פורום הדיג הספורטיבי בישראל
 פורומי דיג מקצועיים
  דיג מקיאק IKF - Israel Kayak Fishing (אחראי: Eldad79)
   מנוע לקיאק |
עמודים: [1] 2
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
נושא: מנוע לקיאק (נקרא 3458 פעמים) |
הדפסה |
|
sp
|
חבר פורום 
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 20
|
|
שלום לכל חברי הפורום לאחרונה מתעניין במנוע לקיאק בשל נושא הבטיחות יש ברשותי קיאק outback בשל היותי יוצא רוב הפעמים לבד מעוניין להוסיף ערך בטיחותי נוסף .לצורך העניין ביררתי לגבי מנועים לקיאק ואפשרות שעלתה הינו מנוע חשמלי של חברת טורקדו הגרמנית מודל 403אולטרלייט כאשר המנוע הינו בעל 2 כ"ס .מעוניין בקניית המוצר אצל הקפטן מכיוון שעלות המוצר בחברה הינו בסביבות 1800 דולר ואילו הקפטן מוכר את המוצר כולל הרכבה במחיר של 9600 אשמח לקבל חוות דעת לגבי המנוע והאם ניתן לרכוש את המנוע מהספק טורקדו
|
|
|
|
|
 |
בעניין:
« הגיב #1 ב- : ספטמבר 08, 2015, 20:59:31 PM » |
|
לא הייתי מגדיר מנוע כאמצעי בטיחות ואם כן הוא היה בתחתית הרשימה. כמה דברים שעולים לי עכשיו לראש ולפי דעתי הרבה יותר חשובים ממנוע: משוט ספייר, זיקוקים, רדיו, ביגוד מתאים, מצופים פנימיים, משאבה ידנית ועוד. בקשר לייבוא מנוע, אין לי ניסיון בנושא אבל תסתכל כמה דיונים אחורה, דיברו על נושא של כושר שיט וגם ספציפית על נושא ייבוא מנוע, עלויות מכס ואישורים. אם אני זוכר נכון זה לא משתלם ועדיף לקנות בארץ.
|
|
|
|
jacob72
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 2142
|
|
 |
בעניין:
« הגיב #2 ב- : ספטמבר 09, 2015, 04:14:59 AM » |
|
מנוע זה נוחות ולא בטיחות.
אל תתעסק עם הייבוא: מכון תקנים, אישורים בדיקות וכד, העלויות זה הקטע השולי בסיפור.
מיימד נוסף יש כאן חברה מקומית שנותנת שירות .אם תהיה לך תקלה מה תעשה ?, תשלח ליצרן ?
בהצלחה בהמשך
|
|
|
|
TookTook
|
חבר_ISF חבר פורום
מנותקגיל:
50
הודעות: 2897
מי שם? ....זוהר
|
|
שלום לכל חברי הפורום לאחרונה מתעניין במנוע לקיאק בשל נושא הבטיחות יש ברשותי קיאק outback בשל היותי יוצא רוב הפעמים לבד מעוניין להוסיף ערך בטיחותי נוסף .לצורך העניין ביררתי לגבי מנועים לקיאק ואפשרות שעלתה הינו מנוע חשמלי של חברת טורקדו הגרמנית מודל 403אולטרלייט כאשר המנוע הינו בעל 2 כ"ס .מעוניין בקניית המוצר אצל הקפטן מכיוון שעלות המוצר בחברה הינו בסביבות 1800 דולר ואילו הקפטן מוכר את המוצר כולל הרכבה במחיר של 9600 אשמח לקבל חוות דעת לגבי המנוע והאם ניתן לרכוש את המנוע מהספק טורקדו
החלק המודגש הוא בעיית הבטיחות הראשונה שעלייך לפתור, לדעתי.
|
-------------------------------
!Preserving Recreational Fishing, One Fisherman at a Time
|
|
|
fishza
|
חבר פורום  
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 165
|
|
אני באסכולה שמאמינה שעל קייק חותרים (כן, לא כולם מסכימים עם זה  ). קח את הכסף ותשקיע אותו בכמה שיעורי חתירה ובמשוט טוב. לדעתי יתן תמורה הרבה יותר טובה, ויהיה הרבה יותר זול. יצא לי לחתור כמה פעמיים ליד קייק ממונע, אם חותרים נכון וטוב זה עושה אותו עבודה רק בלי הסירבול והתלות בחשמל, מצברים, רשיונות וכו... שנה טובה
|
|
|
|
shlomisa
|
חבר פורום 
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 25
|
|
יש לו outback , הוא לא צריך לחתור, הוא מדווש.
|
|
|
|
fishza
|
חבר פורום  
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 165
|
|
יש לו outback , הוא לא צריך לחתור, הוא מדווש.
אני יודע, הבנתי את זה.... בכל זאת לא ישכנעו אותי אחרת, קייק צריך לזוז בעזרת משוט היתי מציע להחליף קייק אבל יש לי תחושה "שיצלבו" אותי 
|
|
|
|
shlomisa
|
חבר פורום 
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 25
|
|
אתה צודק... גם אותי לא ישכנעו. רכבות צריכות לזוז בעזרת קיטור ומטוסים בעזרת פרופלור.
|
|
|
|
|
שהתחביב הוא שייט בקיאק אז חותרים... שהתחביב הוא דיג מגיעים לנק כמה שיותר מהר עם הרבה כוח לדוג.
|
|
|
|
fishza
|
חבר פורום  
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 165
|
|
שהתחביב הוא שייט בקיאק אז חותרים... שהתחביב הוא דיג מגיעים לנק כמה שיותר מהר עם הרבה כוח לדוג.
אישית לא ממש מקבל את מה שכתבת, יש דברים שהדרך היא חלק מהחוויה (כמו המאבק בדג, ולא רק ההוצאה שלו מהר מהמים). אם אני זוכר נכון, לדעתי כתבת בעבר שאתה לא מוותר על דייג בקייק כי זו חוויה אחרת מסירה (שלוקחת מהר מנקודה לנקודה). בכל מקרה איש איש באמונתו יחיה
|
|
|
|
אבי חכם
|
מנהל פורום חבר פורום    
מנותקגיל:
47
הודעות: 4555
חפשו אותי בגוגל : דיו חכם בע"מ
|
|
 |
|
|
ערב טוב  ראשית בואו נעשה סדר כי הדיון חורג מעט מהנושא  כמו שכתבו לך קודמי , עצם היציאה לבד זו - התאבדות  אתה יודע איך אתה נכנס , אתה לא יודע איך אתה יוצא  עכשיו לעיניין קיאק - מנוע - בטיחות - הנאה. קיאק - נכון , רוב הקיאקים נעים בעזרת כוח הזרוע וזה מאוד נהוג ונפוץ בעולם. גם סירות נעו פעם בעזרת כוח הזרוע או מזג האויר (רוחות) ואם היה פעם (לפני מיליון שנה) פורום , ודאי היו אומרים לבעל הסירה בדיוק מה שאמרו לך. אוירון בפרופלור , רכבת עם קטר ממונע. אבל אנחנו חיים בתקופה אחרת והיום עולם הקיאקים הממונעים תופס תאוצה ואפשר לראות את זה רק כאן אצלנו בתחרויות דייג מקיאק. מקצה ממונע מול מקצה רגיל. כמעט תיקו בין המשתתפים. מנוע - מנוע הוא לא אביזר בטיחותי נטו. הוא גם. אך בעיקר תפקידו הוא לעזור לדייג שנהנה יותר מדייג ופחות מחיתירה לשרוף יותר שטחים והעצמת החוויה. אני לדוגמא מאוד עצלן וחתירה שנואה עלי. כסף לסירה אין לי. בטח לא לרשיון , פירוטכניקה , כושר שייט ועוד הוצאות. קיאק מבחינתי פטור מכל זה ועלותו זולה לעומת אחזקת סירה. ברור ששייט נגד הרוח בעזרת מנוע (בעיקר במזרחיות) יגבירו את הסיכויים שתחזור הביתה בשלום. בטיחות - כמו שאמרתי , מנוע הוא מאוד בטיחותי אך לא רק. אבל אם בבטיחות עסקינן אז חשוב להתקין מנוע בצורה מקצועית , בטיחותית ל"חותר" , בטיחותית לסביבה ולנהוג בו במשנה זהירות. שחלילה אף אחד לא יפגע. הנאה - למי שאוהב דייג נטו , מנוע זה ה- פתרון . נקודה. (חשוב לציין שהתקנת מנוע חשמלי או בנזין מחייבת בכושר שייט וחידושו כל שנתיים , ביטוח צד ג' והגבלת מרחק מהחוף שעומדת על 500 מטר) יבוא של מנוע טורקידו מאוד בעייתי כי הסוללה היא לטיום והיא אסורה לייבוא. לכן את הסוללה תצטרך לקנות בארץ. תנסה לחפש ביד 2 מנועי SD (ניו זילנדי) , עובדים על מצבר רגיל (אומנם כבד) ומעט מאוד תקלות. בהצלחה.
|
-------------------------------
יאלללה בשמחות  וכן , אני "חכם" "יפה" ו "מבריק" .. ואישתי בחיים לא תירשם לפה 
|
|
|
jacob72
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 2142
|
|
 |
|
|
ערב טוב  ראשית בואו נעשה סדר כי הדיון חורג מעט מהנושא  כמו שכתבו לך קודמי , עצם היציאה לבד זו - התאבדות  אתה יודע איך אתה נכנס , אתה לא יודע איך אתה יוצא  עכשיו לעיניין קיאק - מנוע - בטיחות - הנאה. קיאק - נכון , רוב הקיאקים נעים בעזרת כוח הזרוע וזה מאוד נהוג ונפוץ בעולם. גם סירות נעו פעם בעזרת כוח הזרוע או מזג האויר (רוחות) ואם היה פעם (לפני מיליון שנה) פורום , ודאי היו אומרים לבעל הסירה בדיוק מה שאמרו לך. אוירון בפרופלור , רכבת עם קטר ממונע. אבל אנחנו חיים בתקופה אחרת והיום עולם הקיאקים הממונעים תופס תאוצה ואפשר לראות את זה רק כאן אצלנו בתחרויות דייג מקיאק. מקצה ממונע מול מקצה רגיל. כמעט תיקו בין המשתתפים. מנוע - מנוע הוא לא אביזר בטיחותי נטו. הוא גם. אך בעיקר תפקידו הוא לעזור לדייג שנהנה יותר מדייג ופחות מחיתירה לשרוף יותר שטחים והעצמת החוויה. אני לדוגמא מאוד עצלן וחתירה שנואה עלי. כסף לסירה אין לי. בטח לא לרשיון , פירוטכניקה , כושר שייט ועוד הוצאות. קיאק מבחינתי פטור מכל זה ועלותו זולה לעומת אחזקת סירה. ברור ששייט נגד הרוח בעזרת מנוע (בעיקר במזרחיות) יגבירו את הסיכויים שתחזור הביתה בשלום. בטיחות - כמו שאמרתי , מנוע הוא מאוד בטיחותי אך לא רק. אבל אם בבטיחות עסקינן אז חשוב להתקין מנוע בצורה מקצועית , בטיחותית ל"חותר" , בטיחותית לסביבה ולנהוג בו במשנה זהירות. שחלילה אף אחד לא יפגע. הנאה - למי שאוהב דייג נטו , מנוע זה ה- פתרון . נקודה. (חשוב לציין שהתקנת מנוע חשמלי או בנזין מחייבת בכושר שייט וחידושו כל שנתיים , ביטוח צד ג' והגבלת מרחק מהחוף שעומדת על 500 מטר) יבוא של מנוע טורקידו מאוד בעייתי כי הסוללה היא לטיום והיא אסורה לייבוא. לכן את הסוללה תצטרך לקנות בארץ. תנסה לחפש ביד 2 מנועי SD (ניו זילנדי) , עובדים על מצבר רגיל (אומנם כבד) ומעט מאוד תקלות. בהצלחה. תרשה לי לתקן אותך בקטנה, אין פיקוח על ייבוא סוללות,ולא נדרש תקן. הבעיה היא המטען ,הוא דורש תקן ובדיקות של מכון התקנים. בהצלחה בהמשך
|
|
|
|
|
 |
בעניין:
« הגיב #12 ב- : ספטמבר 11, 2015, 15:40:10 PM » |
|
יש פיקוח על ייבוא סוללות או יותר נכון על אופן המשלוח שלהן. סוללות ליטיום פולימר נשרפות ברגע שהמתח יורד מתחת ל 2.5 וולט לתא, פחות או יותר. סוללות ליטיום יון מתפוצצות במקרה כזה. יש הרבה החמרות לגבי משלוח של הסוללות האלו בכל העולם ולכן בדרך כלל המשלוח יותר יקר מהסוללה עצמה. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא ספקים שישלחו את הסוללות במחיר משלוח ems רגיל. סטיתי לגמרי מהנושא, בכל אופן אני חושב שכל דרך להנעת הקיאק במים היא לגיטימית. מפרש, משוט, פדלים, מנוע, העיקר שאתה נהנה מהחויה. אחרי הכל זו המטרה העיקרית של התחביב.
|
|
|
|
jacob72
|
חבר פורום
מנותקגיל:
לא זמין
הודעות: 2142
|
|
יש פיקוח על ייבוא סוללות או יותר נכון על אופן המשלוח שלהן. סוללות ליטיום פולימר נשרפות ברגע שהמתח יורד מתחת ל 2.5 וולט לתא, פחות או יותר. סוללות ליטיום יון מתפוצצות במקרה כזה. יש הרבה החמרות לגבי משלוח של הסוללות האלו בכל העולם ולכן בדרך כלל המשלוח יותר יקר מהסוללה עצמה. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא ספקים שישלחו את הסוללות במחיר משלוח ems רגיל. סטיתי לגמרי מהנושא, בכל אופן אני חושב שכל דרך להנעת הקיאק במים היא לגיטימית. מפרש, משוט, פדלים, מנוע, העיקר שאתה נהנה מהחויה. אחרי הכל זו המטרה העיקרית של התחביב.
ידידי אתה שוגה (אני מייבא סוללות והמון) לא נדרש תקן על כל סוגי הסוללות מסוג לטיום. את המכס זה לא מענין ולא נדרש מכון תקנים. זה כן מענין את חברות התעופה שנדרשות לעמוד בתקני תעופה בינ"ל בהטסת חומרים. אבל זו בעיה של השולח ולא של המזמין. בהצלחה בהמשך
|
|
|
|
|
 |
בעניין:
« הגיב #14 ב- : ספטמבר 12, 2015, 16:40:00 PM » |
|
צודק בהחלט, אין תקן. אבל ברגע שמחיר המשלוח מכפיל ומשלש את עצמו זו גם בעיה של המזמין. נכון שהאחריות נופלת על השולח והמזמין פסיבי בכל הנושא, זה לא אומר שאין פיקוח. ממה שהבנתי, הרבה ספקים היום מקימים מחסנים במדינות בהן אין פיקוח או הפיקוח פחות חזק ומשם שולחים ללקוח. אבל יכול להיות שאני טועה, אין לי ניסיון כמוך. מעט הסוללות שהזמנתי היו בעיקר לשימוש בטיסנים ורחפנים שבניתי.
|
|
|
|
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה. |
« הקודם הבא »
|
הדפסה
|
|
עמודים: [1] 2
|
|
|
|