לחץ למעבר לחנות האתר
תודה למועדון הדייג גנאדי על התמיכה בפורום הדיג הספורטיבי
דף הבית פורומים

כניסה לחברים רשומים

ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.
 
 


מי מחובר כעת

200 אורחים, 0 משתמשים
סך הכל משתמשים: 7539
סך הכל הודעות: 425048
סך הכל דיונים: 35251
סך הכל קטגוריות: 8
סך הכל פורומים: 53
בית דף הבית
עזרה עזרה
ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.

חיפוש:     חיפוש מתקדם
*
+  פורום הדיג הספורטיבי בישראל
|-+  פורומי דיג מקצועיים
| |-+  דיג מסירה (אחראים: rafi, אבי חכם, shragam)
| | |-+  סוף סוף, המאמר מוכן: סירה ונגרר - שיפוץ, אבזור והכשרה לדיג
עמודים: 1 [2] למטה
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
נושא: סוף סוף, המאמר מוכן: סירה ונגרר - שיפוץ, אבזור והכשרה לדיג  (נקרא 7668 פעמים) הדפסה
Shahar Cohen

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 54

הודעות: 7873

סאמח 
מצאתי היום את הזמן לשבת ולקרוא את המאמר הענק הזה כמו שצריך ובסופו נשארתי פעור פה  מזועזע
למרות שאיני נמנה על אנשי הסירות לרוב, המאמר היה מרתק ומעניין, לא רק בגלל הפרוט והידע הרב שבו, אלא מבחינתי בגלל הרגש והתשוקה הבוערת בתוכך שחשתי בקריאת המאמר.

אין מה לומר מעבר להמון הערכה וכבוד על העבודה שהשקעת והידע הרב שרכשת ושיתפת איתנו 

שאפו ענק סאמח  אתה בסדר
-------------------------------
דייג זה קודם כל בשביל הנשמה
 IP: [ מחובר ]
צור.

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 12523

052-3770519

סאמח ידידי
לקח לי קצת זמן לכתוב תגובה כי למאמר בסדר גודל כזה וברמה כזו צריך לתת את מלא תשומת הלב
1. בשביל לתת את מלא הכבוד לכותב
2.בכדי ליהנות ולהבין מימה ואת מה שכתוב
אומנם אני לא מתחום הסירות וכנראה גם לא אהיה אבל הצלחתי להישאר מרותק לאורך כל קריאת המאמר
רואים שנתת את כל כלך לעניין ונתת תשומת לב לכל הפרטים
אני חייב להגיד לך שנהנתי בעיקר מהתשוקה והרצון שלך לעשות את הכול לבד
מוריד בפניך את הקובע על התשוקה והנחישות להצליח
כל הכבוד
 IP: [ מחובר ]
UZIK
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 1415

אחרי כל התגובות
לא נישארו לי הרבה מילים
אלא להגיד כל הכבוד
בהצלחה
ותזמין אותי בהזדמנות
עוזי
 IP: [ מחובר ]
(Grouper1980)
"צוות נתניה"
חבר פורום
****

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 425

סאמח מצטרף לכלל התגובות פה ופשוט מתפעל מכל הזמן והמחשבה של מלא ימים שהתנקזו לדף אחד
רוצה לאחל לך רק בהצלחה ושתהנה מכלל החבילה ים,סירה,נגרר,ודגים כמובן
שנזכה לראות המון דוחות דייג מהסירה הזו וממך בכלל
כל הכבוד 
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

וואוו
שאפו אחד ענק
אין ספק שדרך ההכנה של הסירה למדת להכיר אותה מבפנים ומבחוץ דבר שיעזור לך מאוד במקרה של תקלה
למעשה זה כאילו הזמנת סירה לפי מפרט שאתה רצית כי בנית שם הכל לפי איך שאתה רוצה שזה יהיה
אין ספק שאתה תהנה מהסירה ולו רק בגלל ששיפצת אותה במו ידייך מה גם שאתה למדת להעריך כמה עבודה צריך כדי לשפץ סירה ובגלל זה גם לא תזלזל ותשמור עליה
עשית בחוכמה שהחלפת את כל מערכת החשמל ובעיקר שהפרדת בין מערכת המנוע למערכת התאורה

רק יש לי הערה קטנה
כשהתעסקת עם הקרבורטורים הבאת חבר מכונאי ורשמת שהבעיה נפתרה סופית רק בעזרת מכונאי ימי
לדעתי האישית כנראה שהחבר שלך לא כל כך יודע להתעסק עם קרבורטורים ואולי מכונאי אחר כן היה פותר את הבעיה ולאו דווקא מכונאי ימי
אני אומנם מכונאי רכב אבל כבר התעסקתי עם מנועים ימיים וקרבורטורים של סירות ואף פעם לא הייתה לי בעיה
אחרי מאמר כזה מפורט נשאר רק לאחל לך שהסירה תסריח מדגים
רק אל תשכח לנקות אחרי זה שלא באמת תסריח מתפקע מתפקע מתפקע

יאלה מחכים לדוחות אתה בסדר אתה בסדר
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
MOTI-M

איש השנה 2012-2013-2014 מקום שני תחרות דייג חופי - מקום שלישי תחרות הטלה לרחוק לכל שאלה: surf casting 0549259774
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 52

הודעות: 10102

סאמח יופי של מאמר אהבתי איך הכל כתוב בצורה מעולה ,

וקל להבין שאפו גדול איש יקר מאמר מעולה ,גם בתור אחד שלא

מבין בסירות כנראה זה מאמר שצריך לשים בפינה המאמרים 
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
AviramLevi

צוות המורים!
חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 36

הודעות: 2965

צוות המורים

תגובה ראשונה
jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop
תגובה שניה
 
תגובה שלישית
 בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו בראוו



ההשקעה, הכתיבה, האיכות, התמונות, ההגשה....WOW!

אחד המאמרים היותר טובים מעניינים ומושקעים שנתקלתי בהם!

שיחקת אותה סאמח באמת!!! שאפו שאפו שאפו!!!
-------------------------------
צוות המורים! צוות המורים!
 IP: [ מחובר ]
מישל עמר

דייג זה קודם כל להנות הדגים זה בונוס
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 51

הודעות: 520

אם הייתי מבקש מיליון דולר הייתי מקבל .
באת לי בול בזמן ,עניתה לי על כל השאלות שהיו בימים האחרונים.
אתה אלוף תודה רבה .
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

תודה רבה לכולם על הברכות
עשה לי טוב לראות שהיה עניין בלקרוא את המאמר שהשקעתי (ויותר נכון להגיד-השקענו) בו כל כך הרבה.
מקווה שיתרום, ולו במעט, אל חלק מהקוראים.
אני מוסיף עדכון נוסף בסוף המאמר ומצטט אותו פה גם כן:
"עדכון  המאמר לגבי מה נגמר הסירה: חלק זה מתווסף בעקבות זה שהמאמר נכתב מזמן ורק עכשיו התפרסם ולא עודכנו  דברים חדשים. ראיתי שחשוב שאוסיף את החלק הזה בעקבות הרבה שרצו לדעת מה התפתח בפרוייקט:
ובכן, בסופו של דבר, הג'יפ נמכר ויחד איתו גם נמכרה הסירה שהשקעתי בה כלכך הרבה. הרווחתי המון מהסירה אבל זה היה חוויות שהם לא מסוג דיג בעיקר אלא חווית ההתנסות בתחום השיפוץ והנגררים. מספר אירועים שקרו בסוף הדרך שהביאו למכירה אולי אפרט מתישהו בהמשך.
מה שכרגע יש לי זה סירה מתנפחת 3.8, ואני יכול להגיד לכם שפרוייקט ההכנה שלה היה גם יפה מאוד אבל הרבה יותר פשוט ומאתגר. אבל עם הסירה הזו אני מצליח לצאת ולדוג ובלי מאמץ...
מקווה שיהיה מאמר חלק ב על סירות מתנפחות, ואיך שאני מכיר את האהבה שלי דווקא לא למתנפחות אלא יותר לחצאי קשיחות, אז יהיה שילוב גם של עולם החצאי קשיחות במאמר. "
עריכה אחרונה: מרץ 14, 2015, 21:28:35 PM על ידי סאמח הצפר
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

וואוו
שאפו אחד ענק
אין ספק שדרך ההכנה של הסירה למדת להכיר אותה מבפנים ומבחוץ דבר שיעזור לך מאוד במקרה של תקלה
למעשה זה כאילו הזמנת סירה לפי מפרט שאתה רצית כי בנית שם הכל לפי איך שאתה רוצה שזה יהיה
אין ספק שאתה תהנה מהסירה ולו רק בגלל ששיפצת אותה במו ידייך מה גם שאתה למדת להעריך כמה עבודה צריך כדי לשפץ סירה ובגלל זה גם לא תזלזל ותשמור עליה
עשית בחוכמה שהחלפת את כל מערכת החשמל ובעיקר שהפרדת בין מערכת המנוע למערכת התאורה

רק יש לי הערה קטנה
כשהתעסקת עם הקרבורטורים הבאת חבר מכונאי ורשמת שהבעיה נפתרה סופית רק בעזרת מכונאי ימי
לדעתי האישית כנראה שהחבר שלך לא כל כך יודע להתעסק עם קרבורטורים ואולי מכונאי אחר כן היה פותר את הבעיה ולאו דווקא מכונאי ימי
אני אומנם מכונאי רכב אבל כבר התעסקתי עם מנועים ימיים וקרבורטורים של סירות ואף פעם לא הייתה לי בעיה
אחרי מאמר כזה מפורט נשאר רק לאחל לך שהסירה תסריח מדגים
רק אל תשכח לנקות אחרי זה שלא באמת תסריח מתפקע מתפקע מתפקע

יאלה מחכים לדוחות אתה בסדר אתה בסדר


אהלן בנצי,
לשאלתך: הקרבורטור נלקח למכונאי רכבים פעמיים, לא עבד נכון.
אחרי זה נלקח למומחה קרבורטורים של רכבים  וזה עיקר ההתעסקות שלו במוסך, ולא הצליח לו!!!
למרות שאני למדתי איך לעשות ניקוי (החלק היותר קל בעיניי) וגם איזון (החלק היותר קשה בעיניי) לא הצלחתי להבין מה לא נעשה נכון על ידי אותם מכונאים\מומחים.
ייתכן שכאשר נלקח למכונאי הימי בסופו של דבר, עלה על סיבה כלשהיא ולא עדכן אותי מה היה שם חסר שלא נעשה נכון על ידי האנשים הקודמים! מסכים שזה לא היה אמור להיות כזה בעייתי.
חייב להגיד שבגלל זה נהיה לי מין רתיעה מעניין איזון קרבורטורים-דבר שבעתיד אעשה רק אצל מכונאי ימי ולא בעצמי...לא שווה להגיע לים ולראות שהמנוע נחנק ונכבה בטורים גבוהים (בבית עם אוזניות היה עובד יפה מאוד גם בטורים גבוהים רק שכנראה בלי לסחוב משקל לא היה לו בעיה)
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
(אלון)

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: 55

הודעות: 4207

וואוו
שאפו אחד ענק
אין ספק שדרך ההכנה של הסירה למדת להכיר אותה מבפנים ומבחוץ דבר שיעזור לך מאוד במקרה של תקלה
למעשה זה כאילו הזמנת סירה לפי מפרט שאתה רצית כי בנית שם הכל לפי איך שאתה רוצה שזה יהיה
אין ספק שאתה תהנה מהסירה ולו רק בגלל ששיפצת אותה במו ידייך מה גם שאתה למדת להעריך כמה עבודה צריך כדי לשפץ סירה ובגלל זה גם לא תזלזל ותשמור עליה
עשית בחוכמה שהחלפת את כל מערכת החשמל ובעיקר שהפרדת בין מערכת המנוע למערכת התאורה

רק יש לי הערה קטנה
כשהתעסקת עם הקרבורטורים הבאת חבר מכונאי ורשמת שהבעיה נפתרה סופית רק בעזרת מכונאי ימי
לדעתי האישית כנראה שהחבר שלך לא כל כך יודע להתעסק עם קרבורטורים ואולי מכונאי אחר כן היה פותר את הבעיה ולאו דווקא מכונאי ימי
אני אומנם מכונאי רכב אבל כבר התעסקתי עם מנועים ימיים וקרבורטורים של סירות ואף פעם לא הייתה לי בעיה
אחרי מאמר כזה מפורט נשאר רק לאחל לך שהסירה תסריח מדגים
רק אל תשכח לנקות אחרי זה שלא באמת תסריח מתפקע מתפקע מתפקע

יאלה מחכים לדוחות אתה בסדר אתה בסדר


אהלן בנצי,
לשאלתך: הקרבורטור נלקח למכונאי רכבים פעמיים, לא עבד נכון.
אחרי זה נלקח למומחה קרבורטורים של רכבים  וזה עיקר ההתעסקות שלו במוסך, ולא הצליח לו!!!
למרות שאני למדתי איך לעשות ניקוי (החלק היותר קל בעיניי) וגם איזון (החלק היותר קשה בעיניי) לא הצלחתי להבין מה לא נעשה נכון על ידי אותם מכונאים\מומחים.
ייתכן שכאשר נלקח למכונאי הימי בסופו של דבר, עלה על סיבה כלשהיא ולא עדכן אותי מה היה שם חסר שלא נעשה נכון על ידי האנשים הקודמים! מסכים שזה לא היה אמור להיות כזה בעייתי.
חייב להגיד שבגלל זה נהיה לי מין רתיעה מעניין איזון קרבורטורים-דבר שבעתיד אעשה רק אצל מכונאי ימי ולא בעצמי...לא שווה להגיע לים ולראות שהמנוע נחנק ונכבה בטורים גבוהים (בבית עם אוזניות היה עובד יפה מאוד גם בטורים גבוהים רק שכנראה בלי לסחוב משקל לא היה לו בעיה)

עכשיו כשתיארת את הבעיה זה כבר נותן כיוון מה הייתה התקלה אבל זה כבר לא משנה כי הסירה נמכרה
בכל מיקרה איזון קרבורטורים בשבילי זה דווקא החלק הקל
בעבר היו לי כמה רכבי אלפא רומיאו עם 4 קרבורטורים
שם הייתה להם מחלה לצאת מאיזון כל שבוע!!!
שם עשיתי את הסטאז שלי ולמדתי איך לאזן קרבורטורים
זה הגיע למצב שבמוסך של אלפא רומיאו ביקשו ממני להגיע כל יום שישי לכיווני קרבורטורים של לקוחות מתפקע
וכשהתחלתי לצאת עם סירות גם שם כבר התחלתי לגעת ולכוון
ותאמין לי שכשיודעים את הטריק איך לכוון השד הוא לא כזה גדול וזה די קל
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
סאמח הצפר

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 5983

וואוו
שאפו אחד ענק
אין ספק שדרך ההכנה של הסירה למדת להכיר אותה מבפנים ומבחוץ דבר שיעזור לך מאוד במקרה של תקלה
למעשה זה כאילו הזמנת סירה לפי מפרט שאתה רצית כי בנית שם הכל לפי איך שאתה רוצה שזה יהיה
אין ספק שאתה תהנה מהסירה ולו רק בגלל ששיפצת אותה במו ידייך מה גם שאתה למדת להעריך כמה עבודה צריך כדי לשפץ סירה ובגלל זה גם לא תזלזל ותשמור עליה
עשית בחוכמה שהחלפת את כל מערכת החשמל ובעיקר שהפרדת בין מערכת המנוע למערכת התאורה

רק יש לי הערה קטנה
כשהתעסקת עם הקרבורטורים הבאת חבר מכונאי ורשמת שהבעיה נפתרה סופית רק בעזרת מכונאי ימי
לדעתי האישית כנראה שהחבר שלך לא כל כך יודע להתעסק עם קרבורטורים ואולי מכונאי אחר כן היה פותר את הבעיה ולאו דווקא מכונאי ימי
אני אומנם מכונאי רכב אבל כבר התעסקתי עם מנועים ימיים וקרבורטורים של סירות ואף פעם לא הייתה לי בעיה
אחרי מאמר כזה מפורט נשאר רק לאחל לך שהסירה תסריח מדגים
רק אל תשכח לנקות אחרי זה שלא באמת תסריח מתפקע מתפקע מתפקע

יאלה מחכים לדוחות אתה בסדר אתה בסדר


אהלן בנצי,
לשאלתך: הקרבורטור נלקח למכונאי רכבים פעמיים, לא עבד נכון.
אחרי זה נלקח למומחה קרבורטורים של רכבים  וזה עיקר ההתעסקות שלו במוסך, ולא הצליח לו!!!
למרות שאני למדתי איך לעשות ניקוי (החלק היותר קל בעיניי) וגם איזון (החלק היותר קשה בעיניי) לא הצלחתי להבין מה לא נעשה נכון על ידי אותם מכונאים\מומחים.
ייתכן שכאשר נלקח למכונאי הימי בסופו של דבר, עלה על סיבה כלשהיא ולא עדכן אותי מה היה שם חסר שלא נעשה נכון על ידי האנשים הקודמים! מסכים שזה לא היה אמור להיות כזה בעייתי.
חייב להגיד שבגלל זה נהיה לי מין רתיעה מעניין איזון קרבורטורים-דבר שבעתיד אעשה רק אצל מכונאי ימי ולא בעצמי...לא שווה להגיע לים ולראות שהמנוע נחנק ונכבה בטורים גבוהים (בבית עם אוזניות היה עובד יפה מאוד גם בטורים גבוהים רק שכנראה בלי לסחוב משקל לא היה לו בעיה)

עכשיו כשתיארת את הבעיה זה כבר נותן כיוון מה הייתה התקלה אבל זה כבר לא משנה כי הסירה נמכרה
בכל מיקרה איזון קרבורטורים בשבילי זה דווקא החלק הקל
בעבר היו לי כמה רכבי אלפא רומיאו עם 4 קרבורטורים
שם הייתה להם מחלה לצאת מאיזון כל שבוע!!!
שם עשיתי את הסטאז שלי ולמדתי איך לאזן קרבורטורים
זה הגיע למצב שבמוסך של אלפא רומיאו ביקשו ממני להגיע כל יום שישי לכיווני קרבורטורים של לקוחות מתפקע
וכשהתחלתי לצאת עם סירות גם שם כבר התחלתי לגעת ולכוון
ותאמין לי שכשיודעים את הטריק איך לכוון השד הוא לא כזה גדול וזה די קל
עכשיו אני יודע למי לפנות ,)
-------------------------------
בלי להתחיל מדגים קטנים קשה להעריך באמת דגים גדולים
 IP: [ מחובר ]
IZHAK

חבר פורום
*

מנותק מנותק

גיל: לא זמין

הודעות: 4812

לא מתיחסים אליך משמע אתה לא קיים

קראתי ונהנתי מכל שלב

התחושה היא של שיתוף אתך בכל שלב ושלב .

תודה על השיתוף והאנפורמציה הרבה .

אין ספק נהנתי
-------------------------------
אתה ואנחנו ====זה כולם=====נכון?
 IP: [ מחובר ]
rafi

מנהל אתר
חבר פורום
*****

מנותק מנותק

גיל: 62

הודעות: 39113

הקיץ מתקרב...
ברוב המרינות בעיה של מחסור במקומות עגינה + העלאת מחירים פראית...
יותר ויותר חבר'ה חושבים על סירה ליד הבית - שנגררת עם הרכב אל היעד...
שלא לדבר על המשפצרים שבינינו...

זה בהחלט הזמן להזכר במאמר המעולה של סאמח,
אז מוקפץ לצפיה - וכמובן לטובת מי שיש לו מה לשאול ולהוסיף...
-------------------------------
 IP: [ מחובר ]
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
« הקודם הבא »
הדפסה
עמודים: 1 [2] למעלה  
« הקודם הבא »
קפוץ ל:  

מופעל ע מופעל ע Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SMFAds for
XHTML 1.0 תקין! CSS תקין!
Top