שלום,
תודה עבור התייחסותכם.
תפקידי, מנהל נמל חיפה ברשות הספנות והנמלים שהיא הגוף האחראי על הרגולציה בנמלים, מאז רפורמת הנמלים בשנת 2005. הגדרת התפקיד קצת מבלבלת כי יש גם מנכ"ל לחברת נמל חיפה.
מנכ"ל חברת נמל חיפה (חברה ממשלתית) שאחראי להפעלת הנמל וכמובן אחראי על כל עובדי הנמל.
אחד מתפקידיי הנו הנחיות ופיקוח בנושא בטיחות השייט, ולכן השימוש באתר זה במקביל להרבה פעילות הסברה והדרכה בקרב כלל המפליגים באזור, חיל הים, יאכטות, סירות, בטחון וכמובן כליי השייט של הקבלן שבונה את נמל המפרץ.
אשמח אם תעדכנו בבעיות בטיחות, מפגעי בטיחות, ועוד, אטפל בעניין מול המעורבים.
אריה גביש
תודה על ההסבר...
לי הדברים היו ברורים וידועים.
אם כיוננת אריה אל הדברים שהפניתי אליך -
בהזדמנות זו בקשה לי אליך מר גביש: אנא תפנה אל מי שאחראי על שייטי ונהגי ה"פיילוטים" ושאר סירות וספינות דומות, שיהיו מודעים לקיומם של כלי שייט קטנים - סירות ובעיקר קיאקים שמוגבלים במהירות, שיפקחו עיניים למרחק ובעיקר שיימנעו מנסיעה במהירות מטורפת שמרימה גלים גבוהים שיכולים בקלות להעיף אנשים למים ולגרום לפציעות קשות ואף למוות.
הכוונה היתה להפנות את העניין אל מי שצריך.
למעשה, פנייתי זו היא הצד השני של "המטבע אותו הטלת", קרי -
המטבע של עשיית כל מאמץ להגברת מודעות ועירנות במטרה למנוע אסון שעשוי לגבות חיים...
לא פעם אנו הספורטיביים, בסירות ובקיאקים, נתקלים בספינת נתב ש"טסות" בשטח הנמל וסביבתו,
נניח לרגע לנושא של חריגה מהמהירות המותרת בחוק כי הדבר החשוב הוא
סיכון חיי אדם.
לא פעם חווינו "כמעט אסון" ולא פעם אנחנו מדברים על כך כי מתישהוא זה יסתיים באסון...
בפירוש מזכירים את הנהגים המטורפים על הכביש - והם חייבים להפנים שהם מסכנים חיים,
גם עם גלי הענק שהם מייצרים ואף גרמו לאנשים "לעוף באוויר" ולהחבל, עד כה ללא פגיעת ראש או שיתוק,
אך מדוע לחכות לאותו אסון?!!! לכן,
תודתנו מראש אם תוכל להעביר את הנושא לידיעת הנוגעים בדבר, על מנת שישוחחו עם "משיטי הפיילוט".