שהקיאק הוא שנת יצור 2009 אבל תומחר לפי מחיר של קיאק 2015/16 האם זה הוגן שקיאק אומנם חדש אך משנתון 2009 ימכר במחיר של קיאק 2015/16 ? בעיני יש פה הונאה צרכנית גם אם נעשתה בתום לב
בעניין הזה הרוכש עדיין מתלבט אם לבקש פיצוי
במקרא השני נרכש קיאק בחנות אחרת מפאת חוסר תקציב ובעיית אכסון נבחר דגם מסוים באתר החנות רשומים נתוני הקיאק בהם גם משקל הנשיאה שמוצהר 130 ק''ג מכיבן שרוכש הקיאק שוקל 90 ק''ג היה חשש שמשקל הנשיאה של הקיאק יהיה גבולי והוא שאל את המוכר אם תהיה בעיה תשובת המוכר הייתה שאין חשש החברה נותנת על המשקל המוצהר עוד 30% מה שאומר על ה 130 ק''ג המוצהרים ניתן להוסיף עוד 39 ק''ג סה''כ 169 ק''ג לאחר היציאה הראשונה התברר שכמעת ובלתי ניתן לשבת על הקיאק בגלל חוסר יציבות חזר הבחור הביתה נכנס לאתר היצרן וחשכו עיינו נתוני היצרן רחוקים מימה שהיבואן מצהיר ועומדים על משקל מקסימלי של 88 ק''ג והקיאק מותאם לילדים כך שאין סיכוי שבעולם שבחור ששוקל 90 ק''ג יוכל להשיג יציבות על כלי שמשקל המקסימום שלו נמוך ממשקל המשתמש
יש לציין שבמקרא השני פנה הרוכש לחנות קיבל זיכוי מלא על הקיאק ולקח משהוא אחר במקום
בקיצור חברים יקרים לא רק שאנכנו משלמים בארץ יקר על המוצרים כנראה שגם לא נאמרת לנו כל האמת על שנתוני היצור ונתוני המוצר הצעה שלי לא להתבייש לשאול , לחקור , ולברר כל פרט ונתון לפני שרוכשים בטוח שיחסוך המון כאב ראש ועגמת נפש
|
|
עריכה אחרונה: מרץ 17, 2016, 23:54:11 PM על ידי צור.
|
|
|
|
|
אליהו בנימין
|
"תן לי דג- ואוכל היום. למד אותי לדוג- ואוכל אותה כל ימי חיי" חבר פורום
מנותקגיל:
39
הודעות: 5225
|
|
אוף איזה אנשים  תודה על האזהרה צור, בהחלט במקום 
|
-------------------------------
|
|
|
yoelsh
|
חבר פורום
מנותקגיל:
53
הודעות: 3195
החיים הם כמו גלידה, עם לא מנצלים אותם הם נמסים
|
|
תודה על האזהרה 
|
|
|
|
(אלון)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 4207
|
|
זאת הונאה צרכנית קלאסית שקודם כל יש אפשרות לקבל את מלוא הסכום חזרה בלי דמי ביטול עסקה דבר שני אפשר גם לתבוע אותם על הונאה בגלל חוסר אמת בפירסום!!!
|
-------------------------------
|
|
|
xRoronoax(רן)
|
חבר פורום
מנותקגיל:
38
הודעות: 1427
חול זהב ים כחול שמש בשמיים וחכה לא צריך יותר מזה
|
|
זה בגלל שלא יודעים לתבוע מה שמגיע לנו בית משפט לתביעות קטנות מראים את הפרסום שלהם ואת הפרסום המקורי ואת ההבדל בנתונים וזהו הוכחת ואתה זכאי לביטול עיסקה ללא עליות + פיצוי על עוגמת הנפש פעם פעמיים שלוש ואז הם יתחילו לפרסם כמו שצריך תזכרו עושים את זה לא בשבילכם עושים את זה בשביל הלקוח הבא
|
-------------------------------
|
|
|
מור אמסלם
|
חבר פורום
מנותקגיל:
42
הודעות: 2396
|
|
האם אין מקום לפרסום שמם של המוכרים\חנויות ? איך נדע ממי להיזהר ועל מי ניתן לסמוך ? אני חושב שחלק מכוחו של הפורום הוא בדיוק פרסום כזה, כמובן שלשני הכיוונים, חיוב - ככה יהיה תמריץ ליחס טוב וכן גם מחיר הוגן. ושלילי - ככה ידעו שלא כדאי להיות לא הוגנים.
|
-------------------------------
|
|
IP: [
מחובר ]
|
|
|
yosi asuline
|
חבר פורום
מנותקגיל:
47
הודעות: 4418
אחרי טיפול במכות חשמל עדיין חייב לזרזר
|
|
האם אין מקום לפרסום שמם של המוכרים\חנויות ? איך נדע ממי להיזהר ועל מי ניתן לסמוך ? אני חושב שחלק מכוחו של הפורום הוא בדיוק פרסום כזה, כמובן שלשני הכיוונים, חיוב - ככה יהיה תמריץ ליחס טוב וכן גם מחיר הוגן. ושלילי - ככה ידעו שלא כדאי להיות לא הוגנים.
לא נראה לי שצריך לעשות פירסום שלילי כמו שלא צריך לעשות פירסום חיובי חוץ מזה זה ברור במי מדובר מה גם שאין הרבה אופציות צור לדעתי פעל בצורה הכי טובה ונתן פרטים והזהרה כללית כי לא משנה מי המוכר בנושא הקיאקים כנראה שזה כולם ככה
|
-------------------------------
מאחורי כל דייג מצליח יש אישה רעבה
|
|
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
האם אין מקום לפרסום שמם של המוכרים\חנויות ? איך נדע ממי להיזהר ועל מי ניתן לסמוך ? אני חושב שחלק מכוחו של הפורום הוא בדיוק פרסום כזה, כמובן שלשני הכיוונים, חיוב - ככה יהיה תמריץ ליחס טוב וכן גם מחיר הוגן. ושלילי - ככה ידעו שלא כדאי להיות לא הוגנים.
כמו שרשמתי במקרא הראשון עדיין נשקלת בקשת פיצוי וכל עוד לא היה משא ומתן ולא התקבלו תשובות לא נראה לי נכון לפרסם שם לגבי המקרא השני התלונה התקבלה אצל המוכר + מתן זיכוי מלא על הקיאק גם פה לא מוצא לנכון לפרסם שם חנות כי העניין נסגר בצורה יפה בין הצרכן למוכר
|
|
|
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
האם אין מקום לפרסום שמם של המוכרים\חנויות ? איך נדע ממי להיזהר ועל מי ניתן לסמוך ? אני חושב שחלק מכוחו של הפורום הוא בדיוק פרסום כזה, כמובן שלשני הכיוונים, חיוב - ככה יהיה תמריץ ליחס טוב וכן גם מחיר הוגן. ושלילי - ככה ידעו שלא כדאי להיות לא הוגנים.
לא נראה לי שצריך לעשות פירסום שלילי כמו שלא צריך לעשות פירסום חיובי חוץ מזה זה ברור במי מדובר מה גם שאין הרבה אופציות צור לדעתי פעל בצורה הכי טובה ונתן פרטים והזהרה כללית כי לא משנה מי המוכר בנושא הקיאקים כנראה שזה כולם ככה כמו שיוסי רשם ההודעה לא באה לפגוע אלה לפתוח לנו הצרכנים את העיניים ולבדוק בצורה מקיפה יותר את מה שאנכנו רוכשים אני בטוח ברגע שבעלי החנויות והיבואנים יראו שאנכנו בוחנים ובדקים את אמינותם הם יאלצו לנהוג אחרת
|
|
|
|
|
חשוב לבדוק היטב לצערי היבואנים הם בלעדיים בארץ התחום הקיאקים ולכן,מרשים לעצמם לתקוע מחירים  תודה צור 
|
-------------------------------
דייג זה קודם כל בשביל הנשמה 
|
|
|
סאמח הצפר
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 5983
|
|
תודה רבה צור, סיפור מעניין ומאכזב ביחד.. אני גם בגישה שלך לא לפרסם שמות..מותר לדעתי לפרגן אבל במקרים הפוכים עדיף שלא..סביר להניח שיש גם מדיניות של הפורום ורפי בטח יהיה לו תשובה לזה.. לגבי העניין עצמו: זה לפחות מאכזב..גם אם בעלי החנויות לא התכונו להטעות במכוון עדיין חוסר הדיוק האופייני אצלנו בארץ הוא בהחלט ראוי לגינוי... במקרה שהיבואן מפרסם משהו ובאתר החברה משהו אחר לדעתי בכלות ניתן לזכות אם זה יגיע בסוף לבית משפט.. אגב, קיאק שנת ייצור 2009 בהחלט אמור להיות פחות איכותי מאותו קיאק שנת 2015..אני מניח שהבדל של 6 שנים גם בצל יגרמו לעייפות חומר שתוריד מאיכות הקיאק..גם אם הגוף פחות מתעייף עדיין יש כל מיני גומיות, פלסטיק ועוד דברים שיכולים בהחלט לרדת באיכות במהלך 6 שנים..מובן מאליו..לא מדובר על שנה כמו שמייבאים צמיגי רכבים שלוקח להם חצי שנה להגיע ולהיכנס לחנויות.. תודה שוב ונתת פה הערות שהרבה אנשים לא חשבו על זה קודם 
|
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
|
|
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
חשוב לבדוק היטב לצערי היבואנים הם בלעדיים בארץ התחום הקיאקים ולכן,מרשים לעצמם לתקוע מחירים  תודה צור  שחר במקרא הזה מדובר על קיאקים אבל יתכן שקיים גם בתחום הרולרים , המקלות , ומוצרים אחרים
|
|
|
|
shragam
|
הערוץ שלי מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
57
הודעות: 14232
|
|
צור, לגבי המקרה הראשון, זה דבר שניתן לבדוק רק לאחר שרכשת את המוצר ואתה רואה את המספר הסידורי. די בעייתי לדעת מראש. לגבי המקרה השני, הבחור היה צריך לחפש ברשת מידע על הדגם שברצונו לרכוש . ככה נהוג לגבי כל פריט ציוד שרוצים לרכוש (בארץ או בחו"ל). האידאלי זה אתר היצרן + חיפוש חוות דעת ברשת למוצר.
|
-------------------------------
|
|
|
צור.
|
חבר פורום
מנותקגיל:
55
הודעות: 12523
052-3770519
|
|
צור, לגבי המקרה הראשון, זה דבר שניתן לבדוק רק לאחר שרכשת את המוצר ואתה רואה את המספר הסידורי. די בעייתי לדעת מראש. לגבי המקרה השני, הבחור היה צריך לחפש ברשת מידע על הדגם שברצונו לרכוש . ככה נהוג לגבי כל פריט ציוד שרוצים לרכוש (בארץ או בחו"ל). האידאלי זה אתר היצרן + חיפוש חוות דעת ברשת למוצר.
צודק אבל אני מצפה מיבואן / משווק שיהיה אמין וימסור פרטים מדוייקים על המוצר אותו הוא מוכר נכון שאנכנו בעידן המחשב והרשת אבל עדיין יש אנשים שלא יודעים לחפש ברשת או לא נגישים למחש וכמו שאמרת במקרא הרשון ניתן לדעת רק לאחר קניה לכן אין ספק שאנכנו נתונים לאמינותם ויושרתם של היבואנים / משווקים חבל שאנכנו מגיעים למצב בו על כל מוצר אותו אנו מעוניינים לרכוש נצטרך לבדוק ברשת לא יותר פשות לתת שרות הוגן ואמין גם מבחינת נתוני המוצר וגם מבחינת המחיר?
|
|
|
|
gaichuk
|
יעד מצומצם חבר פורום
מנותקגיל:
49
הודעות: 15290
יש אכילות ???
|
|
אזהרה בהחלט במקום  נכון שיש לנו הצרכנים מידה מסוימת של אחריות לבדוק מה אנחנו קונים אבל מעבר להשוואת מחירים, אין יותר מה לעשות. האחריות המקצועית נופלת על המוכר  לגבי הפרסום, יש מקום לפרסם במקרים מסוימים אבל צריך לשקול טוב טוב לפני כן. קורה שהמוכר טועה, מבלבל בין מוצרים או סתם לא מעודכן. זה קורה להם וקורה גם לנו  ללכת מתוך עצבים ותסכול או בשביל לסגור חשבונות ולפרסם חנות לרעה, זה לא לעניין. אבל כמו שאפשר לפרגן למי שבצורה חריגה דואג ללקוח (ולא סתם נתן הנחה של 30% על ג'יג בודד...), כך גם אפשר להתריע בפני החברים על מוכר או חנות שהתנהלותם אינה תקינה... במקרה של הראשון, אני חושב שעובר יותר מדי זמן וכול הבלבולי ביצים האלו מיותרים. שהקונה יקבל כבר החלטה וייפעל. או שיתחשבן עם המוכר או שיפסיק להתבכיין... נראה שהוא בקשר עם הלקוח השני ויויכל ללמוד ממנו על איך להתנהל 
|
-------------------------------
"I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve."
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
« הקודם הבא »
|
הדפסה
|
|
עמודים: [1] 2
|
|
|
|