צודק בהחלט, אין תקן.
אבל ברגע שמחיר המשלוח מכפיל ומשלש את עצמו זו גם בעיה של המזמין. נכון שהאחריות נופלת על השולח והמזמין פסיבי בכל הנושא, זה לא אומר שאין פיקוח.
ממה שהבנתי, הרבה ספקים היום מקימים מחסנים במדינות בהן אין פיקוח או הפיקוח פחות חזק ומשם שולחים ללקוח. אבל יכול להיות שאני טועה, אין לי ניסיון כמוך. מעט הסוללות שהזמנתי היו בעיקר לשימוש בטיסנים ורחפנים שבניתי.
אני לא מכיר סידור כזה. כל הייצור כיום הוא בסין עם זליגה למלזייה (כח אדם זול). אפילו הסינים התחילו להעביר לשם מפעלים.אבל ברגע שמחיר המשלוח מכפיל ומשלש את עצמו זו גם בעיה של המזמין. נכון שהאחריות נופלת על השולח והמזמין פסיבי בכל הנושא, זה לא אומר שאין פיקוח.
ממה שהבנתי, הרבה ספקים היום מקימים מחסנים במדינות בהן אין פיקוח או הפיקוח פחות חזק ומשם שולחים ללקוח. אבל יכול להיות שאני טועה, אין לי ניסיון כמוך. מעט הסוללות שהזמנתי היו בעיקר לשימוש בטיסנים ורחפנים שבניתי.
היבואנים הגדולים רוכשים תאי אנרגיה,ומהם מתכננים ומרכיבים סוללות עפי דרישת הלקוח. לסוללה יש מעגלים אלקטרוניים ששומרים על חיי המדף,הגנות מפני קצר,פריקה מלאה,טעינת יתר ועוד.
אין פיקוח על התאים,אבל יש רגולצייה בתקנות התעופה בנושא הטסת אנרגיה.
בהצלחה בהמשך