לחץ למעבר לחנות האתר
תודה למועדון הדייג גנאדי על התמיכה בפורום הדיג הספורטיבי
דף הבית פורומים

כניסה לחברים רשומים

ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.
 
 


מי מחובר כעת

252 אורחים, 0 משתמשים
סך הכל משתמשים: 7539
סך הכל הודעות: 425048
סך הכל דיונים: 35251
סך הכל קטגוריות: 8
סך הכל פורומים: 53
בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  פורומי דיג מקצועיים
| |-+  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
| | |-+  תחזוקת מנוע חיצוני 6 כ"ס
עמודים: 1 [2] 3 למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: תחזוקת מנוע חיצוני 6 כ"ס  (נקרא 6694 פעמים) הדפסה
shragam

הערוץ שלי
מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 57

הודעות: 14232

בעניין: תחזוקת מנוע חיצוני 6 כ"ס
« הגיב #15 ב- : מרץ 19, 2016, 20:54:29 PM »
פיייי זה היה אתגר רציני
מנוע ענתיקה ברגים תפוסים שנשברו ועוד כל מיני הפתעות
בסופו של דבר המנוע עובד הגיר עובד והכל עובד
את הסיכום התמונות והסרטון אני משאיר לאסי בעל המנוע
אתה בסדר אתגרים זה טוב בחיים לפעמים קריצה
-------------------------------

מוזמנים להכנס לערוץ היוטיוב שלי  ולהרשם 

https://www.youtube.com/ShragaMiFishingForTheSoul

 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: תחזוקת מנוע חיצוני 6 כ"ס
« הגיב #16 ב- : מרץ 19, 2016, 21:59:59 PM »
בשבת הקרובה המנוע יגיע אלי ואני אדאג לו

רפי
רק שכחת לציין שהמנוע שהיה אצלך היה גדול ומורכב ולא כמו הצעצוע שאני הולך לגעת בו קריצה
מבחינתי כל דבר שיש לו בוכנה וצילינדר אני יכול לטפל בו
אם דיזל ואם בנזין חוץ ממנועי סילון
יש לי ידע נרחב במכונאות של פעם ובמכונאות הממוחשבת של היום

סאמח
אני הצעתי לך אז עזרה עם הקרבורטורים בסירה ששיפצת
היית סקפטי ולא האמנת שאני יכול לטפל בזה
חבל שלא נתת לי לנסות והיית רואה
היי בנצי
ממש לא זוכר מה היה אז..אבל אם הייתי סקפטי או פגעתי בך אז מבקש סליחה..
ממש לא זוכר מה היה אז וייתכן ודווקא המרחק הוא זה שהיה גורם לי לא לבוא למרחק כזה..
האמת שגם עכשיו לא הייתי בא עם סירה 5 מטר למרכז לתיקון אלא אם משהו שאי אפשר לפתור באזור..
אבל עכשיו אין בעיה כי יש לי מנוע שאפשר לשים בבגאז' ואתה נמצא ליד העבודה שלי קריצה אז אפשר לבוא אליך
מצד שני קניתי מנוע בניילון, אז מקווה שלא אזדקק לעזרה בקרוב קריצה ואם כן אז יש לי כתובת..

קודם כל לא פגעת בי וההתנצלות מיותרת
אני הצעתי לבוא אלייך אבל אמרת לי שכבר ניסו לכוון את הקרבורטורים ולא הצליחו
אבל עזוב זה שייך להיסטוריה
לגבי המנוע החדש
אני מאוד מקווה שלא תצתרך אותי קריצה
בנצי כל הכבוד..
תגיד, במקרה וחסר חלק למנוע מה אתה עושה?
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
הלוחש לגלים
חבר פורום
**

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 40

בעניין: תחזוקת מנוע חיצוני 6 כ"ס
« הגיב #17 ב- : מרץ 20, 2016, 11:52:23 AM »
שבוע טוב לכל הכרישים  אנחנו מספר 1

לפני שאני בכלל מתחיל לסכם את ה "פרוייקט" שעבר עלינו השבת אני חייב לומר מספר מילים על בנצי:

אלוף אלוף אלוף !!!

כשביקשתי עזרה בפורום, בנצי הרים את הכפפה והציע ללא היסוס את עזרתו למרות שלא הכיר אותי כלל.
בנצי התגלה לי כאיש מדהים, מקצועי ובעל רצון לעזור מתוך אהבת המקצוע והים.
אז קודם כל... תודה ענקית לאיש הענק הזה 

ועכשיו לסיכום:

ביום שבת, קבענו להפגש ב800 בבוקר אצל בנצי.

מקבל את פניי בחיוך איש גדול עם לב רחב ששואל: "מה הבעיה עם המנוע?"

מסביר שישנן כמה בעיות:
1. המעבר בין ההילוכים כמעט ובלתי אפשרי.
2. המנוע "נחנק" לפעמים.
3. החלפת שמן גיר.

בנצי מייד מוציא ארגז כלים ועוד ארגז כלים ועוד ארגז כלים (ולדעתי היה שם עוד ארגז כלים) וניגש לעבודה.

כבר בתחילת העבודה הבנו שהמנוע לא רק ישן  (evinrude שנת 79)  זקן אלא גם סבל מהזנחה .

בתחילה, ניסינו להבין מה גורם לגיר לסרב לשלב הילוך, האם מגיע מאזור הידית או מהגיר.

החלטנו להפריד את הגיר - ללא הצלחה. הברגים נהפכו לחלק מהגיר ומסרבים להפתח.

עוברים לתוכנית ב' - הפרדת ראש המנוע מהברך - ברור שהמנוע לא ויתר אך הפעם גם אנחנו לא.
לאחר דין ודברים ביננו למנוע ולאחר ששניים או שלושה ברגים החליטו להפרד מאיתנו, הופרד ראש המנוע מהברך.

כל נסיונותינו לשחרר את ידית ההילוכים עלו בתוהו.

נשארה האופציה השנייה, החלפת שמן גיר ואז בתקווה שיפתור את בעיית העברת ההילוך.

גם פה, ברור שהמנוע לא ויתר.....ברגים עקשניים, גישה בלתי אפשרית והזנחה רבת שנים קיבלו את פנינו.
אך גם פה, ללא שום כוונה לוותר הצלחנו לשחרר את הברגים.

מחכים שהשמן הישן יצא....מחכים....ומחכים.... ומי לא יוצא? - השמן.

לבסוף מבינים כי באגן השמן התבצר לו במשך שנים גריז עקשן, סמיך ומגעיל שתקע את כל הגיר. עצבן

למזלנו היה לנו מספיק שמן, דחפנו שמן בכח מהבורג העליון בכדי לדחוף את הג'יפה מהבורג התחתון ושאלוהים ישמור - מה שיצא במקום שמן גיר....מוגלה שחורה וצמיגה ובכמות מטורפת (מוזר שלא נדפק הגיר).

לאחר כמה שטיפות של אזור הגיר והחלפת השמן ניגשנו להרכבת המנוע חזרה.

ברור לכם שגם פה לא היה פיקניק אך לפחות ראינו את האור שבקצה המנהרה.

המנוע מורכב, ממלאים מים בחבית ומתפללים שיניע. כבוד הרב
משוך בגזר משוך בגזר והמנוע מניע !!!!  הגזעי

נותנים לבחור להתחמם קצת ומנסים לשלב להילוך....עדיין קשה...אך משתפר...
לאחר כמה נסיונות, המעבר בין ההילוכים הופך לאפשרי ואף קל יחסית.

בנצי לא מוותר, מכוון את המנוע עד שנשמע אחיד ורציף ומכריז כי הצלחנו!!!

לסיכום של הסיכום:

מבחינתי היה מפגש סופר מלמד ומעניין, גם למדתי להכיר את המנוע וגם זכיתי לפגוש אדם גדול.

תודה לכולכם ובמיוחד לבנצי - בזכותכם נוצרה פה קהילה תומכת ואיכותית.

שבוע טוב,

אסי


 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: תחזוקת מנוע חיצוני 6 כ"ס
« הגיב #18 ב- : מרץ 20, 2016, 12:53:06 PM »
בשבת הקרובה המנוע יגיע אלי ואני אדאג לו

רפי
רק שכחת לציין שהמנוע שהיה אצלך היה גדול ומורכב ולא כמו הצעצוע שאני הולך לגעת בו קריצה
מבחינתי כל דבר שיש לו בוכנה וצילינדר אני יכול לטפל בו
אם דיזל ואם בנזין חוץ ממנועי סילון
יש לי ידע נרחב במכונאות של פעם ובמכונאות הממוחשבת של היום

סאמח
אני הצעתי לך אז עזרה עם הקרבורטורים בסירה ששיפצת
היית סקפטי ולא האמנת שאני יכול לטפל בזה
חבל שלא נתת לי לנסות והיית רואה
היי בנצי
ממש לא זוכר מה היה אז..אבל אם הייתי סקפטי או פגעתי בך אז מבקש סליחה..
ממש לא זוכר מה היה אז וייתכן ודווקא המרחק הוא זה שהיה גורם לי לא לבוא למרחק כזה..
האמת שגם עכשיו לא הייתי בא עם סירה 5 מטר למרכז לתיקון אלא אם משהו שאי אפשר לפתור באזור..
אבל עכשיו אין בעיה כי יש לי מנוע שאפשר לשים בבגאז' ואתה נמצא ליד העבודה שלי קריצה אז אפשר לבוא אליך
מצד שני קניתי מנוע בניילון, אז מקווה שלא אזדקק לעזרה בקרוב קריצה ואם כן אז יש לי כתובת..

קודם כל לא פגעת בי וההתנצלות מיותרת
אני הצעתי לבוא אלייך אבל אמרת לי שכבר ניסו לכוון את הקרבורטורים ולא הצליחו
אבל עזוב זה שייך להיסטוריה
לגבי המנוע החדש
אני מאוד מקווה שלא תצתרך אותי קריצה
בנצי כל הכבוד..
תגיד, במקרה וחסר חלק למנוע מה אתה עושה?
2 אפשרויות
או שאני מקמבן ואני לא אוהב לעשות את זה
או שאני הולך לקנות חלק חדש
אבל השאלה שלך נורא כללית וכל מקרה לגופו
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
SHAYU**
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 1358

בעניין: תחזוקת מנוע חיצוני 6 כ"ס
« הגיב #19 ב- : מרץ 20, 2016, 13:46:39 PM »
"אנשים טובים באמצע הדרך"

בנצי כל הכבוד על המאמץ וההשקעה לעזור לנו עם המנוע,
אסי כל הכבוד שקמת מוקדם בשבת מוציא לשון

יאללה נתחיל להתפלל לים פלטה..

שי
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

בעניין: תחזוקת מנוע חיצוני 6 כ"ס
« הגיב #20 ב- : מרץ 20, 2016, 18:52:25 PM »
שבוע טוב לכל הכרישים  אנחנו מספר 1

לפני שאני בכלל מתחיל לסכם את ה "פרוייקט" שעבר עלינו השבת אני חייב לומר מספר מילים על בנצי:

אלוף אלוף אלוף !!!

כשביקשתי עזרה בפורום, בנצי הרים את הכפפה והציע ללא היסוס את עזרתו למרות שלא הכיר אותי כלל.
בנצי התגלה לי כאיש מדהים, מקצועי ובעל רצון לעזור מתוך אהבת המקצוע והים.
אז קודם כל... תודה ענקית לאיש הענק הזה  

ועכשיו לסיכום:

ביום שבת, קבענו להפגש ב800 בבוקר אצל בנצי.

מקבל את פניי בחיוך איש גדול עם לב רחב ששואל: "מה הבעיה עם המנוע?"

מסביר שישנן כמה בעיות:
1. המעבר בין ההילוכים כמעט ובלתי אפשרי.
2. המנוע "נחנק" לפעמים.
3. החלפת שמן גיר.

בנצי מייד מוציא ארגז כלים ועוד ארגז כלים ועוד ארגז כלים (ולדעתי היה שם עוד ארגז כלים) וניגש לעבודה.

כבר בתחילת העבודה הבנו שהמנוע לא רק ישן  (evinrude שנת 79)  זקן אלא גם סבל מהזנחה .

בתחילה, ניסינו להבין מה גורם לגיר לסרב לשלב הילוך, האם מגיע מאזור הידית או מהגיר.

החלטנו להפריד את הגיר - ללא הצלחה. הברגים נהפכו לחלק מהגיר ומסרבים להפתח.

עוברים לתוכנית ב' - הפרדת ראש המנוע מהברך - ברור שהמנוע לא ויתר אך הפעם גם אנחנו לא.
לאחר דין ודברים ביננו למנוע ולאחר ששניים או שלושה ברגים החליטו להפרד מאיתנו, הופרד ראש המנוע מהברך.

כל נסיונותינו לשחרר את ידית ההילוכים עלו בתוהו.

נשארה האופציה השנייה, החלפת שמן גיר ואז בתקווה שיפתור את בעיית העברת ההילוך.

גם פה, ברור שהמנוע לא ויתר.....ברגים עקשניים, גישה בלתי אפשרית והזנחה רבת שנים קיבלו את פנינו.
אך גם פה, ללא שום כוונה לוותר הצלחנו לשחרר את הברגים.

מחכים שהשמן הישן יצא....מחכים....ומחכים.... ומי לא יוצא? - השמן.

לבסוף מבינים כי באגן השמן התבצר לו במשך שנים גריז עקשן, סמיך ומגעיל שתקע את כל הגיר. עצבן

למזלנו היה לנו מספיק שמן, דחפנו שמן בכח מהבורג העליון בכדי לדחוף את הג'יפה מהבורג התחתון ושאלוהים ישמור - מה שיצא במקום שמן גיר....מוגלה שחורה וצמיגה ובכמות מטורפת (מוזר שלא נדפק הגיר).

לאחר כמה שטיפות של אזור הגיר והחלפת השמן ניגשנו להרכבת המנוע חזרה.

ברור לכם שגם פה לא היה פיקניק אך לפחות ראינו את האור שבקצה המנהרה.

המנוע מורכב, ממלאים מים בחבית ומתפללים שיניע. כבוד הרב
משוך בגזר משוך בגזר והמנוע מניע !!!!  הגזעי

נותנים לבחור להתחמם קצת ומנסים לשלב להילוך....עדיין קשה...אך משתפר...
לאחר כמה נסיונות, המעבר בין ההילוכים הופך לאפשרי ואף קל יחסית.

בנצי לא מוותר, מכוון את המנוע עד שנשמע אחיד ורציף ומכריז כי הצלחנו!!!

לסיכום של הסיכום:

מבחינתי היה מפגש סופר מלמד ומעניין, גם למדתי להכיר את המנוע וגם זכיתי לפגוש אדם גדול.

תודה לכולכם ובמיוחד לבנצי - בזכותכם נוצרה פה קהילה תומכת ואיכותית.

שבוע טוב,

אסי




וואוו איזה פרגון מתבייש מתבייש מתבייש מתבייש

כשאסי דיבר איתי על טיפול למנוע חשבתי שזה יהיה משהו שיגרתי
הוא אמר לי שקשה להכניס להילוך ולעשות טיפול למנוע
אבל איך שפתחתי את הבורג הראשון הבנתי שזה לא יהיה כזה קל
מנוע שנת 1979 שכנראה זאת הפעם הראשונה שברגים נפתחו שם
רוב הברגים היו תפוסים ומלאים בקורוזיה והם פשוט הפכו להיות חלק אחד עם הגוף
כל בורג זה היה הימור אם יפתח או שישבר
היו ברגים שידעתי מראש שהם ישברו אבל לא הייתה ברירה דופק את הראש
אפילו הפקקים של הגיר בקושי נפתחו ולפי הגריז שיצא משם במקום שמן הבנו שהגיר הזה אף פעם לא קיבל טיפול
את האמת כבר חשבתי שהמנוע הזה גמור ושאני לא יצליח לסדר אותו
קצת חומרים וקצת או הרבה עצבים אבל בסופו של דבר השמן שהפך לגריז יצא ובמקומו הוכנס שמן חדש וטרי
בתנאים לא תנאים וללא שולחן עבודה המנוע פורק והופרד מהברך והגיר ואחרי זה חובר בחזרה
מילאנו מים הכנסנו את המנוע ויאלה להניע
כמה משיכות והמנוע התעורר לחיים
קצת כיוונים ולהכניס להילוך
אבל בקושי הצלחנו להכניס להילוך
ההימור שלנו היה שכשנכניס להילוך השמן הטרי יגיע לכל חלקי הגיר וישמן אותם
וזה באמת מה שקרה
אחרי כרבע שעה שהמנוע עובד בהילוך באמת התחלנו להרגיש שיפור במצב והילוכים קדימה ואחורה התחילו להכנס יותר בקלות
בהתחלה נעזרנו בפטיש כדי להכניס להילוך אבל בסוף התהליך הילוכים נכנסו ביד כמו שצריך אומנם עדיין עם קצת קושי מסויים אבל לפחות נכנסים
המנוע קיבל כיוונון אופטימאלי ועבד כמו שעון שוויצרי בלי רעידות בלי גמגומים ובלי להכבות אפילו פעם אחת
בסך הכל נהנתי לעבוד על מנוע ישן כי אני אוהב את המנועים הישנים
אסי סיפר לי שככה הוא קנה את המנוע והבעלים הקודם אמר לו שהוא טיפל במנוע (מה שהתברר כשקר מוחלט)
חבל רק שהמנוע הזה הוזנח כל כך והגיע למצב הזה
אסי אני מקווה שעכשיו תוכל להנות מהמנוע ושתטפל בו כמו שצריך שישרת אותך עוד כמה שנים טובות אתה בסדר
עריכה אחרונה: מרץ 20, 2016, 18:55:24 PM על ידי בנצי (אלון )
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: תחזוקת מנוע חיצוני 6 כ"ס
« הגיב #21 ב- : מרץ 20, 2016, 20:27:48 PM »
שבוע טוב לכל הכרישים  אנחנו מספר 1

לפני שאני בכלל מתחיל לסכם את ה "פרוייקט" שעבר עלינו השבת אני חייב לומר מספר מילים על בנצי:

אלוף אלוף אלוף !!!

כשביקשתי עזרה בפורום, בנצי הרים את הכפפה והציע ללא היסוס את עזרתו למרות שלא הכיר אותי כלל.
בנצי התגלה לי כאיש מדהים, מקצועי ובעל רצון לעזור מתוך אהבת המקצוע והים.
אז קודם כל... תודה ענקית לאיש הענק הזה 

ועכשיו לסיכום:

ביום שבת, קבענו להפגש ב800 בבוקר אצל בנצי.

מקבל את פניי בחיוך איש גדול עם לב רחב ששואל: "מה הבעיה עם המנוע?"

מסביר שישנן כמה בעיות:
1. המעבר בין ההילוכים כמעט ובלתי אפשרי.
2. המנוע "נחנק" לפעמים.
3. החלפת שמן גיר.

בנצי מייד מוציא ארגז כלים ועוד ארגז כלים ועוד ארגז כלים (ולדעתי היה שם עוד ארגז כלים) וניגש לעבודה.

כבר בתחילת העבודה הבנו שהמנוע לא רק ישן  (evinrude שנת 79)  זקן אלא גם סבל מהזנחה .

בתחילה, ניסינו להבין מה גורם לגיר לסרב לשלב הילוך, האם מגיע מאזור הידית או מהגיר.

החלטנו להפריד את הגיר - ללא הצלחה. הברגים נהפכו לחלק מהגיר ומסרבים להפתח.

עוברים לתוכנית ב' - הפרדת ראש המנוע מהברך - ברור שהמנוע לא ויתר אך הפעם גם אנחנו לא.
לאחר דין ודברים ביננו למנוע ולאחר ששניים או שלושה ברגים החליטו להפרד מאיתנו, הופרד ראש המנוע מהברך.

כל נסיונותינו לשחרר את ידית ההילוכים עלו בתוהו.

נשארה האופציה השנייה, החלפת שמן גיר ואז בתקווה שיפתור את בעיית העברת ההילוך.

גם פה, ברור שהמנוע לא ויתר.....ברגים עקשניים, גישה בלתי אפשרית והזנחה רבת שנים קיבלו את פנינו.
אך גם פה, ללא שום כוונה לוותר הצלחנו לשחרר את הברגים.

מחכים שהשמן הישן יצא....מחכים....ומחכים.... ומי לא יוצא? - השמן.

לבסוף מבינים כי באגן השמן התבצר לו במשך שנים גריז עקשן, סמיך ומגעיל שתקע את כל הגיר. עצבן

למזלנו היה לנו מספיק שמן, דחפנו שמן בכח מהבורג העליון בכדי לדחוף את הג'יפה מהבורג התחתון ושאלוהים ישמור - מה שיצא במקום שמן גיר....מוגלה שחורה וצמיגה ובכמות מטורפת (מוזר שלא נדפק הגיר).

לאחר כמה שטיפות של אזור הגיר והחלפת השמן ניגשנו להרכבת המנוע חזרה.

ברור לכם שגם פה לא היה פיקניק אך לפחות ראינו את האור שבקצה המנהרה.

המנוע מורכב, ממלאים מים בחבית ומתפללים שיניע. כבוד הרב
משוך בגזר משוך בגזר והמנוע מניע !!!!  הגזעי

נותנים לבחור להתחמם קצת ומנסים לשלב להילוך....עדיין קשה...אך משתפר...
לאחר כמה נסיונות, המעבר בין ההילוכים הופך לאפשרי ואף קל יחסית.

בנצי לא מוותר, מכוון את המנוע עד שנשמע אחיד ורציף ומכריז כי הצלחנו!!!

לסיכום של הסיכום:

מבחינתי היה מפגש סופר מלמד ומעניין, גם למדתי להכיר את המנוע וגם זכיתי לפגוש אדם גדול.

תודה לכולכם ובמיוחד לבנצי - בזכותכם נוצרה פה קהילה תומכת ואיכותית.

שבוע טוב,

אסי



דרמה במיטבה!!!!! כל הכבוד לבנצי..באמת כל הכבוד..
וקיבלת חוויה מהסרטים שהיא כמו שאמרת, חוויה שגורמת לך ללמוד על כל בורג ובורג מהמנוע!!!
ותודה על השיתוף..נהניתי לקרוא אותו
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
הלוחש לגלים
חבר פורום
**

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 40

בעניין: תחזוקת מנוע חיצוני 6 כ"ס
« הגיב #22 ב- : מרץ 26, 2016, 09:35:54 AM »
שבת שלום גיבורים

עדכון ניסוי כלים למנוע....

חמישי בלילה, אני ושי מנסים להבין מה התחזית (חלק אומרים גלי וחלק לא)
לקראת הלילה מחליטים שיוצאים עם "אבובית" ומקווים לטוב.
מגיעים לנקודה, שי מכין את קופסאת הג'יגים ואני את הסירה.
זריחה - הסירה במים - צ'וק עד הסוף - 3 נסיונות והמנוע מניע!!!

המנוע נשמע מצויין, ללא ריטוטים וללא גימגומים. העשן הלבן שליווה אותו במשך כמה שנים נעלם.
מכניס להילוך ויאללה לבלאגן.

אומר לשי שהפעם, רק בכדי לבדוק את המנוע לא נכנסים עמוק (כן בטח... מצאנו את עצמנו כ מייל וחצי מהחוף ).

קצת טרולינג וקצת מעבר בין נקודות אך חוץ מטרולוס קטן שחזר לגדול לא יצא כלום.

בקיצור....

4 שעות שבהן המנוע עבד בצורה מושלמת, חלקה ואיפולו צריכת הדלק ירדה משמעותית.

תענוג גדול!!!

על הדרך, חיברנו בפעם הראשונה את ה Fish Finder החדש שתפקד מצויין.

שוב תודה לכולם ולבנצי בפרט!!

אסי
עריכה אחרונה: מרץ 26, 2016, 10:18:33 AM על ידי הלוחש לגלים
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: תחזוקת מנוע חיצוני 6 כ"ס
« הגיב #23 ב- : מרץ 26, 2016, 16:43:00 PM »
איזה כיף של עדכון אתה בסדר אתה בסדר אתה בסדר
נשמע שהיה לכם אחלה חוויה..
איך אתה מחבר את העינית של הפישפיינדר?
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
הלוחש לגלים
חבר פורום
**

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 40

בעניין: תחזוקת מנוע חיצוני 6 כ"ס
« הגיב #24 ב- : מרץ 26, 2016, 18:52:37 PM »
שבוע טוב סאמח.

חיפשתי פתרון פשוט, נוח וזול.

הדבקתי על הטרנסום סקוץ של 3M שלא מתבלה (3M dual lock) - כנ"ל על המוט שמחובר לעינית.

עשיתי זאת רק בכדי לבדוק את יכולות הפישפיינדר, ניתן לשחק בקלות עם גובה העינית  - פתרון ארוך טווח יבוצע בהמשך סמיילי

 
 IP: [ מחובר ]
GilH99
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 1371

בעניין: תחזוקת מנוע חיצוני 6 כ"ס
« הגיב #25 ב- : מרץ 26, 2016, 19:10:50 PM »
כל הכבוד לבנצי על הנכונות לסייע ועל המקצועיות
טוב לדעת שיש בפורום מומחה למנועים במקרה וצריך ייעוץ (מקווה שרק מהיבשה).
סוף סוף אני רואה את האבובית גיחוך
הפרוייקט הבא הוא צילון לימי הקייץ הלוהטים?
בעניין העיין של הפישפיינדר, תחשוב מיקום רחוק מהמנוע עד כמה שניתן, למנוע רעש מהבועות.


גיל
 IP: [ מחובר ]
shragam

הערוץ שלי
מנהל פורום
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 57

הודעות: 14232

בעניין: תחזוקת מנוע חיצוני 6 כ"ס
« הגיב #26 ב- : מרץ 26, 2016, 19:19:43 PM »
אלון, כל הכבוד על הפתרון וההתמדה במאבק עם המנוע העקשן  אתה בסדר
העיקר שהצלחתם להכניע אותו והוא חזר לחיים ומתפקד כמו שצריך
-------------------------------

מוזמנים להכנס לערוץ היוטיוב שלי  ולהרשם 

https://www.youtube.com/ShragaMiFishingForTheSoul

 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

בעניין: תחזוקת מנוע חיצוני 6 כ"ס
« הגיב #27 ב- : מרץ 26, 2016, 23:00:07 PM »
שבוע טוב סאמח.

חיפשתי פתרון פשוט, נוח וזול.

הדבקתי על הטרנסום סקוץ של 3M שלא מתבלה (3M dual lock) - כנ"ל על המוט שמחובר לעינית.

עשיתי זאת רק בכדי לבדוק את יכולות הפישפיינדר, ניתן לשחק בקלות עם גובה העינית  - פתרון ארוך טווח יבוצע בהמשך סמיילי

 
עם סקוטש אין חופש ורעידות? כי אם כן זה יתן לך רעשים בקריאה בזמן נסיעה..איזה מקל  אתה משתמש שמחזיק את העינית?
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
הלוחש לגלים
חבר פורום
**

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 40

בעניין: תחזוקת מנוע חיצוני 6 כ"ס
« הגיב #28 ב- : מרץ 27, 2016, 10:55:22 AM »
שבוע טוב סאמח.

חיפשתי פתרון פשוט, נוח וזול.

הדבקתי על הטרנסום סקוץ של 3M שלא מתבלה (3M dual lock) - כנ"ל על המוט שמחובר לעינית.

עשיתי זאת רק בכדי לבדוק את יכולות הפישפיינדר, ניתן לשחק בקלות עם גובה העינית  - פתרון ארוך טווח יבוצע בהמשך סמיילי

 
עם סקוטש אין חופש ורעידות? כי אם כן זה יתן לך רעשים בקריאה בזמן נסיעה..איזה מקל  אתה משתמש שמחזיק את העינית?

העינית מחוברת לתחתית של מוט מרובע שעליו מודבק הסקוץ.
העינית יציבה ולא רועדת כלל, אם כי, פעם אחת במהירות גבוהה (יחסית לאבוב), המוט השתחרר וחובר שוב ללא תקלות.

גיל....סוף סוף שומעים ממך....השאלה הגדולה היא מתי רואים אותך? סמיילי
לגבי הצלון - יש לסירה צלון מקורי, הבעיה היא שהוא ממש מפריע לדייג (טוב לכנרת עם הילדים).


 IP: [ מחובר ]
TookTook

חבר_ISF
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 50

הודעות: 2897

מי שם? ....זוהר

בעניין: תחזוקת מנוע חיצוני 6 כ"ס
« הגיב #29 ב- : מרץ 27, 2016, 11:06:36 AM »
אחד הדיונים היותר כיפיים לקריאה.
איזה כיף שיש מי שמוכן לתרום מזמנו ומנסיונו כדי לעזור לחברים
כל הכבוד בנצי , שמח שיש אותך בפורום סמיילי
-------------------------------
!Preserving Recreational Fishing, One Fisherman at a Time
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: 1 [2] 3 למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!
Top